Scuderia Ferrari
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Zamjena Vettel-Bottas ima smisla za Ferrari, baš takvog vozača traže. E sad, ako se Merc želi kockati i začiniti situaciju (čitaj: 20 i 21 imaju pobjednički bolid i nitko im ne može ništa), zašto ne.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9691
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
@f1zd
Bas nista ne ukazuje na to da nemaju najjaci paket za ove zadnje 2 sezone pravila..
Bas nista ne ukazuje na to da nemaju najjaci paket za ove zadnje 2 sezone pravila..
Fino Alla Fine
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Nije mi jasno zašto vas toliko puno razmišlja o dovođenju najboljeg dostupnog vozača. Cilj nije dovesti najboljeg dostupnog vozača, cilj je dovesti nekoga tko će upotpuniti postavu i koga će se moći tutnuti u ulogu 2. vozača. Osim ako vam je želja opet gledati propuštanja koja traju 10 krugova. Mislim, shvaćam ljude koji ne navijaju za Ferrari - jasno da oni žele vidjeti nekakvu veću kompetitivnost, (kao što se i ja sprdam na temu Vettela s Hamom u Mercu) ali samom Ferrariju bi trebalo prioritetno biti slaganje jasne 1-2 postave tipa Merc/RB. Koji god vozač dođe, ne mora biti najbolji na raspolaganju, nego najoptimalniji za skupljanje bodova u svrhu konstruktorskog naslova (negdje u budućnosti-valjda...). Sainz je odličan i konzistentan vozač, s malo grešaka - upravo zato je idealan za to mjesto. Ricci (kolko god ga volio) bi samo napravio sranja momčadi, a to me ne zanima - zanima me Leclercov status prvog vozača i vodonoša - jedino na taj način će se moći složiti kvalitetan napad na oba naslova negdje u budućnosti. Ove postave o kojima se mašta ala Ricci su adekvatne za snagu momčadi tipa Merc u hibridnoj eri, koji su si mogli priuštiti pizdarije uzduž i poprijeko od Rosberga i Hamiltona.
Sisu (fin.)
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
E pa to i kažem, ako znaju da ih nitko ne može ugroziti, možda i uzmu Sebastina.CrashOverride je napisao/la: 12.05.2020., 17:34 @f1zd
Bas nista ne ukazuje na to da nemaju najjaci paket za ove zadnje 2 sezone pravila..
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Po meni krivi nacin razmisljanja jer upravo si onaj tko ne moze tako lako do naslova ne moze priustiti Badoera, Fisichellu, Giovinazzija... To je preskupa opcija, a ne vrijedi pisljiva boba.Ferrari Maniac je napisao/la: 12.05.2020., 17:38 Nije mi jasno zašto vas toliko puno razmišlja o dovođenju najboljeg dostupnog vozača. Cilj nije dovesti najboljeg dostupnog vozača, cilj je dovesti nekoga tko će upotpuniti postavu i koga će se moći tutnuti u ulogu 2. vozača. Osim ako vam je želja opet gledati propuštanja koja traju 10 krugova. Mislim, shvaćam ljude koji ne navijaju za Ferrari - jasno da oni žele vidjeti nekakvu veću kompetitivnost, (kao što se i ja sprdam na temu Vettela s Hamom u Mercu) ali samom Ferrariju bi trebalo prioritetno biti slaganje jasne 1-2 postave tipa Merc/RB. Koji god vozač dođe, ne mora biti najbolji na raspolaganju, nego najoptimalniji za skupljanje bodova u svrhu konstruktorskog naslova (negdje u budućnosti-valjda...). Sainz je odličan i konzistentan vozač, s malo grešaka - upravo zato je idealan za to mjesto. Ricci (kolko god ga volio) bi samo napravio sranja momčadi, a to me ne zanima - zanima me Leclercov status prvog vozača i vodonoša - jedino na taj način će se moći složiti kvalitetan napad na oba naslova negdje u budućnosti. Ove postave o kojima se mašta ala Ricci su adekvatne za snagu momčadi tipa Merc u hibridnoj eri, koji su si mogli priuštiti pizdarije uzduž i poprijeko od Rosberga i Hamiltona.
