Stranica 5 od 17

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 22:53
by f1zd
Ufff blizuu

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 22:54
by Mr.Spaceguy
Napeto :kokice:

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:02
by Vettel-Ferrari
E jbt, onih 12 tisućinki presudi na kraju. Imao sam neki osjećaj da se neće ni poboljšat krugovi...

Čestitke Bottasu! :thumbs:
Totalno je neobično vidjeti Lewisa na P5, pogotovo jer je Mercedes na PP, ali jbg, greška ga koštala...

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:03
by Ferrari
Usporila staza na kraju.

Ajde bit će zanimljivo. JAKO blizu u kvalama.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:05
by Multi 21
nemamo pp, znači sutra gubimo 0.5 po krugu :chill:

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:05
by senna66
steta, jako blizu....

Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk


Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:06
by Vettel-Ferrari
Mislim da bi bez grešaka Max bio na PP, u oba kruga je napravio lock up, ako se ne varam...

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:06
by f1_zg
Bit ce kaos sutra na startu

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:08
by Vettel-Ferrari
Jbt, prva PP za Mercedes još od Njemačke :O

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:09
by renato2107
To sigurno :rofl:

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:12
by f1_zg
Iceman wrote:
f1_zg wrote:
02.11.2019., 22:46
Hm, kaj mislite jesu Ferre jednako postimane?
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma nisam to mislio...

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:27
by Ferrari
f1_zg wrote:
02.11.2019., 23:12
Iceman wrote:
f1_zg wrote:
02.11.2019., 22:46
Hm, kaj mislite jesu Ferre jednako postimane?
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma nisam to mislio...
Svatko ima drugačiji stil vožnje (pogotovo razlike između Seba i Leclerca su ogromne)...tako da svatko podesi bolid kako mu odgovara.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:28
by klikerbgd
Drugo mesto je verovatno najbolje za start na ovoj stazi tako da smo u dobroj situaciji do prve krivine ali bice duga trka ,sporiji smo u trci i gume nam prave problem ,ali idealno je da prodjemo na vrh posle prve krivine i pokusaju da diktiraju tempo ,zanimljivo ce biti .....

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 02.11.2019., 23:56
by Pastor
Iceman wrote:
02.11.2019., 22:50
f1_zg wrote:
02.11.2019., 22:46
Hm, kaj mislite jesu Ferre jednako postimane?
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma jok. Favoriziraju domaći Haas. Vidio si da su im dali prednje krilo što su koristili na početku sezone...

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 03.11.2019., 07:21
by AlkY
Sainz ispod sekunde. Not bad at all. (y) :thumbs:

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 03.11.2019., 08:12
by CrashOverride
Image

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 03.11.2019., 10:05
by f1_zg
Ferrari wrote:
f1_zg wrote:
02.11.2019., 23:12
Iceman wrote: Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma nisam to mislio...
Svatko ima drugačiji stil vožnje (pogotovo razlike između Seba i Leclerca su ogromne)...tako da svatko podesi bolid kako mu odgovara.
Netko je napisao za GP Meksika da su Vettel i Leclerc imali skoro isti setting, osim visine prednjeg krila. Moj komentar se odnosio na to posto je razlika u vremenu u q2 bila minorna.

Meni i dalje nije jasno kako to dva bolida mogu biti isto podesena (ovjes, tlak u gumama, krila itd...), al to je netko suvereno tvrdio, jer kao Meksiko je staza za drag setting i bok...

Ne kuzim dovoljno podesavanje bolida da bi polemizirao, al mogu valjda pitati?

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 03.11.2019., 10:42
by Ferrari
f1_zg wrote:
03.11.2019., 10:05
Ferrari wrote:
f1_zg wrote:
02.11.2019., 23:12
Ma nisam to mislio...
Svatko ima drugačiji stil vožnje (pogotovo razlike između Seba i Leclerca su ogromne)...tako da svatko podesi bolid kako mu odgovara.
Netko je napisao za GP Meksika da su Vettel i Leclerc imali skoro isti setting, osim visine prednjeg krila. Moj komentar se odnosio na to posto je razlika u vremenu u q2 bila minorna.

Meni i dalje nije jasno kako to dva bolida mogu biti isto podesena (ovjes, tlak u gumama, krila itd...), al to je netko suvereno tvrdio, jer kao Meksiko je staza za drag setting i bok...

Ne kuzim dovoljno podesavanje bolida da bi polemizirao, al mogu valjda pitati?
Naravno da možeš pitati...ko ti brani?

Ja sam rekao da su imali iste postavke downforcea...no to nije isto kao ovjes, kočnice itd.

Vrlo se lako vidi ko je na koliko downforcea (u većini slučajeva kolege voze sa istim krilima, ali samo sa prednjim se više manje igraju, ali to ne utječe na top speed)

Leclerc i Vettel su obojica na speed trapu bili na 326 km/h.. znači da su na istoj razini downforcea.

Znači ekipe u većini slučajeva voze s istim krilima i aero paketima na oba auta. Vozači se najviše igraju sa prednjim krilom (nebitno za top speed), balastom i ovjesom/kočnicama. To je individualna stvar.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 03.11.2019., 11:26
by LH44
AlkY wrote:Sainz ispod sekunde. Not bad at all. (y) :thumbs:
Norris je mogao ali opet forsira u Q3, koji puta da se pogubi u zadnjoj rundi od Belgije...

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk


Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.

Posted: 03.11.2019., 11:29
by Vettel-Ferrari
Sinoć sam sanjao da je Vettel opako nastradao, ali mislim da nije bilo u Americi. S onom scenom vozačeve glave koja ukazuje da vozač u najmanju ruku nije pri svijesti :S Ali pri vađenju iz bolida svijest mu se kao na trenutke vraćala...

Nadam se da će mu ovaj moj san donijeti sreću u današnjoj utrci :)