
Staze (pod konstrukcijom)
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Koliki offtopic, prvo neka prozivanja pa onda priča o nicku. Modovi kako ovo rešavamo, a načno sam temu o izgradnji u Singapuru i kako to utiče na samu stazu i posledice istog
Ovakve stvari teraju ljude od portala.


-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 955
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Mnogo si bre tankoćutan. Ja sam ti samo rekao da se ni srpski, ni hrvatski niti na jednom jeziku na kojem se dopisuju ljudi ovdje ne kaže “pod konstrukcijom”. Pa sad ti radi što god želiš. Tvoj topik. A ovo ispod je moj posljednji “doprinos”
Stazu u Singapuru je nemoguće pokvariti. To je toliko loše da nema gore,
Stazu u Singapuru je nemoguće pokvariti. To je toliko loše da nema gore,
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Ko kaže da je moj topik, otvorio sam da zajedno svi delimo sve vezano uz temu, možda sam prenaglo reagovao ali dođem s posla, pređem pakao, i dođem ovde da uživam kad ono neke patetične gluposti. Pa to nema nigde. GP1.hr nivo gluposti...
Ajmo Vetma pobriši oftopik pa da krenemo dalje...
Zapamtimo nešto, WeRaceAsOne. Svi mi delimo strast i ljubav prema onom što volimo, ali težimo da sve diskusije držimo on topic. Ovo bežanje s topica i traženje slame u plastu igala, skoro pa nivo balavaca. Priznajem i ja a i ti. Dakle pobriše se ovo i idemo dalje.
Ajmo Vetma pobriši oftopik pa da krenemo dalje...
Zapamtimo nešto, WeRaceAsOne. Svi mi delimo strast i ljubav prema onom što volimo, ali težimo da sve diskusije držimo on topic. Ovo bežanje s topica i traženje slame u plastu igala, skoro pa nivo balavaca. Priznajem i ja a i ti. Dakle pobriše se ovo i idemo dalje.

- zekohonda Verified
- Formula 1
- Postovi: 7169
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: sve powered by honda
- Lokacija: dubrovnik
još malo off topica:
alene, ne možeš svaku riječ ili izraz doslovno prevodit s engleskog. u biti možeš, pa onda dobiješ 'pod konstruckijom', 'budžetne kape' i sl.
ti izrazi u našem jeziku nemaju smisla.
alene, ne možeš svaku riječ ili izraz doslovno prevodit s engleskog. u biti možeš, pa onda dobiješ 'pod konstruckijom', 'budžetne kape' i sl.
ti izrazi u našem jeziku nemaju smisla.

The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Novi projekat!
Gradi se izgleda Grade 3 staza u Puni u Indiji, dizajnirana od strane Driven International a Karun Chandhock je bio deo stručnog tima.
Zove se Nanoli Speedway, ovako izgleda:

Website - https://nanolispeedway.com/the-track/
Uglavnom jako sam zadovoljan stazom, nisam imao neka očekivanja ali posle instalacijskih krugova svatio sam koliko zabave ima tu. Osećaj je kao da vozim fuziju Mugella/Buriram International Circuit/Zandvoorta.
Najteža sekcija je očigledno T7-T10, posebno kočenje pre [T8] T9. T3 je zeznuti brzi zavoj, T5 djeluje kao T10 iz Zandvoorta, T7-T10 djeluje kao minijaturna T4-T7 sekcija s Burirama a T10-T12 me nekako podseća na fusiju Palaglo i Bucine s Mugella.
T1 i T2 su neutralni zavoji, ali jako zeznuti. Promašena točka kočenja šalje automatski van staze s unutarnje stane T2. T4 je lepa uvertira pre T5 a T6 djeluje kao jedino mjesto za preticanje.
Najbolje vreme kruga koje sam postigao je 0:57.144.
Video klip demonstarcijske vožnje (prvi krug je sniman iz vazduha, ostala dva s T kamere)
Gradi se izgleda Grade 3 staza u Puni u Indiji, dizajnirana od strane Driven International a Karun Chandhock je bio deo stručnog tima.
Zove se Nanoli Speedway, ovako izgleda:

