Lando Norris došao je do treće pobjede u karijeri na relativno nezanimljivoj, ali neobičnoj utrci u Singapuru tijekom koje je kao uvjerljivo vodeći vozač čak dva puta udario u zid.
Na početku utrke su vodeći odradili dobar start i nije bilo promjena pozicije sve do Oscara Piastrija koji je nakratko pao na P6 iza Nice Hulkenberga. Međutim, razlika u tempu McLarena i Haasa je bila prevelika pa je Australac već par zavoja kasnije vratio svoju poziciju. Na vrhu je Lando Norris napokon napravio ono što se od njega očekivalo i zadržao vodeću poziciju.
Prvih deset krugova izgledalo je da se Verstappenov Red Bull donekle može nositi s McLarenom Landa Norrisa. No, kad je McLaren javio Norrisu da ubrza – Britanac je samo u jednom krugu ubrzao za punu sekundu, te se tako pripremio za ulazak u boks na promjenu guma.
Prvi je na promjeni guma bio Daniel Ricciardo u 11. krugu koji je krenuo na soft gumama. Uzeo je medium i vratio se na posljednju poziciju, daleko iza Valtterija Bottasa i ostatka karavane. Njegov primjer slijedio je već krug kasnije Alexander Albon, unatoč činjenici da je on krenuo na medium gumama.
U 14. krugu na promjenu je guma došao i Carlos Sainz. On je sa mediuma prešao na hard. Moć undercuta ovom je prilikom demonstrirao Albon koji je pri Sainzovom povratku na stazu bio na nekoliko desetinki iza Ferrarija. Ipak, nakon par zavoja Sainz je pobjegao, a sve to u borbi za 18. poziciju, s obzirom na to da je poredak bio prilično zgusnut i zaostaci među vozačima minimalni, izuzev vodećeg dvojca.
Prvi incident vidjeli smo u 16. krugu kad se stazom usporeno kotrljao Williams Alexandera Albona. Srećom po sve stratege na stazi – Albon je uspio doći do garaže bez izazivanja sigurnosnog automobila. Na team-radio je javio da se bolid pregrijao.
Lewis Hamilton svoje soft gume je skinuo u 18. krugu i vratio se na 13. poziciju. Točno deset krugova kasnije sa mediuma je na hard otišao i njegov timski kolega u trenucima kad ga je Oscar Piastri počeo napadati za tad treću poziciju.
Prvo pretjecanje među top bolidima vidjeli smo u 29. krugu kad je Charles Leclerc prošao Nicu Hulkenberga za 4. poziciju, a u istom je krugu Sergio Perez ušao po novi set hard guma.
Red Bull je Verstappena pozvao u 30. krugu, a i on je na bolid stavio hard gume koje mu trebaju poslužiti do kraja utrke. Norris je isto odradio krug kasnije nakon što je blokirao kotače i dotaknuo zid, ali bez oštećenja. Nedostajalo je još par km/h da Norris ostane zaglavljen u zidu. Oscar Piastri i Charles Leclerc jedina su dva vozača u top 10 koji su produžili svoje stintove na mediumu. Ferrari je Leclerca konačno pozvao u 37. krugu, te se vratio na 8. poziciju. Piastri je s druge pozicije po svoj set hard guma otišao dva kruga kasnije. Na stazu se vratio iza Lewisa Hamiltona, na peto mjesto, ali se nije tamo dugo zadržao. Australac je vrlo brzo napao i prošao Britanca, što nije bilo pretjerano teško jer je razlika u starosti guma bila čak 21 krug.
Već u idućem kadru vidjeli smo napad Charlesa Leclerca na Fernanda Alonsa u borbi za 7. poziciju. Leclerc je bio na 12 krugova mlađim gumama od Alonsa i ovo mu je oslobodilo put prema Carlosu Sainzu koji je također na starom hardu bio samo 3 sekunde ispred njega. Taj duel nismo vidjeli jer je Sainz dobio poruku da zamijene pozicije.
45. krug donio nam je bitku Piastrija i Russella. McLarenov vozač je počeo ubirati plodove kasnijeg zaustavljanja u konzervativnijeg prvog dijela utrke. Njegov hard bio je star 5 krugova, dok se Russell nosio s hardom starim 16 krugova. Pretjecanje je obavio na istom mjestu gdje je pretekao i Lewisa Hamiltona i tako došao do novog pobjedničkog postolja.
U 47. krugu smo još jednom vidjeli nesmotrenost Landa Norrisa koji je stražnjom desnom gumom udario u barijeru poput Georgea Russella prije godinu dana. Udarac je, doduše, bio nešto blaži pa nije došlo do oštećenja. U tom je trenutku imao 25 sekundi prednosti pred Verstappenom.
U 50. krugu Kevin Magnussen je probušio stražnju lijevu gumu nakon dodira sa zidom, a dok je on šepao stazom Charles Leclerc je uvjerljivo prošao Lewisa Hamiltona i krenuo u potjeru za Georgeom Russellom na 4. poziciji. Magnussen je uspio doći do garaže bez izazivanja sigurnosnog automobila.
Osam krugova prije kraja koncentracija je počela padati i George Russell je dodirnuo zid stražnjom gumom, također bez oštećenja.
Do kraja nas je zabavio dvoboj Leclerca i Russella koji su se do kraja utrke vozili na 4 ili 5 desetinki razmaka, ali Ferrarijev vozač nije uspio napasti i ostao je na 5. poziciji.
Bodove su osvojili i Hamilton (P6), Sainz, Alonso, Hulkenberg i Perez. Franco Colapinto ostao je 1,8 sekundi izvan kruga osvajača bodova.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1. | Lando Norris | McLaren | / |
2. | Max Verstappen | Red Bull | 20.9 |
3. | Oscar Piastri | McLaren | 41.8 |
4. | George Russell | Mercedes | 61.0 |
5. | Charles Leclerc | Ferrari | 62.4 |
6. | Lewis Hamilton | Mercedes | 85.2 |
7. | Carlos Sainz | Ferrari | 96.0 |
8. | Fernando Alonso | Aston Martin | 1 krug |
9. | Nico Hulkenberg | Haas | 1 krug |
10. | Sergio Perez | Red Bull | 1 krug |
11. | Franco Colapinto | Williams | 1 krug |
12. | Yuki Tsunoda | RB | 1 krug |
13. | Esteban Ocon | Alpine | 1 krug |
14. | Lance Stroll | Aston Martin | 1 krug |
15. | Guanyu Zhou | Sauber | 1 krug |
16. | Valtteri Bottas | Sauber | 1 krug |
17. | Pierre Gasly | Alpine | 1 krug |
18. | Daniel Ricciardo | Alpine | 1 krug |
/ | Kevin Magnussen | Haas | 1 krug |
/ | Alexander Albon | Williams | 1 krug |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricciardo skinuo Landu “grand slam” u zadnjem krugu.. Šteta
Dosadna utrka
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grand chelem
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ricciardo ako misli da će mu ovaj bod što je otkinuo landu, pomoći da zadrži mjesto u F1 u sljedećoj sezoni, grdno se vara.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa naravno da mu neće pomoć jer je već odlučeno. Jedino kaj je pokazao da je i dalje odan RB-u i više doprinjeo Maxu nego Perez.
