Stranica: 22/27.
Re: Tehnikalije
Postano: 24.08.2018., 23:07
Postao renato2107
Uuuu...al će za ovaj propust biti po prstima....ma da je nekako prejednostavno, možda je lažnjak
Re: Tehnikalije
Postano: 25.08.2018., 03:09
Postao Ferrari
renato2107 je napisao/la: 24.08.2018., 23:07
Uuuu...al će za ovaj propust biti po prstima....ma da je nekako prejednostavno, možda je lažnjak
Ma kakvi lažnjak...ovo je prava stvar.
Samo što nema bargeboard detalje na sebi (to odvojeno stavljaju)
Evo još jedan kut

Re: Tehnikalije
Postano: 25.08.2018., 08:42
Postao Ferrari Maniac
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 12:57
Postao Ferrari
Napravio sam primjer kako će gume slijedeće godine biti označene po utrci i različitim smjesama.
Pa eto, ako je netko bio zbunjen ili mu nije bilo baš jasno ovako će to izgledati:
Crvena će biti Soft, žuta Medium i bijela/siva će biti Hard guma svaki vikend. Pirelli će samo odabarati ovisno o stazi već postojeće smjese guma, ali će sve biti označene na ovaj gore način.
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:15
Postao red_zone
Zesca debilana kako mi samo dizu zivce neka se gone iz f1
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:21
Postao CrashOverride
Komotno mozemo i sa 3 smjese odradit sezonu.. Bacanje para na 6..
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:27
Postao Ferrari
red_zone je napisao/la: 20.10.2018., 13:15
Zesca debilana kako mi samo dizu zivce neka se gone iz f1
Ovo je napravljeno na zahtjev FIA-e i Libertya.
Pirelli je samo proveo njihov zahtjev.
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:28
Postao CrashOverride
Ferrari je napisao/la: 20.10.2018., 13:27
red_zone je napisao/la: 20.10.2018., 13:15
Zesca debilana kako mi samo dizu zivce neka se gone iz f1
Ovo je napravljeno na zahtjev FIA-e i Libertya.
Pirelli je samo proveo njihov zahtjev.
I mene smeta pljuvanje Prirelija.. Rade ono sto im se kaze..
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:44
Postao red_zone
Znaci nije njihova krivica sto su tvrdje gume brze od mekanih, sto mekane mogu da drze cijelu utrku?
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:51
Postao Multi 21
Onda Pirelli loše radi svoj posao. Razumin 2017, novi bolidi, trebaju cvrsce gume. Ali FIA je ove godine htjela mekše gume za različitije strategije. Dobili su situaciju da najmeksa guma izdrzi vise od pola utrke, da je tvrda guma nekad brza od mekse i da se javlja problem blisteringa na nekim stazama.
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:55
Postao CrashOverride
A nemres svim stazama ugodit da situacija bude ista sa svakom komponentom.. Na vecini staza su mekse komponente bile brze i opet, nije na svakom bolidu ista situacija sa brzinom. na razlicitim komponentama.. Zato i kazem da su 3 komponente dosta.. Sa 6 imas vece sanse da nes ujebes..
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 13:58
Postao red_zone
Pa nemoze se dogadjati to "na vecini staza" nego na svakoj se zna da meksa mora biti brza
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:01
Postao red_zone
Hiper ultra i super mogu da se voz ena svakoj utrci u sezoni, vise mi je pun kurac jednog ulaska u boks, a i ta strategija samo olaksava mercedesu cini se
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:02
Postao CrashOverride
Ja smatram da je nemoguce da se svaka guma ponasa isto na svakoj stazi..
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:06
Postao red_zone
Pa ni nemora se ponasati jednako
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:28
Postao Perica9
Sad još i to moraju učiti Ferrarijevi stratezi...

Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:36
Postao Frantic
Idealno bi bilo kada bi gume imale "brzinski" razmak od po 1sec i "durability" razmak od po 5-6 krugova, počevši od 10 krugova za hyper.
