Aston Martin
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ako paket nadogradnji u Imoli ne bude slicnog utjecaja kao Mclarenov proslogodisnji, neka se pozdrave s ovom, a vjerojatno i iducom sezonom. Miljama daleko su oni od Red Bulla. Cak i ako su imali problem nakon kontakta ovo je bilo strasno za gledati.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Uvijek negativac, ali mislim da je game over do 2026. Uspjeli su u 365 dana doci od dna do vrha i opet do dna (naravno da nije dno, ali slikovito receno). Tezak vikend, mozda ne potpuno relevantan, ali situacija je jasna - niti blizu vrhu, a ostatak je vec debelo nadoknadio zaostatak za njima.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18185
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
A u Astonu možeš biti CTO, jel?
Eeee, Matek, Matek....
Neka, bilo je što je bilo, možda je tako i bolje, da se napravi katarza i krene ispočetka.
Sa srećom mu u AMu.
Eeee, Matek, Matek....
Neka, bilo je što je bilo, možda je tako i bolje, da se napravi katarza i krene ispočetka.
Sa srećom mu u AMu.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Sire se neke glasine da je Aston Martin na “nadogradnje” iz Imole potrosio 25% budzeta. Lawrence gubi strpljenje i spominju se radikalne promjene za 9. mjesec po uzoru na “vodece timove”. Kako se ispostavilo da podatci iz zracnog tunela nisu isti kao i podatci na stazi, ovo predstavlja ogroman problem za tim i cini se da se pale alarmi na sve strane.
Kako meni ovo zvuci u prijevodu, tim predvoden Dan Fallowsom pojma nema vise sto radi, a neuskladenost tunela i stvarnih podataka samo otezava problem. Cini se da su ona nagadanja o kopiranju Red Bulla zaista bila tocna pocetkom 2023. i sada bolid ne funkcionira. U nadi da naprave revolucionarne pomake s raznim inovacijama (koje funkcioniraju u tunelu) dogodio se novi debakl koji ih je ovog puta kostao 25% cjelokupnog budzeta. To ne samo da nosi sa sobom navijacka, sportska i financijska sranja vec u opasnu poziciju i stavlja suradnju s Hondom koja dolazi iz dominantnog Red Bulla i ocekuje nastaviti biti na vrhu. Nadam se da takozvane radikalne promjene po uzoru na vodece timove za rujan ne znace kopiju jos jednog bolida s grida kao sto su odradili u Spanjolskoj 2022.
Ne izgleda dobro nikako, tim koji smo gledali na prvih 5-6 utrka 2023. se gotovo u potpunosti izgubio. Ne razumiju bolid, tunel ne funkcionira (dok se ne prebace u svoj novi), jedan Stroll suklja vatru dok drugi ne isporucuje rezultate, Alonso neprepoznatljivo slab i demotiviran, financijski gubitci ogromni, a Dan Fallows i ekipa i dalje tupe pricu o pocetnoj verziji bolida i dobroj (negdje cete naci i “najboljoj”) podlozi za razvoj u sezoni. Jedina pozitivna stvar u cijeloj prici je ovaj barem mali pokusaj s inovacijama, a ne kopiranjem bolida, no tko zna sto nas ceka sad u Kanadi. Bolid je totalna suprotnost od onog iz 2023. (jede gume, leze mu bolje brzi zavoji od sporih, nestabilan, na ulazu u zavoj oversteer na sredini understeer, a cini se da i ne lezi na rubnicima tako dobro) i neki cak prognoziraju da bi mogli biti 8. momcad. Kako je moguce od P3 na kvalifikacijama u Kini u manje od 1 mjeseca doci do ovog sto smo gledali u Monte Carlu to zna samo Aston Martin.
Kako meni ovo zvuci u prijevodu, tim predvoden Dan Fallowsom pojma nema vise sto radi, a neuskladenost tunela i stvarnih podataka samo otezava problem. Cini se da su ona nagadanja o kopiranju Red Bulla zaista bila tocna pocetkom 2023. i sada bolid ne funkcionira. U nadi da naprave revolucionarne pomake s raznim inovacijama (koje funkcioniraju u tunelu) dogodio se novi debakl koji ih je ovog puta kostao 25% cjelokupnog budzeta. To ne samo da nosi sa sobom navijacka, sportska i financijska sranja vec u opasnu poziciju i stavlja suradnju s Hondom koja dolazi iz dominantnog Red Bulla i ocekuje nastaviti biti na vrhu. Nadam se da takozvane radikalne promjene po uzoru na vodece timove za rujan ne znace kopiju jos jednog bolida s grida kao sto su odradili u Spanjolskoj 2022.
