Har Kl je napisao/la: 23.06.2019., 21:17
Utrka dobra. Ocjena 3/20. Možda i 3/50 isto je.
Ono što je bitno bilo, to sam propustio (kraj utrke i VSC).
Hamilton i Verrstapen nastavljaju da svojom formom. Rekao bih jedine konstante (pozitivne) ove sezone.
I dalje mi smeta posprdna zayebancija na račun Gasly. Ali definitivno sam razočaran u svoju procjenu njega kao vozača koju sam stekao tokom prošle sezone.
McLaren
Pastor je napisao/la: 23.06.2019., 21:26
Treba uzet u obzir da su Gaslyju sjebali setup nakon FP3, na kojem je bio u desetinku sa Maxom.
Ma hajte molim vas, prvo ne znam šta ste vidili u Gaslyu, znači lik je dobio Hartleya, koji jednosjede nije vozio jedno 5 godina + Hartley je bio peh prošle sezone samo takav, a krajem sezone je još bio i brži od Gaslya, drugo kakva opravdanja više, pa prošlo je pola sezone skoro, a lik nije prismrdio Maxu ni u jednim kvalama, ni u jednoj utrci, apsolutno ništa s tim bolidom nije napravio, razumio bi prvih par utrka, ali 8 utrka i nijednom da ne pušeš kolegi za vratom, još te on rastura na kvalama 0.5-1 sekunde, a na utrci ti bježi minimalno 20 sekundi, a nekad te skoro i za čitav krug obiđe.
Da ne zaboravim napomenuti : Lord je do sada definitivno opravdano, šta očekujete, da budemo fini
Lewis se ne slaže sa kaznom Ricciardu zbog nesigurnog vraćanja na stazu
Neki dan čovjek rekao "pravila su pravila"...ne znaš što misli u ni jednom trenutku jer mijenja mišljenje na dnevnoj bazi.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Gasly nije pay driver. U današnje vrijeme kad je konkurencija jako žestoka, nikakav Lord ne može doći u F1, ako nema bogatog taticu iza sebe.
Vjerojatno je TR prošle sezone bio bolji, istovremeno Hartley lošiji, nego što se očekivalo.
Svejedno, smatram da se radi o dobrom vozaču, ali izgleda ništa više od toga.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 16:40
Pogledaj ti koliko oni imaju rezerve! JEDVA smo na Soft gumi uzeli najbrži krug...ovaj u zadnjem krugu na starom Hardu odvozi 32.7...
Još kaže Hamilton da se bojao da ne bi guma pukla haha, a vidio ovo...
Vettel 0.020 faster on new soft tires than Hamilton on blistered hard compound...
Znači jedva na novom Softu, a ovaj vozi na "uništenom" Hardu... Svašta...
Nisam neki fan Vettela, ali mislim da je to do toga da je Vettel cijeli vikend imao bas los vikend, i ta guma jednostavno ne dolazi
u tyre window kojeg Ferrari ne moze postici i onda nema gripa. Najvecu prednost je dobio u 3 sektoru, bas kada je guma napokon pocela grist.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 16:40
Pogledaj ti koliko oni imaju rezerve! JEDVA smo na Soft gumi uzeli najbrži krug...ovaj u zadnjem krugu na starom Hardu odvozi 32.7...
Još kaže Hamilton da se bojao da ne bi guma pukla haha, a vidio ovo...
Vettel 0.020 faster on new soft tires than Hamilton on blistered hard compound...
Znači jedva na novom Softu, a ovaj vozi na "uništenom" Hardu... Svašta...
Nisam neki fan Vettela, ali mislim da je to do toga da je Vettel cijeli vikend imao bas los vikend, i ta guma jednostavno ne dolazi
u tyre window kojeg Ferrari ne moze postici i onda nema gripa. Najvecu prednost je dobio u 3 sektoru, bas kada je guma napokon pocela grist.
Ne bi rekao da je Vettel imao loš vikend. Zaboravljate da je on kroz FP1 i FP2 testirao hrpu kombinacija nove podnice, krila, difuzora i slično pa su mu i vremena bila nešto lošija.