Website - https://nanolispeedway.com/the-track/
Uglavnom jako sam zadovoljan stazom, nisam imao neka očekivanja ali posle instalacijskih krugova svatio sam koliko zabave ima tu. Osećaj je kao da vozim fuziju Mugella/Buriram International Circuit/Zandvoorta.
Najteža sekcija je očigledno T7-T10, posebno kočenje pre [T8] T9. T3 je zeznuti brzi zavoj, T5 djeluje kao T10 iz Zandvoorta, T7-T10 djeluje kao minijaturna T4-T7 sekcija s Burirama a T10-T12 me nekako podseća na fusiju Palaglo i Bucine s Mugella.
T1 i T2 su neutralni zavoji, ali jako zeznuti. Promašena točka kočenja šalje automatski van staze s unutarnje stane T2. T4 je lepa uvertira pre T5 a T6 djeluje kao jedino mjesto za preticanje.
Najbolje vreme kruga koje sam postigao je 0:57.144.
Video klip demonstarcijske vožnje (prvi krug je sniman iz vazduha, ostala dva s T kamere)

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Velike vesti dolaze, još malo pa ćemo potencionalno znati izgled Jeddah f1 piste!
Scena je spremna

Scena je spremna




- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Neslužbeno- plna je da se 2021 i 2022 F1 vozi na uličnoj stazi u Jeddah kao zamena dok se gradi hipersportski kompleks pod nazivom Al-Qiddiya.
https://twitter.com/lebulletinf1/status/1324065616916000774 Staza Al-Qiddiya bi trebala biti duljine skoro 7km te imati figuru 8 uz velike promene elevacije. Alex Wurz je dizajner ni manje ni više!
https://twitter.com/lebulletinf1/status/1324065616916000774 Staza Al-Qiddiya bi trebala biti duljine skoro 7km te imati figuru 8 uz velike promene elevacije. Alex Wurz je dizajner ni manje ni više!

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
U 3 po našem vremenu počinje prezentacija. U 5 po lokalnom...
https://twitter.com/gsaksa_en/status/1324313699075694592
https://twitter.com/gsaksa_en/status/1324313699075694592

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Možda niko na svetu osim mene i Arabljana niko nije uzbuđeniji ali ja jedva čekam službenu prezentaciju. Još malo...

Ako bude prezentovana trasa izvozaću je do besvesti

Ako bude prezentovana trasa izvozaću je do besvesti




- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Chris Medland twituje kako će biti najverovatnije objavljeno da će Jeddah Staza ugostiti noćnu utrku!
Još malo...
https://twitter.com/AGRammal/status/1324349626305175552
Još malo...
https://twitter.com/AGRammal/status/1324349626305175552

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Uživo prenos prezentacije!
https://www.pscp.tv/w/1OwxWLepeZZKQ
Nažalost nije engleski sada ali mož prebace.
https://www.pscp.tv/w/1OwxWLepeZZKQ
Nažalost nije engleski sada ali mož prebace.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Testirao sam onu Tilkeovu viziju Hrvatske GP Staze, setio se pre par dana kada sam radio neke projekte, naletim na to i probudi mi se ona vatra od otprilike 9 godine unazad. Sećam se da sam zamišljao idealne linije pa uzimao sam čačkalicu i vukao po monitoru. Zahvaljujući testnom centru obistinila mi se želja da je konačno zapravo odvozim u simulaciji.
Duljine je 4.4km i iako izgledom vuče na COTA za volanom je potpuno druga staza koja ima svoj karakter. Baš mnogi kude dizajn ali nemaju prava, možda je malko vođen s manjkom inspiracije no zbilja krug je izuzetno zabavan i mnogo je "zarazan". U smislu da ima dobar flow a bukvalno pola staze ima sekciju koja je kao Ski Spust, prelepa kombinacija zavoja od onog V zavoja pa do zadnje krivine.
Prvih par zavoja staze liče na T1 i T2 s Yas Marine, ali to nije loše, zatim sledi nešto što jako sliči na T11 s Yeongama ali isti se naglo nadovezuje na zavoj koji jako liči na poslednji zavoj Istanbula. Ostatak posle V zavoja je čist PORNIĆ
Sveobuhvatno jako je lep dizajn trase, stvarno šteta što nije izgrađena pista. Elem evo snimka s testa▼
Najbolje vreme kruga je 1:07.174.
Duljine je 4.4km i iako izgledom vuče na COTA za volanom je potpuno druga staza koja ima svoj karakter. Baš mnogi kude dizajn ali nemaju prava, možda je malko vođen s manjkom inspiracije no zbilja krug je izuzetno zabavan i mnogo je "zarazan". U smislu da ima dobar flow a bukvalno pola staze ima sekciju koja je kao Ski Spust, prelepa kombinacija zavoja od onog V zavoja pa do zadnje krivine.
Prvih par zavoja staze liče na T1 i T2 s Yas Marine, ali to nije loše, zatim sledi nešto što jako sliči na T11 s Yeongama ali isti se naglo nadovezuje na zavoj koji jako liči na poslednji zavoj Istanbula. Ostatak posle V zavoja je čist PORNIĆ




