pero iz bukurešta je napisao/la: 25.09.2019., 09:44
Divim se ljudima koji se sa ovim trolom Daniem raspravljaju... Stvarno ste stabilni!
Ono, tup za argumente uzima Racefans... DFQ, kako možete sa njime...
____________
pero iz bukurešta je napisao/la: 25.09.2019., 09:44
Divim se ljudima koji se sa ovim trolom Daniem raspravljaju... Stvarno ste stabilni!
Ono, tup za argumente uzima Racefans... DFQ, kako možete sa njime...
____________
Pero ljepoto moja kulturna. Prije komentiranja pročitaj te članke umjesti ismijavanja.Sve je potkrijepljeno podacima. Crno na bijelo. Možda ti pomogne u shvaćanju nekih stvari. Iako sumnjam.
Helmut Marko je dao dobru izjavu.
Smiješno je kako ga ljudi iz Red Bulla brane i kada ne vozi za njih. Za primjer kako se Ferrari trebao ponašati prema njemu sve ove godine. A ovi majmuni uvijek puste da se sva medijska mašinerija isere po njemu. I ni A da kažu u njegovu odbranu, dok je on njihove gluposti uvijek branio.
Red Bull je tim koji zaslužuje. Nadao sam se ovih dana radosnoj vijesti, da raskida ugovor sa Ferarrijem. Ali kolika je budala, i dalje će ih trpit i vjerovat da može do tog naslova u Ferrariju.
Kao fan Ferrarija kao momčadi, od 1996 , pa i fan Schumachera jer je napokon doneso naslove od 2000+ godine, dok se ovdje 80% članova rodilo nije od 1996 godine, moja puna podrška Sebastianu!!
Odjebat ću Ferrari kao momčad i navijat isključivo za Sebastiana!!!
Znam da ovo ne dira ni Binotta ni Seba kao šta nebi trebalo ikoga ovdje, jer fan si i gotovo!
I ja kao Ferrarijev fan smatram da je Ferrairi usro motku i to je to!
Ma dobro sad...situacija se u medijima (naravno) kao i kod navijača malo prenapuhala na kraju krajeva...
Poprilično sam siguran da su sva trojica (Seb, Lec i Binotto) već odavno popričali i da je sve ok.
Mediji kao i navijači na kraju pojma nemaju o ničemu niti znaju razgovore među ekipom, vozačima i šefovima tako da uopće ne treba više o ovome razglabati.
Možemo pričati o tome da li je takva strategija bila glupa (je), da li je bilo nešto takvo potrebno, da li trebaju imati jasniju komunikaciju (apsolutno), da li ovako možemo nešto osvojiti (ne možemo) itd.
Na kraju Leclerc je dobio svoju poziciju nazad preko bokseva, Seb se uopće nije bunio i nije ulazio sada samovoljno u boks i nisi čuo na team radiu tipa: "Ajme kako sam izgubio poziciju, zašto ste me vratili iza Charlesa" (i obrnuto)...to je bio "Plan C" i nitko se ne buni od vozača.
Nije da Seb nije znao da je to Plan C pa je možda samo želio onako pokazati da je bio brži taj dan, malo vratiti za Monzu, ali i naravno da nije on sada neki No.2 vozač da se miče svom kolegi iako je brži u tom trenutku.
Mislim da bi svakome trebalo biti drago da se Seb nije odmah maknuo ili nešto treće pogotovo u poziciji gdje je bio brži...nitko ne želi da 4x prvak sada odmah ko pasić odjednom prihvati nešto takvo. To znači da imamo nekakvu zdravu konkurenciju unutar ekipe, da oba vozača će dignuti (i dižu) svoju razinu i da se oba bore za prevlast (naravno zdravu, a ne toksičnu)...
Opet PRVO trebamo ovdje kriviti Ferrari sa svojim već navedenim gluparijama, pa onda se možda mogu pogledati neke druge stvari...tipa ako je Nicolas Todt toliko utjecajan na menadžment onda je to ogromna krivnja menadžmenta.
Ja opet govorim, AKO nismo u natjecanju za titulu pusti vozače da se utrkuju...ako si u borbi za titulu naravno da tada trebaš nakon određenog dijela sezone popričati sa jednim vozačem i da ne otežavaju jedan drugome život na stazi.
Što se mene tiče ovo poglavlje iz Rusije je završeno.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari