Šta da čita? Argument da su dva novinara na ljeto 2020. (8 mjeseci prije prvih testiranja) napisala da će nova pravila naškoditi više high rake nego low rake?
Nemojte biti smiješni ...
I btw. Nikad nije bilo glasanja i nije tačno da su svi timovi glasali za uvođenje ovih pravila. Mercedes i AM su glasali protiv na inicijalnom glasanju, zajedno sa još jednim high rake timom.
VN Katara 19.-21. studenog 2021.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Pa isto što i poslije viđenog efekta promjene pravila, ti isti novinari se prave pametni, i kao razumiju zašto je taj i taj izgubio toliko i toliko. Isto su se tako i prije nego smo vidjeli pravo stanje pravili pametni i predviđali...Har Kl je napisao/la: 25.11.2021., 10:40 Šta da čita? Argument da su dva novinara na ljeto 2020. (8 mjeseci prije prvih testiranja) napisala da će nova pravila naškoditi više high rake nego low rake?
Nemojte biti smiješni ...
I btw. Nikad nije bilo glasanja i nije tačno da su svi timovi glasali za uvođenje ovih pravila. Mercedes i AM su glasali protiv na inicijalnom glasanju, zajedno sa još jednim high rake timom.
Na kraju se svede na to da nemaju pojma šta i kako i koliko je uzrokovala ova promjena. Bitno je samo ko se kako snašao. A dodatni problem je stvorilo i zamrzavanje razvoja, pa se neki nisu ni mogli promijeniti koliko treba zbog ograničenja tokenima.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18177
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Naravno. Sjećamo se dobro šta se pisalo prije uvođenja novih aero pravila za 2021.Pastor je napisao/la: 25.11.2021., 01:24 Lako je biti general poslije bitke. Pročitaj šta se pisalo prije nego smo vidjeli efekat promjene pravila...
Lako je za provjeriti.
To što se kasnije pokazalo suprotno od prvih prognoza, kao što rekoh, jbga.
BTW
https://www.planetf1.com/news/red-bull- ... tions-row/
Both Franz Tost and Mattia Binotto, team bosses of AlphaTauri and Ferrari respectively, have already dismissed Sznafauer’s complaint and so too has Red Bull boss Christian Horner.
He called those complaints “naive” ones to make and politely reminded Aston Martin that they initially voted for the new aero regulations to come into effect.
“But ignoring all of that, there is a process for regulations to be introduced and they were voted through unanimously through the different regulations.
“Aston Martin or Racing Point would have had to vote for before being passed through the Formula 1 Commission and the World Council. They were all voted through unanimously.
Vjerovatno i ovo novinari lupaju.
Ili Horner laže.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Ova nisu ni po kom rađena. Rađena su zbog glupih Pirellijevih guma, pa kako je ispalo...
Ne mogu da vjerujem da se neko na ovo poziva kao na nešto što je išlo na štetu Mercedesa. I dalje su najbolji bolid, a Red Bull im se već pred kraj prošle sezone primakao. Ko kaže da nebi isto stanje bilo i bez ove promjene?
Aston Martin je više izgubio, jer su tokene iskoristili na podizanje sidepoda, a ne na prilagođavanje ovjesa.
Ne mogu da vjerujem da se neko na ovo poziva kao na nešto što je išlo na štetu Mercedesa. I dalje su najbolji bolid, a Red Bull im se već pred kraj prošle sezone primakao. Ko kaže da nebi isto stanje bilo i bez ove promjene?
Aston Martin je više izgubio, jer su tokene iskoristili na podizanje sidepoda, a ne na prilagođavanje ovjesa.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Samo što kod Astona, oni zapravo voze sa šasijom iz 2019 jer je dizajn iz 2020. baziran na dizajnu iz 2019.Pastor je napisao/la: 25.11.2021., 14:35 Ova nisu ni po kom rađena. Rađena su zbog glupih Pirellijevih guma, pa kako je ispalo...
Ne mogu da vjerujem da se neko na ovo poziva kao na nešto što je išlo na štetu Mercedesa. I dalje su najbolji bolid, a Red Bull im se već pred kraj prošle sezone primakao. Ko kaže da nebi isto stanje bilo i bez ove promjene?
Aston Martin je više izgubio, jer su tokene iskoristili na podizanje sidepoda, a ne na prilagođavanje ovjesa.
Nešto kao i Alpine koja doslovno vozi sa šasijom iz 2019 koju su samo malo modificirali da bi uspjeli staviti novi, uži nos naprijed. Sami bolid i koncept je iz 2019. jer su 2020. željeli uštedjeti za promjenu pravilnika 2021.
