Scuderia Ferrari
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
Brateu, ne bi nama pomoglo ni svo vreme ovog sveta. Realno od 2008 nismo na nivou sampionske ekipe. Imali smo bljeskove i šanse koje su upropastili što tim, što vozači. Nama treba sad jedan lik tip kao sto je bio Lauda ili nekoliko njih koji ce da jasno kaze: It's shit box. O you can't say that, it's Ferrari. IT'S SHIT BOX!!! E!!!
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1951
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Ferrariju to ne treba, iz aviona se vidi da vozači zbog lošeg bolida ne mogu bolje. Ovo sad je patnja do 2022, a ne znam šta će Mađarska doneti, tamo planiraju nešto. To ih neće vratiti na vrh ali makar je nešto.
Ovo sad nije "next year" situacija, nego "next era" situacija. Nažalost.
Sad im je sve u konkurentima, ove godine McLaren je jak ali ja ne očekujem isto i u 2021. Imaće nabudženu šasiju s Mercedesovim agregatima, da li će to biti "Brawn GP" situacija ili možda suprotno, ne znamo. Ali kao takvi nikad neće moći zapretiti recimo Red Bulu, zato ja mislim da je Alonsu pametno što se vratio u Renault. Francuzi će biti bolji iduće godine, koliko i to ne znamo. Aston Martin je misterija, ako Racing Pointu prođe ono s rozim W10 biće itekako opasni u 2021.
Ferrariju se dve velike stvari obile o glavu:
- Varanje s PJ na čudan način, kao da nisu znali da će FIA pooštriti pravila s senzorima
- Totalno odbacivanje filozofije bolida iz 2017
Da su makar nastavili budžiti ono iz 2017 možda bi sad bili u boljoj poziciji a ne bi se mučili u prethodne dve godine.
Lako je plakati za prosutim mlekom, Ferrari sada prolazi dvogodišnju krizu i na Ferrarijevcima je da se pomire sa time.
Ovo sad nije "next year" situacija, nego "next era" situacija. Nažalost.
Sad im je sve u konkurentima, ove godine McLaren je jak ali ja ne očekujem isto i u 2021. Imaće nabudženu šasiju s Mercedesovim agregatima, da li će to biti "Brawn GP" situacija ili možda suprotno, ne znamo. Ali kao takvi nikad neće moći zapretiti recimo Red Bulu, zato ja mislim da je Alonsu pametno što se vratio u Renault. Francuzi će biti bolji iduće godine, koliko i to ne znamo. Aston Martin je misterija, ako Racing Pointu prođe ono s rozim W10 biće itekako opasni u 2021.
Ferrariju se dve velike stvari obile o glavu:
- Varanje s PJ na čudan način, kao da nisu znali da će FIA pooštriti pravila s senzorima
- Totalno odbacivanje filozofije bolida iz 2017
Da su makar nastavili budžiti ono iz 2017 možda bi sad bili u boljoj poziciji a ne bi se mučili u prethodne dve godine.
Lako je plakati za prosutim mlekom, Ferrari sada prolazi dvogodišnju krizu i na Ferrarijevcima je da se pomire sa time.

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18197
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Meni se sviđa
Po toj logici bi trebalo biti ispadanje u Q2
Ali s obzirom da bi Hungaroring mogao odgovarati "bolidu" ipak više nego RedBullring, moguć je i prolaz u Q3


Po toj logici bi trebalo biti ispadanje u Q2
Ali s obzirom da bi Hungaroring mogao odgovarati "bolidu" ipak više nego RedBullring, moguć je i prolaz u Q3

