Red Bull Racing
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1743
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Off topic, kakve su šanse za McL Porsche?
- blown diffuser
- Formula 1
- Postovi: 2340
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Love Parade
- Lokacija: Royston Vasey
Ako ne bude RB Porsche onda su velike šanse za McLaren
https://f1-insider.com/formel-1-porsche ... tzt-48136/
Šef tima Red Bulla Christian Horner za Sky: "Red Bull je rekao da ćemo sami biti proizvođači motora od 2026. Bilo je razgovora s Porscheom. Vrlo smo predani izradi motora. Ovo bi trebao biti prvi Red Bullov motor ikada. Ovo je novo poglavlje - pitanje je hoćemo li ili ne povući partnera iz poslovanja s pogonskim sklopovima. Ništa još nije sigurno i ne ovisi o sudjelovanju.”
A sada? Prema insajderskim informacijama F1, Porsche definitivno želi ući u premier klasu od 2026. godine. Alternativa bi mogao biti McLaren. Njihov šef momčadi Andreas Seidl svojedobno je bio zaslužan za uspješan projekt Le Mansa sa Njemcima i još uvijek ima odlične kontakte s bivšim poslodavcem.

God save Politicians God save our friends the 'Pigs'
God save Idi Amin and God save Ronald Biggs
- Lux14
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 7 mj
- Navija za: Alonso
Ja imam osjećaj da će se Honda vratit Red Bullu. Jednostavno to ima najviše smisla. Uhodani su partneri, osvojili su naslov skupa, Japanci ne traže nikakav udio u RB Technologyu, vjerovatno su lakši za suradnju...
A i možda Honda blokira prijenos IP-a svog motora od Red Bulla prema Porscheu.
"Neuk" čovjek bi rekao da bi Porsche došao na gotovo. Red Bull napravio tvornicu i zaposlio ljude, a Honda dizajnirala motor.
Al naravno neko to treba platiti...
A i možda Honda blokira prijenos IP-a svog motora od Red Bulla prema Porscheu.
"Neuk" čovjek bi rekao da bi Porsche došao na gotovo. Red Bull napravio tvornicu i zaposlio ljude, a Honda dizajnirala motor.

Al naravno neko to treba platiti...
You should never underestimate the predictability of stupidity
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7168
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
ip je hondin i ostaje samo hondin. rb i at su 'samo' customeri kojima nije dozvoljeno otvarati motor niti išta na njemu radit.
s time honda ostaje vjerna sebi , a rbpt može dobit status novog proizvođača tj. određene povlastice - nešto slično kao u moto gp-u.
više o tome od 76. strane na https://www.fia.com/sites/default/files ... -08-16.pdf .
s time honda ostaje vjerna sebi , a rbpt može dobit status novog proizvođača tj. određene povlastice - nešto slično kao u moto gp-u.
više o tome od 76. strane na https://www.fia.com/sites/default/files ... -08-16.pdf .
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
Kico
- Formula 2
- Postovi: 1294
- S nama već: 5 god 5 mj
- Navija za: Honda
Slazem se sa zekom,ne bi Honda dala da se motor otvori,motori imaju FiA pecat u sezoni,a moze bilo tko otvorit,stvar je u "začinima" kao sto svaki motor ima na gridu,mislim da bi mogli napraviti ERS (Honda za 2026) a i ovaj novi direktor,CEO Honde bi trebao napravit harikiri jer je budala!!!!!! Trebaju ubirati plodove svog rada i tri godine muke,a kuje se povuku( ne mislim na radnike i inzinjere iz Sakure,vec ovi u odijelima koji nisu ruke zaprljali nikad u zivotu) ....
Engine mode 11!
Position 5!
Position 5!
- pigmalion
- Formula 1
- Postovi: 2226
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Fernanda, Ocon (Qatar23 )
Sjećam se, 90-tih nakon povlačenja Honde iz F1, pojavio se Mugen-Honda; tuner.zekohonda je napisao/la: 05.09.2022., 20:00 ip je hondin i ostaje samo hondin. rb i at su 'samo' customeri kojima nije dozvoljeno otvarati motor niti išta na njemu radit.
s time honda ostaje vjerna sebi , a rbpt može dobit status novog proizvođača tj. određene povlastice - nešto slično kao u moto gp-u.
više o tome od 76. strane na https://www.fia.com/sites/default/files ... -08-16.pdf .
Vlasnik Mugen-Honde, bar tadašnji vlasnik, u to vrijeme, bio je u nekom srodstvu sa Soichiro Honda...... ispravite me, ako griješim.
Mugen-Honda je počela 1992. sa Footwork ( Arrows ), itd.
Znam da je 1994. bila u Lotusu, i da su govorili da je motor Mugen-Honda pretežak.
Ali...... motor je postajao sve bolji. Pobjedio je u Monacu 1996.; 1998. u Spa.......
1999. je bila Mugen godina.
Alain Prost koji je kupio Ligier_Mugen-Hondu, išao je na Peugeot motore.
Ali, kao što se zna...... Peugeot nikada nije proradio. Čak je postao Asiatech motor.
No, ja sam čuo da je Alain Prost i ekipa inženjera, ( tada potajice ) rastavila Mugen-Hondu da pronađu tog "duha u motoru". Hondinu moć. I naravno nisu uspjeli, primjeniti to na Peugeot - nisu uspjeli doći do "tajne", "duha"...... što već.
Navodno su iz Sakure bila jako ljuti na Alaina....... ne znam, ne sjećam se.......
......ne mogu, ali hoću......
.....biti po svome,.....
Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run

