VN Španjolske (Circuit de Barcelona-Catalunya) 10.-12. svibnja 2019.
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Strašno, Ferrari u drugom i trećem sektoru izgubi 6.5 desetinki u odnosu na Mercedes 

- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Haas ce biti jak u kvalama...
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7155
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
Russell izletio. prije toga su pokazali kako mu preko rubnika otpao neki dio.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Jel to slucajno pratis moje komentare, pa imas statistiku mojih komentara koji nisu imali nikave veze sa bilo cim sto je vezano za neku temu? Sta sam ja to lupio u ovom komentaru, hajde reci mi genijalac? Daj mi bilo kakav raspoloživi argument prije nego što pokušas biti mangup pa spustati nekog u komentaru.Michael Schumacher je napisao/la: 11.05.2019., 11:51Ti ga bome znaš lupit pa živ ostatSlavenowsky je napisao/la: 11.05.2019., 11:43 Ti retrovizori su ocigledno bili samo estetika, bez neke velike prednosti u odnosnu na ove sto sada imaju. Znaju (kao i sve ptice na grani) da ce biti dobri u kvalama, kao i u utrci, pa su ovakve nadogradnje cisto tu da se pokaze konkurenciji da ne spavaju.
Sta su ovi retrovizori predstavljali u Barceloni? Koja je bila svrha pokazivanja istih, pogotovo ako se nece koristiti za trkaci vikend! Retrovizori izlaze iz okvira regularnosti, izazvale su reakciju, jer to je bio izrazito uočljiv detalj kod Mercedesovih nadogradnji. Takve stvari uzdrmaju konkurenciju, zato sam i rekao da ne spavaju.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Ali svejedno su svih ovih godina bili bitno sporiji od Mercedesa i Red Bulla u trećem sektoru tu, a i na još par sličnih staza baš u trećem sektoru.kasalo je napisao/la: 11.05.2019., 13:33 a prije dvije godine bilo bas obrnuto, ferrari bi pruzao najbolje partije na stazama poput monaca i singapura
Mislim i nadam se da neće toliko drastična razlika biti u Monaku, jer bi njihov problem mogao biti u traženju optimalnog balansa na stazama koje svega pomalo kao što je slučaj s Španjolskoj. No, ne isključujem mogućnost da će se baš u Monaku pokazati da je Ferrari totalno fulao s aerodinamikom ovog bolida i da će biti inferiorni Mercedesu i Red Bullu. Ali, nema se tu šta kome prigovoriti već njima samima, jednostavno ne rade dobar razvoj bolida i nemaju konzistentnosti ni u čemu, uvijek se nađe nešto u čemu kaskaju, dok se Mercedes iz godinu u godinu pokazuju kao sve kompletnija i savršenija momčad.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ja sam te pitao da li je nešto slagao? Ti odgovaraš da je glupo. Ja ti mogu samo reći da ništa nije glupo u toj izjavi.Ferrari je napisao/la: 11.05.2019., 11:55 Da...izjava je glupa jer praktički kaže da je Bottas tu negdje s njim zato što je dobio jednog od njegovih inženjera...naravno da je glupa izjava.
Koja je potreba sa tim izaći u javnosti, osim ako ne želiš nešto reći s tim?
Ovo je legitimno pitanje.
Kao što je u javnosti izlazio prije sa bezveznim izjavama o zanimljivim taktikama, da netko ne želi da on dobije, da ga diskriminiraju zbog boje kože, da traži odgovore od ekipe itd.
Da glupo je davati takve izjave jer su dvosmislene.
Imam osjećaj da si pročitao samo naslov. Jer ovo je izjava koju je on rekao:
(kopirano iz članka koji si ti dao)
Odakle si zaključio da je on rekao da su jednaki zbog inžinjera ne znam."This year he [Bottas] has my No.2 engineer, so my second engineer for the last two years has been promoted to head engineer for him, and so that will be a nice helping hand and he is learning a lot from that," Hamilton said. "That's to be expected, the little bit of a step he's taken.
Što se tiče izalaska u javnost obrati pažnju na zadnji dio intervjua.
Opet kopirano iz istog članka:Ferrari je napisao/la: 11.05.2019., 11:55Nigdje nisam čuo da je to njegov razlog pronalaska nekakve forme...i opet ovo nije bio Hamiltonov TRKAČI inženjer...već DRUGI inženjer koji je tu kao pomagalo glavnom inženjeru...Da li je Bottas prošao lošije sa novim inženjerom?
Znači i Bottas sam govori da to isto.Bottas also confirmed the changes to his engineering team had opened up new setup ideas and performance.
"Actually I have a completely new engineering team, a new race engineer and also a new performance engineer," he said. "For sure when you have new people around that makes you think at things differently, it opens new routes on your way of thinking about the set-up, opens new directions and it has started really well. We've been learning a lot, as an engineering team all the time, and it's getting better and better. So, so far, so good."
