zelot je napisao/la: 13.05.2020., 16:53
Bit ce sainz i leclerc poprilicno izjednaceni. Leclerc malo bolji ali ne onoliko koliko mi se cini da vecina ocekuje.
Sainz je opak lik. Nadam se da ima u sebi i onog spanjolskog temperamenta i da ce biti vatren
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeÄi Tapatalk
Ne bih rekao...
Dobit Äe ga Leclerc bez veÄih problema, oÄekujem sliÄan odnos snaga kao izmeÄu Maxa i Albona...
Pa neka bude vatreno, bolje nego bljutavo. Sainz mi je vec razina dvije iznad koje kakvih Giovinazzija, Grosjeana itd. Zanimljivo je to da u godini i pol Ferrari se odlucio iz jedne krajnosti u drugu a to je iskustvo i 5 naslova prvaka zajedno vs mladost, talent i par pobijeda samo jednog vozaca. Bumo vidli
Sarma je napisao/la: 13.05.2020., 19:55
Dobit Äe ga Leclerc bez veÄih problema, oÄekujem sliÄan odnos snaga kao izmeÄu Maxa i Albona...
Imam osjeÄaj da se jako podcjenjuje Albona. U razdoblju nakon Å”to je sjeo u Red Bull, u bodovima je 97-76 za Maxa. Na prvu to nije mala razlika, ali sjetimo se da je Albon imao drugo mjesto u rukama u Brazilu dok ga Hamilton nije izbacio na 14. mjesto. To je potencijalno 97-94, vrlo izjednaÄeno. Plus, to 14. mjesto je jedino za Albona izvan TOP6 od kada je sjeo u RedBull - 3x Å”esto mjesto, 4x peto mjesto, 1x Äetvrto i 1x Äetrnaesto.
āLeave me alone, I know what to do.ā
"Aerodynamics are for people who can't build engines.", Enzo Ferrari
CRooY3 je napisao/la: 22.05.2020., 21:19
Imam osjeÄaj da se jako podcjenjuje Albona. U razdoblju nakon Å”to je sjeo u Red Bull, u bodovima je 97-76 za Maxa. Na prvu to nije mala razlika, ali sjetimo se da je Albon imao drugo mjesto u rukama u Brazilu dok ga Hamilton nije izbacio na 14. mjesto. To je potencijalno 97-94, vrlo izjednaÄeno. Plus, to 14. mjesto je jedino za Albona izvan TOP6 od kada je sjeo u RedBull - 3x Å”esto mjesto, 4x peto mjesto, 1x Äetvrto i 1x Äetrnaesto.
Isto tako onda mozemo racunati ( od kada je Albon u RB ) 2 Maxova odustajanja , pa jedan start sa zacelja ( dobio kaznu , nesto mjenjali oko PU ), pa ako cemo jos zbrajati i Maxove kontakte koji su ga dosta unazadili u utrci ( do duse nije ih bilo puno , 1 sigurno sa Lewisom ).
Znaci , ako cemo sve to racunati kako se racunalo Albonu nije vise potencijalno 97-94 , niti je 97-76 kako je bilo sa realnim stanjem. Nego bi to bilo , potencijalno , jos veca razlika za Maxa od tog 21 boda.
Smrdi to meni na kombinaciju Vettel - Hamilton, pobrat svo vrhnje marketinga, pa odlazak Merca 2022.
A ovo dvotaktno...treba biti jasno da to nije ni blizu dvotaktnim motorima kakve poznajemo, da neki proizvoÄaÄi kemijaju s tim i za cestovni program....ali ne vidim smisao. SadaÅ”nja formula je pogodila bit problema i pokrenula industriju, cestovna vozila sve viÅ”e koriste tu tehnologiju i sad kad je razvijeno, ugasiti to. Po meni je rjeÅ”enje standardizirati neke komponente, ili ograniÄiti broj novih verzija i to je to. Eventualno s vremenom poveÄavati protok goriva uz istu koliÄinu za utrku...i Å”to uvijek govorim, natjerati sve da startaju s punim rezervarom.
renato2107 je napisao/la: 27.05.2020., 12:33
A ovo dvotaktno...treba biti jasno da to nije ni blizu dvotaktnim motorima kakve poznajemo, da neki proizvoÄaÄi kemijaju s tim i za cestovni program....ali ne vidim smisao. SadaÅ”nja formula je pogodila bit problema i pokrenula industriju, cestovna vozila sve viÅ”e koriste tu tehnologiju i sad kad je razvijeno, ugasiti to. Po meni je rjeÅ”enje standardizirati neke komponente, ili ograniÄiti broj novih verzija i to je to. Eventualno s vremenom poveÄavati protok goriva uz istu koliÄinu za utrku...i Å”to uvijek govorim, natjerati sve da startaju s punim rezervarom.
ToÄno to. Vidim ljude koji oÄekuju da Äe to biti doslovno pente, pile itd...
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 12:51
Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.
Pozitiva dvotaktnih motora je Ŕto mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potroŔnju + zvuk je bolji.