Leclerc je više-manje vozio sa istim aero setupom od prvog dana, jer je logično Ferrari dao iskusnijem vozaču da testira.
Imao je nesreću u Q3 jučer koja mu je kompromitirala utrku jbg. U Q2 je imao odlično vrijeme na Mediumu.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Još kaže Hamilton da se bojao da ne bi guma pukla haha, a vidio ovo...
Vettel 0.020 faster on new soft tires than Hamilton on blistered hard compound...
Znači jedva na novom Softu, a ovaj vozi na "uništenom" Hardu... Svašta...
Nisam neki fan Vettela, ali mislim da je to do toga da je Vettel cijeli vikend imao bas los vikend, i ta guma jednostavno ne dolazi
u tyre window kojeg Ferrari ne moze postici i onda nema gripa. Najvecu prednost je dobio u 3 sektoru, bas kada je guma napokon pocela grist.
Ne bi rekao da je Vettel imao loš vikend. Zaboravljate da je on kroz FP1 i FP2 testirao hrpu kombinacija nove podnice, krila, difuzora i slično pa su mu i vremena bila nešto lošija.
Leclerc je više-manje vozio sa istim aero setupom od prvog dana, jer je logično Ferrari dao iskusnijem vozaču da testira.
Imao je nesreću u Q3 jučer koja mu je kompromitirala utrku jbg. U Q2 je imao odlično vrijeme na Mediumu.
Užasan je bio cijeli vikend i imao je neke primjedbe. Leclerc kaze nadogradnje su dobre, Vettel da nisu.
Pogledaj race pace Vettela danas, katastrofa nakon promjene guma. Verstapen brze vozio a Verstapen kao imao neke probleme.
Ili covjeku jednostavno ne lezi ova staza
Nisam neki fan Vettela, ali mislim da je to do toga da je Vettel cijeli vikend imao bas los vikend, i ta guma jednostavno ne dolazi
u tyre window kojeg Ferrari ne moze postici i onda nema gripa. Najvecu prednost je dobio u 3 sektoru, bas kada je guma napokon pocela grist.
Ne bi rekao da je Vettel imao loš vikend. Zaboravljate da je on kroz FP1 i FP2 testirao hrpu kombinacija nove podnice, krila, difuzora i slično pa su mu i vremena bila nešto lošija.
Leclerc je više-manje vozio sa istim aero setupom od prvog dana, jer je logično Ferrari dao iskusnijem vozaču da testira.
Imao je nesreću u Q3 jučer koja mu je kompromitirala utrku jbg. U Q2 je imao odlično vrijeme na Mediumu.
Užasan je bio cijeli vikend i imao je neke primjedbe. Leclerc kaze nadogradnje su dobre, Vettel da nisu.
Pogledaj race pace Vettela danas, katastrofa nakon promjene guma. Verstapen brze vozio a Verstapen kao imao neke probleme.
Ili covjeku jednostavno ne lezi ova staza
I kakve su bile nadogradnje onda? Da li smo bliži? Ne.
Nadogradnje su bile minorne, a ostavili smo samo prednje krilo, dok je ovo ostalo išlo na doradu da bude spremno za Silverstone.
U kvalama nigdje, a u utrci smo na Mediumu bili ok, ali na Hardu smo bili brzi koliko i Red Bull.
Hamilton naprijed vozio sa pola gasa.
Nemoj zaboraviti da su Vettela ostavili vani dodatnih 5 krugova gdje se razmak za Maxom otvorio na 7 sekundi nakon boksa...prije toga je smanjio na 3 sekunde.
Tek je zadnjih 15 krugova počeo dolaziti na svoje tj. gume su radile nekakvu razliku u odnosu na Maxa.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 22:21
Lewis se ne slaže sa kaznom Ricciardu zbog nesigurnog vraćanja na stazu
Neki dan čovjek rekao "pravila su pravila"...ne znaš što misli u ni jednom trenutku jer mijenja mišljenje na dnevnoj bazi.
