Scuderia Ferrari
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Luca Marmorini je bio zaduzen za motor, tako da je njegova odgovornost bila za PU iz 2014.
Prije njega je bio Giles Simon i on je bio odgovoran za kers iz 2009 koji je bio preteča hibrida kojeg imamo danas. Sjetimo se da je prvi kers bio tezak oko 25 kg.
Kada je bilo ili Arrivabene ili Binotto ja sam bio na strani Binotta jer sam smatrao da covjek ima previse znanja da bi netko iz Renaulta ili Mercedesa dosao do intelektualnog znanja kojeg Binotto u najmanju ruku posjeduje u glavi. Nazalost kao se pokazalo do sada covjek je totalna truba kao manager i s obzirom da smo okrnjeni po pitanju PU snage ne znam koliko nam vrijedi vise (osim ako se nesto ne sprema za 2022).
Prije njega je bio Giles Simon i on je bio odgovoran za kers iz 2009 koji je bio preteča hibrida kojeg imamo danas. Sjetimo se da je prvi kers bio tezak oko 25 kg.
Kada je bilo ili Arrivabene ili Binotto ja sam bio na strani Binotta jer sam smatrao da covjek ima previse znanja da bi netko iz Renaulta ili Mercedesa dosao do intelektualnog znanja kojeg Binotto u najmanju ruku posjeduje u glavi. Nazalost kao se pokazalo do sada covjek je totalna truba kao manager i s obzirom da smo okrnjeni po pitanju PU snage ne znam koliko nam vrijedi vise (osim ako se nesto ne sprema za 2022).
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Generalno si bio u pravu, ja ipak nisam netko tko će odmah skočiti na prvu loptu i krenuti u procjene nekoga (u ovom slučaju Binotta).wapi je napisao/la: 12.08.2020., 20:19 https://f1.pulsmedia.hr/35108/promjena- ... rivabenea/
Pročitajte moje komentare prije godinu i 8 mjeseci. Tada ste me svi napali... Mislim da se pokazalo kako sam bio u pravu.
Dao sam mu šansu, još je uvijek ima (predsjednik tako kaže) iako način na koji je došao do pozicije koju je on SAM želio nije ni malo primjeren za jednu organizaciju poput Ferrarija. Pućom.
Arrivabene je ako sada pogledamo trebao ostati...ali hindsight je kurva. Kao što su njega kurvinski izbacili.
Čovjek to definitivno nije zaslužio. Barem je bio vidljivo strastven za taj posao, tip je svaku utrku PROŽIVLJAVA osobno, nije imao najbolju komunikaciju prema medijima, ali barem sam osjećao nekakvu ljudskost u svemu tome.
Binotto stvarno niti smrdi, niti miriše. Nije strastven, a neko će reći da je to u redu i da netko takav treba Ferrariju...ne znam baš. Ako pratite MotoGP i vidite Luigi dall'Ignu u Ducatiju kao šefa ekipe...pa to svi proživljavanju utrku kao jedan, kao u vrijeme Arrivabenea.
Generalno mislim da strastveni i karizmatični tipovi okupljaju i ujedinjuju ekipu, pogotovo ako je sama po sebi emocionalna i strastvena kao Ferrari.
To može biti mana, ali po meni može biti i ogromna vrlina. Ja sam stvarno imao osjećaj da se svaku utrku ekipa u tvornici i garaži trudila, a da ne kažem ginila kako bi bili brži ovaj ili sljedeći vikend. Sad to ne vidim...izgubio se taj šarm.
Čak je i Domenicalli bio strastven tip, negdje između Binotta i Arrivabenea, a iskreno mi je žao što su i Mattiacia potjerali na kraju 2014. On mi je isto bio drag tip.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Gledam sta sam ja napisao I jedino sto sam pogrešio jeste da smo imali bolid za titulu
Druga stvar mislio sam da ce inzenjer imati sa tehničkog aspekta bolji uvid u rad ekipe, ali s razlogom postoje neke škole koje su za menadžment.
Ne moze me jedan inženjer učiti kako da plešem "brake dance", tako i u ovom slučaju ne može da bude menadžer tima. Naprosto geek-ovima to ne ide od ruke.
