Leclerc je pobijedio vettela bodovno u obje sezone dok su hamilton i alonso završili izjednačeni na 109 bodova, to je prvo. Drugo: indisponiranom vettelu? U redu, a kakav je bio alonso koji je već nakon mađarske imao ekipu protiv sebe?? Ili ćemo se pretvarati da to nije istina?! Najlakše je samo reći da je ham uzeo mjeru alonsu i zatvorit oči na sve ostale činjenice. Treće: to što je hamilton odmah sjeo u konkurentan bolid inače nije argument protiv njega (najbolje ekipe žele najbolje vozače), međutim, ako kolega AMG uspoređuje broj pobjeda lewisa i maxa u prvih 6 sezona, onda to postaje argument protiv lewisa, jer naravno da je njemu bilo lakše prvih nekoliko sezona u bolidu koji konkurira za titulu skupljat pobjede, nego maxu u toro rossu i red bullu koji nije bio ni blizu titule._bataziv_0809 je napisao/la: 27.09.2021., 07:06 Covjek je u svom debiju u Formuli 1 uzeo mjeru dvostrukom i aktuelnom svjetskom sampionu. Kao da je to lako i kao da se to desava svaki dan.
O Leclercu su se istovremeno pisali epovi u desetercu sto je isto napravio indisponiranom Vettelu.
Valjda se nekad shvati da to sto je odmah sjeo u konkurentan bolid nije argument protiv Hamiltona, nego upravo suprotno.
Za sve ostalo tu je Alonso kako bijesno gestikulira prema pitwallu dok ga rookie pobjedjuje fair and square.
Lewis Hamilton
-
Scuderia
- Karting
- Postovi: 243
- S nama već: 5 god 10 mj
- Navija za: Ferrari
- Mazzacane
- Karting
- Postovi: 98
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: Minardi
Sezona nije počela u Mađarskoj, nego u Australiji, gdje su kod drugog zaustavljanja u boksu između 43. i 45. kruga, Alonsa izbacili ispred Hamiltona. Ništa sporno, svatko bi dao prednost dvostrukom prvaku, nego rukiju. Zatim u petoj utrci, u Monaku, Hamilton je dobio naredbu da zadrži P2 i ne napada Alonsa na P1. Opet ništa sporno, daje se prednost dvostrukom prvaku.Scuderia je napisao/la: 29.09.2021., 13:53 Kakav je bio alonso koji je već nakon mađarske imao ekipu protiv sebe?? Ili ćemo se pretvarati da to nije istina?! Najlakše je samo reći da je ham uzeo mjeru alonsu i zatvorit oči na sve ostale činjenice.
Gotovo 15 godina je prošlo od 2007. Koliko će se još dugo provlačit mit da je Alonso bio zapostavljen? Jeste, bio je zapostavljen u nastavku sezone, a to mu nitko nije kriv osim njega samog, jer je htio "na silu" biti brži od Hamiltona. Početkom 2007. je bio neprikosnoveni br.1 u McLarenu, koji je imao punu potporu Rona Dennisa.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Hamilton je pobijedio Alonsa bez obzira na bodovnu izjednacenost.Scuderia je napisao/la: 29.09.2021., 13:53
Leclerc je pobijedio vettela bodovno u obje sezone dok su hamilton i alonso završili izjednačeni na 109 bodova, to je prvo. Drugo: indisponiranom vettelu? U redu, a kakav je bio alonso koji je već nakon mađarske imao ekipu protiv sebe?? Ili ćemo se pretvarati da to nije istina?! Najlakše je samo reći da je ham uzeo mjeru alonsu i zatvorit oči na sve ostale činjenice. Treće: to što je hamilton odmah sjeo u konkurentan bolid inače nije argument protiv njega (najbolje ekipe žele najbolje vozače), međutim, ako kolega AMG uspoređuje broj pobjeda lewisa i maxa u prvih 6 sezona, onda to postaje argument protiv lewisa, jer naravno da je njemu bilo lakše prvih nekoliko sezona u bolidu koji konkurira za titulu skupljat pobjede, nego maxu u toro rossu i red bullu koji nije bio ni blizu titule.
