Užasan početak predsezone za prvaka - dva pada na prvom danu, od kojih je drugi bio jako ružan i morali su ga prevesti u bolnicu. https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... /10693641/
https://twitter.com/MotoGP/status/1887029121185669580
Aprilia zasad lomi kao Honda, Raul Fernandez je također pao i zaradio prijelom na lijevoj ruci zbog čega je out za ostatak testa u Sepangu.
MM93 u punoj livreji:
https://twitter.com/MotoGP/status/1886999040665006536
Martin je srećom prošao bez ozljeda glave, ali ima puknuća ruke i noge, stoga je test za njega gotov
https://twitter.com/MotoGP/status/1887093468494741662
Fabio najbrži ispred braće Marquez na prvom danu testa u Sepangu https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... /10693702/
Uuuuuuu brate, al' je odalamio glavom od asfalt.....
Da valja
Velika je sreća da nema povreda glave
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Mlađi Marquez testiranja završava kao najbrži. Pecco je drugi, a stariji brat je završio sa petim najbržim vremenom, ali je odradio jako dobar stint pred kraj.
Veseli vidjeti jako dobru Yamahu pod Quartararom na ovogodišnjim testovima, ali i Morbidellija.
Inače, evo koliko je ove godine Yamaha bolja na testovima nego što je bila prije godinu dana:
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
S obzirom da imaju tu mogučnost testiranja tokom sezone napredak ne čudi. Međutim po vremenina ostalih Yamahinih vozača mislim da taj napredak nije dovoljan za borbu sa Ducatijima.
Drago mi je da je Yamaha izgleda napravila veliki korak unaprijed, naravno zbog Fabija koji zaslužuje više od borbi za P13 u kakvim smo ga navikli gledati. Čak ih i konkurencija hvali.
Martin će propustiti ovotjedni trodnevni test u Tajlandu, što je ujedno zadnja prilika za vožnju uoči početka sezone dva tjedna kasnije. Početak s Aprilijom iz noćne more.
Iz VR46 su potvrdili da je do Digijeve ozljede došlo zbog neuspješnog wheelieja na kraju dana On također propušta test.
“We had been discussing the renewal with Dorna for several months, then they decided to have one supplier for all world championship categories – so MotoGP, Moto2, Moto3, MotoE, but also the junior categories like the Rookies Cup and the Talent Cups,” Michelin’s two-wheel competition manager Piero Taramasso told Motorsport.com.
“For strategic reasons, they decided that having one supplier was better than two, and we were not interested in doing other categories outside of MotoGP and MotoE.”
povijesna tema...zadnji 'moto gp' vikend na grobniku 1990.
sjećam se ko mali kad je poginuo talijan te godine na utrci za evropsko prvenstvo. ali ne sjećam se da je na grobniku bilo ovako grozno.
pravo je čudo što niko ođe nije poginuo, mada je bilo teških ozljeda. a sigurnosnje mjere za zatvor.
I meni je izašao taj video neki dan, strašno na što su ličili sigurnosni uvjeti. Ovo je valjda i za standarde pedesetih grozno, a kamoli ne u devedesetima. Prenošenje ozlijeđenih na nosila je mučno za gledati Nekim čudom nije bilo poginulih, ali je zato Reinhold Roth (žuti motor #2 u posljednjem sudaru) imao doživotne posljedice od te nesreće.
Od zanimljivih novosti: Diogo Moreira navodno ipak bira Hondu umjesto Yamahe, trebao bi zamijeniti Chantru u LCR-u. Honda se dosta hajpa za 2027. i nova pravila, nešto kao Mercedes u F1 2026., vidjet ćemo hoće li zbilja biti sreće za tebe @zeko https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... /10751866/
Brat prelazi preko staze sa kamerom a Schwantz diže ruke u stilu WTF, bro?
Zeelenbergov motor ode uzbrdo uz stijenu i natjera ono dvoje (ili dvojicu) da se bace preko "ARMCO" barijere (ovaj smiley je zbog "ARMCO" barijere, da se razum,ijemo, situacija je bila, malo je reći, opasna).
Rothov incident također užasan.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.