Pa pravila jesu pravila, samo je pitanje što on smatra van pravila tj. šta on smatra nesigurnim vraćanjem na stazu.
Očito misli da Vettel njemu nije ostavio dovoljno mjesta, a Ricci ovdje je. Ja se ne slažem, ovo je meni kazna 1/1 jer je Lando popušio 3 mjesta zbog toga.
Zapravo sam uvjeren da je prošli tjedan rekao da se slaže sa kaznom Vettelu samo da ne ide kontra Mercedesa, da ga pitaš uz pivu off the record da bi rekao da nije za kaznu. Zato je i rekao da bi on napravio istu stvar u toj situaciji.
na snimci iz zraka se lijjepo vidi kako lando ko da fapa vozi bespotrebno ide van staze, ricci mu je ostavio dovoljno mjesta.
a s druge strane ricci i prilikom tog preticanja bio van staze. sve je to na cca 4:15 gornjeg clipa.
ali mislim da mu je jedna kazna +5 u zadnjem krugu sasvim dovoljna.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 22:21
Lewis se ne slaže sa kaznom Ricciardu zbog nesigurnog vraćanja na stazu
Neki dan čovjek rekao "pravila su pravila"...ne znaš što misli u ni jednom trenutku jer mijenja mišljenje na dnevnoj bazi.
Zato si ti poprilično konstantan sa svojim mišljenjem prema njemu
Poprilično sam siguran, da je LH izjavio kako se slaže sa kaznom za Ricciarda, da bi tvoj komentar opet bio konstanto negativan prema njemu
I da pravila su uvijek pravila, ne vidim odakle si izvukao razliku mišljenja po tom pitanju.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 22:21
Lewis se ne slaže sa kaznom Ricciardu zbog nesigurnog vraćanja na stazu
Neki dan čovjek rekao "pravila su pravila"...ne znaš što misli u ni jednom trenutku jer mijenja mišljenje na dnevnoj bazi.
@ferrari
zanima me odakle ta slika na kojoj se ham žali na kaznu za riccija.
pitam jerbo nisam neki stručnjak za instagram, ali otvorim (valjda) njegov službeni profil i ne vidm tu objavu. https://www.instagram.com/lewishamilton/?hl=hr
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 22:21
Lewis se ne slaže sa kaznom Ricciardu zbog nesigurnog vraćanja na stazu
Neki dan čovjek rekao "pravila su pravila"...ne znaš što misli u ni jednom trenutku jer mijenja mišljenje na dnevnoj bazi.
@ferrari
zanima me odakle ta slika na kojoj se ham žali na kaznu za riccija.
pitam jerbo nisam neki stručnjak za instagram, ali otvorim (valjda) njegov službeni profil i ne vidm tu objavu. https://www.instagram.com/lewishamilton/?hl=hr
Mislim da je bilo na njegovom "storyu" koji je izgleda makao... možda PR nije baš imao dobro mišljenje o kritici prema kontroli utrke tj. sucima.
Našao sam ovo prvo na redditu pa sam i pogledao sam i bilo je na Instagramu, ali izgleda da je izbrisao.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 24.06.2019., 11:15
.....
Mislim da je bilo na njegovom "storyu" koji je izgleda makao... možda PR nije baš imao dobro mišljenje o kritici prema kontroli utrke tj. sucima.
Našao sam ovo prvo na redditu pa sam i pogledao sam i bilo je na Instagramu, ali izgleda da je izbrisao.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ferrari je napisao/la: 24.06.2019., 11:15
.....
Mislim da je bilo na njegovom "storyu" koji je izgleda makao... možda PR nije baš imao dobro mišljenje o kritici prema kontroli utrke tj. sucima.
Našao sam ovo prvo na redditu pa sam i pogledao sam i bilo je na Instagramu, ali izgleda da je izbrisao.
A što se tiče kazne, po meni sasvim opravdana. i jedna i druga. Ono sa Kimijem je crno na bijelo, čista kazna, bez ikakve diskusije. Kao što Vettel nedavno reče kad su ga pitali bi li se kazne trebale riješavati poslije utrke, uz izjave obojice vozača. Rekao je da zavisi. I naveo primjer kad voziš brže od dozvoljenog u boksu da tu nema potrebe da razgovaraš sa sudijama. Gdje su pravila jasna nema nikave polemike. Tako je bilo i sa ovim pretjecanjem Kimija van staze.