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Naravno da si ne mogu priuštiti te vozače jer nisu kalibar za veliku momčad, za razliku od Sainza i jer ne bi mogli pridonositi borbi za konstruktorski naslov za razliku od Sainza, Bottasa, Rubensa, Webbera itd. 

Sisu (fin.)
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ufff jbte koja fotka, kad ju pogledam, kao da pročitam knjigu Stephena Kinga u jednom dahu...
Sisu (fin.)
- Wehrlein94
- GP3
- Postovi: 997
- S nama već: 5 god 2 mj
- Navija za: Raikkonen
Iceman je napisao/la: 12.05.2020., 17:57Po meni krivi nacin razmisljanja jer upravo si onaj tko ne moze tako lako do naslova ne moze priustiti Badoera, Fisichellu, Giovinazzija... To je preskupa opcija, a ne vrijedi pisljiva boba.Ferrari Maniac je napisao/la: 12.05.2020., 17:38 Nije mi jasno zašto vas toliko puno razmišlja o dovođenju najboljeg dostupnog vozača. Cilj nije dovesti najboljeg dostupnog vozača, cilj je dovesti nekoga tko će upotpuniti postavu i koga će se moći tutnuti u ulogu 2. vozača. Osim ako vam je želja opet gledati propuštanja koja traju 10 krugova. Mislim, shvaćam ljude koji ne navijaju za Ferrari - jasno da oni žele vidjeti nekakvu veću kompetitivnost, (kao što se i ja sprdam na temu Vettela s Hamom u Mercu) ali samom Ferrariju bi trebalo prioritetno biti slaganje jasne 1-2 postave tipa Merc/RB. Koji god vozač dođe, ne mora biti najbolji na raspolaganju, nego najoptimalniji za skupljanje bodova u svrhu konstruktorskog naslova (negdje u budućnosti-valjda...). Sainz je odličan i konzistentan vozač, s malo grešaka - upravo zato je idealan za to mjesto. Ricci (kolko god ga volio) bi samo napravio sranja momčadi, a to me ne zanima - zanima me Leclercov status prvog vozača i vodonoša - jedino na taj način će se moći složiti kvalitetan napad na oba naslova negdje u budućnosti. Ove postave o kojima se mašta ala Ricci su adekvatne za snagu momčadi tipa Merc u hibridnoj eri, koji su si mogli priuštiti pizdarije uzduž i poprijeko od Rosberga i Hamiltona.
Šta sad ni Fisichella nije dobar vozač ?
Kakvi ste vi to forumaši ? Sainzov P8 iz Barcelone 19' znači više nego Malezija 2006. i apsolutno dominantna pobjeda Fisija ?
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne znam je li trolaš ili nešto (jako loš posao radiš), ali ne znam kako možeš uspoređivati McLaren koji je bio sekundu i kusur iza treće ekipe i po kojoj logici bi Sainz mogao osvojiti legitimni podijum (i osvojio je u ludoj utrci) ili još jače pobjedu.Wehrlein94 je napisao/la: 12.05.2020., 18:54Iceman je napisao/la: 12.05.2020., 17:57Po meni krivi nacin razmisljanja jer upravo si onaj tko ne moze tako lako do naslova ne moze priustiti Badoera, Fisichellu, Giovinazzija... To je preskupa opcija, a ne vrijedi pisljiva boba.Ferrari Maniac je napisao/la: 12.05.2020., 17:38 Nije mi jasno zašto vas toliko puno razmišlja o dovođenju najboljeg dostupnog vozača. Cilj nije dovesti najboljeg dostupnog vozača, cilj je dovesti nekoga tko će upotpuniti postavu i koga će se moći tutnuti u ulogu 2. vozača. Osim ako vam je želja opet gledati propuštanja koja traju 10 krugova. Mislim, shvaćam ljude koji ne navijaju za Ferrari - jasno da oni žele vidjeti nekakvu veću kompetitivnost, (kao što se i ja sprdam na temu Vettela s Hamom u Mercu) ali samom Ferrariju bi trebalo prioritetno biti slaganje jasne 1-2 postave tipa Merc/RB. Koji god vozač dođe, ne mora biti najbolji na raspolaganju, nego najoptimalniji za skupljanje bodova u svrhu konstruktorskog naslova (negdje u budućnosti-valjda...). Sainz je odličan i konzistentan vozač, s malo grešaka - upravo zato je idealan za to mjesto. Ricci (kolko god ga volio) bi samo napravio sranja momčadi, a to me ne zanima - zanima me Leclercov status prvog vozača i vodonoša - jedino na taj način će se moći složiti kvalitetan napad na oba naslova negdje u budućnosti. Ove postave o kojima se mašta ala Ricci su adekvatne za snagu momčadi tipa Merc u hibridnoj eri, koji su si mogli priuštiti pizdarije uzduž i poprijeko od Rosberga i Hamiltona.
Šta sad ni Fisichella nije dobar vozač ?
Kakvi ste vi to forumaši ? Sainzov P8 iz Barcelone 19' znači više nego Malezija 2006. i apsolutno dominantna pobjeda Fisija ?
Renault je bio konstruktorski prvak 2006 i bolid je u prvoj polovici prvenstva bio fantastičan sve do ukidanja Mass dampera.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Baš sam se maloprije mislio kako da je Marchionne živ da bi Seb vjerojatno ostao. Sjećam se da je on govorio da je Seb kod njih uvijek dobrodošao, u smislu da će voziti za Ferrari sve dok on to želi.
Moram priznati da mi se tadašnji Ferrari s Kimijem, Sebom, Arrivabeneom i Marchionneom sviđao više nego ovaj danas. Čak su i rezultati bili bolji..
Moram priznati da mi se tadašnji Ferrari s Kimijem, Sebom, Arrivabeneom i Marchionneom sviđao više nego ovaj danas. Čak su i rezultati bili bolji..
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Da zaista, kraj jedne ere koja je donijela mali tracak nade! Marchionne je postavio temelje ekipe, ali se isti nisu odrzali... Ferrari je poput drzave, koja ima previse politike i ista gusi radnu sredinu. Tesko se je nositi sa pritiskom u Ferrari-ju, mnogi talenti su bili prosli kroz sito i reseto Ferrari-ja pa nisu uspijeli donijeti titulu! Na zalost nasu, jedan VELIKI projekat je danas zvanicno ugasen...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3830
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ma @Wehrlein94 konstantno usporeduje neusporedivo. I neznam dali mu je posao kontrirat zdrav razum ili jedonstavno trolanje.Ferrari je napisao/la: 12.05.2020., 19:03Ne znam je li trolaš ili nešto (jako loš posao radiš), ali ne znam kako možeš uspoređivati McLaren koji je bio sekundu i kusur iza treće ekipe i po kojoj logici bi Sainz mogao osvojiti legitimni podijum (i osvojio je u ludoj utrci) ili još jače pobjedu.Wehrlein94 je napisao/la: 12.05.2020., 18:54Iceman je napisao/la: 12.05.2020., 17:57
Po meni krivi nacin razmisljanja jer upravo si onaj tko ne moze tako lako do naslova ne moze priustiti Badoera, Fisichellu, Giovinazzija... To je preskupa opcija, a ne vrijedi pisljiva boba.
Šta sad ni Fisichella nije dobar vozač ?
Kakvi ste vi to forumaši ? Sainzov P8 iz Barcelone 19' znači više nego Malezija 2006. i apsolutno dominantna pobjeda Fisija ?
Renault je bio konstruktorski prvak 2006 i bolid je u prvoj polovici prvenstva bio fantastičan sve do ukidanja Mass dampera.
Pogotovo sta se tice McLarena, pokusava pokopat ekipu a stalno se neke nebuloze pisu.
Moram se prestat hvatat na takve likove




- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Moram priznati da je meni u sjećanju suprotno. Kao da sam čitao nešto da je kod šefa raslo nezadovoljstvo Sebom, sad neznam možda trabunjamf1zd je napisao/la: 12.05.2020., 19:03 Baš sam se maloprije mislio kako da je Marchionne živ da bi Seb vjerojatno ostao. Sjećam se da je on govorio da je Seb kod njih uvijek dobrodošao, u smislu da će voziti za Ferrari sve dok on to želi.

"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9691
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Trebo bi..
Uglavnom P6 i ponekad P5 u bolidu koji je uglavnom 1-1.5 sec sporiji od prvih 6 na gridu je los rezultat..