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osigurao je Maxu da može završiti drugi na svim utrkama do kraja sezone i opet osvojiti naslov bez obzira ako Lando pobijedi sve utrke i uzme najbrži krug. Sigurno mu to u RB-u neće zaboraviti
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio si sprint utrke.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije zaboravio sprintove 👍
Bukvalno, Lando sa s im prvim mjestima (trke + sprintovi) + bodovi za FL (ukipno 180) a Max sa svim drugim mjestima (trke + sprintovi = 129 bodova), što čini razliku od 51 bod.
A Max trenutno vodi 52 boda
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako…veliki bod
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li neko stvarno misli da Lando može do kraja uzeti svaku trku?
Dajte, budimo realni. Kiksaće minimalno još jedan vikend.
Oscar će biti bolji sigurno još vikend-dva, tako da od šampionata nema ništa.
Još da dodamo tu u mix Ferrari i Benz koji će otkinuti pokoji bod obojici.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Graho, kad kažeš kiksat će minimalno još jedan vikend.. Ma kiksat će Lando i triput još, pa danas je pukom srećom ostao neoštećen dok je udarao zidove iz dosade u vodstvu 🙃
Danas je malo falilo da uprska sve
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando nije još kovan i još nije taj level a i upitno je dali će ikad biti za prvaka. Propišati će ovo do kraja kao i sve ostalo a da bi se Max pobijedio pa makar i u ovakom bolidu vi morate biti na maxu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako se pričalo i ptije nekoliko utrka ako Noris pobijedi sve do kraja a Max bude sve no2 da će Noris postati prvakom. A u tom periodu se izmjenila četiri pobijednika utrka kao što je Max vrludao van podija nekoliko utrka. Neće ni Noris pobijediti na svim utrkama ( mada bi uz ovakav bolid trebao izdominirati) niti će Max biti na svakoj utrci drugi. Prvi je McLaren grijesio što nije dao Landu pobijedu i p3 u dvije utrke. To bi sad izgledalo itakako dostizno. S druge strane kad pogledam Maxovu sezonu i kakav bolid ima više id pola utrka mislim da Max zaslužuje više 4 titulu nego Lando prvu. Ne znam sta se Norisu dogada od utrke do utrke no nekada je totalno off . Ako dečko misli biti prvakom sad ima u rukama “keca u rukavu” . Mislim da bolju šansu od ove tesko može očekivati. Nećemo se lagati 52 boda je puno ali s druge strane McLaren je pouzdan, McLaren je dominantan. Ako piastri koju utrku bude ispred Maxa ili Ferrariji Norisu su širom vrata otvorena. Ako je materijal za prvaka , ovo mora iskoristiti i pokazati Oscaru da je ipak još zelen. Onakve stavri iz Baku ili Monze isl moraju postati prošlost.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Siguran sam da svi ovdje mislimo da Lando neće pobijediti na svim utrkama do kraja sezone. Ali ovime je isključena i ta mogućnost koliko god mala bila. S psihološke strane gledano, pritisak je na Landu jer mora pobijediti sve utrke, osvojiti bodove za najbrži krug i još se nadati da će netko preskočiti Maxa na drugom mjestu. A vidjeli smo jučer kako se nosi sa pritiskom
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U svakome drugome sportu to bi bilo kažnjeno, sramota
4
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto ?
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sramota je da sestrinska ekipa pomaže na ovakav način, biti će prvi verstapen na kraju, sve nekakve kalkulacije i izračuni su nepotrebni isto kao i pomaganje na ovakav način
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemojte tako.
To je bio Ricciardov oproštajni najbrži krug.
Uostalom sve je dopušteno što nije zabranjeno.
Nije prvi puta da netko izvan desetorice odveze najbrži krug.
Znate o čemu to ovisi.
Ovo mi više izgleda kao teorija zavjere.
Pa nije baš da se bore unutar 2-3 boda.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma zašto bi bilo kažnjeno? ne kužim logiku po kojoj zaključuješ.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Lando – nema kaj od prvog do zadnjeg kruga !
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaže Sky; vožnja prvaka za Landa… A lik se tri puta skoro razbio… Kako god ovaj McLaren ima duh Merca W11, stvarno nevjerojatan bolid!
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa i prošli vikend su ga zbunile žute zastave. Da se razbio ovdje opet on ne bi bio kriv.
Tako su i Maxu tepali dok je otkidao bodove Rosbergu, pa kasnije Ferkanima.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kraj ovakvog McLarena veći dio sezone, bilo bi smješno da ne osvoje oba naslova! Kao što sam nakon Baku rekao, da je Noris odradio svoje kako spada i tamo bi izdominirali kao i mnoge druge utrke gdje su kiskali! Samo čudo Maxa može spasiti od gubitka naslova! što se momčadskog naslova tiče tu je sve čisto kao dobar dan!
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To se govorilo i za Buttona na pol 2009. pa …….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je te godine bilo 24 utrke Button nebi bio prvak! Ili da ove godine imamo utrka kao 2009 Max bi postao prvakom jos prije par utrka jer 2009 se vozilo 17 utrka a ove godine 24!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je ovaj Perez grozan.
Za nagodinu , Lawsona treba prebaciti u Red Bull , a Colapinta u RB .
