VN Australije (Melbourne), 24.-26. ožujka 2017.

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8155
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ma F1 fanovi su užasno napori tj. oni "najglasniji" koji nikad nisu zadovoljni.
Prvo traže da se "vratimo u 90-te i 2000-e" sa gumama i to su u Pirelliju napravili.
Onda je "većina" fanova tražili da se DRS neutralizira tj. da se sa njim ne radi toliki broj "jeftinih i laganih" pretjecanja već da ima svrhu zbog koje je uveden, a ona je da se onaj iza bolida može približiti na ravnici i na kočenju obaviti potez.
I to je OK. Tako i treba biti.
DRS treba SAMO asistirati da se bolid dovoljno približi pa onda na kraju ravnine napravi potez.

Sada kada se to dobilo onda se opet traži "više pretjecanja"...i još se sudi po prvoj utrci koja je ulična.
DA! Nije sporno da je prošle godine bilo 30 pretjecanja NA STAZI naspram ove godine gdje smo vidili 5 pretjecanja, ali od tih 30 prošle godine većinom su bila obilaženja na DRS pravcu dok je ovaj bolid ispred imao starije i puno sporije gume...

Ove godine smo barem vidjeli 5 kvalitetnih poteza.
Perez je obavio dva odlična poteza na Toro Rossu, a ona borbu Hulk-Ocon-Alonso je bila fantastična te se opet sve odlučivalo na kočenju.

Kasnije nešto napišem o gumama :)
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7796
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Kolega Ferrari objasnio.

Tko nije zadovoljan brojem pretjecanja nije gledao formulu ranih 2000-ih. Zbog fanova i je stavljen taj DRS, onda je bilo da je previse umjetno, sada pak ne valjaju bolidi jer je tesko pretec nekog.

Neki fanovi su zadovoljniji kvanitetom a ne kvalitetom. Citam komentare po svim portalima, mrezama....komentari su naravno negativni. F1 nikada nije trebala slusati fanove i to je njihova glavna greska.

Uostalom pricekajmo staze na kojima je pretjecanje lakse. Sudi se vec po prvoj trci.
slika

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18431
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ferrari je napisao/la:Ma F1 fanovi su užasno napori tj. oni "najglasniji" koji nikad nisu zadovoljni.
Prvo traže da se "vratimo u 90-te i 2000-e" sa gumama i to su u Pirelliju napravili.
Onda je "većina" fanova tražili da se DRS neutralizira tj. da se sa njim ne radi toliki broj "jeftinih i laganih" pretjecanja već da ima svrhu zbog koje je uveden, a ona je da se onaj iza bolida može približiti na ravnici i na kočenju obaviti potez.
I to je OK. Tako i treba biti.
DRS treba SAMO asistirati da se bolid dovoljno približi pa onda na kraju ravnine napravi potez.

Sada kada se to dobilo onda se opet traži "više pretjecanja"...i još se sudi po prvoj utrci koja je ulična.
DA! Nije sporno da je prošle godine bilo 30 pretjecanja NA STAZI naspram ove godine gdje smo vidili 5 pretjecanja, ali od tih 30 prošle godine većinom su bila obilaženja na DRS pravcu dok je ovaj bolid ispred imao starije i puno sporije gume...

Ove godine smo barem vidjeli 5 kvalitetnih poteza.
Perez je obavio dva odlična poteza na Toro Rossu, a ona borbu Hulk-Ocon-Alonso je bila fantastična te se opet sve odlučivalo na kočenju.
Potpis :thumbs:
Ferrari je napisao/la:Kasnije nešto napišem o gumama :)

:kokice:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

croatic f1
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 6110
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: najstarijeg i najmlađeg
Lokacija: Zaprešić
Također :thumbs: za @Ferrarijev post.

Fanovi u globalu su valjda najgori ljudi koje bi trebalo slušati. Istina je da je ovo sve radi njih, ali njih nikako zadovoljiti. Hoće više pretjecanja, uvede se DRS, žale se da su umjetna. Utjecaj DRS-a se smanji i samim time broj pretjecanja se smanji, žale se da je dosadno jer nema više toliko tih umjetnih pretjecanja. Uvedu se brzo degradirajuće gume, žale se na to što vozači moraju štediti gume, ne mogu voziti na maksimumu, sve je to umjetno itd. (i to stoji naravno), ali onda kad se uvedu izdržljive gume koje omogućavaju jedan pitstop po utrci, žale se na nedostatak taktičkih mogućnosti i dosadu. I takvih primjera može se navesti hrpa.

