Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2341
S nama već: 10 god
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
@ferrari
Pa ovo:
"Za Ferrari se objavljuju samo negativne vijesti."
Znaš i sam da nije istina.
slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... ontent=www

Dakle istina, Rory je angazovan da sa Restom radi na bolidu za 2017 god i bice to kako kazu "radikalan" pristup. Znaci bice tu inivacija, bas ono sto fali Ferrari-ju.

I Binotto je dakle zacementiran, kako kazu jako su zadovoljni sa njim, l tako da mu treba vjerovati vise nego sad Paddy-u, kojeg povezuju sa Ferrari-jem.

Sve u svemu obecavajuca vijest!
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Majki2111
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1193
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Red Bull, Alonso
Lokacija: Samo Zagreb
Slavenowsky je napisao/la:http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... ontent=www

Dakle istina, Rory je angazovan da sa Restom radi na bolidu za 2017 god i bice to kako kazu "radikalan" pristup. Znaci bice tu inivacija, bas ono sto fali Ferrari-ju.

I Binotto je dakle zacementiran, kako kazu jako su zadovoljni sa njim, l tako da mu treba vjerovati vise nego sad Paddy-u, kojeg povezuju sa Ferrari-jem.

Sve u svemu obecavajuca vijest!
Svake godine je od 2012 bila radikalan pristup sa inovacijama pa znamo kako je završilo.
Lomi te, al se nedaš
22.03.2020. 6:24

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2460
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Možda će opet biti da hejtam, ali tekst je čisto špekulativno nagađanje.
Također onaj tko je čitao talijanski portal koji se bavi racingom, a sada je dio motorsport.com obitelji zna da je autor kao baba vračara.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Dok bolid ne vidim u Australiji ništa mi ovo ne znači.
Zna se već mjesec dana da Rory radi na poziciji savjetnika full time kao i Dallara koja pomaže oko aero dijela.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Pojavio se na dodjeli Autosport nagrada sa Jock Clearom, sto znaci kako kazu vec je dio ekipe.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Explorer
Avatar
F1puls suradnik
F1puls suradnik
Postovi: 2507
S nama već: 10 god 5 mj
Navija za: Vettel
Kontakt:
Majki2111 je napisao/la: Svake godine je od 2012 bila radikalan pristup sa inovacijama pa znamo kako je završilo.
Ta 2012. je ustvari najbolja ispala. Krenuli su na glavu i isplatilo se, bolid nije bio odmah dobar, ali je poslije proradio. Da je umjesto Masse bio netko bolji, bilo bi borbe i za konstruktorsku titulu.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.

Post

hattrick
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3913
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Vettel
Lokacija: Topusko
Kontakt:
...ovo je samo isječak jednog zanimmljivog razgovora preko twittera:
https://twitter.com/ScalabroniE/status/806075378624319488 Da skratim muku .. Enrique Scalabroni je bivši aerodinamičar u mnogim timovima, pa i u Ferrariju. Kaže da bi po svemu sudeći sljedeće godine na tron mogao zasjesti RB, no kao što je i činjenica da Ferrari sada ima izvrsnog aerodinamičara kojemu su odvezane ruke mogao biti drugi tim na gridu..
ono što je zanimljivo i zbog čega sam stavio ovaj tvit, tj. razgovor nije to odozgora navedeno, tj. te predpostavke, več odgovori na konstatacije i pitanja jednom liku. Pa je rekao da je uz to bio jedan od zasluga uspjeha Ferrarija, također u periodu dok je radio kao savjetnik pod ingerencijom Pat Frya i Tombazisa u biti bio ignoriran sa njihovih strana, te je Alonso u svojoj crvenoj eri prošao kako je poršao. TAkođer tvrdi da je Resta vrlo intelegentan mladi inžinjer i misli da će ga on jako dobro 'čuti' i poslušati, kao što je to slušao i cijenio sam Ross Brawn onih godina. Također je moguće da će biti prijelazni period, pošto se moglo desiti da je Allison već udario temelj projektu za 2017.g.