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lawsona možda i mogu prebaciti u Red Bull, ako im baš smeta Pérez, ali bili bi smotani da dovode Colapinta umjesto Hadjara. I ne kužim te hypeove oko tih debitanata. Odvode pristojnu utrku i odmah im treba dati ugovore. Kao ono s De Vriesom, 1 utrka i odmah ugovor za AlphaTauri. Colapinto upadne isključivo jer je Sargaent dozlogrdio Williamsu, sad bi trebala biti pomama za njim u svim momčadima. Kao početkom sezone Sainz odvozi lijepo 3 utrke i svi pišu da bi se trebali poubijati Merceded i Red Bull da ga dovedu. Za Bearmana vrijedi isto, odvozi dvije utrke solidno, odmah “buduci vozac Ferrarija”. A s druge strane, ako su rookijei stvarno tako solidni da bilo tko od njih izgleda moze bez problema voziti F1, onda je stvarno pomalo vrijeme za maknuti Ricciarda, Bottasa, Magnussena, Hülkenberga, Péreza itd.
I još nešto, Albona su svi uzdizali u nebesa jer je bio daleko bolji od Latifija i Sargeanta, a sad ispada da ga je uzdrmao početnik Colapinto. Ne znam kako će onda sa Sainzom proći. Ako se muči s Colapintom, onda radije Williams neka njemu otkaže, a Colapinta uposli.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš iz razloga što je u svojim prvim utrkama u F1 toliko blizu Albona sam rekao da bi ga RB trebao uzeti . Nije hype nego logika plus što će imati 7 utrka više od svih ostalih iz F2 .
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve u redu, ali što svi (ili većina) ima protiv Hulka toliko? Lik vozi odlično, 10.-i je u prvenstvu sa 7. bolidom po brzini. Ne kužim, što bi trebao, osvajati postolja?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja nemam nesto posebno protiv Hulka, samo kazem da ispada da je svaki rookie zbog par solidnih utrka na razini Hulka i drugih veterana i da bez beda ih mogu zamjeniti. Ispada da ce Bearman laganini zamjeniti Hulka u Haasu. Ili ovo sto kazu da bi Red Bull koji u razvoju ima Hadjara i Lindblada trebao se baciti na Colapinta jer ima par utrka iskustva. I to za voziti u RB-u koji realno oduvijek vise manje sluzi kao juniorska ili B momcad.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko bi rekao da će sve proći ne bez safeta, već bez žute zastave?
Postoji li takvo što uopće na kladarama?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo me podsjetilo na stare utrke menađiranja (čuvanja) guma.
MCL (Norris) je fakat bolji od svih bar za jedno dodatno zaustavljane u boksu po potrebi.
Svaka čast Verstapenu. Nije se ni pokušao boriti na startu jer je znao da nema smisla.
Uspio je uzeti drugo mjesto čuvajući gume, sa tek trećim najbržim bolidom s tim da je četvrti – Mercedes na njihovoj razini.
Sve to i uz malo sreće zbog Ferrarijeve nesreće.
Time se ponovo učvrstio u borbi za vozačkog prvaka.
Nije mi bila jasna taktika Mercedesa.
Russel je na kraju od Leclerca skoro izgubio mjesto samo zbog toga jer se morao vući na početku utrke i biti iza Hamiltona koji se vozikao čuvajući svoje crvene gume.
Ferreariju (Leclercu prvenstveno) svaka čast.
Trenutno su druga najjača i prva najnesretnija momčad.
Glede čuvanja guma bih spomenuo prvenstveno Alonsa i njegovu super strategiju.
Na početku nije ni pokušao preteći Hulka. Držao se na 0,9s da ima DRS koji ga štiti od Ferrarija i Hulkebergovog bijega.
Ništa nije prepuštao slučaju. Otišao je 5 krugova prije po tvrde gume, pretekao vozače koje mora i na čistom zraku undercatao Hulka za 6 sekundi.
Njih je koristio da maksimalno čuva gume.
Polako je puštao Hulka da mu se približava u slučaju da se Perez probudi i dođe u poziciju da ga pretekne Hulka.
Alonso mu je čak 15 krugova prije kraja i nudio DRS (držao se stalno na sekundu ispred), a kada je vidio da je Perez ispucao posljednji pokušaj pretjecanja 10 krugova prije kraja, rekao je papa i otišao na ugodne 3 sekunde razlike.
Alonso je oduvijek bio poznat po savršenom čuvanju guma.
Što reći o samoj utrci? Bila je zanimjiva, zbog taktika i čuvanja guma a najbitnije:
Ne volim ulične utrke.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je Singapur prvi na popisu za izbacit iz kalendara iako su ga popravili kakav je bio prije.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Auu kakva dosada. Logane vrati se sve ti je oprosteno 😔 Kad je uopste bio zadnji put safety car 🙄
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više sam gledao teletinu ispod peke nego ovo danas…
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se Ferrarija tiče , minuta i minuta i pol iza prvog dvoljno govore da nikad nisu bili niti će biti u igri za ikakve titule ove godine! Možda jedne lijepe godine, no ovo nije ta.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobra utrka, vidjeli smo puno razlicitih taktika koje su izmijesale malo poredak.
McLaren je super jak, a RB Max drzi konkurentnim.
Lando ako nastavi ovako kao danas voziti onda osvaja naslov. Nadam se za njega da mu ovo danas nije bio samo bljesak.
Steta sto je Ferrari pokvario sve jucer, danas bi mozda i postolje bilo. Super su takticki odigrali, razlicite taktike i obje uspjesne.
Hulk se odlicno izborio i ostao u top 10, Alonso na iskustvo.
Ako Ricci odlazi mozda ga zapamtimo po ovom “bodu” kojim je Maxu pomogao osvojiti prvenstvo.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad slijedi jedna velika pauza, četverotjedno zatišje pred buru, sezona od koje nismo puno očekivali se u potpunosti otvara, McLaren ima najbolji bolid, Norrisov prvi stint bio je najdominantniji stint sezone, Verstappen je izvukao najbolji mogući rezultat.
Neke stvari se ipak zatvaraju, mislim da nakon ove utrke Leclerca možemo otpisati za borbu za naslov dok McLaren gotovo sigurno osvaja konstruktorski naslov.
Bravo za Alonsa, Hulkenberga i Colapinta, izvukli su maksimum iz svojih bolida i odvezli impresivnu utrku.