Sveobuhvatno jako je lep dizajn trase, stvarno šteta što nije izgrađena pista. Elem evo snimka s testa▼
Najbolje vreme kruga je 1:07.174.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Poznato je da će u doglednoj budućnosti odnosno 2023 ili malo kasnije projekt Qiddiye naslediti uličnu postu u Jeddah koja debitira ove godine. Zapravo promoteri utrke u Saudijskoj Arabiji nisu hteli čekati da projekt Qiddiye bude završen da bi uživali u F1 nego će koristiti uličnu pistu dok se gradnja ne završi.
Proučavao sam dosta video materijala i slika projekta koje sam nalazio na službenom sajtu što na LinkedInu i za sad imamo dva potencionalna izgleda staze:

Plava trasa je prikazana na gotovo svim promo materijalima celokupnog projekta, a crvena trasa je nedavno "procurela" ovde https://www.themeparx.com/qiddiya-water-park/?p=21779
Ja lično mislim da je crvena verzija realističija i da će to biti prava mapa staze na kraju. Inače staza bi trebala da bude blizu 7km duljine i biće druga najduža posle Spa.
A Jeddah ulična staza po najnovijim vestima bi trebala biti 5.1km duljine.
Proučavao sam dosta video materijala i slika projekta koje sam nalazio na službenom sajtu što na LinkedInu i za sad imamo dva potencionalna izgleda staze:

Plava trasa je prikazana na gotovo svim promo materijalima celokupnog projekta, a crvena trasa je nedavno "procurela" ovde https://www.themeparx.com/qiddiya-water-park/?p=21779
Ja lično mislim da je crvena verzija realističija i da će to biti prava mapa staze na kraju. Inače staza bi trebala da bude blizu 7km duljine i biće druga najduža posle Spa.
A Jeddah ulična staza po najnovijim vestima bi trebala biti 5.1km duljine.

- Frantic
- Formula 1
- Postovi: 18230
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Tuzla
Ovo će imati dvije specifičnosti.
Biće "osmica", a kako vidim na ovom linku imaće i "tunel".
Svejedno, opet mi se ne sviđa layout, a pretpostavljam da ćemo imati "komornu" atmosferu, kao i na svim trkama na bliskom istoku.
Plus, ako će krug biti blizu 7km, po ovom layoutu (koji mi se čini "sporijim" od Spa), krug bi mogao biti 2 minute.
Biće "osmica", a kako vidim na ovom linku imaće i "tunel".
Svejedno, opet mi se ne sviđa layout, a pretpostavljam da ćemo imati "komornu" atmosferu, kao i na svim trkama na bliskom istoku.
Plus, ako će krug biti blizu 7km, po ovom layoutu (koji mi se čini "sporijim" od Spa), krug bi mogao biti 2 minute.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
Jedan je Leclerc!!