Što se tiče suradnje sa Roryjem i Ferrarija za 2017g, to je meni poznato još prije ljetne stanke.. no nisam previše davao važnosti tome, jer je Rory surađivao i prije, te kao savjetnik nakon glavne pozicije u biti nije niekad otišao, jer je bio konstantno na raspolaganju. NO nisam znao da su ga do sada svi redom aerodinamičari totalno ignorirali.. do Simone Reste. I po svemu sudeći ovaj dvojac bi mogao funkcionirati.. jedino se možemo nadati da će to i uroditi plodom.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. slika

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Ogromna je razlika izmedju konsultanta i saucesnika. Rory je nekoliko puta bio saucesnik u proizvodu, a mozda najvise na bolidu 2015, kad im je rijesio problem zadnjeg ovjesa.

Ovaj covjek ima 8 titula u djepu i mislim da ima jos koju ideju u rukavu. Allison je bio ove godine vodja, neko ko je stavljao potpis na bolid, no iduce godine to nece biti slucaj, te da Resta i Rory sasvim sigurno sad imaju vise prostora za experimentisanje.

Eh sad jdini problem u cijeloj prici su godine Bryne-a. 72 godine su njemu i cisto sumnjam da bi mu prijao dodatan stres. No to mozda i nosi jodnu pozitivnu stranu, a to je da mu nece sjediti za vratom, nego ce mu dati prostora da radi ugodno, moguce da je to jedan od uslova njegovog povratka?

Mislim da ce jedini problem biti navijaci, koji ce i dalje insitirati na titulama itd. Konstantno rotiranje u momcadi je jedan korak u nazad, tako da u Ferrari-ju ne zele Keya ili Lowe-a, vec da nastave sa onim sto imaju i po meni je to dobra odluka.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

reso20
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 716
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: hattrick
Ferrari changes the power unit for 2017. The 6 cylinder turbo engine that will power the new Red will be a completely new engine that will have little in common with the 061/1 who raced this year. In fact, according to rumors filtering from Reparto Corse, it is very likely that the unity of Cavallino can reconnect the wire to the genealogy of 059/4 that much good had impressed during the season 2015, when Sebastian Vettel was able to win three victories with SF15-T.

Because Lorenzo Sassi, chief engine designer, would have made a step back ...? The reason is quite simple: the engineers of the Scuderia this year have focused on increasing the turbo boost pressure reaching peaks of over 5 bar, while in the previous configuration is not exceeded 3.5 bar.

The goal was to focus on the efficiency of the turbo, but pushing too supercharging system has shown reliability problems that have not allowed to push the potential seen at the test bench, so that even the charge capacity of ' ERS thanks all'MGU-H, was lower than expected.

In part, then, can we explain the changing performance of the SF16-H in the different moments of the GP: recharging the battery was one of the problems that engineers have had to face, following the line of development which had been "recommended" by the consultants AVL who cooperated and still cooperate with the motorists group coordinated by Wolf Zimmermann.

The development 2017, however, the heat engine port to be the main search item: the evolution of the combustion chamber design allowed a significant increase in the pressure due to TJI supply system (Turbulent Jet Ignition System) developed by the Mahle that uses a sort of hood around the spark plug, creating a pre-combustion chamber which facilitates the propagation of flame.

'Engine of the Cavallino, then, they are pushing for even increase the fuel injection pressure (you can go up to 500 bar) perhaps using an injector with a point so fine as to be able to stay inside the spark plug cap. It is conceivable that the 6-cylinder Ferrari next year can take advantage of a technology with multi-injected to enhance the efficiency of the engine providing a performance boost, but also an interesting reduction in consumption, given that in 2017 the fuel flow rate It will be slightly increased.

Ferrari, in short, want to break what is an uninterrupted supremacy of Mercedes since was born the hybrid Formula inaugurated in 2014. In Maranello they failed to overtake that had been scheduled to Monza (from Brixworth have pulled off an evolution of the power unit that It brought the maximum power to 980 horses!), but the approach plane to the Star performance has never stopped.

Engine 062/1, therefore, will be totally new: will have little in common with what has characterized the season just ended. And the four engines that will be provided for each pilot in the course of the next year will not have to undergo a development limited by tokens to play (this year was 32), but there will be the freedom to realize four different units from each other, allowing significant developments even during the season.

Experts say that with the new rules in 2017 the performance of the cars will be influenced more from the tires and aerodynamic concessions from the power unit. A feeling of what's cooking between motorists, however, expect a further increase in efficiency of the six-cylinder chasing achieving HCCI (petrol engine technology that are used as diesel doing without the services, since the ignition It would be the case for the fuel compression). The street is shown: it will be interesting to find out who first be able to solve this mystery ...

