Scuderia Ferrari
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
odličan!
to znači sudar timskih kolega, zar ne?
to znači sudar timskih kolega, zar ne?
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18307
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ne bi bilo isključeno.
Da se držimo starog obrasca.

Ovako, a i u kontekstu zadnje trke,...., meeehhhh, ne vjerujem.

Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Svi su bili vrh 

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
ima nešto ođe, ali nije baš provjereni izvor:gjoko-mkd je napisao/la: 28.11.2019., 18:46Nigde nemogu naći nikakvu informaciju oko sage sa sustavima za ubrizgavanjem koje su uzeli iz timova.....
sve sam pretraživao ovih dana.....i ništa
https://thejudge13.com/2019/11/28/fia-i ... ent-tests/
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- thebear38
- Karting
- Postovi: 45
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Max Verstapen
Napokon gotova sezona. Sezona koju treba zaboraviti cim prije. U pauzi otjerati Ruedu ... Binotta postaviti tamo gdje je bio, na mjesto sefa motora. U tim dovesti cvrstu ruku koja ce znati upravljati timom i sa ove dvije primadone koje voze. Za glavnog stratega dovesti osobu koja zna sloziti suvislu taktiku.
Winning is the most important. Everything is consequence of that.
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2868
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
Sramotna sezona!
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Stvarno se treba zapitati u kojem smijeru ide Ferrari? Sta im je cilj i na koji nacin sve to zele? Ove sezone su usli totalno nepremni u sezonu, gdje aerodinamicki sektor totalno podbacio. Ferrari je najvecu glupost uradio tako sto je Restu prekomandovao u Alfu, zasto i kako to sami Bog zna!? Sad kad ga vracaju onda ce i Alfu da zeznu jer ce ovi morati opet traziti novog dizajnera, koji ce da mijenja filozofiju Reste koji je dosao da uzdigne tim. Znaci iducu sezonu cemo gledati jos goru Alfu? Sad se navodno spominje i transfer glavnog sefa za simulator u Mercedes, dakle zadnje sto nam treba da nas ocerupaju.
Binotto je zasigurno dobar inzenjer, ali po meni je totalno zaribao po pitanu drugih stvari, tj u organizaciji posla. Tipicno je da inzenjerski nerd nema tu harizmu da bude all round majstor, pogotovo medijski lobista, previse je upecen da bi bio TP. Ferrari je jedina momcad koja vazda ima neku direktivu iz upravnog odbora. Kada je to neko iz Mercedesa Wolff-u nesto sugerisao ili Horneru u RBR Yoovidhya ili Mateschitz? Cim se vise baba uplice u posao tada nastajaje kilavo dijete.
Amplituda forme je bila sva u brijegu i dol-u... Od pocetka nikako da se sastavimo, onda smo zaredali same pole pozicije I nekoliko pobjeda, pa onda opet nagli pad. Mehanicki pogon je ocigledno napravio dobru stvar, pa i manipulacija sa gorivom je samo dokaz da pokusavamo na sve nacine da zatrpamo greske u aerodinamici, negdje moramo da manipulisemo da bi izvukli bolje preformanse.
Nekako mi 2020 ne unosi neku preveliku nadu, kao da se Ferrari 100 % prirpema za 2021 godinu i gdje sve ovo ostalo radi formalno.
Binotto je zasigurno dobar inzenjer, ali po meni je totalno zaribao po pitanu drugih stvari, tj u organizaciji posla. Tipicno je da inzenjerski nerd nema tu harizmu da bude all round majstor, pogotovo medijski lobista, previse je upecen da bi bio TP. Ferrari je jedina momcad koja vazda ima neku direktivu iz upravnog odbora. Kada je to neko iz Mercedesa Wolff-u nesto sugerisao ili Horneru u RBR Yoovidhya ili Mateschitz? Cim se vise baba uplice u posao tada nastajaje kilavo dijete.
Amplituda forme je bila sva u brijegu i dol-u... Od pocetka nikako da se sastavimo, onda smo zaredali same pole pozicije I nekoliko pobjeda, pa onda opet nagli pad. Mehanicki pogon je ocigledno napravio dobru stvar, pa i manipulacija sa gorivom je samo dokaz da pokusavamo na sve nacine da zatrpamo greske u aerodinamici, negdje moramo da manipulisemo da bi izvukli bolje preformanse.
Nekako mi 2020 ne unosi neku preveliku nadu, kao da se Ferrari 100 % prirpema za 2021 godinu i gdje sve ovo ostalo radi formalno.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
To nije tolika briga jer smo doveli novog čovjeka za simulator, a došao je direktno iz redova RBR-a. Isto tako mislim da dobivamo i novi simulator poput onoga koji Red Bull ima.Sad se navodno spominje i transfer glavnog sefa za simulator u Mercedes, dakle zadnje sto nam treba da nas ocerupaju.
Svekupno je Ferrari doveo 20-25 novih ljudi iz ostalih ekipa + interno ove sezone.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7182
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... o/4606139/
zanimljiv mi je ovaj dio:
The controversy over the declaration discrepancy came ahead of a race where both Leclerc and Sebastian Vettel were told to use fuel saving engine modes.
But rather than this being linked to the FIA matter, Binotto claimed that the decision to not push the engine hard was made because of reliability concerns.
Asked by Motorsport.com why the team had spent much of the race in engine mode 4, Binotto said: “We had an engine failure in Austin with Charles, and we know that in terms of mileage we could have been at risk.
kamo sreće da charles nije dobio novi motor za brazil.
zanimljiv mi je ovaj dio:
The controversy over the declaration discrepancy came ahead of a race where both Leclerc and Sebastian Vettel were told to use fuel saving engine modes.
But rather than this being linked to the FIA matter, Binotto claimed that the decision to not push the engine hard was made because of reliability concerns.
Asked by Motorsport.com why the team had spent much of the race in engine mode 4, Binotto said: “We had an engine failure in Austin with Charles, and we know that in terms of mileage we could have been at risk.
kamo sreće da charles nije dobio novi motor za brazil.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.