
Poslano sa mog SGP321 koristeći Tapatalk
Eh, i ti se uzeo nadyebavat sa starim jebivjetrimaFerrari1345 je napisao/la:Niste fora... Poanta je bila da ja vas zajebem a ne vi mene
Poslano sa mog SGP321 koristeći Tapatalk
BTW Go away JeanFerrari Maniac je napisao/la:Pazi se, Todt sigurno čita, neki dan je izjavio da čita tisuće (ili stotine, nisam ziher) web stranica na dan... tako da možda i izvlačenje brojeva uđe u konkurenciju...![]()
BTW Bonjour Jean!
Ovo bi cak bilo i zanimljivo! Ovo bi bilo jako zabavno!!!! Mislim da kvale nebi trebale tak igledat, daleko od toga, kvale su kvale...najbrzi je prvi, amen!! Ali da bi ovo bilo zabavno, bilo bi! Rosberg i Lewis u prvom krugu kaos izvode! HahahahahaFrantic je napisao/la:Opet o kvalifikacijama
http://www.motorsport.com/f1/news/opini ... f1-684986/
S tim što je i njegov prijedlog bezzvezze (ili se šprda)
"And if you are interested – what is my solution? If we feel there is a need to really shake things up on a Saturday (which I'm not convinced there is, and we'd be better off going back to the 2015 format and perfecting an elimination format for 2017), then it's a 22-lap qualification race.
Reverse grid based on championship position (leader begins last), start behind safety car and away you go. Last man across the line at the end of each lap is knocked out to make up the grid from the back."
Hmmm, nisi daleko od istine, stvari se razvijaju u tom smjeru.Ferrari je napisao/la:Imamo dobro utrkivanje u prve dvije utrke,a ovi se bave glupostima oko kvala...niđe' veze.
Upalio je potez sa gumama i ekstra opcijom za utrku.
Sada nam ni ne trebaju pravila za 2017. ,ako se ovakvo utrkivanje nastavi jer brzina nije problem, a bolidu su vrlo blizu.
A odakle ti to da će zbog povećanja downforcea biti teže pratiti bolid? Više downforcea je uvijek bolje. Problem je što se downforce smanjuje kad pratiš bolid, zbog turbulentnog zraka koji stvara bolid ispred. I ovo što @Ferrari reče za kompilkovana prednja krila isto nije istina. Cilj prednjeg krila je da usmjerava zrak prema zadnjem kraju bolida. I taj zrak nije nikakav problem. Problem je kako taj zrak izgleda iza bolida. A turbulencije stvara komplikovan difuzor, a ne prednje krilo. Samo trebaju pravilima riješiti difuzore. A biće i na tome nekih promjena.Ferrari1345 je napisao/la:Bojim se otvorit gore navedeni link da nebi izgubio volju za cijeli dan
Ubiti tom promjenom pravila (2017) mogu uništiti ovakvo utrkivanje kakvo smo imali ove prve dvije utrke... To je ono zapravo na što vozači a posebno Hamilton indicira. Povećanjem downforce-a, teže će biti pratit bolid ispred
A onda cemo izuzev loših kvalifikacija imat i lošije utrke. Jednostavno ako postoji netko na ovom svijetu kojem nevjerujem onda su to ovi iz zološkog.
2017 cemo bez pravila imat motore od 1000bhp. Tako da to nije nikakva zasluga vodstva F1 iako ce se hvaliti time da je to uvjetovano njihovom zaslugom. Šire gume i navedeno povećanje downforce-a. Ovo drugo je za mene kontraefekt, standardno za FOM I FIA-u..
Uostalom kad je taj rok za donošenjem pravila. Te stvari su se trebale raspisat prije ove sezone, ovako su u dubokom delay-u koje ce najviše naštetiti malim momčadima koje ne cvatu ni pod ovakvim uvjetima.
Bojim se da nas čeka odgoda do 2018.g