Čestitke Ricciardu na zavidnoj karijeri, stvarno je bilo teško gledati njegov intervju.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito je da je Mcl najbrži, 2 vozača danas dominantni, Max je samo imal sreće jer je startal ispred Oscara,
Lando kriva utrka za dominaciju, mogla je biti prošla ta i bilo bi gusce,ali dobro, nije još gotovo
Ferrari dobar nakon subote, da nije bilo brisanja kruga u sub možda bi i Leclerc mogao do postolja, koštali su ga Alonso i Hulk dosta vremena.
Riciardo u Red Bull za nagradu? 🤔
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj potez na kraju sa najbrzim krugom Red Bullove B ekipe je sramotan. Manipulacija prvenstvom. Ili neka svi imaju po 4 vozaca onda…
Bizarno mi je da nekome to moze biti normalno.
4
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Već sam puno puta objašnjavao otkud 4 RBa, pa neću ponovo. Ovdje se ne radi o propuštanju na stazi – radi se o legitimnom natjecanju. Frajer je jedino najbržim krugom mogao ostaviti trag u poretku i to je napravio. RAdio je to i KMag jednako tako bez ikakve bodovne logike pa ga nitko nije napadao. Propuštati bolide druge ekipe na stazi jer “ja sam ipak vozač Mercedesa” je meni puno manje prihvatljivo. Između ostaloga imao je Norris priliku postaviti najbrži krug pa je bio ziheraš…
13
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda opravdavas da se potencijalno jedan AlphaTauri “legitimno natjecateljski” razbio na stazi u Abu Dhabiju 2021 umjesto Latifija? Koji je natjecateljski razlog za B ekipu Red Bulla sa promjenom guma pred kraj i najbrzim krugom u zadnjem krugu sa zadnje pozicije na stazi?
Kmag je sada udario u zid i probusio gumu, pa je zbog toga i uzeo novi soft, dok je RB B uveo Ricciarda pred sam kraj sa zadnje ili predzadnje pozicije samo da pomognu svojoj A ekipi i Verstappenu (jer bod svakako ne bi uzeli zbog pozicije na stazi). Tako da ni po cemu to dvoje ne moze biti isto.
I da zna se od kuda su 4 RB-a i ne treba nikome predavati povijesne lekcije, ali se ovako nisu direktno uplitali u prvenstvo, pa im se i prolazilo kroz prste. Ali ovo je sramotno i FIA i F1 trebaju prisiliti Red Bull na prodaju i razdvajanje vlasnistva, na koji god nacin.. jer je ovo ponavljam apsurdno i bizarno
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjeku je ovo, poprilično očito, zadnja utrka u F1…
Vjerujem da je sam tražio da ide na najbrži krug, ali eto uvijek moraju biti neke teorije zavjere.
McLaren i njihov prvi vozač minimalno 7 utrka unazad imaju daleko najbrži bolid, a Norris je u tom vremenu ostvario 2 pobjede! Ako izgubi prvenstvo za 1 bod, zadnji tko mu je kriv će biti Ricci ili RB…
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve veze ima koliko je Norris pobjeda ostvario sa kakvim bolidom s ovom sramotnom situacijom? Ako se ovo prvenstvo odluci za 1 bod, znaci da je ocitom nesportskom odlukom svoje rezervne ekipe Red Bull utjecao na ishod prvenstva.
Ricciardo je na kraju i sam priznao da je ovo za Red Bull i za Verstappena, tako da nema tu nikakvog uzivanja u zadnjem najbrzem krugu jer je gotov sa F1.
S ovim oduzimanjem boda je Maxu zajamcena titula, cak i ako zavrsi P2 u svim utrkama i sprintu a Norris osvoji sve, tako da je s ovim ocito namjernim nesportskim potezom ostvaren direktan utjecaj s rezervnom B ekipom na ishod prvenstva. Nevideno u bilo kojem drugom sportu.
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S jedne strane, F1 dok brani dolazat Andrettiju i mozda jos kome, doista treba prisiliti Red Bull da proda tim. Za Andretti su rekli da ne nosi dodanu vrijednosti, a bogami imati neciji B tim niti nije dodana vrijednost jer po svom habitusu RB se nece nikad boriti za vrh. Drugo, netko kaze da Max moze biti prvak tako da u iducih 9 nastupa bude svaki puta drugi. To je toliko besmisleno i na dugom stapu. To vrijedi kad jedna momcad ima dominantan bolid i dva vozaca se bore za naslov, pa jedan moze racunati da ce biti drugi par puta koliko mu treba (Rosberg 2016., 4x). U ovoj situaciji Max moze racunati da ce barem Piastri biti koji put ispred njega, i cijela ta matematika 9×2.mjesto je besmislena.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam KMaga spominjao u kontekstima nekih prijašnjih utrka kad jednako tako nije bilo bodovnog razloga za to, a frajer je išao na najbrži krug, kao i jučer. Da li bi jednaka povika bila i daj taj Kmagov krug slučajno ostao vrijediti?
Kad smo već kod ekipa i vlasništva. Toto Wolff je suvlasnik AM i manager vozača koji vozi za Alpine. Flavio je manager vozača koji ne vozi za Alpine nego AM. NIsu li to sukobi interesa koje treba riješiti? Ocon je, svojedobno, i priznao da je propustio Hamiltona jer je on vozač Mercedesa.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Usporedujes 0,95% suvlasnickog udjela u Aston Martinu Tota Wolffa sa sestrinskom B ekipom Red Bulla koja donosi ocite odluke na svoju stetu a u korist glavne A ekipe, i u 100% je vlasnistvu Red Bulla? Ne znam od kuda tolika volja za braniti takav ocito nesportski potez? Kada je Aston Martin pogodovao Totu Wolffu ili Wolff Aston Martinu zbog tih 0,95%?
Takve stvari treba zabraniti regulacijama i pravilima, pa nema smisla spominjati druge primjere da bi ovaj ispao ok. Ako je i to drugo problematicno, onda neka i to zabrane. Ali ovo je skandalozno, i s pravom se opet javlja Zak Brown (nisam uopce fan niti Zaka niti Mclarena, samo mi je ovo ocito i zdravom logikom skandalozno)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U potpunosti se slažem da je potpuno pogrešno branjenje jednog zlodjela drugim zlodjelom. Koristim riječ zlodjelo iako se ovdje u stvari radi samo o moralno upitnim situacijama koje su čak i dozvoljene zakonom (čitaj pravilima). To vodi u opasnu relativizaciju i na kraju to dovodi do apsurda gdje se ubojica brani time da kleptomani i sirotinja kradu po dućanima nekažnjeno. Nažalost, većina rasprava na portalima se svodi upravo na to, a i ova je krenula tamo.
