Gabriel Bortoleto stigao je u Formulu 1 s reputacijom talenta koji je osvajač titula u Formuli 3 i Formuli 2. No, sjaj juniorskih uspjeha brzo je zamijenila surova realnost života na začelju F1 poretka. Mladi Brazilac danas se ne bori za pobjede, već za prolazak u Q2 – i za vlastito strpljenje.
Otvoren kao rijetko koji rookie, Bortoleto nije skrivao koliko je izazovan njegov prvi korak u Formuli 1.
“Nije lako, ako sam iskren,” priznao je tijekom vozačke konferencije za novinare u Saudijskoj Arabiji.
“Dolazite iz dvije šampionske sezone – naviknuti ste biti u ovoj sobi nakon utrke jer ste pobijedili ili završili na podiju. A sada, za nas, ako uđemo u Q2 ili se borimo za Q3, to je već mega posao.”
Takva brutalna promjena perspektive testirala bi svakog mladog vozača – no Bortoleto pokazuje emocionalnu zrelost rijetku za nekoga tko je tek zakoračio na F1 scenu.
Bortoleto svoju trenutnu situaciju ne vidi kao neuspjeh, već kao prirodni korak u razvoju – inspiriran pričama drugih, danas etabliranih vozača.
“Uvijek će netko na početku morati platiti tu cijenu,” objasnio je.
“Pogledajte Georgea Russella – mislim da u prvoj sezoni nije osvojio nijedan bod. A danas je jedan od najboljih vozača na gridu, stalno je na podiju ili u borbi za vrh.”
“Dakle, sve je stvar strpljenja.”
Takva usporedba otkriva puno o Bortoletevom mentalitetu – svjestan je da Formula 1 ne oprašta nestrpljenje i da prava prilika dolazi samo onima koji izdrže početne udarce.
Za sada, Bortoleto svoju sezonu vidi kao lekciju – ne kao utrku za bodove.
“Trenutno ne mogu puno napraviti – samo učiti, pokušavati rasti kao vozač u ovim teškim trenucima i svaki vikend biti bolji.”
“Nisam u borbi za bodove – to je realna situacija. Niti ja, niti Nico [Hülkenberg].”
Iako je njegov suigrač uspio uhvatiti pokoji bod u kaotičnoj Australiji, Bortoleto ne gaji iluzije da će to postati normalno bez ozbiljnih poboljšanja tempa.
Unatoč svim izazovima, mladi Brazilac ne dopušta da ga obeshrabrenje preplavi. Umjesto toga, fokusiran je na dugoročni napredak – i na nadu u razvoj.
“Sada trebamo usmjeriti tim u pravom smjeru s razvojem bolida,” naglasio je.
“Vidjeli smo i prošle godine sa Sauberom – cijelu sezonu su bili zadnji, a onda su s jednim ili dva poboljšanja opet počeli ulaziti u Q3.”
“U ovom svijetu naučio sam nešto: sve se može dogoditi. Dakle, ne smijemo odustati.”
Gabriel Bortoleto možda još uvijek čeka svoju prvu veliku priliku u F1, ali već sada pokazuje da ima strpljenje, samosvijest i karakter potreban za uspjeh. Ako se povijest ponovi, možda jednog dana budemo gledali ovog tihog borca na vrhu podija – a sve će početi od skromnih borbi za ulazak u Q2.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je graho.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma što je bilo u onom duelu sa Alonsom ??? to me zanima..ovo ostalo su samo naklapanja i punjenje praznog papira glupostima
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio je unatoč velikim stvarima koje je napravio u nižim kategorijama da se mora pogledati u retrovizor prije promjene smjera. Alonso je skoro ostao bez bolida.
Zna se što ostane od bolida u uličnoj utrci ako te neko svojom gumom lansira u zid.
A milimetri / centimetar ih je dijelio od sudara.
Svaka čast Alonsu da je uspio kontrolirati bolid na kočenju i paralelno s kočenjem pomaknuti ga na milimetre od zida.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
upravo to.. Alonso je prevelik vozač i uspio je izbjeći sudar… da je bio bilo tko drugi u pitanju.. strugali bi sa zida ostatke.. i nitko nije pitao ovog rookija.. WTF dečko ??? Jel ti ne gledaš retrovizore…
Tu mi je već lagano Bortoletto postao bivši vozač… netko kao Mazzacane.. vozio je , bio je tu,al nije to to.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zašto trebalo bit strog prema bortoletu koji je odvozija tek 5 trka u F 1 , a ne bit npr prema alonsu 2016. u australiji kad je krenija u preticanje gutierreza , zakačija ga , “odskakuta” preko šljunka i zabija se u ogradu . bolid (ostatci) je bija kraći od mini morisa . btw , toje bila alonsova 253. trka u karijeri . ako se tako nešto moglo desit iskusnom alonsu onda se i ovo moglo desit neiskusnom bortoletu zar ne ? ili MS Vs vergne u singapuru 2012. jbga , desi se i najboljima .
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
dva komentara svezi ove situacije:
-bortoleto nije dobio nikakvu kaznu, niti upozorenje.
-alonso mu vrati poziciju.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po pravilima. Nije ga pretekao.
Ali da ga je Bortoleto zakucao u zid dobio bi žestoku kaznu.
Alonso mu je ušao u njegov prostor prije genitalnog manevra “bježim na desno” i tada pravila kažu da moraš ostaviti razmak toliki da drugi bolid ne bude sastrugan sa zida.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Učiti, učiti i samo učiti govorio je drug Lenjin. :D
1
0