Audi i VW odbacuju glasine o ulasku u F1

Luka Maloić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Audi i VW odbacuju glasine o ulasku u F1

Luka Maloić

Audi

Audi je odbacio bilo kakve spekulacije oko skorašnjeg ulaska u F1 – čelni ljudi ove Njemačke kompanije rekli su da F1 tenutno nije na dnevnom redu. Audi se stalno povezuje s ulaskom u F1 još od početka V6 turbo ere – ponajprije kao novi partner i dobavljač motora za ekipu Red Bull. Jedan od ključnih razloga i motiva uvođenja V6 turbo hibridnih motora je ohrabrivanje i privlačenje novih proizvođača motora u F1, ali do sada je samo Honda pristupila ovome sportu. Stefan Knirsch, član Audija zadužen za tehnički razvoj, rekao je kako je Audi sretan što se u ovom trenutku može kompletno fokusirati na WEC i DTM prvenstvo.

“Formula 1 za nas apsolutno nije tema razgovora. Fokusirani smo na WEC i DTM. Želimo pobijediti u Le Mansu, u prvenstvu gdje elektrika i hibridna tehnologija igraju veliku ulogu, a i trenutno smo u diskusijama s DTM-om oko toga kako tamo predstaviti takvu tehnologiju”, rekao je Knirsch za “Autocar”.

Audijeva majčinska kompanija Volkswagen, promijenila je svoj pogled na F1 nakon što je odstupio dugogodišnji predsjednik Ferdinand Piech, ali ih je u svemu zakočila afera zbog ispušnih plinova (dieselgate). Audi se stalno nametao kao savršen partner Red Bulla i do realizacije plana bi vrlo vjerojatno došlo da nije izbila globalna afera koja je itekako naštetila VW-u. Prošlog tjedna, VW-ov prvi čovjek za motorsport, Wolfgang Durheimer, odbacio je bilo kakve poveznice s F1 zbog nestabilnosti po pitanju regulacija.

“Što se tiče regulacija (u F1), postoje mnoge glasine oko motora i popratne tehnologije. Prije nego se odlučite investirati velike sume novca, morate vidjeti barem pet godina stabilnosti po pitanju sadašnjih regulacija i pravila. Ali, ako postoje potencijalne promjene pravila ili se spominje uvođenje više/manje cilindara ili kompletno odbacivanje hibridnog sistema – to nije onda tehnologija koja nas zanima za razvoj cestovnih automobila. Što se tiče samog vlasništva F1 – tu se isto postavljaju velika pitanja na koja ovaj sport mora odgovoriti. Ako krećemo u veliki posao i u velike investicije – očekujemo neki utjecaj na “set-up” ovog sporta. U F1 se ne čini da će isti vlasnici ostati dugo vremena, a to uvijek donosi potencijalnu nestabilnost.”

Durheimer je ukratko rekao što sve demotivira proizvođače motora. Od stalne nestabilnosti i nedefinirane dugoročne strategije do vlasništva CVC grupacije koje se u medijima stalno preispituje zbog eventualne prodaje. Novi vlasnik F1 može sasvim drugačije definirati pravila, a to ne odgovara proizvođačima motora koji se u tom trenutku mogu zateći u procesu velikog financijskog ulaganja, upravo zbog mogućeg ukidanja u nešto za što je potrošeno mnogo resursa.

Podrži nas

Zadnji donatori:
DrWho

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Audi#volkswagen

Komentiraj

5 komentara

  1. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Pametni ljudi, zasto insvestirati u nesto sto ce se baci u vodu zbog ovih danasnjih pravila! Honda se zaletila u F1, pa ce se potrosit momacki do 2017, samo da poradi na pouzdanosti. Prije su se isto kvarili motori, ali nije bilo ogranicavanja po pitanju nadogradnje istog. Koja bi to budala (sem Honde) usla u F1, znajuci da ce Mercedes i dalje pobjedjivat. Ne znam sta je u glavama FIA, umjesto da privlace gigante, oni sve jendog po jednog se rijesavaju, uzas!


    0

    0
    • Kompletna situacija u svijetu moto sporta se mijenja kao i u citavom svijetu uopste. Nemojmo se lupiti u celo ako se pojavi i Lambo i Audi i ako se grid poveca. Mnogi bi htjeli da se isprobaju i u F1 i uvijek je toga bilo. Za mene u F1 vise iznenadjenja nema!


      0

      0
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ja sam na temi ‘haas-povratak forda’ krivo izrazio da nema nikakve šanse za ulazak. šansa postoji, ali prvo se neke stvari moraju sredit… recimo da bernie umre, za početak. :)


    0

    0
  3. Sebastian Vettel senja Prikaži

    Zadnje informacije najozbiljnije spominju ulazak Lamborginija. Znam da je i Lamborgini u vlasništvu VW grupe, ali ovi su samo rekli da Audi neće u F1. Ne mora značiti da neće uletiti kao Lamborgini, ili neko treći…


    0

    0