Primjetio bih dvije stvari;
Prvo, ovo nije prvi puta da se krade/poništava bod za najbrži krug i ne vidim gdja je ovdje VCARB radio na svoju štetu. Bili su zadnji ili predzadnji (imali su ionako bolje plasirani bolid), otišli u box i uzeli najbrži krug. Isti ne donosi bodove ispod 10 mjesta, ali se piše u tablice pa su time ipak nešto dobili. Drugo, čini mi se da ni sam McLaren ne vjeruje u mogućnost osvajanja naslova, pa onda ne vjerujem niti ja. U tom svjetlu čemu sekiracija oko jednog boda?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da nije prvi put da netko tko nije u bodovima uzme najbrzi krug nakon kasne promjene guma, ali je u ovim okolnostima sa sestrinskom ekipom koja pomaze glavnoj u borbi za titulu ovo ispalo jako kontroverzno i s razlogom. Govoris o opasnoj relativizaciji, a upravo ovo sve je opasna relativizacija ocite manipulacije u prvenstvo s povezanom ekipom u istom vlasnistvu.
Izjava Ricciarda na kraju je: “Part of me is – I don’t mean this against Lando – but part of me is hoping Max wins by one point, because I think I guaranteed myself a really nice Christmas present if so,” he told Sky. “It’s just, I think obviously, yeah, it’s with a little bit of Red Bull in mind.”
Izjava Hornera: “He showed, again, with that final lap that he did that which obviously was valuable to us because obviously it takes the point off Lando.”
Tako da je po meni ovo sve također opasna relativizacija, ali naravno unutar pravila jer nista sto su RB B i Riccardo napravili nije nelegalno u sklopu trenutnih pravila. Ali zbog cega se to sve mora promijeniti i zasto je opasno relativizirati ovu situaciju? Zato sto sam ranije spomenuo da je vrlo lagano u tom kontekstu AlphaTauri po toj logici mogao izazvati safety car u Abu Dhabiju 2021. umjesto Latifija, da je htio utjecati na prvenstvo. A te godine nisu niti uzimali najbrze krugove Mercedesu pred kraj utrka, kada je bila i teza borba za naslov, a sada su to svjesno i po izjavama namjerno napravili u korist Red Bulla.
Dakle ključno je reći da su jedina ekipa koja ima tu mogućnost utjecati na rezultat zbog povezanog vlasnistva, a tu mogucnost sada treba zabraniti.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OK, Nema problema. Neka se ekipa stavi na tržište. Ako nitko ne može platiti traženu cijenu neka FIA i Formula One Group uplate razliku, pa neće biti tužbe za izgubljenu dobit uslijed promjene pravila. Puno je novaca tu u igri, plus politika oko FIAe i FOGa nema tu mjesta za sportsku pravdu i moral. Koliko god to bilo cinično mislim da je tako, a Zakovo lajanje, Totovi nastupi u crnoj dolčeviti pred bijelim zidom ili Hornerovo glumljenje žrtve su samo predstava za javnost kojom navlače vodu na svoj mlin. Da stvar bude još jadnija u svemu sudjeluju i novinari koji postavljaju pitanja po narudžbi.
Nije da se ne slažemo, ali teško da će se to zabraniti bez da oni zaista izvedu ono o čemu pišeš. Današnja F1 je prvo biznis pa onda sport i puno je tu stvari trulo. Rješavanje jedne neće popraviti stvar, premda je i to 100 odvjenika na dnu mora.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Koji je natjecateljski razlog za B ekipu Red Bulla sa promjenom guma pred kraj i najbrzim krugom u zadnjem krugu sa zadnje pozicije na stazi?” baš nikakvi isto ka šta nije bilo natjecateljskih razloga lani u abu dabiju da krug prije kraja sainza pozovu u box da mu H zamjene sa S gumama jer i da je odvozija najbrži krug ( a nije ) bi li to pomoglo ferrariu ili samom carlosu ? ne bi jer i sa tim potencijalnim bodom merc bi ima 409 , ferrari 407 bodova . carlos bi i tako završija na P 7 jedino šta bi prednost landa ( P 6 ) umisto 5 bila 4 boda . više ima smisla ovi potez “RB 2” nego lanjski potez ferraria . neko ovo vidi ka nesportski potez koji može pomoć maxu ali zašto ovo ne gledat ka borbu “RB 2” za svoje misto pod suncem jer 6 trka je do kraja , a haas je tik iza “RB 2” u konstruktorskom . nije financijski sve isto završit prvenstvo na P6 ili P 7 . uostalom je li zamjena guma kod DR bila garancija da će on u tom jednom pokušaju odvozit najbrži krug ? carlos lani to nije uspija , odusta je …
zapravo , možda i McL radi za maxa jer “savjetom” pita lando je prpustija kolegu piastria i osta uskraćen za 7 bodova . sa tih 7 sad bi razlika bila 45 , a ne 52 boda ;) spominje se nekorektnost samo zato da max ne osvoji i 4. titulu uzastopno .
uostalom zašto bi FIA ili F 1 prisilili RB na prodaju ex TR koji je bija , a i sada je među “siromašnijim” timovima . bi li trebalo prisilit McL , aston , williams koji koriste mercedesove PU ili haas , kick sauber koji koriste ferrarieve PU da izmisle , pronađu nekog nezavisnog proizvođača PU jer možda mogu pomagat ferrariu ili mercu na stazama ? .. primjer ocon . ko bi moga zabranit ex TR da i nakon prodaje ne surađuje sa RB ?