Tako da uopće ne čudi pad u performansama kod te dvije ekipe i bez promjene podnice.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- GP2Engine
- Karting
- Postovi: 179
- S nama već: 4 god
I usto dodaj da Alpine/Renault ima motor za 25 HP slabiji od Mercedesa. Da imaju motor na nivou kakav bi jedna od najozbiljnijih auto kompanija u svijetu trebala imati, bili bi oni u bitci s Ferkanom za 3. mjesto. McLaren jedino spašava Mercedesov motor, bolid ima dosta understeera.Ferrari je napisao/la: 25.11.2021., 14:53Samo što kod Astona, oni zapravo voze sa šasijom iz 2019 jer je dizajn iz 2020. baziran na dizajnu iz 2019.Pastor je napisao/la: 25.11.2021., 14:35 Ova nisu ni po kom rađena. Rađena su zbog glupih Pirellijevih guma, pa kako je ispalo...
Ne mogu da vjerujem da se neko na ovo poziva kao na nešto što je išlo na štetu Mercedesa. I dalje su najbolji bolid, a Red Bull im se već pred kraj prošle sezone primakao. Ko kaže da nebi isto stanje bilo i bez ove promjene?
Aston Martin je više izgubio, jer su tokene iskoristili na podizanje sidepoda, a ne na prilagođavanje ovjesa.
Nešto kao i Alpine koja doslovno vozi sa šasijom iz 2019 koju su samo malo modificirali da bi uspjeli staviti novi, uži nos naprijed. Sami bolid i koncept je iz 2019. jer su 2020. željeli uštedjeti za promjenu pravilnika 2021.
Tako da uopće ne čudi pad u performansama kod te dvije ekipe i bez promjene podnice.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Treba razlikovati analizu od prognoze. Da oni mogu tako lako gledati u budućnost, bili bi milioneri.Pastor je napisao/la: 25.11.2021., 13:07Pa isto što i poslije viđenog efekta promjene pravila, ti isti novinari se prave pametni, i kao razumiju zašto je taj i taj izgubio toliko i toliko. Isto su se tako i prije nego smo vidjeli pravo stanje pravili pametni i predviđali...Har Kl je napisao/la: 25.11.2021., 10:40 Šta da čita? Argument da su dva novinara na ljeto 2020. (8 mjeseci prije prvih testiranja) napisala da će nova pravila naškoditi više high rake nego low rake?
Nemojte biti smiješni ...
I btw. Nikad nije bilo glasanja i nije tačno da su svi timovi glasali za uvođenje ovih pravila. Mercedes i AM su glasali protiv na inicijalnom glasanju, zajedno sa još jednim high rake timom.
Na kraju se svede na to da nemaju pojma šta i kako i koliko je uzrokovala ova promjena. Bitno je samo ko se kako snašao. A dodatni problem je stvorilo i zamrzavanje razvoja, pa se neki nisu ni mogli promijeniti koliko treba zbog ograničenja tokenima.
Ja izuzetno cijenim rad i ekspertizu i Piole i Hughesa.
Ali ne može se njihova prognoza uzimati kao argument. Isto da ja sad kažem da je Alonso propustio uzeti naslov sa McLaren Hondom, jer je Hughes predviđao da će osvojiti naslov.
Prva bitna stvar leži u tome, da nakon te njihove prognoze su se desile još tri aero promjene, a nakon tih promjena došao je i Pirelli sa svojom promjenom konstrukcije.
Druga bitna stvar, je da timovima nije dozvoljeno da rade svoje simulacije, nego su svi gledali u rezultate koje je prezentovala radna grupa.
Treća bitna stvar nikad nije ni došlo do glasanja. Na inicijalnom glasanju tri ekipe su bile protiv.
Odgovor Otmara na tvrdnje o glasanju:
Sve se lako može provjeriti u linku ispod."No. Number one, there was never a vote. Number two, there was an indicative vote.
"So that was just at the technical under committee [working group], that all the technical directors had to have an indicative vote, and three teams voted against it.
https://www.motorsport.com/f1/news/asto ... f/6043768/
S obzirom da mi se često namjerno ubacuju konstrukcije rečenica koje nisam izgovorio (zadnje je bilo da sam tvrdio da je Norris a ne Bottas kriv za odustajanje Maxa u Mađarskoj), samo da pojasnim svoj stav.
Pravila su donesena prije sezone i bila su za sve ekipe ista. To što je neko uradio bolji posao od drugih, na kraju dana treba ocijeniti kao bolji posao. Ali nema smisla da se vrijeđa nečija inteligencija i da se govori da je ovo sve slučajno ispalo kako je ispalo. Nije se ovdje ništa štelilo RB ili nekome drugome, nego se ciljano udarilo na najbržu ekipu. AM je bio kolateralna šteta svega toga.
