Ferrari Maniac je napisao/la: 08.04.2020., 20:58
*Fontana u Sauberu pusti Schumija i blokira Villeneuvea*
Brundle: Murray, what engine is in the back of that Sauber?
Murray: Well, uhmmm.....
Brundle: Isn't it a Ferrari engine?
Murray: oh well it is hahaha, you are a cynical chap, Martin...

Izvaljo se, već ga je Murray počeo čitati...
"That didn't work Michael"
Ubijeđen sam da bi ga Jacques hladno pretekao do kraja trke na nekom drugom mjestu.
Kad vidim opet ovaj kontakt, a s obzirom da je zadnjih par godina, kako sam na F1Pulsu, bilo rasprava oko toga, takođe sam sve više ubijeđen da bi Jacques završio na travi na vanjskoj strani zavoja, a možda (barem sa oba lijeva točka) i na pijesku. U najboljem slučaju, ostao bi na asfaltu, ali bi toliko usporio da bi MS imao jedan lagani cutback. Naravno, ukoliko ne bi sjebao gume, opet se vraćam na gornju rečenicu, da bi hladno pretekao MSa nekom drugom prilikom. Ovako se stiče dojam ga je Michael čak malo i "usporio" i "usmjerio" na pravi put.
I to je jedan dio Michaelove greške (što ga je uopšte zatvarao, jel). Drugi dio je što mu je ostavio (po mom mišljenju) ipak previše prostora za onakav divebomb. Iz toga slijedi treći dio greške (može se podvući i pod prvi dio greške, ali ja sam to razdvojio), a to je kasno zatvaranje (ovdje se i ja pitam, da li je to "kasno" zatvaranje bila greška?

). Da ga je zatvorio pola sekunde ranije, hmmm, ŠBBKBB..... sve je to nekako povezano. Četvrti dio je što je Williams u prethodnih par krugova (nakon boxa) bio vidno brži. No dobro, to nije do Michaela.
Međutim, ima još jedna sitnica o kojoj nisam razmišljao do prije pola sata. Ako se usporedi Michaelovo zatvaranje Damona na VN Australije 1994. i ovaj "pokušaj" zatvaranja Jacquesa, ono u Australiji je bilo oštrije i čvšće (grublje, kako god) nego ovo (ok, i zavoj je bio nešto oštriji nego ovaj u Jerezu).
Jedine razlike su u poziciji Benettona spram Williamsa (1994.) u odnosu na poziciju Ferrarija spram Williamsa (1997.) u momentu kontakta (jbga, po tadašnjim pravilima imao je pravo onako zatvoriti Damona), zatim što je Michaelu Australija 1994. bila prvi "title decider contact", a u Jerezu je bio "ponavljač", te što je 1994. zakinut (opravdano ili ne) za potencijalnih 36 bodova (a na to treba dodati i bodove za Hilla koje je ostvario nauštrb Michaelovih DSQa i race bana na 2 trke).
Kako god, VN Evrope će ostati upamćena po kvalifikacijama, Sauberovom blokiranju od čitava 2-3 zavoja, tom nekom dogovoru Mclaren-Williams (da se pripaze i ne smetaju

), i ovom kontaktu, koji će ostati jedna od najvećih mrlja u F1 i definitivno najveća greška MSa, a možda i jedina situacija kada je ispao "glup" (i kada sam mu, momentalno, složio sve po spisku

, bez obzira što sam zdušno navijao za njega).
Takođe, treba biti realan pa reći i da prvi vozač Williamsa (ne govorim o Jacquesu, već o nekom "X" prvom vozaču Williamsa) uopšte nije trebao biti u situaciji da u zadnju trku uđe sa bodom zaostatka. Mislim da bi to "malo bolji" vozač riješio (s obzirom na relativnu nadmoć Williamsa spram Ferrarija 1997.) barem dvije trke prije kraja. Da su bile obrnute uloge (da je MS vozio Williamsa), prednost bi bila 30-ak bodova nad drugoplasiranim....
Ako ništa, ovako je barem bilo zanimljivije.