6 trka je do kraja , čak 7 vozača ima makar i teoretsku šansu da osvoje titulu , lando pobjedom smanjia razliku maxa za 7 bodova , a tek 60 komentara trke ?!?!? lani posli singapura kad je max ima 151 bod više od pereza ili 194 boda više od lewisa , kad je već ima titulu u džepu bilo je 150 komentara , a sad kad je sve puno neizvjesnije tek 60 !?!? pad interesa ili je “krivac” lando ka glavni pretendent na titulu ( ako gledamo trenutne bodove ) jer on i nije neki vozač , samo krzži stazama ( kako je vidivito neko primjetija mislim lani u svom komentaru ) , a i engleski novinari ga uzdižu bez razloga . žal mi je i šta je razočara bar neke koji su prije trke predviđali kako će ga max “otrest” u prvom zavoju i preuzet vodstvo trke , a ka dono lando od 62 bija u vodstvu “tek” 62 kruga , ostavija max aiza sebe gotovo 21 s , kolegu gotovo 42 s , a ostalih 5 koji su završili u istom krugu za više od minutu . jbga , možda lando nije zna da je loš ( za razliku od prognostičara portala) pa je zato ostvarija ovakav rezultat :) :) :)
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon ”zašto ovo ne gledat ka borbu “RB 2” za svoje misto pod suncem jer 6 trka je do kraja , a haas je tik iza “RB 2” u konstruktorskom ??
vrlo jednostavno: zato jerbo rb2 nije ovim fl-om osvojio niti jedan bod, niti je (eventualno) haas izgubio bod. znači, što se tiče kontruktorske borbe potpuno nepotreban fl.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znaš kad je Toto pogodovao AMu? Really?
A afera kopiranja do zadnjeg detalja, uključujući unutrašnjost hlađenja kočnica, Mercedesa od prethodne godine? Pričale su se bajke o tome da je netko slikao pa su oni to po slikama (i onda je svizac zamotao čokoladu)….
A gleda udjela u AM – Mercedes je 2020 imao 20%, Toto 4.77%, kasnije su uletili dodatni investitori pa je to razvodnjeno, ali 2020 skoro 25% nije zanemarivo i gle slučajnosti baš tada se dogodilo pink mercedes koji zahvaljujući TWu i njegovom lobiranju nastavio se utrkivati – srećom AM nije znao što da radi s Mercedesom.
2021 smo dobili AM Sefete, ajde pogodi tko je trebao smanjiti svoj ugovor da bi se napravilo mjesta za AM…..
I tako Toto nikad nije pogodovao AMu…
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko svaka čast na korektnom razmišljanju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
raca .. a meni ništa svake časti na mom lažljivom i nekorektnom komentaru :( naravno da sam izmislija da je lani carlos krug , dva prije kraja trke u abu dabiju pozvan da mu “stave” soft” da bi eventualno odvozija FL mada je to bilo nepotrebno isto ka i ovo ricciardovo . laga sam i da je po “obavjesti” pita lando u mađarskoj 3 kruga prije kraja “vratija” oscaru P 1 . gubitak tih 7 bodova je šala mala no ovaj bod koji je ricciardo “ukra” norrisu je ili će bit krucialan u njegovoj borbi sa maxom zar ne ? nastavija sam lagat napisavši da je RB 2 među “siromašnijim” timovima F 1 , a svi znamo da mu RB izdašno financijski pomaže i zapravo je RB 2 zbog toga među timovima sa najvećim godišnjim budžetom . naravno da korisnicima mercedesovih ili ferrarievih PU nikad ne bi palo na pamet da pomažu vozačima merca ili ferraria npr propuštanjem na stazama koje nisu pogodne preticanjima osim ako vozač nije ocon koji je postupija vrlo iskreno ili glupo kad je objasnija svoje propuštanje levisa u MC . FI je koristila PU merca ( ka i danas ) ,a ocon je i reflektira da bi tim potezom MOŽDA uletija u kokpit merca .
naravno , meni nikad dosta laganja i obmanjivanja pa sam izmislija da sada 7 vozača ima TEORETSKE šanse za osvajanje titule , da je lani kad je samo jedan vozač ima tu šansu posli singapura bilo 150 , a sad kad je puno neizvjesnije posli singapura ima tek 60ak komentara . možda jer je u pitanju norris , a po svemu mislim da i nije baš omiljen među ovdašnjim pukom . “proroci” su predviđali da će ga max “skinit” na startu , prvom krugu jer eto prije singapura je 5 X starta sa P1, a ostvarija tek jednu pobjedu ( zantvoord) mada je i tu na startu poziciju izgubija od maxa . je li puno razočara “proroke” odličnim startom i vožnjom na P 1 sva 62 kruga ?
btw , “zamjera” li tko leclercu koji je ostvarija 26 PP , a ostvarija 7 pobjeda ?
ovo je ricciardu šta se tiče tima , konstruktorskog poretka bilo nepotrebno no postoji li nekakav psihološki faktor u borbi RB 2 i haasa ? jeli itko vidija/primjetija da se sezonama u “donjem domu” vode bitke vozača katkad i prilično interesantne iako niko od njih za to neće dobit ni boda ? zašto to rade kad je nepotrebno jer npr završit na P 15 ili P 16 je sve isto = nema bodova . ali vozačima valjda to nije sve isto i bore se .
“stručnjaci” portala su izračunali da bi lando ima šansu ako pobjedi sve trke do kraja , sve sprintove i u svim trkama odvozi najbrži krug . naravno uz uvjet da max sve trke završi na P 2 . možda “stručnjaci” nisu primjetili da je u zadnjih 6 trka max 4X nije vidija ni najnižu stepenicu podija i ko može recimo garantirat da će u preostalih 6 trka svaku završavat na P 2 . ili da će lando pobjedit u svih 6 ? treba li se nešto pitat i lewisa ili leclerca jer oba su u zadnjih 6 trka po 3 X bili plasirani ispred maxa ? hoće li možda “glave” landu u borbi doć ovaj bod ricciarda ili onih 7 koje je pit u mađarskoj da piastriu ? ma ovaj jedan je puno bitniji od onih 7 zar ne ?
jbga , zaboravija sam da su u laži kratke noge i ovih 5 su me raskrinkali i sa pravom nagradili minusima ….