Za Alonsovu 2007. u Mclarenu se slazem da se ne treba gledati jednostrano. Samo ne moze protivargument biti druga vrsta jednostranosti, a koju si ti prezentovao. Naprosto, Alonso je od Madjarske pokusao van staze izboriti ono sto nije uspjevao na stazi. Dakle nije se ekipa okrenula protiv njega tek tako i bez razloga. Hamilton je jednostavno bio brzi, konzistentniji i uvjerljiviji usprkos prednosti koju je Alonso (logicno) imao na samom startu sezone, a zatim je ovaj krenuo sa ucjenama.
Za trecu stavku se slazem uglavnom. S tim da konkurentan bolid sam po sebi ne znaci konstantne pobjede, a pogotovu ne rookieu.

-
r2d2
- Karting
- Postovi: 92
- S nama već: 8 god 1 mj
Što je posebno u 100 pobjeda Lewisa Hamiltona?
Pobjedom u Sočiju Lewis Hamilton je je zaokružio broj pobjeda u utrkama Formule 1 na okruglih sto. Više od tri četvrtine svojih pobjeda ostvario je u 'turbo-hibridnoj' eri vozeći za Mercedes, pobijedivši u više od polovice odvoženih utrka (78/153). Hamilton je pobijedio u utrci u svakoj od 15 sezona u kojima je nastupao, što nije pošlo za rukom niti jednom drugom vozaču.
U ovom postu uspoređujem sto Hamiltonovih pobjeda s postignućima drugih vozača, ograničavajući se samo na broj pobjeda zbog numerologije, što ću sada ukratko objasniti. Riječ numerologija je složenica od latinske riječi numerus što znači broj i grčke riječi logos, koji može biti shvaćen u kontekstu govora ili promišljanja. Pojam numerologija možemo definirati kao znanost o brojevima koja otkriva vezu između brojeva i materijalnih stvari ili živućih bića. U numerološkoj rubrici Večernjeg lista pred sada već (nažalost) dosta godina pisalo je: 'Dvanaest je božanski broj jer je zbroj svojih polovina (6+6), trećina (4+4+4) i četvrtina (3+3+3+3). Zaboravimo na trenutak da baš svaki broj ima to isto svojstvo, tj. da je zbroj svojih polovina, trećina i četvrtina, jer zbrajanje razlomaka je komplicirano i zapitajmo se zašto je dvanaest božanski broj. Dobro godina ima dvanaest mjeseci, ali omjer vremena potrebnog da Zemlja obiđe oko Sunca i vremena da Mjesec obiđe oko Zemlje nije cijeli broj. Bez dodatnog kompliciranja sa sideričkim i sinodičkim periodima gibanja nebeskih tijela omjer nikako nije jednak točno dvanaest. Kako je tema Formula 1, a ne numerologija, ne bih se previše bavio razlozima zašto je dvanaest božanski broj nego bih iz rasprave zaključio da se ne treba baviti razlomcima. Znate već, razlomci su komplicirani i ako se Bog nije zamarao s njima, ne trebamo ni mi. Osim toga nemoguće je recimo napola pobijediti u utrci, ili si pobjednik ili nisi. Pola bodova se može osvojiti, ali ne i pola pobjede. Jedino kad bi dva bolida prošla ciljem unutar tisućinke sekunde, ali takav događaj je potpuno nevjerojatan. Zaboravimo to jer nije baš da se događa, a i razlomci su komplicirani. Ograničimo se zato na cijele brojeve i razmotrimo deset (ne dvanaest) vozača s najviše pobjeda.