Ono u što sam ja siguran sada jeste da je Binotto uradio dobru stvar za svoju karijeru, a to je da sto se tice njegove struke radi dobro, te da ukoliko dobije nekim slučajem otkaz iz Ferrarija, bice miran u drugim timovima, no Binotto raspolaže mnogobrojnim informacijama, koje konkurencija nikako ne smije da sazna, onda sta imamo? Imamo da uprava Ferrarija htjela ili ne mora vjerovati Binotto-u, ma sta god da on radio ili uradio. Dakle im ogromnu slobodu ili moć!
Rezultati su jasni, lik je nesposoban da vodi tim, uveo je nemir u ekipu, zavadio se sa Vettelom, otjerao MA, ko je jos na tapeti?
Mozda je sada malo smeksao, pa odobrio novu upravu u timu, tj tim za razvoj bolida, gdje nece gurati svoj nos i htjeti da sve bude po njegovom, sada mozda ce drugi dobiti vise slobode za rad, ko zna?!
No kasno se sjetio...


Druga stvar mislio sam da ce inzenjer imati sa tehničkog aspekta bolji uvid u rad ekipe, ali s razlogom postoje neke škole koje su za menadžment.
Ne moze me jedan inženjer učiti kako da plešem "brake dance", tako i u ovom slučaju ne može da bude menadžer tima. Naprosto geek-ovima to ne ide od ruke.
Ono u što sam ja siguran sada jeste da je Binotto uradio dobru stvar za svoju karijeru, a to je da sto se tice njegove struke radi dobro, te da ukoliko dobije nekim slučajem otkaz iz Ferrarija, bice miran u drugim timovima, no Binotto raspolaže mnogobrojnim informacijama, koje konkurencija nikako ne smije da sazna, onda sta imamo? Imamo da uprava Ferrarija htjela ili ne mora vjerovati Binotto-u, ma sta god da on radio ili uradio. Dakle im ogromnu slobodu ili moć!
Rezultati su jasni, lik je nesposoban da vodi tim, uveo je nemir u ekipu, zavadio se sa Vettelom, otjerao MA, ko je jos na tapeti?
Mozda je sada malo smeksao, pa odobrio novu upravu u timu, tj tim za razvoj bolida, gdje nece gurati svoj nos i htjeti da sve bude po njegovom, sada mozda ce drugi dobiti vise slobode za rad, ko zna?!
No kasno se sjetio...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
A koje su to sada neke super važne informacije? Motor je uškopljen, a nitko se neće trgati za informacije o našem ovjesu ili šasiji. Sad je zapravo idealno vrijeme da ga potjeraš, ako želiš. Razvoj za 2022. je još uvijek daleko.no Binotto raspolaže mnogobrojnim informacijama, koje konkurencija nikako ne smije da sazna, onda sta imamo? Imamo da uprava Ferrarija htjela ili ne mora vjerovati Binotto-u, ma sta god da on radio ili uradio. Dakle im ogromnu slobodu ili moć!
Uostalom potpisuju se NDA ugovori baš zbog poslovnih i industrijskih tajni. Kada bi sad Binotto otišao i nakon 6 mjeseci došao u Mercedes i kada bi odjednom počele neke glasine oko ne znam motora Ferrarija ili nešto slično, taj NDA ugovor odmah baca sumnju na njega, što pravno mu ne bi nikako išlo na ruku.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Motor je zaleđen u razvoju, ali informacije u glavi nisu? Nije sada da FIA odobri datum i od tog datuma oni kreću razmišljati o motoru i sta bi mogli da rade na njemu, ne samo na motoru, vec općenito na cijelom bolidu. Sasvim sigurno da svi imaju razvojni plan gdje tajno rade, ko je čuo ili načuo za Mercedesov DAS sistem? Niko! Binotto je inzenjer, sasvim sigurno gura svoj nos u tehnički odjel, btw sve do sada je bio TD u Ferrariju, sada je odustao od te pozicije, ali opet ce se vrtiti okolo!Ferrari je napisao/la: 12.08.2020., 23:41A koje su to sada neke super važne informacije? Motor je uškopljen, a nitko se neće trgati za informacije o našem ovjesu ili šasiji. Sad je zapravo idealno vrijeme da ga potjeraš, ako želiš. Razvoj za 2022. je još uvijek daleko.no Binotto raspolaže mnogobrojnim informacijama, koje konkurencija nikako ne smije da sazna, onda sta imamo? Imamo da uprava Ferrarija htjela ili ne mora vjerovati Binotto-u, ma sta god da on radio ili uradio. Dakle im ogromnu slobodu ili moć!