Meni se ovo sviđa - da se mene pita DRS i bilo kakve slične gluposti koje potiču broj pretjecanja bih ukinuo. To je već 100 put rečeno, ali bolje jedno pravo pretjecanje nakon velike borbe gdje i napadač i obrambeni vozač moraju dati sve od sebe u praktički istim uvjetima, nego 100 DRS obilaženja na pravcu.

Post

mzf1
F1puls vozački prvak
F1puls vozački prvak
Postovi: 370
S nama već: 10 god 6 mj
Ferrari je napisao/la:Ma F1 fanovi su užasno napori tj. oni "najglasniji" koji nikad nisu zadovoljni.
Prvo traže da se "vratimo u 90-te i 2000-e" sa gumama i to su u Pirelliju napravili.
Onda je "većina" fanova tražili da se DRS neutralizira tj. da se sa njim ne radi toliki broj "jeftinih i laganih" pretjecanja već da ima svrhu zbog koje je uveden, a ona je da se onaj iza bolida može približiti na ravnici i na kočenju obaviti potez.
I to je OK. Tako i treba biti.
DRS treba SAMO asistirati da se bolid dovoljno približi pa onda na kraju ravnine napravi potez.

Sada kada se to dobilo onda se opet traži "više pretjecanja"...i još se sudi po prvoj utrci koja je ulična.
DA! Nije sporno da je prošle godine bilo 30 pretjecanja NA STAZI naspram ove godine gdje smo vidili 5 pretjecanja, ali od tih 30 prošle godine većinom su bila obilaženja na DRS pravcu dok je ovaj bolid ispred imao starije i puno sporije gume...

Ove godine smo barem vidjeli 5 kvalitetnih poteza.
Perez je obavio dva odlična poteza na Toro Rossu, a ona borbu Hulk-Ocon-Alonso je bila fantastična te se opet sve odlučivalo na kočenju.

Kasnije nešto napišem o gumama :)
Po meni je problem što mi fanovi umišljamo da zato što pratimo F1 znamo nešto o F1. Mi možemo znati što ne volimo ili što želimo ali prečesto si dajemo za pravo da govorimo što triba popraviti i predlažemo načine kako to popraviti, a u stvari pojma nemamo koje će to posljedice imati na utrkivanje. E sad ono što meni najviše smeta što mislin da ni oni koji odlčučuju i koji bi tribali znati o tom puno više, zbog politike interesa lobiranja i previše kompromisa ne donose rješenja koja zadovoljavaju.

A ima još jedna važna stvar koju se mora imati na umu kad pričamo o željama fanova. Fanovi prvenstveno žele da im pobjeđuju njihovi vozači/timovi, i kad je tome tako sve je nekako solidno i da se prožvakati, a kad nije onda i ono što valja u utrkivanje, nevalja. Ko što je Alonso reka prošle godine, mogu vam već sada reći do kraja sezone kakav će biti poredak. To je loše tu nema ni nade za sve ostale osim navijače Ham/Merc i zato su po meni zadnje 3 godine bile jako tužno razdoblje F1 di je i ono što valja pod velikim povećalom, a dobro znamo ima i puno toga što nevalja i što bi se dalo popraviti.

Post

Jester
Avatar
Formula 4
Formula 4
Postovi: 392
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: Merc (6)
I meni je ovo sad ok, još da smaknu shark fin i to je to :mrgreen:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended. Please be patient. I will get to you shortly.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2463
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ja sam na strani Ross Brawn-a. Osnovat će radnu skupinu koja će se među ostalim baviti umjećem preticanja.
Meni je recimo ovo bila solidna utrka. Ni jedno DRS preticanje mi se ne može mjeriti sa Vettelovim bliskim praćenjem Hamiltona. Volio bih da ih te turbulencije zraka toliko ne zahebavaju, ali vidjeti dva bolida istih ili sličnih performansi 5-6-10 krugova unutar sekunde ili manje mi je odlično i daje mi jednu dozu uzbudljivosti. Naravno kratko je trajalo, ali bilo je gušt.
Nedostatak bliskog utrkivanja među vodećima je dugogodišnji F1 problem, a u sredini poretka imaš ga koliko hoćeš.

Btw hvala još jednom Ferrariju što mi je vratio onu dozu uzbudljivosti i isčekivanja sljedeće utkre. Jbg sad sam radoznao što će biti u Kini. Nema sumnje da će Mečka tamo htjeti pobjediti pošto poto, a Ferrari je u naletu. Bring on China :thumbs:

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1084
S nama već: 9 god 6 mj
Navija za: Ferrari
‚‚Hodajući leš‚‚ je tačno rekao-najviše pretecanja ima u Moto3 pa niko ne gleda te trke :gandalf:

Moje mišlenje je da bolidi trebaju biti tako napravljeni da se može lako pratiti bolid ispred.....i tako bi pretecanja bila realnija.

