

Stiže nam sedma utrka sezone. Velika Nagrada Francuske!
Ovog vikenda kreće nam tradicionalna europska turneja, po mnogima najbolji dio sezone. Također kreće niz od tri utrke u tri vikenda tako da akcije neće nedostajati. Prva F1 utrka na stazi Paul Ricard održana je 1971. kada je pobjedio Jackie Stewart. 2018. godine Formula 1 ovdje se vratila. Oba puta uvjerljive pobjede odnio je Lewis Hamilton. Ovoga puta nadamo se ipak nešto zanimljivijoj utrci.

Duljina kruga: 5.842 km
Broj krugova: 53
Rekord staze: 1:28.319 (Lewis Hamilton, 2019, q3)
Staza se sastoji od kombinacije vrlo brzih, umjerenih i sporih zavoja te se zato jako često koristi za svrhe testiranja raznih bolida i vozila.
Najzanimljiviji zavoj je broj 10, Signes koji se prolazi punim gasom, brzinom većom od 300 km/h.
Dvije su DRS zone. Prva na Mistral ravnici prije šikane, gdje je i najbolja prilika za pretjecanje. Druga je na startno ciljnom pravcu.
Pretjecanja bi bez šikane na Mistralu bila gotovo nemoguća:
Onboard sa Ricardom Patreseom iz 1990. na nešto kraćoj verziji staze, tada je prvi zavoj bio udesno i odmah se dolazilo na Mistral:
Pirelli donosi srednje tvrde gume:
Postoji mogućnost kiše u nedjelju koja bi mogla začinitu utrkivanje

Nakon kaotične VN Azerbajdžana i tjedan dana pauze, slijedi nam triple header koji počinje s Francuskom. Red Bull dolazi s opipljivom prednošću nakon vikenda bez bodova za Mercedes, čime su prekinuli niz od 55 uzastopnih utrka u bodovima (od Austrije 2018). U vozačkom poretku je i dalje vrlo gusto između Verstappena i Hamiltona, i dalje ih dijele samo 4 boda. Sergio Perez se pobjedom probio do trećeg mjesta, dok je Bottas pao na tek šesto nakon dvije uzastopne utrke bez bodova. Red Bull je izgledao prilično uvjerljivo na uličnim utrkama, no očekujem da će Mercedes biti itekako konkurentan na Europskim stazama. Sve u svemu, Red Bull izgleda kao vrlo ozbiljna prijetnja, a dodajmo i da Honda u Francusku donosi nadogranje vezane za pouzdanost, koje bi trebale donijeti nešto snage.
McLaren je pomalo podbacio u Azerbajdžanu unatoč petom mjestu Norrisa, te su pali iza Ferrarija koji je upisao još jedan pole position, no vidljivo je kako im još dosta puno brzine u utrci, te je njihova realna borba ona s McLarenom. Ricciardo se još uvijek traži, zauzima tek deseto mjesto u poretku, i to bi mogao biti presudan faktor u ovoj borbi.
AlphaTauri se novim postoljem Gaslyja domogla petog mjesta, te konačno koriste potencijal svog bolida. I Tsunoda je pokazao vidljiv napredak prvim ulaskom u Q3, te najboljim rezultatom sezone. Aston Martin je, zanimljivo, za razliku od Mercedesa, napravio iskorak u formi na dvije ulične utrke, te su preskočili Alpine zahvaljujući prvom Vettelovom postolju za novu momčad. I Stroll je bio na putu prema solidnim bodovima, no u tom naumu ga je spriječio Pirelli, koji za sada ništa ne poduzima po pitanju pucanja guma pri brzinama od 300 km/h. Alonso je pokazao bolju formu u Azerbajdžanu agresivnom vožnjom na oba restarta, te tako momčadi osigurao najbolji rezultat ove sezone, a sebi najbolji još od davne Australije 2018. Bez obzira na to, pali su u poretku konstruktora na sedmo mjesto, a još više zabrinjava loš tempo u utrci, te odustajanje Ocona zbog problema s motorom. Alfa Romeo je drugu utrku zaredom upisala bodove desetim mjestom Kimija Raikkonena. Na začelju je Haas uspio preskočiti Williams trinaestim mjestom Schumachera. Williams u utrci nikako ne uspijeva prenijeti dobru Russellovu formu iz kvalifikacija, a dodatne brige im zadaje to što je sve izglednije da će ostati bez prvog vozača za sljedeću sezonu. Potrebna im je bolja forma kako bi privukli nekog kvalitetnijeg vozača od Latifija, za kojeg je teško vjerovati da je sposoban voditi momčad u povratku prema sredini poretka.
Raspored vikenda:
Petak:
1. trening 11:30
2. trening 15:00
Subota:
3.trening 12:00
Kvalifikacije 15:00
Nedjelja:
Utrka 15:00