
"Izvor" je extra. Pouzdan k'o domobran.
BTW, Jos je ovo izjavio dosta nakon 1994.
Da je imao to "u rukama" možda bi i šutio.
Ali, kao što rekoh, izgleda da Benettonu nije bila bila konsturktorska titula i pomoć za MSa.
3,334 sekunde, ako ćemo biti skroz precizni.Frantic je napisao/la: 27.07.2019., 18:00 Misliš na Lehtov Benetton u kojeg je MS sjeo na treningu u Monacu u četvrtak (nakon što je sjebao svoj) pa postavio više od sekunde bolje vrijeme od samog Lehta....![]()
![]()
Schumacher je u kvalifikacijama 1994. godine više od 2 sekunde prednosti u odnosu na momčadskog kolegu imao u 5 navrata, prednost između 1 i 2 sekunde imao je u 5 puta, a manje od 1 sekunde prednosti imao je u 4 kvalifikacije. U prosjeku 1,8 sekundi.fjaka je napisao/la: 28.07.2019., 08:47 presmišno je i da je konstantno ima u kvalama 2,5-3 a katkad i više sekundi prednosti u odnosu na kolegu...to bi bio benetton vs tyrell...čak katkad vs minardi a ne benetton vs benettonu nadolazećim sezonama sva ta ogromna prednost je naglo isparila...pitan se di...
Nema šanse da je to prosjek, smijem u 100€ kladitiClark je napisao/la:Npr. Bottas koji je kroz dvije i pol sezone od Hamiltona u kvalifikacijama u prosjeku sporiji manje od 1,5 desetinki još uvijek nema sigurno mjesto u Mercedesu za iduću sezonu.
Eto, vidi đavla
2017 - 0,173LH44 je napisao/la: 28.07.2019., 22:34Nema šanse da je to prosjek, smijem u 100€ kladitiClark je napisao/la:Npr. Bottas koji je kroz dvije i pol sezone od Hamiltona u kvalifikacijama u prosjeku sporiji manje od 1,5 desetinki još uvijek nema sigurno mjesto u Mercedesu za iduću sezonu.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Pozdrav, FranticFrantic je napisao/la: 28.07.2019., 22:38Eto, vidi đavla![]()
Meeehhhh, jbga Jimmy, lakše je insinuirati da je čovjek sve (ne jednu, nego sve) titule uzeo na prevaru, sa "nelegalnim" bolidima (tako nešto sam pročitao i u komentarima na onom članku o "opciji 13", prije godinu-dvije), nego prelomiti preko jezika da je čovjek za klasu bolji vozač od D.Hilla i za čitave dvije (pa i više) klase od Josa, JJa i Herberta.
Hvala puno na statistici.Clark je napisao/la: 28.07.2019., 22:482017 - 0,173LH44 je napisao/la: 28.07.2019., 22:34Nema šanse da je to prosjek, smijem u 100€ kladitiClark je napisao/la:Npr. Bottas koji je kroz dvije i pol sezone od Hamiltona u kvalifikacijama u prosjeku sporiji manje od 1,5 desetinki još uvijek nema sigurno mjesto u Mercedesu za iduću sezonu.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
2018 - 0,134
2019 - 0,102
Izuzete su kvalifikacije na koje je utjecala kiša, tehnički kvarovi, izlijetanja (5 kvalifikacija).
Ne kladi se protiv JimmyaLH44 je napisao/la: 28.07.2019., 22:34Nema šanse da je to prosjek, smijem u 100€ kladitiClark je napisao/la:Npr. Bottas koji je kroz dvije i pol sezone od Hamiltona u kvalifikacijama u prosjeku sporiji manje od 1,5 desetinki još uvijek nema sigurno mjesto u Mercedesu za iduću sezonu.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Naravno, evo ih.Har Kl je napisao/la: 28.07.2019., 23:17Hvala puno na statistici.Clark je napisao/la: 28.07.2019., 22:482017 - 0,173LH44 je napisao/la: 28.07.2019., 22:34
Nema šanse da je to prosjek, smijem u 100€ kladiti
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
2018 - 0,134
2019 - 0,102
Izuzete su kvalifikacije na koje je utjecala kiša, tehnički kvarovi, izlijetanja (5 kvalifikacija).
Ne razumijem zašto si kišu izbacio?
Možemo li dobiti prosjeke sa uključenom kišom? Jer i ja imam dojam da je Bottas sporiji od Lewisa više nego ta statistika pokazuje.
klarče bilo je u nekoliko navrata 3-4 sekunde i to je izgledalo schu vs domaćice a ne profi trkači. sorry ali ne pušin spiku da je jedan benettonClark je napisao/la: 28.07.2019., 22:21
Schumacher je u kvalifikacijama 1994. godine više od 2 sekunde prednosti u odnosu na momčadskog kolegu imao u 5 navrata, prednost između 1 i 2 sekunde imao je u 5 puta, a manje od 1 sekunde prednosti imao je u 4 kvalifikacije. U prosjeku 1,8 sekundi.
