VN Eifela (Nürburgring) 9.-11. listopada 2020.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9694
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
@AlkY
Ma jasno a i jednostavno... Nema se sta pomicat dok gore crvene lampe i mir..
Ovako imas 5,6 pomicanja prije no su se svjetla ugasila a oko svakoga drukcija prica..
Ma jasno a i jednostavno... Nema se sta pomicat dok gore crvene lampe i mir..
Ovako imas 5,6 pomicanja prije no su se svjetla ugasila a oko svakoga drukcija prica..
Fino Alla Fine
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Pravilo je da ne smiješ preći bijelu liniju prije gašenja crvenih svjetala. Namjerno je tako definisano, zbog mogućnosti trzanja bolida prilikom ubacivanja u brzinu. Razlog i nije toliko bitan, koliko je bitno.da je pravilo isto za sve. Kimmi je prešao liniju i senzor je reagovao i dobio je kaznu. Bottas i Vettel nisu prešli liniju i nisu dobili kaznu.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9694
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Znamo mi kakvo je pravilo ali smatramo nije bilo potrebno..
Onda mogu i ime promjenit
Onda mogu i ime promjenit

Fino Alla Fine
- Pastor
- Formula 1
- Postovi: 3812
- S nama već: 7 god 2 mj
- Navija za: Seb
Pa zašto bi sad dodatno raspravljali oko toga ako smo sve apsolvirali prošli put. Ovo je bilo u rangu tog Bottasovog slučaja. Kimi je prestupio puno više kada je kažnjen.AlkY je napisao/la: 12.10.2020., 21:17 Ako je Bottasovo bilo legalno , onda je pretpostavljam i ovo.
Po meni , ako senzor nije uhvatio , nema se sta raspravljat.
Samo je problem sta se oko Bottasovog jako debelo raspravljalo![]()
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Pravilo je da se ne smiješ pomaknuti prije nego je svjetlo izgašeno, a ne prijeći liniju. Problem je naravno onda u tome kako FIA pregledava je li se itko pomaknuo prije svjetla. Gledaju senzor, pa uspoređuju s bijelom linijom, pa ih buni to jel se opet zaustavio ili nije, pa jel prilikom zaustavljanja prošao bijelu liniju i tko zna što sve ne.Har Kl je napisao/la: 12.10.2020., 21:43 Pravilo je da ne smiješ preći bijelu liniju prije gašenja crvenih svjetala.
Ako se ne varam MotoGP koristi kameru pokraj svakog motora na kojima se jednostavno vidi činjenično stanje je li se netko pomaknuo ili ne. Ali, zašto bi jednostavno kad može komplicirano...
"Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged to have:
"a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7169
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
problem je što fia dopušta toleranciju, a koliko ona iznosi je tajni podatak. 

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
98% sam siguran da ne znaju ni oni
Ko fol "tolerancija", a u biti im ostavlja prostora za to da na svaku šeprtljavu odluku kažu - ha čujte, to je taj tajni prag tolerancije.

- AlkY
- Formula 1
- Postovi: 3834
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: McLaren
- Lokacija: Gorski kotar
Ovo da je pravilo da se nesmije preci bijelu liniju nema smisla. Jer kako sad davno pisao , onda bi svi stali 20-30 cm iza bijele linije i kada je upaljeno zadnje svijetlo polako krenuli , i kada se svijetla ugase imali debelo veci momentum kretanja nego oni koji stoje na mjestu.



