Scuderia Ferrari
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Usrali su Monako, sad i Britaniju, davno sam oguglao...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Grah0 Verified
- Formula 1
- Postovi: 1743
- S nama već: 9 god 10 mj
- Navija za: KMag, Seb
- Lokacija: 48.196667, 16.380861
Ne možeš baš tako gledati, 2019 lupam su sigurno imali nekoliko 1-2 startova gdje realno nisu imali tempo za 1-2.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Trebali su uvest i Leclerca i to bi bilo to...
Ali... Nešto drugo...
Konstantno pizdimo i njurgamo o timskim odredbama, propuštanjima, wingmanima i slično...
Ferrari je dopustio ovoj dvojci da se malo bore, rekli su Sainzu da ubrza i mogu se borit, ako ne neka ga propusti.
Na kraju normlano da neće biti wingman sa bržim gumama i to pozdravljam; napao je i prošao ga na stazi.
Po tom pitanju treba prozvati i Sky Sport; uvijek se ismijavaju Ferrariju radi tih timskih odredbi, dok su u Mercedesu uvijek bile opravdane i sada kada Ferrari nije odmah propustio opet se komentira kako se to tako ne radi itd.
Ali... Nešto drugo...
Konstantno pizdimo i njurgamo o timskim odredbama, propuštanjima, wingmanima i slično...
Ferrari je dopustio ovoj dvojci da se malo bore, rekli su Sainzu da ubrza i mogu se borit, ako ne neka ga propusti.
Na kraju normlano da neće biti wingman sa bržim gumama i to pozdravljam; napao je i prošao ga na stazi.
Po tom pitanju treba prozvati i Sky Sport; uvijek se ismijavaju Ferrariju radi tih timskih odredbi, dok su u Mercedesu uvijek bile opravdane i sada kada Ferrari nije odmah propustio opet se komentira kako se to tako ne radi itd.
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 4 mj
Zanimljivo mi je sve ovo.
Moje misljenje je da Ferrari mora kontrolisati svoje vozace. To je prvi korak u rjesenju problema koje imaju kao organizacija. Ovo su dva mlada momka koja igraju jaku igru na tom polju.
Jer biti dio posebno ove momcadi znaci rjesavati probleme unutra iste. Po meni tu je najgori Charles. Cini mi se kao prilicno toksicna osoba vec od ranije. Mislim da ga se Ferrari pomalo plasi. Sto naravno opet govori da vrh mora ucutkati prvo njega pa dalje.
Jer tesko je biti dio tima kada te vozac tako javno ponizava. A jedva iz pelena izasao. Imaju i oni svoju odgovornost osim da su brzi.
Sainz je jucer pobjedio Charlesa kao onda Vettel u Singapuru.
Moje misljenje je da Ferrari mora kontrolisati svoje vozace. To je prvi korak u rjesenju problema koje imaju kao organizacija. Ovo su dva mlada momka koja igraju jaku igru na tom polju.
Jer biti dio posebno ove momcadi znaci rjesavati probleme unutra iste. Po meni tu je najgori Charles. Cini mi se kao prilicno toksicna osoba vec od ranije. Mislim da ga se Ferrari pomalo plasi. Sto naravno opet govori da vrh mora ucutkati prvo njega pa dalje.
Jer tesko je biti dio tima kada te vozac tako javno ponizava. A jedva iz pelena izasao. Imaju i oni svoju odgovornost osim da su brzi.
Sainz je jucer pobjedio Charlesa kao onda Vettel u Singapuru.
No!
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Da, to je po meni jedina greška Ferrarija jučer. Znači trebali su uvesti oba bolida pod SC-om. I onda na kraju zamijeniti pozicije, ako budu 1-2, da vrate Sainzu za ono propuštanje...
