Moguće je da će uskoro Ferrari dobiti novi face-lifting na svom bolidu. Po riječi AMuS-a jedan od timova je prošao crash testove.. te vjeruju da se to radi o Ferrariju. Na početku sezone Turrini je izjavio kako Ferrari priprema više verzija nosa, te da bi mogli očekivati novi nos bolida negdje krajem proljeća ili početkom ljeta.
Što se tiče tokena.. jedni izvori tvrde kako će se potrošiti 3 tokena, a jedni 2 tokena za nadogradnju turba pošto je FIA odbila odobriti po Ferrarijevom elaboratu da se radi o nadogradnji koja samo rješava problem pouzdanosti. Sjetimo se da je FIA na zahtjev timova morala postrožiti uvjete dobivanja 'besplatnih' nadogradnji pošto je Mercedes to dobro debelo koristio 2014.g. kako bi unaprijedili svoj agregat. Sada je manevar za to kudikamo manji, pa čak i nemoguć. Neki od izvora je siguran da će FIA dati dopuštenje nadogradnje u svrhu pouzdanosti.. živi bili pa vidjeli. Istina bi mogla biti negdje u sredini, da će potrošiti 2 tokena, pošto je za turbo-kompresor gupu (turbina i svi elementi koje se vežu za taj sistem) koristi 3 tokena, a za samo turbinu 2 tokena. Moglo bi se desiti da će u svrhu performansi potrošiti 2 tokena samo za turbinu dok će im dopustiti nadograđivanje ostatak pripadajuće grupe elemenata u svrhu pouzdanosti, pa će tako uštedjeti jedan token. Kako god bilo bitno je da budu potrošeni u pravu svrhu koja daje izvrstan rezultat.
Po riječi Motosporta IT, turbina neće biti smanjena već će promjeniti nagib pera i dizajn turbine, dok drugi izvor tvrdi da će biti smanjena turbina (kao što je f1analisitecnica). Neki izvori tvrdi da će stražnja suspenzija ostati ista, a neki da će se mjenjati, dolazi nova mješavina Shellovog goriva koja bi poboljšala rješavanje 'knocking efekt' problema.
Po riječi f1analisitecnica.com rješavanje problema oko turbo-laga nove turbine i poboljšanja ekonomičnosti ERS sustava uvelike bi utjecala u voznosti bolida, jer je to indirektno uzrok malog 'radnog prostora' gume kotača (working window) sa kojim je Ferrari imao u zadnje vrijeme problema. To bi također utjecalo i u voznosti u sporim i srednje sporim zavojima.
Dolaze i neke aero promjene uvjetovane specifičnosti staze u Kanadi. Planirane za tu stazu.
..nadam se da sam bio dovoljno iscrpan u detaljima. Ako imate upita slobono pitajte pa ćemo istražiti.