Lewis Hamilton osvojio je 7 naslova prvaka u 14 sezona, a trenutno se bori za osmi naslov u 15 sezoni. Pobijedio je u 100 i osvojio prvu startnu poziciju (pp) u 101 od 281 velike nagrade na kojima je nastupao. Drugi na listi, Michael Schumacher osvojio je 7 naslova u 19 sezona i ostvario 91 pobjedu i 68 pp u 308 nastupa. Treba napomenuti da je u prvoj sezoni 1991. odvozio samo 6 utrka te da je 1999. propustio 6 (ili 7 ovisno kako gledate na to) nastupa zbog loma noge. Treći i četvrti na listi su četverostruki prvaci Sebastian Vettel i Alain Prost s 53 i 51 pobjedom, peti je Senna (41), a šesti Alonso (32). Slijede tri britanska vozača Mansell (31), Stewart (27) i Clark koji ima isti broj pobjeda kao i Lauda (25).
Može se primijetiti da lista donekle favorizira moderne vozače jer na njoj nema peterostrukog prvaka Fangija i trostrukog prvaka Brabhama. Jacka Brabhama koji je u 16 sezona od 1955. do 1970. osvojio 3 naslova te 14 pobjeda i 13 pp. Tih 14 pobjeda izgleda smiješno malo za trostrukog svjetskog prvaka ali F1 u 50-tima i 60-tima je bila bitno drugačija od današnje. Vozači danas počinju s utrkama u kartingu vrlo rano i prolazeći kroz razne niže kategorije dolaze u Formulu 1 u dobi od 20-tak godina, što tada nije bio slučaj. Primjera radi Landu Norrisu koji je nes(p)retno ostao bez prve pobjede u Rusiji to je bila 53. utrka u 3. sezoni karijere dok je Juan Manuel Fangio u cijeloj osmogodišnjoj karijeri (1950-1958) skupio u 52 nastupa (51 start). Naravno Fangio je bio nešto uspješniji pa je s 24 pobjede i 29 pole positiona osvojio 5 naslova prvaka. Međutim Norrisa (još uvijek) vidimo kao mladog i perspektivnog vozača, iako je nastupio na više velikih nagrada nego Fangio u cijeloj svojoj (vrlo uspješnoj) karijeri. Veći broj utrka danas u svakom slučaju umanjuje vrijednost postignuća današnjih vozača kada se uspoređuju s postignućima ranijih vozača Formule 1. Čovjek bi pomislio da je nešto bolje usporediti vozače ako se gleda postotak uspješnosti, tj. ako broj pobjeda podjelimo s brojem nastupa i pomnožimo sa sto (vidi, vidi, ipak ima nešto s tim brojem 100). Lista 10 najuspješnijih izgleda ovako: Fangio - 46.15%, Ascari - 39.39%, Hamilton - 35.59%, Clark - 34.25%, Wallard i Vukovich - 33.33%, Schumacher - 29.55%, Stewart - 27.00%, Senna - 25.31%, Prost - 25.25%. Ako se pitate tko su Wallard i Vukovich i gdje je nestao Vettel trebali ste me slušati kada sam vam govorio da su razlomci komplicirani i ako se ni Bog nije htio njima baviti ne trebamo ni mi.
Naravno pored broja utrka, u obzir bi trebalo uzeti i pouzdanost, formate velikih nagrada, promjene pravila itd. Može se razmatrati i manje mjerljive čimbenike poput postojanja/nepostojanja konkurencije i sreće. Primjerice nesretne sudbine Ascarija, Clarka i Senne zasigurno su umanjile njihove apsolutne brojke. Nadalje većina vozača počinje karijere u slabijim momčadima dok su Ascari, Fangio, Schumacher (ako ne računamo 1991) i Hamilton započeli karijere u konkurentnim momčadima. Tu ulazimo u područje koje bi mogli nazvati umjetnički dojam, pa je tako Alonso (ili bilo tko drugi), rječnikom modnog suda i Nevena Ciganovića, nekome top a nekome flop. Budući ulazak u takvu raspravu nema smisla, zadržimo se na ukupnom broju pobjeda.
Rekord broja pobjeda Hamilton drži od prošle godine i držat će ga najmanje još nekoliko godina. Najbliži pratitelj od aktivnih vozača je Vettel s 53 pobjede i kad bi pobijedio u svim utrkama trebalo bi mu 2 do 3 sezone za dostizanje rekorda. Rekord je do sada najdulje držao Michel Schumacher 19 godina (zaokruženo na veći cijeli broj). Slijede ga Fangio 13+2 godine, Prost i Stewart 14 godina, Clark 5 godina te Ascari 3 godine. Rekord je kratko držao i prvi pobjednik Farina, a Fangio ga je držao u dva navrata (1950-1952 i 1955-1968). Hamilton će do kraja svoje karijere rekord vrlo vjerojatno i povećati, ali čak i u slučaju da Lewis ostane na 100 pobjeda njegov rekord broja pobjeda će stajati još neko vrijeme.
I na kraju odgovor na pitanje iz naslova, sto je poseban broj. Jedan od razloga tome je što imamo 10 prstiju na rukama pa stoga i brojevni sustav koji je utemeljen na broju 10. Posljedica toga su desetljeća stoljeća i postoci. Usput, da nema Bog možda 6 prstiju na svakoj ruci?
Pobjedom u Sočiju Lewis Hamilton je je zaokružio broj pobjeda u utrkama Formule 1 na okruglih sto. Više od tri četvrtine svojih pobjeda ostvario je u 'turbo-hibridnoj' eri vozeći za Mercedes, pobijedivši u više od polovice odvoženih utrka (78/153). Hamilton je pobijedio u utrci u svakoj od 15 sezona u kojima je nastupao, što nije pošlo za rukom niti jednom drugom vozaču.
U ovom postu uspoređujem sto Hamiltonovih pobjeda s postignućima drugih vozača, ograničavajući se samo na broj pobjeda zbog numerologije, što ću sada ukratko objasniti. Riječ numerologija je složenica od latinske riječi numerus što znači broj i grčke riječi logos, koji može biti shvaćen u kontekstu govora ili promišljanja. Pojam numerologija možemo definirati kao znanost o brojevima koja otkriva vezu između brojeva i materijalnih stvari ili živućih bića. U numerološkoj rubrici Večernjeg lista pred sada već (nažalost) dosta godina pisalo je: 'Dvanaest je božanski broj jer je zbroj svojih polovina (6+6), trećina (4+4+4) i četvrtina (3+3+3+3). Zaboravimo na trenutak da baš svaki broj ima to isto svojstvo, tj. da je zbroj svojih polovina, trećina i četvrtina, jer zbrajanje razlomaka je komplicirano i zapitajmo se zašto je dvanaest božanski broj. Dobro godina ima dvanaest mjeseci, ali omjer vremena potrebnog da Zemlja obiđe oko Sunca i vremena da Mjesec obiđe oko Zemlje nije cijeli broj. Bez dodatnog kompliciranja sa sideričkim i sinodičkim periodima gibanja nebeskih tijela omjer nikako nije jednak točno dvanaest. Kako je tema Formula 1, a ne numerologija, ne bih se previše bavio razlozima zašto je dvanaest božanski broj nego bih iz rasprave zaključio da se ne treba baviti razlomcima. Znate već, razlomci su komplicirani i ako se Bog nije zamarao s njima, ne trebamo ni mi. Osim toga nemoguće je recimo napola pobijediti u utrci, ili si pobjednik ili nisi. Pola bodova se može osvojiti, ali ne i pola pobjede. Jedino kad bi dva bolida prošla ciljem unutar tisućinke sekunde, ali takav događaj je potpuno nevjerojatan. Zaboravimo to jer nije baš da se događa, a i razlomci su komplicirani. Ograničimo se zato na cijele brojeve i razmotrimo deset (ne dvanaest) vozača s najviše pobjeda.
Lewis Hamilton osvojio je 7 naslova prvaka u 14 sezona, a trenutno se bori za osmi naslov u 15 sezoni. Pobijedio je u 100 i osvojio prvu startnu poziciju (pp) u 101 od 281 velike nagrade na kojima je nastupao. Drugi na listi, Michael Schumacher osvojio je 7 naslova u 19 sezona i ostvario 91 pobjedu i 68 pp u 308 nastupa. Treba napomenuti da je u prvoj sezoni 1991. odvozio samo 6 utrka te da je 1999. propustio 6 (ili 7 ovisno kako gledate na to) nastupa zbog loma noge. Treći i četvrti na listi su četverostruki prvaci Sebastian Vettel i Alain Prost s 53 i 51 pobjedom, peti je Senna (41), a šesti Alonso (32). Slijede tri britanska vozača Mansell (31), Stewart (27) i Clark koji ima isti broj pobjeda kao i Lauda (25).