- Boris_CRO
- Karting
- Postovi: 69
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
Nema utrke u Ferrariju. LEC je numero 1. To mora biti tako u svako doba dana i noći. Čim je došao prije prvog boksa iza Sainza ova se morao, MORAO, maknuti bez da LEC izgubi i pola sekunde vremena. Binotto je mlakonja. Neću reći što bi bilo da sam ja šef, ali ću reći što bi bilo da je Flavio Briatore šef.
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 4 mj
Strasno ako je istina.
Ova sezona za ferrari ce biti kljucna. Moraju srediti unutrasnje probleme. Prije svega maloga iz monaca.
No!
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2325
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Mali iz Monaka s pravom ima biti ljut. Većinu pehova i grešaka je s njegove strane boksa napravio tim. Sa Sainzove strane većinu grešaka je napravio on. Sainz bi trebao progutati knedlu i pomoći Leclercu u borbi za naslov, a sljedeće se sabrati i napasti prvenstvo od prve utrke. Ovako će Max samo kupiti njihove poklone.

- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 4 mj
Naravno da ima razloga. Ali kao zaposlen dugogodisnjim ugovorom u instituciji kao ferrari ima da cuti u bolidu. U cetiri zida neka prica sto god zeli. Ako zeli biti vodja. Ja ocekujem da ce ekipa do kraje sezone uzeti Sainza kao vodju. Ipak on ima tatu koji je njegov temelj.Dani je napisao/la: 05.07.2022., 22:42 Mali iz Monaka s pravom ima biti ljut. Većinu pehova i grešaka je s njegove strane boksa napravio tim. Sa Sainzove strane većinu grešaka je napravio on. Sainz bi trebao progutati knedlu i pomoći Leclercu u borbi za naslov, a sljedeće se sabrati i napasti prvenstvo od prve utrke. Ovako će Max samo kupiti njihove poklone.
No!
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2325
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Ako to naprave mogu se pozdraviti sa naslovom. Sainz je dobar, odličan vozač , ali sporiji od Leclerca. Podsjeća me ovo na Williams 2003. i uporno guranje Ralfa u egal sa Montoyom. To ih je koštalo naslova te godine.

- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Sainz ima jednako pravo da se bori za titulu. A sve što je uradio na utrci, uradio je korektno. I na kraju je i propustio Leclerca, kada nije mogao ubrzati. A nije ni Ferrari napravio ništa loše, osim možda tog ostavljanja Leclerca na hardu poslije SC-a. Ali kada malo pogledaš, to je gotovo standardna procedura za sve timove. Dešavalo se i Red Bullu i Mercedesu, koje smatraju savršenim stratezima...
Svi kažu Leclerc bio brži, pa šta i ako je. Sainz se i dalje ima pravo boriti. Drugo, govori se kako je bio brži sa oštećenim krilom. Pitanje je koliko je to uopšte utjecalo. A pitanje je je li utjecalo pozitivno ili negativno. Endplate je tu da bi zaustavio outwash, pogotovo na ovogodišnjim krilima. Bez njega je imao outwash, vjerovatno bolji nego na prošlogodišnjim bolidima. Nisam stručnjak, ali vjerujem da mu je takvo krilo donijelo nešto na brzini. Ali je možda samo malo poremetilo balans... A nije ni prvi put da ovakvo oštećenje ubrza bolid. Mislim da je baš na jednom Ferrariju prije nekoliko godina imalo sličan efekat... A na kraju, i da ga je to usporilo, sam je kriv što ga je oštetio...
Što se tiče Sainza, i on je nakon utrke rekao da je izgubio balans. Nebitno je li neki kvar u toku utrke ili pogrešne postavke. I on je očito imao neki problem. Možda i veći nego Leclerc. Tako ni kod Maxa nije bilo vidljivih oštećenja, a imao je najveći problem...
Na kraju, ne znam u čemu je problem? I čemu ovoliko negodovanje? Završili su obojica ispred Maxa. Uzeli više bodova od Red Bulla. A i Sainz se možda uključi u borbu. Po meni nije mogla biti bolja situacija za napetiju sezonu.
