Har Kl je napisao/la: 01.11.2020., 21:09
@Crash i @Alene, više puta je objašnjeno od Mercedesovih inžinjera ...
Kad Lewis kaže prednja desna je loša, to ne znači da će ona stvarno loša, već da je lošija od ostale 3 i to oni trebaju da prate daljnje ponašanje. Dosta puta ta guma koja je lošija od ostale 3, bude u boljem stanju od ostatka grida.
Također i za motor su objasnili, da je nedavno Lewis osjetio blagi gubitak snage, toliko blag da je i njih iznenadio da je to osjetio. Prijavio je "I am loosing power". Dobio je potvrdu da je sve OK i ta potvrda se nije otišla u eter.
Jedna je stvar, što on često pretjeruje sa tim porukama. knpr. Monako prošle godine, a druga je stvar što protivnički navijači svaku tu poruku dočekaju sa velikim ushićenjem, koje im naglo opadne nakon nekoliko krugova
Protivnički vozači to rijetko kad i čuju. A i ako im neko prenese, ne obaziru se previše.
6. krug, unutar sec s Maxom.
Radio - tesko je slijediti (Maxa).
12. krug:
Radio - "right front doesn't feel great".
15. krug, Albon, Ricci, Kvyat i jos hrpa vozaca u boxu.
19. krug, Max u boxu.
Radio - "I'm going to pick up the pace, don't stop me".
20. krug, Bottas u boxu.
Radio - "Ok Lewis, we gonna extend".
U 20. krugu prednost 23 sec ispred Bottasa, pit delta 28 sec.
22. krug, Bottasu javljaju ostecenje podnice.
25. krug, pitaju Lewisa moze li brze, ovaj kaze - ne moze.
26. krug, pitaju Lewisa moze li produziti jos 10 krugova, odgovara kako definitivno moze ici duze, ali nejasno je na sto tocno misli! Duze, u smislu moze voziti jos iz trenutne tocke gledista iz 26. kruga, ili duze od tih trazenih dest krugova...
Prednost 26. sec.
29. krug, Ocon staje pokraj staze, Lewis u tom trenutku ima 28. sec prednosti.
30. krug, VSC i Lewis ulazi u box na kraju kruga, vraca se 4 sec ispred Bottasa.
To je otprilike to sto se tice komunikacije i razrjesenja utrke.