Wankel ne troŔi, Wankel prosipa
Jedino ne znam kako može biti zvuk dvotaktnog bolji od Äetverotaktnog
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 12:51
Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.
Pozitiva dvotaktnih motora je Ŕto mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potroŔnju + zvuk je bolji.
Wankel ne troŔi, Wankel prosipa
Jedino ne znam kako može biti zvuk dvotaktnog bolji od Äetverotaktnog
Samo govorim o zvuku hahah, ja nemam problem s tim da Wankel troÅ”i , dapaÄe
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la: 27.05.2020., 12:51
Neka radije pogledaju rad Wankel motora, otprilike tako bi ovi motori (dvotaktni) trebali raditi tj. imati takav zvuk.
Pozitiva dvotaktnih motora je Ŕto mogu imati visoke okretaje, dobru snagu i potroŔnju + zvuk je bolji.
Wankel ne troŔi, Wankel prosipa
Jedino ne znam kako može biti zvuk dvotaktnog bolji od Äetverotaktnog
Samo govorim o zvuku hahah, ja nemam problem s tim da Wankel troÅ”i , dapaÄe
A nemam vala ni ja, nek Mazda uÄe i pokaže ko je gazda
Samo eto izgleda da je ovima skroz suprotno na pameti Å”to se potroÅ”nje tiÄe, elem dvotaktni cilindriÄni jedino u opticaju, a nije da bi imali neÅ”to bolji zvuk od ovih trenutnih, pogotovo kad uzmemo u obzir da im ne pada na pamet da kubikažu poveÄavaju
Å teta Å”to kojekakvim propagandama tjeraju ljude u uvjerenje 'odliÄnog zvuka' ovih V6-ica (kao i za joÅ” brojne stvari u F1) koji su zapravo produkt kojekakvih postava mikrofona i sliÄno. Uživo je zvuk itekako dobar i popriliÄno impresivan, ali ne za F1 - pogotovo ako se usporedi s prethodnim zvijerima za koje se trebala nositi zaÅ”tita za uÅ”i. Nakon objave ove vijesti iÅ”ao sam malo proÅ”arati po internetu i posluÅ”ao par dvotaktnih motora koji zvuÄe odliÄno, ali opet - ne za F1. ViÅ”e me podsjeÄa na F3 ili neÅ”to sliÄno, koliko god nabrijali te motore i sliÄno, neÄe moÄi konkurirati melodijama prethodnih pogonskih jedinica.
Ferrari Maniac je napisao/la: 27.05.2020., 18:53
Å teta Å”to kojekakvim propagandama tjeraju ljude u uvjerenje 'odliÄnog zvuka' ovih V6-ica (kao i za joÅ” brojne stvari u F1) koji su zapravo produkt kojekakvih postava mikrofona i sliÄno. Uživo je zvuk itekako dobar i popriliÄno impresivan, ali ne za F1 - pogotovo ako se usporedi s prethodnim zvijerima za koje se trebala nositi zaÅ”tita za uÅ”i. Nakon objave ove vijesti iÅ”ao sam malo proÅ”arati po internetu i posluÅ”ao par dvotaktnih motora koji zvuÄe odliÄno, ali opet - ne za F1. ViÅ”e me podsjeÄa na F3 ili neÅ”to sliÄno, koliko god nabrijali te motore i sliÄno, neÄe moÄi konkurirati melodijama prethodnih pogonskih jedinica.
Pa kakvi su bili u poÄetku ere, sad su dobri. Äak na snimkama navijaÄa zvuÄe bolje nego na prijenosu. Nisu Å”to su bili, ali solidni skroz.
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
Ferrari Maniac je napisao/la: 27.05.2020., 18:53
Å teta Å”to kojekakvim propagandama tjeraju ljude u uvjerenje 'odliÄnog zvuka' ovih V6-ica (kao i za joÅ” brojne stvari u F1) koji su zapravo produkt kojekakvih postava mikrofona i sliÄno. Uživo je zvuk itekako dobar i popriliÄno impresivan, ali ne za F1 - pogotovo ako se usporedi s prethodnim zvijerima za koje se trebala nositi zaÅ”tita za uÅ”i. Nakon objave ove vijesti iÅ”ao sam malo proÅ”arati po internetu i posluÅ”ao par dvotaktnih motora koji zvuÄe odliÄno, ali opet - ne za F1. ViÅ”e me podsjeÄa na F3 ili neÅ”to sliÄno, koliko god nabrijali te motore i sliÄno, neÄe moÄi konkurirati melodijama prethodnih pogonskih jedinica.
Pa kakvi su bili u poÄetku ere, sad su dobri. Äak na snimkama navijaÄa zvuÄe bolje nego na prijenosu. Nisu Å”to su bili, ali solidni skroz.
Slažem se u potpunosti, pogotovo s ovim djelom 'solidni' - pridjev koji ne bi trebao biti spominjan u kontekstu F1, pogotovo u temi važnoj kao Ŕto su motori.