Svi kažu Leclerc bio brži, pa šta i ako je. Sainz se i dalje ima pravo boriti. Drugo, govori se kako je bio brži sa oštećenim krilom. Pitanje je koliko je to uopšte utjecalo. A pitanje je je li utjecalo pozitivno ili negativno. Endplate je tu da bi zaustavio outwash, pogotovo na ovogodišnjim krilima. Bez njega je imao outwash, vjerovatno bolji nego na prošlogodišnjim bolidima. Nisam stručnjak, ali vjerujem da mu je takvo krilo donijelo nešto na brzini. Ali je možda samo malo poremetilo balans... A nije ni prvi put da ovakvo oštećenje ubrza bolid. Mislim da je baš na jednom Ferrariju prije nekoliko godina imalo sličan efekat... A na kraju, i da ga je to usporilo, sam je kriv što ga je oštetio...
Što se tiče Sainza, i on je nakon utrke rekao da je izgubio balans. Nebitno je li neki kvar u toku utrke ili pogrešne postavke. I on je očito imao neki problem. Možda i veći nego Leclerc. Tako ni kod Maxa nije bilo vidljivih oštećenja, a imao je najveći problem...
Na kraju, ne znam u čemu je problem? I čemu ovoliko negodovanje? Završili su obojica ispred Maxa. Uzeli više bodova od Red Bulla. A i Sainz se možda uključi u borbu. Po meni nije mogla biti bolja situacija za napetiju sezonu.
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 4 mj
Ferrari ne cilja na naslove ove godine. Najvece proklestvo je bila ta dvostruka pobjeda na pocetku. Pogledaj samo gdje su bili do tada. Oni su ekipa koja je ucinila najveci napredak sa promjenom pravila.
Imas pravo, dobar primjer. Kako je zavrsio Montoya tako ce i mali. Mora da zacuti i da rjesava probleme u cetiri zida. Mislim da je on po talentu apsolutni broj jedan trenutno. Kao nebruseni dijamant, kao Montoya. Kojega nikada prezalitit necu.
Imas pravo, dobar primjer. Kako je zavrsio Montoya tako ce i mali. Mora da zacuti i da rjesava probleme u cetiri zida. Mislim da je on po talentu apsolutni broj jedan trenutno. Kao nebruseni dijamant, kao Montoya. Kojega nikada prezalitit necu.
No!
- vlado Verified
- Formula 1
- Postovi: 1513
- S nama već: 10 god 4 mj
Mene stvarno znima minus tog krila koje je izgubljeno. Jer cini mi se da nema neki uticaj. Mozda je cak brzi bez toga.Pastor je napisao/la: 05.07.2022., 22:56 Sainz ima jednako pravo da se bori za titulu. A sve što je uradio na utrci, uradio je korektno. I na kraju je i propustio Leclerca, kada nije mogao ubrzati. A nije ni Ferrari napravio ništa loše, osim možda tog ostavljanja Leclerca na hardu poslije SC-a. Ali kada malo pogledaš, to je gotovo standardna procedura za sve timove. Dešavalo se i Red Bullu i Mercedesu, koje smatraju savršenim stratezima...
Svi kažu Leclerc bio brži, pa šta i ako je. Sainz se i dalje ima pravo boriti. Drugo, govori se kako je bio brži sa oštećenim krilom. Pitanje je koliko je to uopšte utjecalo. A pitanje je je li utjecalo pozitivno ili negativno. Endplate je tu da bi zaustavio outwash, pogotovo na ovogodišnjim krilima. Bez njega je imao outwash, vjerovatno bolji nego na prošlogodišnjim bolidima. Nisam stručnjak, ali vjerujem da mu je takvo krilo donijelo nešto na brzini. Ali je možda samo malo poremetilo balans... A nije ni prvi put da ovakvo oštećenje ubrza bolid. Mislim da je baš na jednom Ferrariju prije nekoliko godina imalo sličan efekat... A na kraju, i da ga je to usporilo, sam je kriv što ga je oštetio...