► Prikaži “Spoiler”
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1954
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Slažem se sa većinom, zapravo staze generalno na papiru deluju loše. Rađaju se ideje kako bi to izgledalo na malom ekranu ili zamišljaš kako bi putanje išle. E zato ja imam moj testni centar (hvala Tooned epizodi 7 prva sezona za ideju ♥).
Najpre da stavim sliku procurele verzije staze▼

Kako znam da je ovo autetično, zato što je plan zabavnog centra 6 zastave Qiddiye gotovo isti kao i gornji desni deo mape staze od gore▼

I onda ide nastavak istrage autetičnosti putem još jedno procurelog materijala koji je pustila firma koja se bavi pravljenjem sim riga koja je u dogovoru sa Qiddiyom napravila simulatore za potrebe demonstracije staze. Ovde Grosjean i Hulkenberg se utrkuju na Qiddiyi
A istu stvar je vozio Wurz koji je inače dizajner staze na prezentaciji staze.
Sve je to meni bilo dovoljno da nacrtam stazu u okvirima Grade1, ceo proces mi je trajao nedelju dana zbog posla a testirao sam je satima.
Ovo je mapa staze▼

Bez pozadine▼

Kakvi su moji utisci? Fenomenalni. Ne mogu je porediti ni sa čim u trenutnom kalendaru, u svakom metru staze ima akcije što je retkost za nove staze i jako me podseća na onu stazu Klermon Feran. Prvi deo piste podseća na hibrid Bakua odnosno ulaska u stari grad i Stouva s Silverstona. Jedno ludilo koje totalno upumpava adrenalin. Pa potom najduža sekcija od 1.6km pod punim gasom uz stalne brze zavoje levo desno. Ovde vozač mora paziti na skretanja da ne gubi brzinu po receptu a la Blanšimo sa Spa. Posle brzog dela ide sekcija srednje brzih zavoja pa potom sekcija sa sporim zavojima. Sve se završava V zavojem, od tog zavoja do prvog kočenja u sledećem krugu ima tačno 1km sekcije pod punim gasom (jedini deo staze gde se vozač može zapravo odmoriti). Najbolje vreme kruga mi je bilo 1:50.889.
Demonstracija staze Qiddiya Speed Park sa Alpinom A521- prva dva kruga s T kamerom a treći je iz ptičje perspektive uz demonstraciju drive thru kroz pitlejn▼
Najpre da stavim sliku procurele verzije staze▼

Kako znam da je ovo autetično, zato što je plan zabavnog centra 6 zastave Qiddiye gotovo isti kao i gornji desni deo mape staze od gore▼

I onda ide nastavak istrage autetičnosti putem još jedno procurelog materijala koji je pustila firma koja se bavi pravljenjem sim riga koja je u dogovoru sa Qiddiyom napravila simulatore za potrebe demonstracije staze. Ovde Grosjean i Hulkenberg se utrkuju na Qiddiyi
A istu stvar je vozio Wurz koji je inače dizajner staze na prezentaciji staze.
Sve je to meni bilo dovoljno da nacrtam stazu u okvirima Grade1, ceo proces mi je trajao nedelju dana zbog posla a testirao sam je satima.
Ovo je mapa staze▼

Bez pozadine▼

Kakvi su moji utisci? Fenomenalni. Ne mogu je porediti ni sa čim u trenutnom kalendaru, u svakom metru staze ima akcije što je retkost za nove staze i jako me podseća na onu stazu Klermon Feran. Prvi deo piste podseća na hibrid Bakua odnosno ulaska u stari grad i Stouva s Silverstona. Jedno ludilo koje totalno upumpava adrenalin. Pa potom najduža sekcija od 1.6km pod punim gasom uz stalne brze zavoje levo desno. Ovde vozač mora paziti na skretanja da ne gubi brzinu po receptu a la Blanšimo sa Spa. Posle brzog dela ide sekcija srednje brzih zavoja pa potom sekcija sa sporim zavojima. Sve se završava V zavojem, od tog zavoja do prvog kočenja u sledećem krugu ima tačno 1km sekcije pod punim gasom (jedini deo staze gde se vozač može zapravo odmoriti). Najbolje vreme kruga mi je bilo 1:50.889.
Demonstracija staze Qiddiya Speed Park sa Alpinom A521- prva dva kruga s T kamerom a treći je iz ptičje perspektive uz demonstraciju drive thru kroz pitlejn▼