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Nije se štelilo, ali se udarilo po Mercedesu.
Ne može se tim novinarima vjerovati ni na tu analizu, jer i ona prognoza je analiza već poznatog pravilnika. I ona je pokazala da likovi ne razumiju pravilnik. Pa tako ni ta naknadna analiza im ne pije vodu, jer im niko od timova nije dao podatke, a oni očito ne razumiju kakao je pravilnik uticao na određeni koncept bolida. To je pokazala ta prvobitna analiza novog pravilnika. Likovi se prave da su stručnjaci, pa omaše cijeli stadion...




Ne može se tim novinarima vjerovati ni na tu analizu, jer i ona prognoza je analiza već poznatog pravilnika. I ona je pokazala da likovi ne razumiju pravilnik. Pa tako ni ta naknadna analiza im ne pije vodu, jer im niko od timova nije dao podatke, a oni očito ne razumiju kakao je pravilnik uticao na određeni koncept bolida. To je pokazala ta prvobitna analiza novog pravilnika. Likovi se prave da su stručnjaci, pa omaše cijeli stadion...
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2324
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Tako je nije se išlo na štetu mercedesa, samo je on najviše izgubio tim pravilima kao i AM. Baš onako slučajno. Nisu ni motori rađeni po zahtjevu i idejama mercedesa već prijetnjama renaulta, pa je eto renault ispao najgori, a mercedes najbolji motor.Pastor je napisao/la: 25.11.2021., 14:35 Ova nisu ni po kom rađena. Rađena su zbog glupih Pirellijevih guma, pa kako je ispalo...
Ne mogu da vjerujem da se neko na ovo poziva kao na nešto što je išlo na štetu Mercedesa. I dalje su najbolji bolid, a Red Bull im se već pred kraj prošle sezone primakao. Ko kaže da nebi isto stanje bilo i bez ove promjene?
Aston Martin je više izgubio, jer su tokene iskoristili na podizanje sidepoda, a ne na prilagođavanje ovjesa.

Ovo me podjeća na izjavu BOLT fooda " Mi smo vama vratili novac na karticu, ali ga ne vidite , jer ga banka nije prikazala".

- gjoko-mkd
- Formula 2
- Postovi: 1078
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Neki strani mediji pišu da je RB spustio zadnji deo bolida, t.j. umanji ,,rake,, (i tako povisili prednje krilo)da bi bili sigurni da se neće prednje krilo polomiti po šikanama . Tako su izgubili brzine kroz krivine, koja je trebala da bide veća
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Kao što reče @Ferrari u drugoj temi, činjenica je da su pravila mijenjana zbog glupog Pirellija.Dani je napisao/la: 26.11.2021., 10:23Tako je nije se išlo na štetu mercedesa, samo je on najviše izgubio tim pravilima kao i AM. Baš onako slučajno. Nisu ni motori rađeni po zahtjevu i idejama mercedesa već prijetnjama renaulta, pa je eto renault ispao najgori, a mercedes najbolji motor.Pastor je napisao/la: 25.11.2021., 14:35 Ova nisu ni po kom rađena. Rađena su zbog glupih Pirellijevih guma, pa kako je ispalo...
Ne mogu da vjerujem da se neko na ovo poziva kao na nešto što je išlo na štetu Mercedesa. I dalje su najbolji bolid, a Red Bull im se već pred kraj prošle sezone primakao. Ko kaže da nebi isto stanje bilo i bez ove promjene?
Aston Martin je više izgubio, jer su tokene iskoristili na podizanje sidepoda, a ne na prilagođavanje ovjesa.![]()
Ovo me podjeća na izjavu BOLT fooda " Mi smo vama vratili novac na karticu, ali ga ne vidite , jer ga banka nije prikazala".
Pa čak i Aston martin, koji je najviše izgubio (ne stavljati ih u isti koš sa Mercedesom, jer njih nisu pravila ni približno osakatila kao AM), ne kaže da su pravila bila kontra njih. Nego su se žalili što je Pirelli tražio da se sreže downforce, pa da mogu zadržati iste gume. I onda ipak uveli nove, tvrđe gume. A kao što vidimo i nove im pucaju...
Pirelliju je bio izgovor da ne mogu testirati nove gume, i da će downforce biti prevelik. I onda ipak uvedu nove gume, koje opet pucaju i sa manje downforcea. Kako bi onda tek pucale da se nije downforce smanjio?
- OffLiberyMedia
- Karting
- Postovi: 91
- S nama već: 5 god 11 mj
- Navija za: Da Massi dobije otkaz
@dani aman sve protiv mercedesa... Dominacija u cijeloj hibridnoj eri... Jadni...
Nikome ne želim da dobije otkaz osim Michael Masiju.