Ne priznaješ 14 u nizu bez Indy 500?zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53 ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.![]()
Hm, hm...... ja sam zbunjen.

Ne priznaješ 14 u nizu bez Indy 500?zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53 ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.![]()
imaš pravo! opet priznajem.Frantic je napisao/la: 01.08.2023., 11:32Jeste AA vozio Indy 500 1952.zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53 ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.![]()
Ali taj Indy nije bitan za niz od 14.![]()
Bitan je onaj naredne godine.
Sjedi. 5.Frantic je napisao/la: 01.08.2023., 11:32Jeste AA vozio Indy 500 1952.zekohonda je napisao/la: 01.08.2023., 10:53 ascari je vozio ferrari u indyu 1952. i odustao.
ne priznajem više 14 u nizu bez indya jer se indy treba kontat kad su nastupili.![]()
Ali taj Indy nije bitan za niz od 14.![]()
Bitan je onaj naredne godine.
I ti sjedi, 5.dmj je napisao/la: 01.08.2023., 15:52 Usto što nije bitan za niz, namjerno sam ignorirao taj Ferrarijev pokušaj na Indyu, jer su za njega morali konstruirati posve različit bolid, koji nije imao veze s onim korištenim u ostatku SP.
Naprosto nema veze jedno s drugim.
Hvala, dmj. Imaš još jednu kafu od mene.dmj je napisao/la: 01.08.2023., 15:52 Usto što nije bitan za niz, namjerno sam ignorirao taj Ferrarijev pokušaj na Indyu, jer su za njega morali konstruirati posve različit bolid, koji nije imao veze s onim korištenim u ostatku SP.
Naprosto nema veze jedno s drugim.
Napišeš i pošalješ Anti...Realista je napisao/la:Mogla se napisati i neka kolumna za vrijeme pauze.
vlado je napisao/la: 08.08.2023., 19:55
Nikolas Latifi: Upornost i Napredak u Svijetu Formule 1
U svijetu Formule 1, gdje brzina, preciznost i taktika igraju ključnu ulogu, vozači se često ističu ne samo svojim vozačkim sposobnostima, već i svojim karakterom i posvećenošću. Jedno ime koje je privuklo pažnju u ovom dinamičnom okruženju je Nikolas Latifi. Rođen 29. juna 1995. godine, ovaj mladi vozač iz Kanade je demonstrirao svoju upornost i volju da napreduje u svijetu automobilskih trka.
Latifi je stupio na scenu Formule 1 kao vozač tima "Williams Racing". Iako se njegovo ime možda ne ističe na isti način kao neka druga poznata imena, njegova trkačka priča donosi osvježavajuću perspektivu o tome kako posvećenost i rad mogu donijeti napredak.
Njegova trkačka karijera nije počela kao neki bljesak svjetla. Nikolas Latifi je postigao značajne uspjehe u raznim nižim kategorijama automobilskih trka, ali put do Formule 1 nije bio lak. Njegova podrška porodice i samopouzdanje bili su ključni faktori koji su mu omogućili da prebrodi izazove i da postane dio najprestižnije trkačke serije na svijetu.
Ono što se posebno izdvaja kod Latifija je njegova odlučnost da neprestano uči i poboljšava se. U Formuli 1, gdje vozači moraju neprestano prilagođavati svoje vještine, taktike i tehničko razumijevanje, Latifi je pokazao istrajnost u sticanju novih znanja. Njegova analitička priroda i spremnost da radi sa inženjerskim timom kako bi optimizirao performanse svog bolida svjedoče o njegovom ozbiljnom pristupu trkama.
Ono što također treba naglasiti je Latifijeva sposobnost da se nosi sa pritiscima koji dolaze s natjecanjem na najvišem nivou. Vožnja u Formuli 1 donosi sa sobom velike očekivanja i stres, ali Latifi se nije dao obeshrabriti. Njegova sposobnost da ostane smiren i koncentrisan u zahtjevnim situacijama svjedoči o njegovoj mentalnoj snazi.
Latifijeva povezanost sa svojim fanovima također ga čini posebnim. Aktivan je na društvenim mrežama i redovno komunicira sa svojim pratiocima. Ovaj pristup stvara veću bliskost između vozača i navijača te doprinosi širenju popularnosti Formule 1.
U zaključku, Nikolas Latifi predstavlja inspiraciju za sve one koji se bore za svoje snove. Njegova upornost, radna etika i sposobnost prilagođavanja svjedoče o njegovoj sposobnosti da se uspinje izazovima i dostigne visoke ciljeve. Dok nastavlja svoj put u Formuli 1, Latifi ostavlja trajni utisak kao vozač koji se ne zaustavlja pred preprekama već koristi svaku priliku da se razvija i napreduje.
ChatGPT
Nadam se da si zadovoljan, Realisto?![]()
![]()
![]()
Nisam u nekom poslu koji me okupira 24/7, imam slobodno vrijeme i nekad ne kliknem na portal dan/dva, tako da je u potpunosti razumljivo da se nema vremena za nesto sto ti je pro bono i usputno..croatic f1 je napisao/la: 10.08.2023., 01:11 Svi mi imamo druge stvari u životu koje nam dolaze ispred portala i nažalost se očito svi nalazimo u situaciji gdje ne stignemo posvetiti previše vremena tome.
Nemas se sto pitati. Vidis i sam.CrashOverride je napisao/la: 10.08.2023., 17:05Nisam u nekom poslu koji me okupira 24/7, imam slobodno vrijeme i nekad ne kliknem na portal dan/dva, tako da je u potpunosti razumljivo da se nema vremena za nesto sto ti je pro bono i usputno..croatic f1 je napisao/la: 10.08.2023., 01:11 Svi mi imamo druge stvari u životu koje nam dolaze ispred portala i nažalost se očito svi nalazimo u situaciji gdje ne stignemo posvetiti previše vremena tome.
Nekad se zapitam sta neki ocekuju od ovoga..
Dok god je aktivno za vrijeme vikenda kada se odrzava utrka, meni dovoljno.
Stvarno ne znaš u čemu je stvar? Ja nemam više 18 godina, imam skoro duplo, imam stalni posao i dva hobija koja su se s vremenom također pretvorila u posao (kao i F1 svojevremeno). Imam privatne stvari koje su sad aktualne, a nema potrebe da ih specificiram detaljnije ovako na forumu.Realista je napisao/la: 09.08.2023., 17:35 ...
Ne znam u cemu je stvar, uzasno kasnite sa vijestima, azuriranjem podataka, itd... ...
Ne znam zasto svi izbjegavaju slona u sobi. Pa nisu ljudi ludi da volontiraju, a da ostali ubiru lovu od reklama, donacija i pretplata (ne kazem da je velika, ali nece ljudi da ih se iskoristava). Kao i sto sam kazes, taj netko ce radije onda sam dati 30 eura i imati svoju neku stranicu/blog na koji ce pisati za svoju dusu nego besplatno raditi za nekoga.