Samo za usporedbu, 1995. protiv Herberta, odmah godinu poslije, je više od dvije sekunde prednosti u kvalifikacijama imao u 6 navrata, između 1 i 2 sekunde u njih 8, a ispod sekunde 2 puta. A jedne je kvalifikacije i izgubio. Prosjek 1,3 sekunde prednosti.
Npr, protiv Brundlea je imao u prosjeku 1 sekundu prednosti, protiv Patresea 1,1. Od Irvinea je u kroz četiri sezone u prosjeku bio brži oko 7 desetinki, od Barrichella u šest sezona oko 3 desetinke, protiv Masse 4 desetinke, a od Rosberga je u prosjeku gubio s 1,5 desetinki.
Kad se sve pogleda, 1994. Schumacher je u prosjeku imao najveću prednost pred momčadskim kolegama, no s obzirom na okolnosti o kojima bi se moglo još dosta toga napisati za tu sezonu, prejednostavno je objašnjenje da je ta njegova prednost isključivo zbog navodnog TC-a.
Istina je da se tijekom godina ta se razlika između njega i njegovih momčadskih kolega u kvalifikacijama smanjivala, no to je više posljedica općenitog trenda u Formuli 1. Prije dvadesetak i više godina bilo je manje-više normalno vidjeti razliku od sekunde, pa i više, u kvalifikacijama između momčadskih kolega. Danas se već vozača koji je pola sekunde zaostao otpisuje kao sporog. Npr. Bottas koji je kroz dvije i pol sezone od Hamiltona u kvalifikacijama u prosjeku sporiji manje od 1,5 desetinki još uvijek nema sigurno mjesto u Mercedesu za iduću sezonu.
Štogod...LH44 je napisao/la: 29.07.2019., 00:16 Nema šanse, pa bilo je kvala kada je Hamilton bio 0.5 do 0.7 brži, i to ne jednom kao Bottas u Španiji ove sezone. Mora to biti 0.3s, taman se na glavu nasadio ili se i ti vikendi kao kiša ne računaju![]()
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Tako je, u nekoliko navrata je bilo 3-4 sekunde. U Monaku kad je Lehto vozio još osjećajući posljedice sudara iz Imole (4 sekunde), te na Hockenheimu gdje je Verstappen zaostao nešto preko 3 sekunde, u vikendu u kojem je skršio dva bolida, ako se ne varam.fjaka je napisao/la: 29.07.2019., 17:49 klarče bilo je u nekoliko navrata 3-4 sekunde i to je izgledalo schu vs domaćice a ne profi trkači. sorry ali ne pušin spiku da je jedan benetton
isprid svih a drugi između footworka i minardia.
TC je bilo iznimno teško kontrolirati jer su momčadi (ne samo one za koje je vozio MSC) radile sve i svašta po tom pitanju, a pravila su bila takva da ih se moglo interpretirati na različite načine. Uglavnom, Mosley je napravio cirkus od toga.šta se tiče tc-a, zbog čega ga je mosley opet kasnije vratija? jer fia jednostavno nije mogla tada kontrolirat tc![]()
ko može garantirat pošto je u b194 pronađen software koji je ukaziva na tc da isti nije korišten? čemu u bolidu nešto šta koristi za ništa? alo?
anybody there?
Ne treba ti slika, ima snimka utrke na kojoj se jasno vidi da je Senna nakon izlaska iz bolida otprilike nakon pet minuta u pitlaneu._bataziv_0809 je napisao/la: 29.07.2019., 21:49 Zar je to mit za njegovo slusanje Benettona na Pacific GP?![]()
Evo sa vikipedije:
Further, after the first corner collision that put him out of the race, instead of going back to the Williams pit area, Ayrton Senna opted to sit on the wall on the outside of the turn and watch the cars for a number of laps to see if he could hear any noises that suggested traction control was being used illegally in the other cars.[2] Senna returned to the Williams pit area after about 10 laps had been completed, suspicious that the Benetton B194 was illegal.[3]
Sad kao po nesreci nikako ne mogu da nadjem onu sliku gdje on sjedi pored staze.
Nećeš takvu ni naći._bataziv_0809 je napisao/la: 29.07.2019., 21:49 Zar je to mit za njegovo slusanje Benettona na Pacific GP?![]()
Evo sa vikipedije:
Further, after the first corner collision that put him out of the race, instead of going back to the Williams pit area, Ayrton Senna opted to sit on the wall on the outside of the turn and watch the cars for a number of laps to see if he could hear any noises that suggested traction control was being used illegally in the other cars.[2] Senna returned to the Williams pit area after about 10 laps had been completed, suspicious that the Benetton B194 was illegal.[3]
Sad kao po nesreci nikako ne mogu da nadjem onu sliku gdje on sjedi pored staze.