Može se primijetiti da lista donekle favorizira moderne vozače jer na njoj nema peterostrukog prvaka Fangija i trostrukog prvaka Brabhama. Jacka Brabhama koji je u 16 sezona od 1955. do 1970. osvojio 3 naslova te 14 pobjeda i 13 pp. Tih 14 pobjeda izgleda smiješno malo za trostrukog svjetskog prvaka ali F1 u 50-tima i 60-tima je bila bitno drugačija od današnje. Vozači danas počinju s utrkama u kartingu vrlo rano i prolazeći kroz razne niže kategorije dolaze u Formulu 1 u dobi od 20-tak godina, što tada nije bio slučaj. Primjera radi Landu Norrisu koji je nes(p)retno ostao bez prve pobjede u Rusiji to je bila 53. utrka u 3. sezoni karijere dok je Juan Manuel Fangio u cijeloj osmogodišnjoj karijeri (1950-1958) skupio u 52 nastupa (51 start). Naravno Fangio je bio nešto uspješniji pa je s 24 pobjede i 29 pole positiona osvojio 5 naslova prvaka. Međutim Norrisa (još uvijek) vidimo kao mladog i perspektivnog vozača, iako je nastupio na više velikih nagrada nego Fangio u cijeloj svojoj (vrlo uspješnoj) karijeri. Veći broj utrka danas u svakom slučaju umanjuje vrijednost postignuća današnjih vozača kada se uspoređuju s postignućima ranijih vozača Formule 1. Čovjek bi pomislio da je nešto bolje usporediti vozače ako se gleda postotak uspješnosti, tj. ako broj pobjeda podjelimo s brojem nastupa i pomnožimo sa sto (vidi, vidi, ipak ima nešto s tim brojem 100). Lista 10 najuspješnijih izgleda ovako: Fangio - 46.15%, Ascari - 39.39%, Hamilton - 35.59%, Clark - 34.25%, Wallard i Vukovich - 33.33%, Schumacher - 29.55%, Stewart - 27.00%, Senna - 25.31%, Prost - 25.25%. Ako se pitate tko su Wallard i Vukovich i gdje je nestao Vettel trebali ste me slušati kada sam vam govorio da su razlomci komplicirani i ako se ni Bog nije htio njima baviti ne trebamo ni mi.
Naravno pored broja utrka, u obzir bi trebalo uzeti i pouzdanost, formate velikih nagrada, promjene pravila itd. Može se razmatrati i manje mjerljive čimbenike poput postojanja/nepostojanja konkurencije i sreće. Primjerice nesretne sudbine Ascarija, Clarka i Senne zasigurno su umanjile njihove apsolutne brojke. Nadalje većina vozača počinje karijere u slabijim momčadima dok su Ascari, Fangio, Schumacher (ako ne računamo 1991) i Hamilton započeli karijere u konkurentnim momčadima. Tu ulazimo u područje koje bi mogli nazvati umjetnički dojam, pa je tako Alonso (ili bilo tko drugi), rječnikom modnog suda i Nevena Ciganovića, nekome top a nekome flop. Budući ulazak u takvu raspravu nema smisla, zadržimo se na ukupnom broju pobjeda.
Rekord broja pobjeda Hamilton drži od prošle godine i držat će ga najmanje još nekoliko godina. Najbliži pratitelj od aktivnih vozača je Vettel s 53 pobjede i kad bi pobijedio u svim utrkama trebalo bi mu 2 do 3 sezone za dostizanje rekorda. Rekord je do sada najdulje držao Michel Schumacher 19 godina (zaokruženo na veći cijeli broj). Slijede ga Fangio 13+2 godine, Prost i Stewart 14 godina, Clark 5 godina te Ascari 3 godine. Rekord je kratko držao i prvi pobjednik Farina, a Fangio ga je držao u dva navrata (1950-1952 i 1955-1968). Hamilton će do kraja svoje karijere rekord vrlo vjerojatno i povećati, ali čak i u slučaju da Lewis ostane na 100 pobjeda njegov rekord broja pobjeda će stajati još neko vrijeme.