U stvari ne treba ni potvrda njega. Dovoljno je da se vidjetikoliko je on konkurentiji u odnosu na prošle sezone.
Kao što već rekoh pitanje je motiva. On uopšte nije izašao u javnost kako se to prezentira. U stvari uopšte se vrlo malo zna zašto je te godine umalo došlo do odlaska Lewisa, Wolfa, a završilo odlaskom Paddy Lowe i Nico Rosberga.Ferrari je napisao/la: 11.05.2019., 11:55Opet...lik je tada počeo provlačiti teorije zavjere u javnosti...gdje je on opet "tražio odgovore od ekipe"...takve stvari se ne govore u javnosti, osim ako ne želiš nešto reći s time. Jednostavno.Problem sa 2016. Je taj što su iz Hamiltonovog tima prebacili najbolje mehaničare u Rosbergov tim. Jedan od njih je bio mehaničar kojeg je Lewis doveo iz McLarena i sa kojim je sarađivao od 2007
Iskreno boli me ona stvar ko je navijač Hamiltona ili Mercedesa ili Ferrarija, ali imam svoje mišljenje o ovakvim stvarima...
I ja imam svoje mišljenje također. Lewis neke stvari rješava na drugačije načine i zato ga to čini vozačem koji pravi razliku
Slavenowsky je napisao/la: 11.05.2019., 13:02 ... Retrovizori izlaze iz okvira regularnosti, izazvale su reakciju, jer to je bio izrazito uočljiv detalj kod Mercedesovih nadogradnji. Takve stvari uzdrmaju konkurenciju, zato sam i rekao da ne spavaju.
Može li link kojim se potvrđuje da boldana izjava je činjenica, a ne mašta?
- monkeyseat
- Formula 2
- Postovi: 1269
- S nama već: 8 god 7 mj
- Navija za: Diversity
Ferrari je sinoć donesao još neke điđe miđe te su morali na FIA-inu provjeru. Ako netko zna o čemu se radi nek viče.
ˇU jednom vrtu među cvijećem, sićušan grad se sakrio. U njemu žive mala bića, kažu da Graškograd je to.
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
To znamo samo ti i ja, hajmo ih posjetiti sad i vidjet ćete sitno zrnje i njihov Graškograd!ˇ
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nemam volje za raspravu kolega...besmisleno je.
On topic:
Baš sam gledao onboard sa Ferrarija i trebali smo 2 kruga hlađenja u FP3 nakon kvali simulacije...gume (ponajviše stražnje) su se jako grijale, dok su se prednje skroz ohladile kroz ta dva kruga...izgleda da se opet mučimo i sa gumama.
Čak i nakon 2 kruga, gume na volanu su i dalje bile u "crveno", dok su prednje bile u plavoj boji (ispod idealne temperature jel)
On topic:
Baš sam gledao onboard sa Ferrarija i trebali smo 2 kruga hlađenja u FP3 nakon kvali simulacije...gume (ponajviše stražnje) su se jako grijale, dok su se prednje skroz ohladile kroz ta dva kruga...izgleda da se opet mučimo i sa gumama.
Čak i nakon 2 kruga, gume na volanu su i dalje bile u "crveno", dok su prednje bile u plavoj boji (ispod idealne temperature jel)
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Slavenowsky je napisao/la: 11.05.2019., 13:02 ... Retrovizori izlaze iz okvira regularnosti, izazvale su reakciju, jer to je bio izrazito uočljiv detalj kod Mercedesovih nadogradnji. Takve stvari uzdrmaju konkurenciju, zato sam i rekao da ne spavaju.
I ja samo iznosim činjenice, nisam nikakav insajderi. I btw svi pričaju o njima, te ih spominju u kontekst-u "neregularnosti.Može li link kojim se potvrđuje da boldana izjava je činjenica, a ne mašta?
Jedno logičko razmišljanje - zašto odlučiti ne voziti za trkaci vikend sa nadogradnjama koje su legalne i funkcionalne, pogotovo kada je konkurencija donijela dosta nadogradnji?
Kao prvo one estetski izgledaju brtualno + ako su efikasne, ne vidim nikakav razlog povlacenja, postoje jedino dva: da ne donose ništa efikasnosti od standardnih (možda nešto sitno), te da nisu legalne.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
https://twitter.com/tgruener/status/1127160077553668096
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ode Hulk.
-
Anonimus4138
- GP3
- Postovi: 506
- S nama već: 7 god 4 mj
- Navija za: VTEC kick in yo!!! :P
- Lokacija: Crikvenica
Ovaj Renault i njihove kocnice 

“If Honda does not race, there is no Honda.” – Soichiro Honda