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon Ti nisi navijač RB ili Honde, npr. kao @zeko. Znači, on je rekao protiv ‘svojih’ da to nije u redu. Ti, kako ja mislim, nemaš neku odabranu ekipu ili vozača koju vatreno bodriš kao, npr. ja McLaren ili Zeko Hondu, već općenito komentiraš, što ne znači da se ja ne slažem sa tobom. Dapače. Mene ne smetaju niti tvoj sarkazam niti duži komentari kao neke i uvijek ih potkrepljuješ sa dokazima i sa realnim vlastitim razmišljanjem, ali u ovom slučaju je drugačije. I sam sam ponekad znao kritički komentirat McLaren kad sam smatrao da nije u redu, iako često navijački gledam, što bi moglo bit i prihvatljivo kad stvari mogu bit i crne i bijele i sive. Kako bilo, evo ti lajkić za komentare, zaslužio si ih.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon sam da još dodam i ovo. Nesportski je to što je Ricciardo napravio, bez obzira na naredbu iz boxa. Direktno se upleo u nešto što je samo između Landa i Maxa, a sa njim nikakve veze. Baš je bio maestralan potez napraviti najbrži krug na novom softu i praznom tanku, čak i u inferiornijem bolidu. Istina, i Alonso je to jednom slično napravio u onoj kombinaciji McLaren-Honda sa očajnim bolidom, ali bez obzira što sam navijač McLarena, imalo je nekog smisla jer je taj bolid bio u razvoju, a i nije utjecao na mogući poredak. Jedno je kad ekipa sama sebe zasere kao McLaren u Mađarskoj, a drugo je kad ti se neko, ničim izazvan , uplete u utrku. Taj jedan bod gubitka me boli isto kao i 7 bodova sami sebi. Čak i više.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@raca
napisao sam nepotrebno, ne da to ‘nije u redu’. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zeko i ta riječ, nepotrebno, meni je izgleda kao neodobravanje, jer uistinu nije imalo nikakvog smisla. Svejedno
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jest, baš će taj jedan bod biti presudan.
Ipak ako bude, može da se sjeti:
A1 Ringa
Silverstonea
Spa
A i Azera, ali ne, on nije napravio grešku, ipak ga je sunce omelo. Pardon, ipak je to bila žuta zastava.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa cak se i slazem da je nebitno da li ce taj jedan bod presuditi, ali je bitna namjera da se s jednom ekipom koja je u vlasnistvu druge potice i ustupa za njen uspjeh, bez ikakve koristi za tu prvu ekipu (cak i na njenu stetu jer je vozac te ekipe zavrsio sporije utrku, ako gledamo bas doslovno).
Dakle direktan utjecaj na prvenstvo bez ikakve koristi za ekipu koja je to ucinila, a to je svakoj nepristranoj i prosjecno inteligentnoj osobi jasno da se ne bi smjelo moci dogadati ili biti uopce legalno.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne slažem se baš sa tobom, ali okej.
Manje više svi bi (su) to radili.
Mercedes sa vozačima koji su u drugim ekipama, evo limenke sada sa svojom B ekipom.
To je, jelte, “dokazano je” Ferkan i ’97. u Jerezu radio sa Sauberom, a neki su potencirali da je Perez u Sepangu ’12. namjerno napravio onu grešku.
Sad da li bi se to smjelo događati, ne znam, jer moralno je da ne bi smjelo, ali se na kraju samo rezultati broje.
Mnogo se ovdje stvari, u ovom sportu, da kažem “kosi” sa moralom, ali valjda tako mora kad se jure jako sitne margine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocekivao sam vise od utrke, ali sve u svemu gledljivo.
Ricci…bio sam ravnodusan prema njemu ostao ili otisao jer nije pokazivao nista spektakularno u ovom svom povratku. Ali sad kad je kraj malo me dirne jer je ostavio neki trag među ljudima koji su u tom malom krugu f1…od vozaca, novinara i ostalih. Dobri duh u tom svijetu prepunom malo opakijih tipova.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas mi je bilo tužno gledati kako je Piastri poslušno puštao McL da mu uništi utrku kako bi glumio potpuno nepotrebnog rear gunnera. Da su pustili Piastrija da se utrkuje imali 1-2.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prozreo si ih. Njihov plan je bio 1-3 ne 1-2.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni su imali plan za Landa, a Piastri – rear gunner pa gdjegod. Nisu pokazali niti najmanju ambiciju da riješi Verstappena, a imao je zvijer od auta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@AnteF1 hahaha
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njegov problem nije bila taktika , već njegove loše kvale.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispravi me ako grijesim ali nije bilo ni jednog pretjecanja do prvih ulazaka u bokseve. Ne racunam start, naravno.
Zapeo covjek ka i svi ostali koji su sjebali kvale
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda utrka nije pružila neko veće uzbuđenje, očekivao sam vatreniju borbu u 1. krugu između Landa i Maxa, ali Lando je napokon dobro startao i odmaglio.
Opet, taj isti Lando je začinio svoju utrku jer vjerujem da je puno ljudi očekivalo da će izletiti negdje nakon ona dva kontakta sa zidovima.
Vidim da se kalkulira oko toga ima li Lando šanse za naslov i koliko tko mora osvojiti… Sve je itekako otvoreno. Maxa može netko pomesti sa staze (kao Grosjean Alonsa 2012.), pogotovo bude li startao redovima iza prvoga. Isto vrijedi i za Landa, moguči mehanički kvar, greške u boxu, greške vozača… Jedno odustajanje obojici će biti od velikog značenja.
RB donosi nadogradnje na COTA-u pa ćemo vidjeti hoće li Mclarenu otežati ili olakšati posao.
Dođe ti žao Ricciarda kada ga vidiš iza utrke sa suzama u oćima. Vjerujem da su te suze više što se nije uspio vratiti na stari ritam i brzinu, nego što možda napušta sport. Jednostavno od prvog dana u McLarenu nešto se nepovratno dogodilo.
Lako je biti general nakon bitke, ali bilo je očito da RB griješi što ga stavlja u bolid. Da je do sada umjesto njega Liam vozio, već bi imao dobrog iskustva i bio bi puno bolja rezerva za Pereza, nego što je sada.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
p.s. Duljina između startne linije i prvog zavoja je 150 metara.
Mislim da Maxu nije ni padalo na pamet nešto pokušati.
Jedino ako bi se Norrisu zgasio motor.
MCL sa Norrisom za volanom je na normalnim utrkama (ne cestovnim) je brži za jedno cijelo zaustavljanje u boksu od svih drugih. (ok Ferrari je imao nesreću.)
Možda bi ga Leclerc mogao donekle pratiti.
MCL je jednostavno svemirska pila u odnosu na ostale, kao što je bio prošlih sezona RB a prije njih (bolje reći njega) Mercedes.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šteta što Lec nije prešao Alonsa i Hulka na početku trke. Realno se mogao natjecati za podij.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Također je šteta što Colapinto nije uspio prestići Pereza – to bi bio šlag na torti; tj. ona višnja na vrhu torte; da te porazi čovjek od tri F1 utrke.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je “kriv” .