Dakle, hipotetički, na stazi od 5km, sa krugom od 1:25, te sa srednjom tvrdoćom/abrazivnošću asfalta, hyper bi trebao biti 6 sec brži od superharda
a trajnost bi trebala biti HS 10, US 15, SS 20, ....., SH 40 krugova.
Naravno, na kraćoj (ili dužoj) stazi, te na drugačijem asfaltu, parametri se mijenjaju, ali krenuti od neke ovakve (gore pomenute) staze koja bi bila nulta tačka. Neka to bude Catalunya.
Mislim, ovo onako na brzinu, znam da je to vrlo teško za postići.
Evo ja ću se nadovezati za @Crasha, pa ću se složiti sa njim da su 3 komponente dosta.
i mislim da je puno lakše napraviti na "samo" 3 komponente razliku od po 1,5sec (kolika i treba da bude) u brzini gume, kao i razliku (na stazi opisanoj u početku) da najmekša guma radi 10-12 krugova, srednja 20-23 kruga, najtvrđa 40-45 krugova (na Spa bi to bilo npr. 7-8 krugova, 15-16 krugova i 30-32 kruga).
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:41
Postao zelot
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:44
Postao CrashOverride
Mislim da je lakse napravit 3 komponente sa nekakvim razlikama u brzini i trajnoscu.. Ovako ih imas 6 i onda kad jos dodas posebnosti nekih staza u vidu asfalta, temperature i ostalih vremenskih uvjeta, konfiguracije... Imas kupus koji ne mozes ugurat u cijeli kalendar da sve bude ok..
Re: Tehnikalije
Postano: 20.10.2018., 14:46
Postao Ferrari
Po tome onda treba Pirelli samo 3 gume odabrati za sve utrke.
Mogu uzeti Hyper, Soft i Hard gumu.
Između svake je tu razlika oko 1.5 sec...samo što Hyper traje baš malo...jedva 10 krugova, Soft možeš voziti stvarno dugo, ako paziš, a na Hard gumi cijelu sezonu možeš odvoziti
Fora je ta što su ekipe skužile kako se gume kontroliraju malo predobro. E sad...mogli bi oni u boks 2 puta i vjerojatno bi bilo brže no prljavi zrak koji otežava praćenje bolida i na kraju pretjecanje...jednostavno se ne isplati. Na kraju bi bilo sporije jer bi puno izgubili u prometu i ne bi ništa napravili.
Znači najveći problem su bolidi u svemu tome IMO.
E sad...ono što Pirelli je po meni zahebao od početka sa svojim gumama je to što su PREVIŠE termalno osjetljive. Kada staviš nove gume (npr. Soft) ti imaš iz boksa max 2 brza kruga...nakon toga moraš smanjiti tempo, staviti temperaturu pod kontrolom i onda traju gume i neće se raspasti kao Kimiju u Monzi gdje je pritiska iz boksa jedno 6-7 krugova i na kraju je vozio na felgama. Ili Ricciardo u Austriji dok su dva Ferrarija počeli lagano i onda zadnjih 20-ak krugova su digli tempo kada su doveli gume u pravu temperaturu.
Znači imamo gume koje mogu trajati, ako ih voziš u početku lagano...ako ih malo pregriješ jednostavno ih ne možeš vratiti u život, isto ide i kada se ohlade malo starije gume na bolidu. Značit trebaju se riješiti ove termalne komponente koja je IMO užaš.
Gume uopće ne omogućavaju da se previše približiš drugom bolidu (iako je to već ionako teško) zato što će manjak zraka i ispušni plinovi pregrijati gume.
Tipa Hyper gume ove godine su IMO totalni fail. Nisu uopće NIŠTA donijele utrkivanju jer je ekipa samo prvih 7-8-9 krugova samo lagano kružila na njima i onda pred ulazak u boks bi malo stisnuli i stavili bi ne znam...Soft gumu i išli do kraja sa manjom kontrolom temperatura na početku i u prometu.