Uostalom potpisuju se NDA ugovori baš zbog poslovnih i industrijskih tajni. Kada bi sad Binotto otišao i nakon 6 mjeseci došao u Mercedes i kada bi odjednom počele neke glasine oko ne znam motora Ferrarija ili nešto slično, taj NDA ugovor odmah baca sumnju na njega, što pravno mu ne bi nikako išlo na ruku.
Binotto je mat pozicija za Ferrari, ukoliko ekipa ne prodise do 2022, onda Ferrari ako mu da otkaz, morati ce sve ispocetka da radi sa novim facama, a to je jos jedan proces u razvoju koji moze trajati vise godina.
Binotto jednostavno mora da izvuče neki trik za 2022, mozda se on previse i ne stresira oko toga, ali mi ćemo početi da kuhamo od vazda istog sranja...
Ja da se pitam ja bi ga samo vratio na TD, a ekipu predao nikome drugom... Ako ne želi da ode na mjesto TD-a, onda neka ide iz tima.
Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 12.08.2020., 23:57, ukupno mijenjano 1 put.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ako je Mercedes mogao pustiti Andy Cowella, čovjeka GLAVNOG za cijeli PU u Brixworthu onda i Ferrari može otpustiti Binotta, ako želi...ne vidim neki problem u tome, pogotovo što je Ferrari sada tu gdje je.Slavenowsky je napisao/la: 12.08.2020., 23:53Motor je zaleđen u razvoju, ali informacije u glavi nisu. Sta mislis da oni ne koriste cad-ove kući i experimentisu? Nije sada da FIA odobri datum i od tog datuma oni kreću razmišljati o motoru i sta bi mogli da rade na njemu, ne samo na motoru, vec općenito na cijelom bolidu. Sasvim sigurno da svi imaju razvojni plan gdje tajno rade, ko je čuo ili načuo za Mercedesov DAS sistem? Niko! Binotto je inzenjer, sasvim sigurno gura svoj nos u tehnički odjel, btw sve do sada je bio TD u Ferrariju, sada je odustao od te pozicije, ali opet ce se vrtiti okolo!Ferrari je napisao/la: 12.08.2020., 23:41A koje su to sada neke super važne informacije? Motor je uškopljen, a nitko se neće trgati za informacije o našem ovjesu ili šasiji. Sad je zapravo idealno vrijeme da ga potjeraš, ako želiš. Razvoj za 2022. je još uvijek daleko.no Binotto raspolaže mnogobrojnim informacijama, koje konkurencija nikako ne smije da sazna, onda sta imamo? Imamo da uprava Ferrarija htjela ili ne mora vjerovati Binotto-u, ma sta god da on radio ili uradio. Dakle im ogromnu slobodu ili moć!
Uostalom potpisuju se NDA ugovori baš zbog poslovnih i industrijskih tajni. Kada bi sad Binotto otišao i nakon 6 mjeseci došao u Mercedes i kada bi odjednom počele neke glasine oko ne znam motora Ferrarija ili nešto slično, taj NDA ugovor odmah baca sumnju na njega, što pravno mu ne bi nikako išlo na ruku.
Binotto je mat pozicija za Ferrari, ukoliko ekipa ne prodise do 2022, onda Ferrari ako mu da otkaz, morati ce sve ispocetka da radi sa novim facama, a to je jos jedan proces u razvoju koji moze trajati vise godima.
Binotto jednostavno mora da izvuče neki trik za 2022, mozda se on previse i ne stresira oko toga, ali mi ćemo početi da kuhamo od vazda istog sranja...