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Svi mijenjaju motore u potpunosti. Renault,Honda također.
Merc ima naravno najbolju platformi, ali i oni rade slično.
Mislim da se ponajviše pripremaju za 2018. Kada ce imati samo 3 motora za cijelu sezonu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

reso20
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 716
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: hattrick
Naravno, svi oni napreduju, mjenjaju se komponente i neki dijelovi ostalo ostaje više manje isto...
Mislim da je netko dobro rekao, doba hibrida nije doba Ferraria...

Kako god da bilo, nadam se da će ova 3 mjeseca proletiti :mrgreen: <3
Pa onda opet razočaranje, pa smo mirniji, pa čekamo početak sezone, pa kad Mcl zabljesne :klanjam: i kad Merc, RB i Ferrari budu blizu :party: :kokice:

Post

renato2107
GP3
GP3
Postovi: 764
S nama već: 9 god 3 mj
Moglo bi svašta biti nagodinu. Merc je kolko u dobroj tolko u lošoj poziciji, imaju najbolji paket ali pitanje je dal da to dalje razvijaju ili i oni idu nešto novo. Također, kako svi mijenjaju, moglo bi biti napredka, jer dosad su kalkulirali s čime se najviše dobi, a sad mogu bez problema zbog jednog novog dijela još njih 5 okolo prilagoditi kako im paše, pa zapravo s malom promjenom za iduću utrku donijeti skoro potpuno novu specifikaciju.

Ovaj plan s 3 motora za 2018 je po meni bez veze, 5 je fin broj i dobra ravnoteža. S ovim pravilima, sumnjam da itko normalan bude išao žrtvovati performanse cijele sezone da bi ispoštovali to, uzet će svi bar 1 ili 2 kazne godišnje i vozi sa začelja, puno bolje (vodećima) startati zadnji i doći do top 5 nego odustati s vodeće pozicije

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Nijedna dominacija nije trajala vjecno, pa tako nece ni Mercedesova!

Ferrari mora izaci iz te skoljke udobne proslosti, te isto tako zbog toga ne nabijati ogroman pritisak u timu.

Motor je poprilicno blizu vrhuncu, treba naglasiti da su jako malo imali problema s njim i da je pouzdanost pri opet dobroj snazi na zavidnom nivou i to obecava.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Mr.Spaceguy Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4548
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Fernando Alonso
Ako i Mercedes padne dogodine. Zna se tko ga nasljeduje.

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Mr.Spaceguy je napisao/la:Ako i Mercedes padne dogodine. Zna se tko ga nasljeduje.
McLaren normalno.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

Mr.Spaceguy Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4548
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Fernando Alonso
Uff sarkazam ti se pozlatio.

Post

F1 2016
Avatar
Baniran
Baniran
Postovi: 100
S nama već: 8 god 8 mj
Ferrari je napisao/la:
Mr.Spaceguy je napisao/la:Ako i Mercedes padne dogodine. Zna se tko ga nasljeduje.
McLaren normalno.
Salis se? Svi znaju da je to force india koja je dosada samo ustimavala bolid svib ovih godina, oni melju 2017te.

Post

reso20
Avatar
GP3
GP3
Postovi: 716
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: hattrick
Ako ovi pizdeki francuski naprave dobar motor sa popratnim dijelovima meni su oni (rb) jedni od favorita :mrgreen:

Post

senja
Baniran
Baniran
Postovi: 1248
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: Vettel
Ferrari je po potrošnji tokena pokazao da imaju ideja. Samo su ih tokeni sprječavali. Dok Renault tek za 2018 najavljuje najbolji motor...
A ima i ta da će kad bude vakat promjene motora, moći donijeti potpuno izmjenjen motor. Znači od ona 4 koja će koristiti u sezoni svaki može biti potpuno novi. A i aerodinamika će morati napredovati. Ova godina nije bila toliko loša. Biti na nivou Red Bulla sa približno istim motorom. A bolid je bio potpuno nov, za razliku od dugo razvijanog Red Bullova. Još ako su tu novu fabriku tek nedavno završili, sad bi se tek trebali pokazati pravi rezultati.

Ma Kakvi RB, FI, Mercedes i McLaren. Toro Rosso će ih sve nadmašiti. Ljudi rade na novom bolidu od 2015. godine :D http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/182 ... r-sep-2015
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