A ovo drugo. Prva stvar je po meni da on nije završio manevar prestizanja. Može svako prestići i onda se prekočiti i izletiti, ali to ti ne daje za pravo da zadržiš tu poziciju. Prestigao je on na stazi, ali poslije toga nije stigao dovoljno usporiti da otane na stazi. I samim tim je po meni trebao vratiti poziciju, i sve bi bilo ok. Ali on se vratio na stazu, uticao na putanju protivnika, i ovaj je morao izletiti. Sad je li Norris mogao ostati na stazi, mislim da nije ni bitno, jer mu je Ricciardo svakako morao vratiti poziciju. Jer je nije ni osvojio na regularan način.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 16:40
Pogledaj ti koliko oni imaju rezerve! JEDVA smo na Soft gumi uzeli najbrži krug...ovaj u zadnjem krugu na starom Hardu odvozi 32.7...
Sad čitam Mark Hughesa i kaže da Vettelu nisu dali najjače modove motora zbog istih problema kao u Q3.
Vettel, in fifth, had enough of a gap over Sainz that Ferrari could pit him near the end and fit him with a set of brand-new softs with which to attack the race’s fastest lap. Hamilton had the fastest lap up to this point and was up for trying to retain it despite his 30-lap old hard tyres. Given permission to use the necessary engine modes, he was faster than Vettel in the second sector… Vettel was not given the highest modes – just as in Q3. “We had a slight battery issue that didn’t allow us,” he admitted reluctantly. It made a difference of around 0.2sec.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 16:40
Pogledaj ti koliko oni imaju rezerve! JEDVA smo na Soft gumi uzeli najbrži krug...ovaj u zadnjem krugu na starom Hardu odvozi 32.7...
Sad čitam Mark Hughesa i kaže da Vettelu nisu dali najjače modove motora zbog istih problema kao u Q3.
Vettel, in fifth, had enough of a gap over Sainz that Ferrari could pit him near the end and fit him with a set of brand-new softs with which to attack the race’s fastest lap. Hamilton had the fastest lap up to this point and was up for trying to retain it despite his 30-lap old hard tyres. Given permission to use the necessary engine modes, he was faster than Vettel in the second sector… Vettel was not given the highest modes – just as in Q3. “We had a slight battery issue that didn’t allow us,” he admitted reluctantly. It made a difference of around 0.2sec.
Znači da su mu dali najjači mod bio bi brži za 0.2 s na softu, u odnosu na Hamiltonov krug na 30 krugova starom hardu. Puno, nema šta.
Ferrari je napisao/la: 23.06.2019., 16:40
Pogledaj ti koliko oni imaju rezerve! JEDVA smo na Soft gumi uzeli najbrži krug...ovaj u zadnjem krugu na starom Hardu odvozi 32.7...
Sad čitam Mark Hughesa i kaže da Vettelu nisu dali najjače modove motora zbog istih problema kao u Q3.
Vettel, in fifth, had enough of a gap over Sainz that Ferrari could pit him near the end and fit him with a set of brand-new softs with which to attack the race’s fastest lap. Hamilton had the fastest lap up to this point and was up for trying to retain it despite his 30-lap old hard tyres. Given permission to use the necessary engine modes, he was faster than Vettel in the second sector… Vettel was not given the highest modes – just as in Q3. “We had a slight battery issue that didn’t allow us,” he admitted reluctantly. It made a difference of around 0.2sec.
Znači da su mu dali najjači mod bio bi brži za 0.2 s na softu, u odnosu na Hamiltonov krug na 30 krugova starom hardu. Puno, nema šta.
Slažem se, premalo svakako.
Čudan mi je taj Ferrarijev PU, izgleda mi kao da u kvalama mogu koristiti neke modove koje u utrci ne mogu dok MB koristi iste modove i u kvalama i utrci.