Po meni se to može uraditi sa vrlo malo DF a veliku snagu motora...tako da bolidi budu kao na primer da se stavi motor Korvete u Opel Korsu...nema aerodinamičkog uticaja, a bolid bi bio vrlo težak za upravljanje.

No to je moje mišlenje :koska:

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8155
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
E sad.
Što se tiče guma na njima sam 50/50. Drago mi je što traju i što mogu vozači pritiskati na njima, ali ipak mislim da će korekcija biti potrebna. Ne vjerujem da će usred sezone to raditi jer je Pirelli bio zadovoljan nakon testiranja, ali za 2018. vjerujem da će biti korekcija.
Ultra Soft jednostavno pre dugo traje. Mislim da je max bio 34 kruga? I to na ovakvoj stazi koja ima puno sporih zavoja koji zahtijevaju trakciju, puno oštrih pokreta volanom kao i jakih kočenja.
30 krugova za Ultre je baš puno previše.
Kužim ja zašto je Pirelli napravio konzervative "Bridgestone" gume jer će se bolidi sigurno jako ubrzavati kroz sezonu pa su pokušali predvidjeti i veće sile, ali mišljenja sam da i kada se bolidi ubrzaju kroz sezonu da ovih 31-32 kruga će postati 24-25 krugova max. što je i dalje puno za njihove najmekše gume.

Mišljenja sam da Ultra Soft treba trajati 15-20 krugova sa najboljim mogućim performansama pa da primjerice u 19 ili 20 krugu totalno padnu za 2-3 sekunde da prisili ulazak u boks timove i vozače na raznovrsnost. Jer trenutno Super Soft i Medium guma nemaju skoro pa nikakvu svrhu ukoliko će Ultra trajati 25 krugova, a Soft 45 jer je to lagana i jedina logična strategija.
U ovom slučaju na ovoj stazi trajanje Soft gume je po meni bilo ok jer je to "najtvrđa" opcija za tu stazu.
Naravno teško je Pirelliu takvo nešto predvidjeti jer se sve staze razlikuju , ali treba korekcija.

Nekako bi ovako to stavio i to ću staviti od najmekše gume vikenda do najtvrđe jer nema smisla staviti od US do Harda jer se to neće koristiti na svakoj stazi:
Utrka cca 60 krugova

Najmekša guma vikenda: 17 krugova max te opadanje performansi za 2 sek u 18 i 19. krugu.
Srednja guma vikenda: 33 krugova max te opadanje performansi u 34. i 35. krugu za 1.5 do 2 sek.
Najtvrđa guma vikenda: 40 krugova max te opadanje performansi u 41. i 42. krugu za 2 sek

Znači ovih 17, 33 i 40 krugova pod maksimalnom mogućom brzinom. Isto kao i sada da mogu pritiskati bez da paze koliko će se gume pregrijati već samo da...traju gume manje. Puno manje.
Ovako se otvaraju dodatne opcije svima bez nekog kompromisa prema vozačima, ali strategija igra ulogu.

E sada koliko se to može korigirati i je li ovo moguće to ne znam...ovo je više nekakva fan fantazija :zubo:

Ove tvrđe gume su više odgovarale tamo 2000-2008 jer smo imali nadoljevanje goriva pa je to bio razlog za 2 ili 3 ulaska u boks (po meni je idealno ući 2 puta...3 je već puno), pa su zato i imali tvrđe gume. Tamo su timovi taktizirali pomoću goriva, a ne guma, a pošto sada nema nadoljevanja onda je ovo zapravo poveća mana sistema.

Eto malo sam vas upilao, ali želio sam ovo napisati jer sam o tome već od testiranja razmišljao.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

mzf1
F1puls vozački prvak
F1puls vozački prvak
Postovi: 370
S nama već: 10 god 6 mj
Ferrari je napisao/la: Najmekša guma vikenda: 17 krugova max te opadanje performansi za 2 sek u 18 i 19. krugu.

Znači ovih 17, 33 i 40 krugova pod maksimalnom mogućom brzinom.
Pa ako se ne varam s ovim si opisa Hamiltonov prvi stint na US-u. Po njegovom priznanju da je osta još par krugova na stazi izletija bi van ili gubija previše vrimena, a do tad je stiska maksimalno.

To što bi mi tili da oni 17 krugova voze na nož to ne znači da će oni to zbilja i napraviti ako izračunaju da im se više isplati voziti nešto sporije pa produžiti stint za određeni broj krugova.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8155
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da, ali bilo je onih koji su vozili 30 krugova ili Seb koji je vozio 25 krugova (uključujući kvalifikacijska 2 kruga).
Treba vidjeti kako će ići u slijedećih 5-6 utrka.