Takes more than combat gear to make a man.
Takes more than a license for a gun.
Confront your enemies, avoid them when you can.
A gentleman will walk, but never run
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7168
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
uvijek dobro informirani recken komentira rb-porsche-vw grupa-honda situaciju:
It seems the breakdown was caused by Porsche’s last-minute insistence to amend voting structures, which Red Bull, a free-spirited team determined to control its F1 autonomy, will not countenance.
Much has evolved since talks commenced last year July - not least Porsche’s subsequently announced stock exchange listing (which caused second thoughts?), recent changes at VW Group main board level including a change of CEO, Audi’s now confirmed F1 entry and, one hears with utmost regret, the declining health of Red Bull’s 78-year-old founder Diedrich Mateschitz – so overall the breakdown in relations is no surprise.
What happens next? Red Bull is awaiting a counter proposal from Porsche - without, though, holding its breath – all while going ahead with its own power unit project. Negotiations are continuing with Honda, but these centre around hybrid technology, an area which will be a major F1 performance area going forward given the 50% hybrid contribution. Honda is particularly strong in this area, so my bet is on this outcome.
It seems the breakdown was caused by Porsche’s last-minute insistence to amend voting structures, which Red Bull, a free-spirited team determined to control its F1 autonomy, will not countenance.
Much has evolved since talks commenced last year July - not least Porsche’s subsequently announced stock exchange listing (which caused second thoughts?), recent changes at VW Group main board level including a change of CEO, Audi’s now confirmed F1 entry and, one hears with utmost regret, the declining health of Red Bull’s 78-year-old founder Diedrich Mateschitz – so overall the breakdown in relations is no surprise.
What happens next? Red Bull is awaiting a counter proposal from Porsche - without, though, holding its breath – all while going ahead with its own power unit project. Negotiations are continuing with Honda, but these centre around hybrid technology, an area which will be a major F1 performance area going forward given the 50% hybrid contribution. Honda is particularly strong in this area, so my bet is on this outcome.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Newey i high rake podnica...

Mada je i Ferrari bio dobar sa high rake podnicom SF70H, meni jedan od najdražih Ferrarijevih bolida!
Red Bull i Newey su pobjednička kombinacija! Da su imali jak motor u eri Merca, mislim da se ne bi Totto šepurio 8 sezona na tronu!
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6171
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Fun fact: Verstappen je skoro na 80% Vettelovih pobjeda za Red Bull, a taj postotak će se vjerojatno dosta povećati (maksimalno moguće oko 95% do kraja sezone) dok ne dođe na 50% titula.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18202
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Koliko je jak Red Bull (bolid, pitwall, ekipa) dovoljno govori da Checo, koji je u "penzionerskom" modu, zauzima 3. mjesto u poretku sa 9 bodova manje od Čarlija.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6171
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Ispravka, trenutno je Max na 81.6% Vettelovih pobjeda, a do kraja može maksimalno imati 97.4%, tj. samo jednu pobjedu manje.Vettel-Ferrari je napisao/la: 11.09.2022., 16:46 Fun fact: Verstappen je skoro na 80% Vettelovih pobjeda za Red Bull, a taj postotak će se vjerojatno dosta povećati (maksimalno moguće oko 95% do kraja sezone) dok ne dođe na 50% titula.
Uvijek računam da Vettel ima 39 pobjeda za RB, a ne 38, iako nikad ne smetnem da je prvu ostvario u TR.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Treba se uračunati i to da je Max u sedmoj godini s Red Bullom, Vettel je bio 6 godina (zadnja je bila nekonkurentna iz xy razloga) + više utrka u kalendaru.Vettel-Ferrari je napisao/la: 11.09.2022., 16:56Ispravka, trenutno je Max na 81.6% Vettelovih pobjeda, a do kraja može maksimalno imati 97.4%, tj. samo jednu pobjedu manje.Vettel-Ferrari je napisao/la: 11.09.2022., 16:46 Fun fact: Verstappen je skoro na 80% Vettelovih pobjeda za Red Bull, a taj postotak će se vjerojatno dosta povećati (maksimalno moguće oko 95% do kraja sezone) dok ne dođe na 50% titula.
Uvijek računam da Vettel ima 39 pobjeda za RB, a ne 38, iako nikad ne smetnem da je prvu ostvario u TR.
Svakako interesantno. Koliko su bile konkurentne 2010 i 2012 govori činjenica da je Seb pobjedio na 5-6 utrka i osvojio titule. Dosta drugačije vrijeme.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Testarossa
- Karting
- Postovi: 222
- S nama već: 7 god
- Navija za: Ferrari
Zbog svega što RBR radi u F1 od avog dolaska od srca im želim uspjeh sa RBPT. Iako sam navijač Ferarija, volio bih da uspiju u tom naumu, da se više ne zajebavaju svakih par godina sa dobavljačima motora.
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7168
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
o rb ovjesima:
https://www.grandprix247.com/2022/09/13 ... rentiator/
https://www.grandprix247.com/2022/09/13 ... rentiator/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Viper
- Formula 4
- Postovi: 379
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Sebastian Vettel
You can't change what happened. But you can still change what will happen.