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7167
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Slika vrijedi tisuću riječi, pogotovo kad su riječi na talijanskom.
https://www.rmcmotori.com/f1/f-1-ferrar ... oEQzhOPR9Q
https://www.rmcmotori.com/f1/f-1-ferrar ... oEQzhOPR9Q
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
To bi zahtijevalo skroz novu šasiju kako bi stavio takav nos ili npr. Renault je napravio jednu pomalo bizarnu modifikaciju šasije iz 2019 (koju koriste i ove sezone)
Gore je McLarenova ovogodišnja šasija koja jr očito prilagođena i dizajnirana isključivo za tanji nos, a na slici ispod je modificirana šasija Renaulta iz 2019, za 2020. godinu s tanjim nosom (2019 su imali isto deblji nos kao i većina)

Problem svega ovoga je što generalno, ako imaš tanji nos tj. takav dizajn moraš imati i visoko postavljen prednji ovjes kako bi to funkcioniralo. Ferrari specifično ima konzervativno nisko postavljeni ovjes zbog drugačije filozofije aerodinamike. Dok Mercedes i slični pokušavaju zrak ubaciti ispod bolid i ovjesa (otvaraju "veću" rupu kako bi zrak prolazio), Ferrari, Haas itd. rade na drugačiji princip te pokušavaju taj zrak prebaciti preko ovjesa.
Gore je McLarenova ovogodišnja šasija koja jr očito prilagođena i dizajnirana isključivo za tanji nos, a na slici ispod je modificirana šasija Renaulta iz 2019, za 2020. godinu s tanjim nosom (2019 su imali isto deblji nos kao i većina)

Problem svega ovoga je što generalno, ako imaš tanji nos tj. takav dizajn moraš imati i visoko postavljen prednji ovjes kako bi to funkcioniralo. Ferrari specifično ima konzervativno nisko postavljeni ovjes zbog drugačije filozofije aerodinamike. Dok Mercedes i slični pokušavaju zrak ubaciti ispod bolid i ovjesa (otvaraju "veću" rupu kako bi zrak prolazio), Ferrari, Haas itd. rade na drugačiji princip te pokušavaju taj zrak prebaciti preko ovjesa.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Ferrari je dobio Mugelo --- da proslave obljetnicu....
Na kraju će se osramotiti doma!
Na kraju će se osramotiti doma!
- Fangio
- Karting
- Postovi: 55
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
Ajde ljudi malo vjere.
To je ipak samo sport. Zapravo nismo imali prilike vidjeti nadogradnje na djelu u utrci.
A i sto se tice Austrije i sudara. Meni je to cisti Murphyjev zakon. Sve sto je moglo poci krivo, poslo je.
taj dodir mogao je proci i drugacije uz malo srece . ali nije. Nazalost.
To je ipak samo sport. Zapravo nismo imali prilike vidjeti nadogradnje na djelu u utrci.
A i sto se tice Austrije i sudara. Meni je to cisti Murphyjev zakon. Sve sto je moglo poci krivo, poslo je.
taj dodir mogao je proci i drugacije uz malo srece . ali nije. Nazalost.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Možda da ga preimenujemo na Binottov zakonFangio je napisao/la: 16.07.2020., 11:24 Ajde ljudi malo vjere.
To je ipak samo sport. Zapravo nismo imali prilike vidjeti nadogradnje na djelu u utrci.
A i sto se tice Austrije i sudara. Meni je to cisti Murphyjev zakon. Sve sto je moglo poci krivo, poslo je.
taj dodir mogao je proci i drugacije uz malo srece . ali nije. Nazalost.

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ako nije bilo sarkazma, slazem seFangio je napisao/la: 16.07.2020., 11:24 Ajde ljudi malo vjere.
To je ipak samo sport. Zapravo nismo imali prilike vidjeti nadogradnje na djelu u utrci.
A i sto se tice Austrije i sudara. Meni je to cisti Murphyjev zakon. Sve sto je moglo poci krivo, poslo je.
taj dodir mogao je proci i drugacije uz malo srece . ali nije. Nazalost.

Ne brinite se vi za njih, svi oni mirno spavaju. Sa punim dzepovima prezivjet ce oni i bez vase melodrame
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Eto koliko je teska situacija da je i Fangio uskrsnuo da nas motivise 

🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...