Možda će biti skroz ok :)
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

MrDoomroom
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1792
S nama već: 10 god 1 mj
Meni je utrka bila povratak u V10 eru samo bez zvuka vozači se bore sa bolidima, a to je što smo tražili kome smeta taj počeo pratiti formulu kad je uveden DRS.
Ante je ovo dobro opisao, vrištao sam od smijeha a tako sam ga i ja vidio.
"Mit o tome da danas bilo tko može sjesti u F1 bolid i voziti ga fino se razbio kad smo vidjeli on board kameru Lancea Strolla. Siroti mali bogataš se čini kao simpatičan dečko i vidi se da je lijepo naučio kako treba odgovarati na pitanja novinara, ali kako se kaže – “when the green flag drops – bullshit stops”. Bez obzira na sve priče, Stroll se mora dokazati u bolidu, na stazi, u duelima, na startu, u kvalifikacijama; ukratko – u akciji. Zasad je pokazao bliski susret sa barijerom u Melbourneu (je li to bilo identično mjesto gdje se Maldonado zabio u svom debiju za Williams dok se borio s Alonsom?) i nevjerojatne kadrove dok smo se vozili on board s njim. Koliko god neki vozači imali korekcija na volanu, kod Strolla to izgleda kao da ima “yips”! Dok sam gledao te kadrove, imao sam dojam da cijelo vrijeme Lance vrišti u kacigu od straha."

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Post

mzf1
F1puls vozački prvak
F1puls vozački prvak
Postovi: 370
S nama već: 10 god 6 mj
Ferrari je napisao/la:Da, ali bilo je onih koji su vozili 30 krugova ili Seb koji je vozio 25 krugova (uključujući kvalifikacijska 2 kruga).
Treba vidjeti kako će ići u slijedećih 5-6 utrka.

Možda će biti skroz ok :)
A to san i reka, Rai i Bot su vozili više krugova ali su zato gubili skoro sekundu po krugu. Seb je odradija nevjerojatan posa, pogotovo što je bija na repu cilo vrime. Ma samo nek je borbe na vrhu pa ćemo lako za pit stopove i gume.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18431
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
@Ferrari
Ja bi ovako:
Najmekša 15-20 krugova, vrijeme po krugu x:xx,xxx, opadanje nakon toga po 2sec po krugu
Srednja 25-30 krugova, vrijeme po krugu x:xx,xxx + 1,5sec, opadanje nakon toga 1,2-1,3sec po krugu
Najtvrđa 35-40 krugova, vrijeme po krugu x:xx,xxx + 2,5sec, opadanje nakon toga, 0,6-0,8sec po krugu
Naravno, utopija :chill:
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

HeatBlast44
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 1781
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Mc'Laren, Lewis, Wehrlein
Ljudi tisina, i prosle sezone je bilo dosadno u Aussie, jer su svi uzeli taktiku ss pa med, osim nekih koji su se malo zajebali sa time pa je zbog toga bilo zanimljivije i malo vise preticanja. I ovako moze bit interesantno sa jednim zaustavljanjem, jer neko moze krenut na Softu, odvest 40 krugova pa onda sa malo goriva stavit Ultra Soft i pun gas do cilja. Nije bas idealno kad je jedan box, i ja bi da su barem 2, ali treba sacekat malo i vidit kako ce se stvari oko potrosnje guma, taktike i broja zaustavljanja odvijati i mjenjat. Samo se nadam da ce se Red Bull priblizit, a ovi iza izjednacit i to je dobra sezona :kokice:
slikaslika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Evo grafika izmedju Vettela i Hamiltona, kao sto pise na slici, da je fascinantno kako je Vettel odlicno pratio Hamiltona 1 stint, a drugi stint isti slucaj, no nije bez razloga Ferrari visio na testovima sa S gumama. Proslih godina S gume na Mercedesu su bile neprikosnovene, a ove godine Hamilton se je zalio par puta na njih.

slika
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8155
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
@Slaven
Ferrari je na testovima 85% vremena proveo na Medium gumi. Mercedes je većinom bio na Softu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 6 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Hmmm ne bih bas rekao, nadji mi tablicu ako mozes ko je koliko i kakve gume koristio. Znam da je Ferrari na softu vrtio dobra vremena. Cak najbrza dok nisu poceli koristiti SS i US komponentu.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 7 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
I ja mislim da se malo zeznuo. Ako me sjećanje dobro služi, Ferrari je dosta vremena na žutim gumama proveo.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

F12013
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 69
S nama već: 9 god 5 mj
Ja bih rekao da su podjednako vremena proveli i na softu i mediumu. Na mediumu više u prvom tjednu...
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