-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Pravilo je:avetma je napisao/la: 13.10.2020., 09:47Pravilo je da se ne smiješ pomaknuti prije nego je svjetlo izgašeno, a ne prijeći liniju. Problem je naravno onda u tome kako FIA pregledava je li se itko pomaknuo prije svjetla. Gledaju senzor, pa uspoređuju s bijelom linijom, pa ih buni to jel se opet zaustavio ili nije, pa jel prilikom zaustavljanja prošao bijelu liniju i tko zna što sve ne.Har Kl je napisao/la: 12.10.2020., 21:43 Pravilo je da ne smiješ preći bijelu liniju prije gašenja crvenih svjetala.
Ako se ne varam MotoGP koristi kameru pokraj svakog motora na kojima se jednostavno vidi činjenično stanje je li se netko pomaknuo ili ne. Ali, zašto bi jednostavno kad može komplicirano...
"Either of the penalties under Articles 38.3c) or d) will be imposed on any driver who is judged to have:
"a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
I kao takvo se čita u jednoj rečenici, bez da se uzima onaj dio kako kome odgovara. Posebno treba obratiti pažnju na drugi dio iste rečenice.a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
Odluka da li se dogodilo kretanje automobila prije startnog signala, se ne donosi tako što se gleda video, već na tačno i unaprijed definisan način.
Ne znam odkud ti informacija da sudije nešto buni taj senzor?
To što se u MotoGP-u nešto radi drugačije, nema nikakve veze sa onim što se radi u F1.
To uopšte meni nije problem. Mislim da je bila neka špekulacija da je ostavljen delay koji iznosi 0,2 sec, koliko iznosi reakcija oka.zekohonda je napisao/la: 13.10.2020., 09:55 problem je što fia dopušta toleranciju, a koliko ona iznosi je tajni podatak.![]()
IMO bitno je da je pravilo isto i da se primjenjuje za svakoga isto!
Nema protesta ni vozača, a ni šefova timova za ne konzistentnost, kao što smo npr. imali nedavno od Wolfa kad je prozvao sudije za različit tretman LeClerca u Belgiji i Hamiltona u Rusiji.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Pa gdje spominje bijelu liniju kao što si ti napisao?Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:31 Pravilo je:I kao takvo se čita u jednoj rečenici, bez da se uzima onaj dio kako kome odgovara. Posebno treba obratiti pažnju na drugi dio iste rečenice.a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA approved and supplied transponder fitted to each car
Odluka da li se dogodilo kretanje automobila prije startnog signala, se ne donosi tako što se gleda video, već na tačno i unaprijed definisan način.
To da se ne gleda video je jasno, ja kažem da bi to bio nepogrešiv pokazatelj, a ne ovi pragovi tolerancije, bijele i žute linije, senzori i ostale čare bare. Zna se što znači "pomicati se prije svjetla" i postoji savršeno točan način za provjeru toga, a zašto se ne koristi nemam pojma.
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ne spominje nigdje.
Bijela linija napisana iz glave
.
Poprilično sam siguran da se dobro sjećam da senzor reaguje ukoliko prednji točkovi nagaze bijelu liniju. Ukoliko ti znaš drugačije, slobodno me ispravi i napiši kako je ispravno.
Žuta nema veze sa gornjom raspravom, ona služi samo vozačima.
Zašto je to tako, a nije npr. reakcija sezora na bilo kakav pokret točka, može biti predmet druge rasprave.
Više puta je ispričana priča da pravilnik nije savršen.
Video sa današnjim kamerama jeste bolji pokazatelj. Ako se kamere uvedu kao video dokaz, neću imati ništa protiv.
A do tad nema potrebe prozivati sudije za bilo kakvo pogodovanje, jer je sistem automatski. Ukoliko se senzor oglasi, napravi se istraga, provjere i odrede da li start bio dozvoljen ili ne.
Incident je mislim pok. Charlie Whiting već objasnio.
Bijela linija napisana iz glave

Poprilično sam siguran da se dobro sjećam da senzor reaguje ukoliko prednji točkovi nagaze bijelu liniju. Ukoliko ti znaš drugačije, slobodno me ispravi i napiši kako je ispravno.
Žuta nema veze sa gornjom raspravom, ona služi samo vozačima.
Zašto je to tako, a nije npr. reakcija sezora na bilo kakav pokret točka, može biti predmet druge rasprave.
Više puta je ispričana priča da pravilnik nije savršen.

Video sa današnjim kamerama jeste bolji pokazatelj. Ako se kamere uvedu kao video dokaz, neću imati ništa protiv.
A do tad nema potrebe prozivati sudije za bilo kakvo pogodovanje, jer je sistem automatski. Ukoliko se senzor oglasi, napravi se istraga, provjere i odrede da li start bio dozvoljen ili ne.
Ja se zaista ne sjećam da su se sudije zbunile.
Incident je mislim pok. Charlie Whiting već objasnio.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
A ne znam što se ima raspravljati, kao da je nekakvo iznenađenje da umjesto elegantne i precizne solucije ide na kompleksno rješenje koje je podložno greškama i interpretacijama tj. tolerancijama.Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:53 Zašto je to tako, a nije npr. reakcija sezora na bilo kakav pokret točka, može biti predmet druge rasprave.

Kod jump starta ne vjerujem da ima pogodovanja, samo standardan šlamperaj. I alibi upravljanje sportom gdje trideset milijuna ljudi vidi zdravim očima da je netko krenuo prije gašenja svjetla, ali suci kažu da senzor kaže suprotno i onda nitko nema autoritet da tu lakrdiju ispravi nego četiri sezone kasnije i dalje guraju istu glupost.Har Kl je napisao/la: 13.10.2020., 12:53 A do tad nema potrebe prozivati sudije za bilo kakvo pogodovanje, jer je sistem automatski. Ukoliko se senzor oglasi, napravi se istraga, provjere i odrede da li start bio dozvoljen ili ne.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Hm nisam znao za Leclercove vjezbe iz Belgije. Bogme decko skuplja polako situacije gdje biva blaze kaznjen od ostalih za isti incident.

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
https://www.racefans.net/2020/10/11/lec ... ons-wolff/_bataziv_0809 je napisao/la: 13.10.2020., 14:03 Hm nisam znao za Leclercove vjezbe iz Belgije. Bogme decko skuplja polako situacije gdje biva blaze kaznjen od ostalih za isti incident.
Mali problem je što ne vozi za Mercedes pa to prolazi ispod radara

- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9694
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Ne kod svihHar Kl je napisao/la: 13.10.2020., 14:41https://www.racefans.net/2020/10/11/lec ... ons-wolff/_bataziv_0809 je napisao/la: 13.10.2020., 14:03 Hm nisam znao za Leclercove vjezbe iz Belgije. Bogme decko skuplja polako situacije gdje biva blaze kaznjen od ostalih za isti incident.
Mali problem je što ne vozi za Mercedes pa to prolazi ispod radara![]()
Vec smo tipkali da je zasticeniji od ostalih a dalo bi se rec i najzasticeniji na trenutnom gridu u zadnju sezonu i pol..
Fino Alla Fine