I na kraju odgovor na pitanje iz naslova, sto je poseban broj. Jedan od razloga tome je što imamo 10 prstiju na rukama pa stoga i brojevni sustav koji je utemeljen na broju 10. Posljedica toga su desetljeća stoljeća i postoci. Usput, da nema Bog možda 6 prstiju na svakoj ruci?
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
14 godina.....
Tad mi nije bilo mrsko jer sam navijao za Alonsa, ali covjece koliko je ovo bilo veliko i koliko samo reperkusija ima....kakva rookie sezona...

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7169
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
odvozio je top rookie sezonu, puno bolje nego sljedeću.
moje mišljenje je da nakon spygatea mclarenovi vozači nisu smjeli osvojiti naslov.
moje mišljenje je da nakon spygatea mclarenovi vozači nisu smjeli osvojiti naslov.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Bolje, da. Puno bolje ipak ne. 2007. je raspolagao boljim paketom.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da je MSC vozio 07' i 08' ne bi ni vozači McLarena bili u šansi za osvojiti. Bilo bi to riješeno 2 utrke do kraja za Gazdu.
Jedna od većih greški Ferrarija je što je maknuo MSC-a prerano s obzirom na paket kakav bi imao. Vrlo vjerojatno bi osvojio s obzirom na tenzije u Mclarenu, a 2008. je Massa išao do kraja i osvojio naslov na 15 sekundi.
Jedna od većih greški Ferrarija je što je maknuo MSC-a prerano s obzirom na paket kakav bi imao. Vrlo vjerojatno bi osvojio s obzirom na tenzije u Mclarenu, a 2008. je Massa išao do kraja i osvojio naslov na 15 sekundi.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Ne bih se nuzno slozio jer ostanak "gazde" u Ferrariju znaci skroz drugi raspored karata.
Da ostao u Ferrariju 2007 i 2008, ne bi bilo uzroka tenzija u McLarenu. Zato sto Alonso ne bi dosao
Kimi bi ostao voziti za McLaren gdje je bio apsolutni kralj ekipe, a pitanje je da li bi Lewis uopce debitovao 2007. Ja licno mislim da ne bi.
Druga je solucija da su MSC i Kimi u Ferrariju a Lewis i Alonso u McLarenu za 2007., sto je realnije od ove prve, ako uzmemo u obzir da su Kimi i Alonso vec krajem 2005. potpisali za Ferrari/McLaren.
Ne vjerujem da bi se MSC sa Kimijem u ekipi bas tek tako prosetao do tih naslova, ali ko zna, s obzirom kakva je flegma i bolikurac Kimi, nista nije nemoguce.
Uglavnom zaninljiva je ova alternativna historija.
Da ostao u Ferrariju 2007 i 2008, ne bi bilo uzroka tenzija u McLarenu. Zato sto Alonso ne bi dosao

Druga je solucija da su MSC i Kimi u Ferrariju a Lewis i Alonso u McLarenu za 2007., sto je realnije od ove prve, ako uzmemo u obzir da su Kimi i Alonso vec krajem 2005. potpisali za Ferrari/McLaren.
Ne vjerujem da bi se MSC sa Kimijem u ekipi bas tek tako prosetao do tih naslova, ali ko zna, s obzirom kakva je flegma i bolikurac Kimi, nista nije nemoguce.
Uglavnom zaninljiva je ova alternativna historija.