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Andy nije bio TD, niti TP pogotovo, bio je sef pogonske jedinice, th za razvoj iste. Da, bio je guru Mercedesovog motora, ali Mercedesov motor je evoluirao nakon njega, plus Mercedesov motor nije samo jedina karika uspjeha,tu je i aerodinamika itd.... Ferrari navodno kaska 10-20 KS za Mercedesom, no Ferrarijeva filozofija je totalno drugacija od Mercedesa, te sada da kopiraju isti trebale bi 4 godine da rade na tome... Andy sasvim sigurno moze biti od koristi, ko zna, možda i ima rješenje za Ferrari, sto se mene lično tiče ja bi ga volio vidjeti u Ferrrariju, cak sam i spominjao to nekoliko puta..
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Mislim da je tome liku već određen put, gdje će. Samo se čeka valjda kraj baštarenja...
Nego, jeste li primjetili koliko se Ferrari ove godine pokvario i u brzini zaustavljanja u boksu? 2018 su bili drugi, a imali su najviše utrka sa najbržim zaustavljanjem. Prošle godine su bili treći, sa samo jednom utrkom na prvom mjestu. Iza Red Bulla i Williamsa. A ove godine ih za sad nema nigdje. Jes da je rano, ali već zaostaju debelo. Iako su i prošlih godina imali ponekad loše zaustavljanje, ipak kad se pogleda čitava sezona, drugo i treće mjesto je solidno. Bolji su barem u tome bili od Mercedesa. Sada su negdje pri dnu. To je isto do motivacije ekipe.
A ako Mercedes neće pobijediti sve utrke, još treba vidjeti hoće li Red Bull uspjeti pobijediti na svim stazama sa najbržim zaustavljanjem u boksu. Za sada izgledaju nezaustavljivo. Uvijek su negdje oko 2 sekunde. Na ovoj zadnjoj su oba puta imali malo lošije zaustavljanje sa Maxom, ali su zato sa Albonom imali prvo i treće zaustavljanje. Ako zakažu sa jednim bolidom, sa ovim drugim odrade najbrže zaustavljanje.
Nego, jeste li primjetili koliko se Ferrari ove godine pokvario i u brzini zaustavljanja u boksu? 2018 su bili drugi, a imali su najviše utrka sa najbržim zaustavljanjem. Prošle godine su bili treći, sa samo jednom utrkom na prvom mjestu. Iza Red Bulla i Williamsa. A ove godine ih za sad nema nigdje. Jes da je rano, ali već zaostaju debelo. Iako su i prošlih godina imali ponekad loše zaustavljanje, ipak kad se pogleda čitava sezona, drugo i treće mjesto je solidno. Bolji su barem u tome bili od Mercedesa. Sada su negdje pri dnu. To je isto do motivacije ekipe.
A ako Mercedes neće pobijediti sve utrke, još treba vidjeti hoće li Red Bull uspjeti pobijediti na svim stazama sa najbržim zaustavljanjem u boksu. Za sada izgledaju nezaustavljivo. Uvijek su negdje oko 2 sekunde. Na ovoj zadnjoj su oba puta imali malo lošije zaustavljanje sa Maxom, ali su zato sa Albonom imali prvo i treće zaustavljanje. Ako zakažu sa jednim bolidom, sa ovim drugim odrade najbrže zaustavljanje.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
"Sebastian Vettel get out", iliti, klošari ostaju klošari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
@F12000 vidio sam da si mi poslao PM, ali neće mi poruku otvoriti. @Vetma možeš pogledati zašto mi neće? Piše da je u spremniku, ali ja poruci ne mogu pristupiti.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Izbriši neku stariju poruku pa probaj opet otvoriti ovu novu.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Nekakav je bug u inboxu, morat ćete pronaći drugi kanal za privatnu komunikaciju.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Najbolji su u pričanju o nadogradnjama 

- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Ja bih najradije da je Ferrarijev bolid ilegalan da nas diskvalificiraju iz prvenstva i spase ove sramote.
"What a little star." May 26, 2012.