Ne izgleda dobro nikako, tim koji smo gledali na prvih 5-6 utrka 2023. se gotovo u potpunosti izgubio. Ne razumiju bolid, tunel ne funkcionira (dok se ne prebace u svoj novi), jedan Stroll suklja vatru dok drugi ne isporucuje rezultate, Alonso neprepoznatljivo slab i demotiviran, financijski gubitci ogromni, a Dan Fallows i ekipa i dalje tupe pricu o pocetnoj verziji bolida i dobroj (negdje cete naci i “najboljoj”) podlozi za razvoj u sezoni. Jedina pozitivna stvar u cijeloj prici je ovaj barem mali pokusaj s inovacijama, a ne kopiranjem bolida, no tko zna sto nas ceka sad u Kanadi. Bolid je totalna suprotnost od onog iz 2023. (jede gume, leze mu bolje brzi zavoji od sporih, nestabilan, na ulazu u zavoj oversteer na sredini understeer, a cini se da i ne lezi na rubnicima tako dobro) i neki cak prognoziraju da bi mogli biti 8. momcad. Kako je moguce od P3 na kvalifikacijama u Kini u manje od 1 mjeseca doci do ovog sto smo gledali u Monte Carlu to zna samo Aston Martin.
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Mogli bi oni okinut par fotki Mclarena i Ferrarija do 9. mjeseca kako stvari stoje. S obzirom da kazu “po uzoru na vodece timove” mogli bi dobit kombinaciju tri bolida u jednom. Mislili smo da se nakon otvaranja 2023. tim preporodio, ali cini se da ipak nije. Dok su bili Racing Point kopirali su Mercedes, onda u novom pravilniku pokusali nevidenu inovaciju koja se pokazala kao zestoka katastrofa, kopirali Red Bull prije polovice sezone i sada opet potonuli nakon loseg razvoja i nerazumijevanja, a novi se pravilnik blizi. Jedina svijetla tocka za buducnost je ovaj masovni HQ pored Silverstonea u kojem se nalazi vlastiti zracni tunel i sve ono sto trenutno nemaju na raspolaganju (poput simulatora). Sanse da ga iduce zime upale i naprave senzacije su ravne nuli bojim se. Ambicije mozda jesu visoke, ali timski su oni daleko od bilo kakvog veceg uspjeha. Spasit ih jedino moze ako nadogradnjama ponove Mclarenov put, inace pisi kuci propalo.Iceman je napisao/la: 05.06.2024., 10:16 Al ne kuzim zasto ne stave nekog inzinjera gore na galeriju da sa Canonom okine par fotki Red Bulla? To je funkcioniralo u proslosti![]()
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Jedino sto kopiranje Mercedesa i kopiranje Red Bulla nije ista stvar. Kopiranje Red Bulla je moja zafrkancija na tzv okidanje par fotki Mercedesovog boloda prije koju sezonu. I vrapci na grani znaju da je Stroll uplatio koji milioncic na Wolffov racun da bi ovaj dobio copy paste nacrte Mercedesovog, tada proslogodisnjeg bolida
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Engineer : Ricciardo's doing 21.3s and Hulkenberg 21.5s.
Alonso : Yeah, copy. Shocking.
Raspad sistema…Sporiji su nego prosle godine na FP2 kada im je to bila bolna staza. Fallows i Krack bi mogli letiti van na ljeto ako se ovo nastavi.
Alonso : Yeah, copy. Shocking.
Raspad sistema…Sporiji su nego prosle godine na FP2 kada im je to bila bolna staza. Fallows i Krack bi mogli letiti van na ljeto ako se ovo nastavi.
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1741
- S nama već: 9 god 9 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Ovo je baš neočekivano...Sarma je napisao/la:Aston Martin confirms Lance Stroll will stay at the team for 2025 and beyond![]()
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Postava je trebala biti Alonso/Sainz...
-
Alonso king
- GP3
- Postovi: 974
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Spominje se da je dana opasno velika ponuda za Neweya da ga potpisu za savjetnika. Ceka se njegov odgovor. Neki cak Spanjolski mediji spominju da se dogovaraju oko place i da je prica oko Ferrarija zavrsena, ali u to ne vjerujem niti najmanje. U svakom slucaju Stroll je ocito otisao “all in” u ovo. Steta sto im je ova sezone propala.Sarma je napisao/la: 02.07.2024., 12:25Aston Martin Aramco Formula One Team announces Andy Cowell as Group Chief Executive Officer.
Druga vijest oko Aston Martina je ta da bi ovaj paket nadogradnji u Madarskoj trebao biti jos jedna evolucija trenutnog bolida (do sada niti jedna nije funkcionirala), a drugi paket sredinom 9. mjeseca gdje bi bolid u principu bio plagijat vodecih timova. Koliko su to istine, ne znam, ali trudim se ne vjerovat u to.
- blown diffuser
- Formula 1
- Postovi: 2340
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Love Parade
- Lokacija: Royston Vasey
Andy Cowell nekadašnji Mercedesov Bog za turbo motore. Pojačanje gotovo sigurno za AM, još veće pojačanje bi bio kad bi se bavio razvojem motora.Sarma je napisao/la: 02.07.2024., 12:25Aston Martin Aramco Formula One Team announces Andy Cowell as Group Chief Executive Officer.

God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs