Niz F1 vozača dao je pozitivne komentare nakon sastanka s predsjednikom sudaca Garryjem Connellyjem na kojem su im pojašnjeni detalji kažnjavanja psovki i ostalih verbalnih prekršaja za koje je FIA od ove godine propisala strože kazne u svim prvenstvima koja regulira.
Kako prenosi The Race, sastanak s vozačima održan je u petak navečer tijekom VN Australije u Melbourneu, a na njemu su detaljno obradili temu.
“Garry je bio od velike pomoći u objašnjenju načina na koji će FIA pristupiti situaciji. Zaista cijenim zdrav razum i u ovoj situaciji moram reći da je on prevladao. Meni je sve bilo vrlo jasno i razumljivo te se nadam da možemo krenuti dalje po tom pitanju”, rekao je novi direktor Udruge GP vozača (GPDA), Carlos Sainz.
Connelly je razjasnio kako će kontekst situacije biti uzet u obzir kod eventualnih kazni, odnosno da radijska komunikacija u vožnji neće biti kažnjavana, osim ako se ne radi o jasnim uvredama prema službenicima ili diskriminatornim uvredama. Ono što će se kontrolirati bit će službeni intervjui i medijske konferencije, kada FIA smatra da vozači trebaju biti u stanju bolje kontrolirati emocije i svoj izričaj.
Esteban Ocon pohvalio je otvorenu raspravu o temi:
“FIA nije tu da nas kažnjava bez razloga. Dakle, ako u žaru trenutka dođe do ružnih riječi između inženjera i nas, to će biti u redu. Ali, jasno, ako ćete vrijeđati nekoga, to je druga priča. Ali, to je normalno.”
“Moramo imati manire. U eteru smo cijelo vrijeme, uživo na TV-u. Važno je da budemo primjeri mlađoj generaciji.”
WRC vozači nalaze se u drukčijoj situaciji – u tijeku je Reli Kenija, na kojem vozači odbijaju dati izjave za službeni prijenos, odnosno šute ili daju kratke odgovore na materinjem jeziku.
“Ne znam što je bilo s relijašima, vjerojatno su dobili potpuno drukčije odgovore na svoja pitanja i zato nisu zadovoljni”, rekao je Ocon.
“Što se nas u Formuli 1 tiče. sve je puno jasnije i poprilično pošteno.”
George Russell, drugi direktor GPDA, potvrdio je ono što su ostali vozači izjavili. Rekao je da su dobili sve što su tražili, odnosno jasnoću, ali je usput ipak bocnuo predsjednika FIA-je Mohammeda Ben Sulayema, rekavši da je jasnoća stigla od pojedinaca iz federacije s kojima misli da nitko niti nije imao ikakvih prijašnjih problema.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U žaru borbe i adrenalina se iživljavaju i kažnjavaju, a Drive to Survive za koji im je ciljana publika novi, mladi fanovi, nisu cenzurirali.
Zanimljiv pristup.
Apsolutno podržavam ovu odluku.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drive to survive je F1 i Netflix a ne FIA. Razlicite organizacije.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treniranje strogoce u stilu bliskoisticnog diktatura.
Slazem se da je prevrsilo mjeru i neki su ili poceli “fuck ovo fuck ono” pa treba malo discipline.
Ali neka pocnu od opomena pa povecavaju kazne, a ne odmah nekom lupe deset tisuca eura jer je izletilo, kao onom sirotom relijasu kojem to nije bas sitna lova.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Relijaši imaju cohones za razliku od ovih sestrica (čast iznimkama).
Znači ništa od ravnopravnog kažnjavanja. Ovo im daje slobodu da kazne onog tko im ide na živce i da puste onog tko im je OK.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Udruga F1 vozača ne postoji kao ozbiljna organizacija od kada su odlučili da voze iako su im granate padale u blizini. Jednostavno shvatili su i oni i vlasnici komercijalnih prava da su oni samo alat koji pomaze u ukupnoj zaradi. Neces da vozis, ne moraš. Napravicemo sampiona od nekog drugog. A ti budi narodni sampion. Sve u svemu, sve je više storytellinga a sve manje sporta. Obzirom da se prihodi samo povecavaju iz godine u godinu, bice možda da su nazalost na pravom tragu.
1
0