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4544
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Šta nije bila priča da je Montezemolo postavio Schumacheru ultimatum. Vožnja sa Kimijem ili penzija.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Naravno da ne moze. Ali vise sam ciljao na to da bi Michaelov ostanak imao niz drugih posljedica i da bi on znacio drukciji odnos snaga. Dakle ne mozes racunati da promijenis tako bitan dio slagalice a da ostalo sve bude isto, kao spomenute tenzije u McLarenu 2007.AlkY je napisao/la: 07.10.2021., 22:41 U toj prici "sta bi bilo kad bi bilo" nitko nemoze reci sa sigurnoscu da bi bas tako bilo.
Niti da bi McL uzeo naslove , niti da bi MSC uzeo naslove.
Tako da bolje batalit te price.
U scenariju da je on ostao sa Massom, da je Kimiju dosao Lewis, a da je Alonsas ostao u Renaultu, bih i ja svoj novac ulozio na Michaela bez razmisljanja.
U svakom drugom scenariju ne bih niposto.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Alonso bi svakako došao jer je imao potpisan ugovor već 2005._bataziv_0809 je napisao/la: 07.10.2021., 22:05 Ne bih se nuzno slozio jer ostanak "gazde" u Ferrariju znaci skroz drugi raspored karata.
Da ostao u Ferrariju 2007 i 2008, ne bi bilo uzroka tenzija u McLarenu. Zato sto Alonso ne bi dosaoKimi bi ostao voziti za McLaren gdje je bio apsolutni kralj ekipe, a pitanje je da li bi Lewis uopce debitovao 2007. Ja licno mislim da ne bi.
Druga je solucija da su MSC i Kimi u Ferrariju a Lewis i Alonso u McLarenu za 2007., sto je realnije od ove prve, ako uzmemo u obzir da su Kimi i Alonso vec krajem 2005. potpisali za Ferrari/McLaren.
Ne vjerujem da bi se MSC sa Kimijem u ekipi bas tek tako prosetao do tih naslova, ali ko zna, s obzirom kakva je flegma i bolikurac Kimi, nista nije nemoguce.
Uglavnom zaninljiva je ova alternativna historija.
Kimi ide put Ferrarija (ili gdje god...) tako da bi svakako bilo belaja u McLarenu. Nemam sumnje da bi MSC završio ispred Kimija (komotno) s obzirom na to kako je išla ta sezona i Kimijev dobre i loše vožnje. Tenzija s Kimijem u ekipi ne bi bilo. Nije on takav lik.
E sad, druga stvar je što je Ferrari dao ugovor od nevjerojatnih 50 milijuna Kimiju, a MSC-a ne možeš plaćati manje od Kimija. I to što je Mr. LdM imao svoje ćuke u glavi...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ferrari je napisao/la: 07.10.2021., 23:33 Alonso bi svakako došao jer je imao potpisan ugovor već 2005.
Kimi ide put Ferrarija (ili gdje god...) tako da bi svakako bilo belaja u McLarenu. Nemam sumnje da bi MSC završio ispred Kimija (komotno) s obzirom na to kako je išla ta sezona i Kimijev dobre i loše vožnje. Tenzija s Kimijem u ekipi ne bi bilo. Nije on takav lik.
E sad, druga stvar je što je Ferrari dao ugovor od nevjerojatnih 50 milijuna Kimiju, a MSC-a ne možeš plaćati manje od Kimija. I to što je Mr. LdM imao svoje ćuke u glavi...
Imaš više vjere u njega od njega samog.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Napisao sam to u drugom pasusu posta koji si citirao. Mozda nisi vidio, ali nevazno.Ferrari je napisao/la: 07.10.2021., 23:33
Alonso bi svakako došao jer je imao potpisan ugovor već 2005.
Kimi ide put Ferrarija (ili gdje god...) tako da bi svakako bilo belaja u McLarenu. Nemam sumnje da bi MSC završio ispred Kimija (komotno) s obzirom na to kako je išla ta sezona i Kimijev dobre i loše vožnje. Tenzija s Kimijem u ekipi ne bi bilo. Nije on takav lik.
E sad, druga stvar je što je Ferrari dao ugovor od nevjerojatnih 50 milijuna Kimiju, a MSC-a ne možeš plaćati manje od Kimija. I to što je Mr. LdM imao svoje ćuke u glavi...