Nije htio preteći Hulka jer bi znao da će to napraviti i Leclerc pa onda preteći i njega. Tada bi ostao bez DRS-a i uništavao gume, gubio vrijeme na obrane od Hulka, time u drugom dijelu izgubio pozicije od Hulkenberga i Pereza, teoretski i od Colonela, i Yukia.
Alonso je cijelo vrijeme bio 0,7-0,9 iza Hulka. Taj DRS mu je omogućavao da se brani od Leclerca i drži Hulka na nišanu i undercuta ga.
To nije bila šteta nego fantastična taktička vožnja Alonsa.
p.s. Da je bio Max iza Alonsa, miliš da ih ne bi pretekao? Oprao bio ih samo tako. To je razlika između vozača hladne krvi i Pereza.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slabo sam ispratio ovaj gp vikend, pa tek sad komentiram:
-utrka kako vidim dosadnjikava
-čestike landu na rutinskoj pobjedi, hulku na bodovima i colapintu na odličnom divebombu nakon starta
-drugo mjesta maxa mi ulijeva nadu kako će uskoro opet doć do pobjede :vječnioptimist:
-i dalje se nastavlja niz utrka bec sc-a, te sa jako malo udesa i odustajanja
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onako… duga je stanka pa..
Odjeci utrke u Singapuru.
U jednom trenutku Riccuju je dojadilo da ga novinari proganjaju zbog najbržeg kruga,pa je izjavio:
“Prije utrke sam čuo da se priča po pitu da bod za najbrži krug može vlasniku donijeti 3,5 – 5 milijuna EU. Ovisno da li će biti bitan na kraju sezone. Baš bi mi dobro sjela ta lova pa sam pomislio što ne bih pokušao dići pare kada sam već u prilici”
Video ide dublje u tu temu, raspravlja da li postoji smisao tog boda za najbrži krug i općenito farbanje ljudi o etici u F1. Nije ga loše pogledati, da se prisjetimo ostalih situacija vezanih za neetičku suradnju momčadi. (vjerojatno svi znate da na računalima u youtube hrvatski titl radi sasvim dobro ako prevodi sa engleskog)
https://youtu.be/Npln-OmaMcg
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nestao mi internet u zadnjem krugu gledajući utrku preko streama i do sad ga nisam uspio aktivirati pa se sa zakašnjavanjem javljam. Za Ricciarda samo jedna riječ: Govno. Da je sportaš, i pored odredbi ekipe nije morao napraviti najbrži fl, nitko mu u ovakvom RB ne bi zamjerio. I to protiv ekipe koja ga je masno plaćala za njegove neuspjehe. Utrka ko utrka kod Singapurtjana. Dosadna. Očekuje nas zanimljiv finiš prvenstva za vozače, jer, bez pretjerivanja, ne znam što bi se trebalo dogodit da McLaren ne osvoji konstruktorski.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel ima na TRu da mu je ekipa naredila?
Što bi bilo da je ostao Magnussenov FL?
Jel bi onda bilo problematično ili bi i Magnussen bio pizda što je momčadi za koju je nekad vozio skinuo bod.
Dajte malo ohladite. Niti će Verstappen biti vječno drugi niti će Norris pobijediti sve sprintove i utrke.
Prema tome, manite se čovjeka, napravio je nešto što ga je veselilo i pri tome nije nikoga prevario – odvozio je najbrži krug, to što se to fanovima McLa ne sviđa – tough luck – imao je pravo na to. Za razliku od nekih drugih nije se namjerno razbio, nije se u borbi za poziciju maknuo bez ikakvog otpora, nije nikoga izgurao sa staze nije mu trebala rubna sudačka odluka i gledanje kroz prste. Nije prekršio nikakva pravila nije utjecao na ničiju utrku osim na svoju. Stavio je gume i odvezao najbrži krug. Mogao je i Norris ali nije imao muda – bilo je previše za izgubiti. Norrisov FL bi sigurno bio sekundu bolji od Ricciardovog.
Prilično sam siguran da pravilo o ovom bodu treba redefinirati i staviti da se broji samo ako bilo pretjecanja nakon najbržeg kruga pa makar to bilo i za 18 mjesto.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja osobno sam za ukidanje dodijeljivanja 1 boda za najbrzi krug jer (ne ulazim u to da li je bilo moralno, sportski, nesportski) sada se u Singapuru vidjela sva besmislenost tog pravila: ekipa koja nije ni blizu vrha ostaje zabiljezena u knjigama da ima taj FL. Koja je svrha toga? Teoretski Sauber, posto su uvjerljivo najsporiji, mogu svaku trku staviti novi set softa koji su sacuvali ekstra za to i imati u sezoni 24 FL-a. A bodovni saldo pritom: 0 – nula.
Dakle, ukinuo bih to.
Takoder, neki spominju da se taj bod dodijeli osvajau Polea. Nisam ni za to, jer cemu se inda zaustaviti samo na prvom, ajmo nagraditi prvu trojicu, petoricu, desetoricu..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricc je to odvezao za sebe i točku na kraju svoje karijere. Htio je da u zadnjoj utrci barem negdje bude njegovo ime. On je gotov s f1.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedna stvar. McL je toliko brži od RBRa da je čisti kriminal od strategije da Piastri nije završio drugi, a onda bi cijela ova priča od FL bodu bila bezveze jer je nitko ne bi spominjao.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
” Za Ricciarda samo jedna riječ: Govno. Da je sportaš, i pored odredbi ekipe nije morao napraviti najbrži fl, nitko mu u ovakvom RB ne bi zamjerio. I to protiv ekipe koja ga je masno plaćala za njegove neuspjehe. ”
Ne navijam za Ricciarda , ali moram odreagirati na ovo …
Govno ?! Nije sportaš ?!
Dakle , u navedenoj tvrdnji vidim neke navijačke roze naočale ,tj. tvrdnje :
1. “… i pored odredbi ekipe …” koja ga TRENUTNO SAD plaća , a i dala mu je prvu priliku u F1 (Torro Rosso kroz HRT) , a vjerojatno će i ostati tamo kad se umirovi .
2. ” I to protiv ekipe koja ga je masno plaćala za njegove neuspjehe. ” – BIVŠE ekipe koja si je sama tada krive za sve svoje neuspjehe a ne on ili drugi vozači .
Sve to pišem kao dugogodišnji navijač McLarena da ne bi bilo zabune. Lp !
3
0