Fino Alla Fine
- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Seb je izgubio od kombinacije Leclerc-Todt. Na kraju krajeva ima više naslova prvaka nego Charles pobjeda, a više pobjeda nego Charles startanih utrka. Zašto bi se podredio Charlesu? Crveni tim nije što je nekad bio, a u današnjim se vremenima od stare slave ne živi.
Dobra odluka za Seba, a Ferrari neka se koprca u onome u što se sam uvalio. Ako izuzmemo 2007 godinu, a ove se ne dogodi čudo, Ferrari će 2021 na gridu imati situaciju kakvu ne pamte od ere Berger - Alesi, odnosno start sezone bez prvaka u crvenom kombinezonu. 2007 je tako krenulo ali je Kimi postao prvak. Koja je šansa da Ferrari to napravi bez promjene pravila?
U ostalom, Seb je bar prema van bio odličan prema momčadi. Alonso ih je pljuvao, ali zajedničko im je da je sada vjerojatnije da problem nije bio u vozačima već u momčadi.
Dobra odluka za Seba, a Ferrari neka se koprca u onome u što se sam uvalio. Ako izuzmemo 2007 godinu, a ove se ne dogodi čudo, Ferrari će 2021 na gridu imati situaciju kakvu ne pamte od ere Berger - Alesi, odnosno start sezone bez prvaka u crvenom kombinezonu. 2007 je tako krenulo ali je Kimi postao prvak. Koja je šansa da Ferrari to napravi bez promjene pravila?
U ostalom, Seb je bar prema van bio odličan prema momčadi. Alonso ih je pljuvao, ali zajedničko im je da je sada vjerojatnije da problem nije bio u vozačima već u momčadi.
"What a little star." May 26, 2012.
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4544
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Multi 21 je napisao/la: 12.05.2020., 19:15
Moram priznati da je meni u sjećanju suprotno. Kao da sam čitao nešto da je kod šefa raslo nezadovoljstvo Sebom, sad neznam možda trabunjam![]()
Mark Hughes je pisao o tome.“Based on a few insights from someone deeply connected for many years to the very senior management, this move – initiated by the late Sergio Marchionne – wouldn't be so much about dissatisfaction with Raikkonen’s performance as it would be about Sebastian Vettel’s.
“The political tides haven’t actually turned against Vettel – yet – but Marchionne was always a man with challenging questions. One of those questions was whether Raikkonen was a driver quick enough to give an accurate perspective on Vettel.”
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Eto na zadnju recenicu dobili smo odgovor uvidu Leclerca, ali brzina po meni nije bila problem. Mislim da je sve ostalo blago nedoreceno i da i jedna i druga strana je mogla bolje. Ako novac nije problem onda sto bi to bilo znacajno drugacije da je Vettel ostao naredne 2-3 godine?Mr.Spaceguy je napisao/la: 12.05.2020., 19:38Multi 21 je napisao/la: 12.05.2020., 19:15
Moram priznati da je meni u sjećanju suprotno. Kao da sam čitao nešto da je kod šefa raslo nezadovoljstvo Sebom, sad neznam možda trabunjam
Mark Hughes je pisao o tome.“Based on a few insights from someone deeply connected for many years to the very senior management, this move – initiated by the late Sergio Marchionne – wouldn't be so much about dissatisfaction with Raikkonen’s performance as it would be about Sebastian Vettel’s.
“The political tides haven’t actually turned against Vettel – yet – but Marchionne was always a man with challenging questions. One of those questions was whether Raikkonen was a driver quick enough to give an accurate perspective on Vettel.”
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Meni je u sjećanju ostalo ovo:Multi 21 je napisao/la: 12.05.2020., 19:15Moram priznati da je meni u sjećanju suprotno. Kao da sam čitao nešto da je kod šefa raslo nezadovoljstvo Sebom, sad neznam možda trabunjamf1zd je napisao/la: 12.05.2020., 19:03 Baš sam se maloprije mislio kako da je Marchionne živ da bi Seb vjerojatno ostao. Sjećam se da je on govorio da je Seb kod njih uvijek dobrodošao, u smislu da će voziti za Ferrari sve dok on to želi.![]()
https://f1.pulsmedia.hr/18925/marchionn ... -god-zeli/
Očito da se predomislio. A što je najgore, taman je preminuo prije njegovih najvećih gluposti, drugi dio 2018.