Hocu da kazem da ako se igramo vec alternativne historije onda mnoge stvari koje se jesu zaista desile ne trebamo uzimati kao sigurne (kao sto je belaj u McLarenu 2007.), jer se u nekom alternativnom scenariju mozda/vjerovatno ne bi desile.
Kimi je potpisao predugovor (ili stagod da je potpisao sa Ferrarijem) PRIJE nego sto je Alonso potpisao ugovor sa McLarenom.
Kimijev menadzer je svjesno pustio spekulacije o Kimijevom potpisivanju (pred)ugovora sa Ferrarijem u javnost u namjeri da od Rona izmuze vise para. Ron je umjesto da nasjedne na blef digao slusalicu i nazvao Flavija i u ugovor sa Fernandom unio klauzulu da ima pravo da deal objavi odmah

Dakle, kako god da postavimo stvari nema Fernanda u McLarenu bez Kimija u Ferrariju. To dvoje je povezano kauzalnom vezom i to je sigurno.
U situaciji u kojoj MSC vozi sa Kimijem, a Fernando sa De la Rosom u McLarenu (ovo je bilo sasvim izvjesna opcija, spanska banka Santander je postala veliki sponzor McLarena i vrlo otvoreno se govorio o svespanskoj postavi za 2007. i 2008. a i Pedro je to bio zasluzio), mislim da bi Alonso 2007. rijesio bez puno stresa i da belaja u McLarenu ne bi bilo.
Kimi kakav god da je, on nije vodonosa, narocito nije bio 2007. kad je bio mlad i zeljan, bez obzira na silne oscilacije. Tako da vjerujem da bi bilo tenzija jer on sigurno ne bi htio voziti i za Michaela kao Irvine i Barrichello. Mozes li zamisliti Kimija da smeta na stazi Alonsu samo da ga iznervira zbog Schumachera? Ja ne mogu. Opet moguce je da bi ga Michael pacifizirao i pretvorio u vodonosu. On je imao tu moc i auru. Ako je to iko mogao, mogao je on.
Meni ni dan danas nije jasno zasto se Michael povukao. U njemu je sigurno bilo jos volje i zelje. Montezemolo je sigurno htio pokazati da je on gazda Ferrarija a ne Michael, Ross ili Jean. To su takvi likovi. Ali Schumacher mi nije jasan. Nakon svega sto je napravio i postigao dozvoliti da te Ferrari tako izbaci (sjetimo se cuvene press konferencije u Monzi 2006. kada mu nisu pustili da sam objavi kraj karijere, nego su to podijelili kao press materijal novinarima)....ne znam...
Ostale alternativne scenarije sa vozackim postavama i predikcije sam naveo u odgovoru Alkyu.

- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2333
- S nama već: 10 god
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Vrlo diskutabilno s obzirom da je Alonso bio u McLarenu. A pobjedio ga je već jednom u nešto slabijem bolidu. Nisu Alonso i Lewis, Mika i Coulthard. Ne bi Šumi dobro prošao. Vjerujem da bi tada Dennis odabrao Alonsa kao prvog vozača do kraja sezone bez obzira na Hamiltonove dobre vožnje.Ferrari je napisao/la: 07.10.2021., 16:55 Da je MSC vozio 07' i 08' ne bi ni vozači McLarena bili u šansi za osvojiti. Bilo bi to riješeno 2 utrke do kraja za Gazdu.
Jedna od većih greški Ferrarija je što je maknuo MSC-a prerano s obzirom na paket kakav bi imao. Vrlo vjerojatno bi osvojio s obzirom na tenzije u Mclarenu, a 2008. je Massa išao do kraja i osvojio naslov na 15 sekundi.

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Gledam neki dan spisak Hamstinih pobjeda i evo jedno trik pitanje:
Koju Veliku nagradu nikad nije osvojio bez obzira sto je na istoj stazi pobjedjivao uz 1 izuzetak?
Koju Veliku nagradu nikad nije osvojio bez obzira sto je na istoj stazi pobjedjivao uz 1 izuzetak?