Što se tiče Sainza, i on je nakon utrke rekao da je izgubio balans. Nebitno je li neki kvar u toku utrke ili pogrešne postavke. I on je očito imao neki problem. Možda i veći nego Leclerc. Tako ni kod Maxa nije bilo vidljivih oštećenja, a imao je najveći problem...
Na kraju, ne znam u čemu je problem? I čemu ovoliko negodovanje? Završili su obojica ispred Maxa. Uzeli više bodova od Red Bulla. A i Sainz se možda uključi u borbu. Po meni nije mogla biti bolja situacija za napetiju sezonu.
No!
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7168
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
vjerojatno s ovim novim bolidima takva oštećenja nisu prebitna, jer se downforce većinom generira ispod bolida.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Problem je što Binotto je sam lično rekao Leclercu: "sezona je duga, biće prilike za povratak". Ovakav način nikako nije dobar za povratak, jer se ujedno otvaraju vrata drugom vozaču da se bori za titulu.
Da pojasnim, Leclerc je 2 utrke u minusu zbog Ferrarija, tj tehničkih kvarova, što ga je unazadilo itekako. Tu su još strateški loše odrađene utrke koje su ga koštale dosta bodova, uključujući i ova Britanija. Ferrari mu itekako duguje!
Ferrari mora kad-tad da presječe, jer ovakav prostup neće donijeti titulu. Nama ne treba da se ponavlja Singapur i Monza. Mercedes i RBR su bili jasni u svojim odlukama, Perez se sklanja Maxu, Bottas Hamiltonu, dok Ferrari radi šta?
Naravno da je Sainz zaslužio pobjedu, ali ona je došla u pogrešnom momentu! Pogotovo jer je Max bio u lošijoj poziciji. Tim isto tako treba gledati da oba vozača profitiraju, jer tako i tim profitira.
Ako gledamo sa ljudske strane, uzeti prvijenac Sainzu bilo bi žalosno, ali isto tako, priključak Lecerca za Maxom bi bilo poželjno. Umjesto P2 u poretku, 151 bod i - 30 u zaostatku, sada ima P3 i 138 bodova i -43 za Maxom.
Isto tako, Ferrari ne smije da dozvoli da se Perez muva između njih, jer svako postolje Pereza, je stepenica dalje za Ferrari od konstruktorske titule.
Da pojasnim, Leclerc je 2 utrke u minusu zbog Ferrarija, tj tehničkih kvarova, što ga je unazadilo itekako. Tu su još strateški loše odrađene utrke koje su ga koštale dosta bodova, uključujući i ova Britanija. Ferrari mu itekako duguje!
Ferrari mora kad-tad da presječe, jer ovakav prostup neće donijeti titulu. Nama ne treba da se ponavlja Singapur i Monza. Mercedes i RBR su bili jasni u svojim odlukama, Perez se sklanja Maxu, Bottas Hamiltonu, dok Ferrari radi šta?
Naravno da je Sainz zaslužio pobjedu, ali ona je došla u pogrešnom momentu! Pogotovo jer je Max bio u lošijoj poziciji. Tim isto tako treba gledati da oba vozača profitiraju, jer tako i tim profitira.
Ako gledamo sa ljudske strane, uzeti prvijenac Sainzu bilo bi žalosno, ali isto tako, priključak Lecerca za Maxom bi bilo poželjno. Umjesto P2 u poretku, 151 bod i - 30 u zaostatku, sada ima P3 i 138 bodova i -43 za Maxom.
Isto tako, Ferrari ne smije da dozvoli da se Perez muva između njih, jer svako postolje Pereza, je stepenica dalje za Ferrari od konstruktorske titule.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...