Izdvojeno

Leclerc i Sainz ispred Verstappena na kvalifikacijama u Meksiku, Norris pretposljednji!

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 53 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Nakon dominacije Maxa Verstappena na svim treninzima za VN Mexico Cityja, Ferrarijevi vozači iznenađujuće su zauzeli prvi startni red – Charles Leclerc osvojio je drugi uzastopni pole position ispred timskog kolege Carlosa Sainza, a Verstappen je bio tek treći.

Novi-stari prvak možda neće krenuti ni s trećeg mjesta jer je jedan od niza vozača pod istragom za prekršaje tijekom Q1. Nizozemac je stao na izlazu iz pitlanea i time zakočio čitavu kolonu vozača iza sebe, a za isti prekršaj istražit će se George Russell.

Daniel Ricciardo stigao je do fantastičnog četvrtog mjesta za AlphaTauri, odmah ispred domaćeg vozača sestrinske momčadi, Sergija Pereza. Lewis Hamilton, koji je potencijalno prekršio pravila žute zastave, završio je šesti, a zatim slijede Oscar Piastri i George Russell. Odličan dan imali su vozači Alfe Romeo – Valtteri Bottas i Guanyu Zhou zaključili su najbržih deset.

Q1

Kaotična prva runda donijela je spomenute prekršaje zbog kojih će brojni vozači biti istraženi nakon kvalifikacija, a u njoj su ispala i dva neočekivana imena. Tek treći put ove sezone Esteban Ocon nije prošao prvi dio kvalifikacija, a iza njega je završio Kevin Magnussen. Lance Stroll koji nije prošao u Q2 od Nizozemske i Logan Sargeant stalni su članovi prve nokaut zone, a između njih se ovog puta našao Lando Norris koji je od VN Miamija svaki put bio u Q3.

Norris je čekao na izlazak na stazu do samog kraja runde, a to ga je u konačnici koštalo. Imao je loš prvi krug, a u drugom pokušaju dočekala ga je žuta zastava u prvom sektoru zbog Fernanda Alonsa koji se izvrtio na izlazu iz trećeg zavoja.

Q2

Pierre Gasly, Nico Hülkenberg, Fernando Alonso, Alex Albon i Yuki Tsunoda bili su vozači od kojih smo se oprostili na kraju druge runde, no na trenutak se činilo da će umjesto Albona među njima biti Guanyu Zhou. Međutim, Albonu je izbrisano najbrže vrijeme zbog kraćenja drugog zavoja i Kinez se probio do Q3.

Alonsu je ovo prvo ispadanje u Q2 ove sezone i druge uzastopne kvalifikacije na kojima nije došao do Q3 u kojem je do SAD-a bio svaki put. Tsunoda će startati s posljednjeg mjesta zbog promjene kompletne pogonske jedinice i mjenjača, stoga je drugu rundu iskoristio za pružanje zavjetrine Ricciardu.

Q3

Potpuno neočekivano, Ferrarijev dvojac zasjeo je na vrh tablice s vremenima nakon prvih brzih krugova u završnoj rundi. Verstappen je ostao treći s desetinkom zaostatka ispred Ricciarda, Russella, Hamiltona, Pereza, Piastrija, Zhoua i Bottasa.

U drugim pokušajima nismo vidjeli puno poboljšanja, a među onima koji nisu nadmašili prvo vrijeme bila su i oba Ferrarija. Verstappen je imao dobre sektore, no na kraju mu je nedostajalo 97 tisućinki do Leclerca koji je tako osvojio svoj 22. pole position u karijeri, jednako koliko ima i Fernando Alonso. Time je prekinut niz od 11 različitih vozača na pole positionu u posljednjih 11 izdanja utrke na ovoj stazi jer je Leclerc tamo startao prije četiri godine.

Utrka na stazi Hermanos Rodriguez počinje u 21 sat.

Rezultati

PVozačKonstruktorQ3+
1Charles LeclercFERRARI1:17.166
2Carlos SainzFERRARI0.067
3Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT0.097
4Daniel RicciardoALPHATAURI HONDA RBPT0.216
5Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT0.257
6Lewis HamiltonMERCEDES0.288
7Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES0.457
8George RussellMERCEDES0.508
9Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI0.866
10Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI0.884
11Pierre GaslyALPINE RENAULTQ2
12Nico HulkenbergHAAS FERRARI
13Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
14Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES
15Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT
16Esteban OconALPINE RENAULTQ1
17Kevin MagnussenHAAS FERRARI
18Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES
19Lando NorrisMCLAREN MERCEDES
Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

53 komentara

  1. Ricciardo vs Perez 👀



    15

    1
  2. Bar su kvalifikacije zanimljive! Sutra Max opet prvi! 🙄🤣



    6

    0
  3. Bravo Charles & Carlos ¨!!! Forza Ferrariiiii !!

    Vrlo ugodno iznenađen – Ricciardo ČETVRTI !!!



    20

    0
  4. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Bit će tu još svega prije same utrke. Bit će penalty galore :-)



    8

    1
  5. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Pod hitno sankcionirat ove gluposti na izlasku iz pit lanea. Mozda uvest minimalno vrijeme do crte nakon koje smiju izac na trkacu putanju..



    11

    1
  6. Samo cu reci wow za Ferrari sto se tice kvalifikacija, kapa dole ali sutra ce biti izazov. U Monzi su pokazali pace, bili su brzi na pravcu a i danas su, bilo bi fino bar jedno postolje da uzmu sutra



    7

    0
    • Perez vozi doma, gdje ćeš bolju motivaciju. Max će proći Ferrarije pitanje je samo u kojem krugu. Tako da pitanje je hoće li vidjeti postolje pogotovo ako Merc ili McLaren bude brzo napredovao.. s obzirom kako loš pace zna Ferrari imati zbog potrošnje nebi me iznenadilo da nakon izmjena guma budu 4,5



      1

      1
  7. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Sta se ovo desi 😂 Odlično ali ne znam šta očekivati sutra jer nisu bili dobi ni u jednom krugu niti u race paceu.
    Svaka čast za Ricija. Ako Verstapenu i Russellu nakon Singapura prodje stajanje u pitlaneu onda stvarno sudije treba ostaviti da odlučuju i pobjednika.



    7

    1
  8. Jedna (možda glupa) teorija… je li VER igrao Chi fa meno?
    P3 je najbolja pozicija za startat ovu utrku. Je li moguće da je VER tempirao… da je toliko lvl up iznad ostalih da se može tako igrati…. samo za razmišljanje… go figure



    8

    11
    • Sigurno je da nije tempirao. Nikako nemože znati kako će ostali odvoziti krug, čak i da nije čovjek.



      7

      1
    • Lako moguce. U opasnosti pred kaznu, pa su bolid poriktali za trku.

      U zadnjem pokusaju je mogao tempirati oce brze ili pustiti gas



      2

      0
      • Pa da ali nije moralo niti biti zadnjeg pokusaja. Meni se čini da je ovdje efekt zavjetrine, s obzirom na rjeđi zrak, manje izražen nego recimo u Monzi. Generalno mislim da je povećan utjecaj motora, a smanjen utjecaj aerodinamike i tu leži šansa drugima za pobjedu nad RBom



        2

        1
    • @miki the pirate
      Teorija je skroz na mjestu. Ako pogledamo i usporedimo vrijeme s Perezom… Max je cijelo vrijeme bio brži oko 5 desetinki da bi na kraju bio brži za manje od dvije desetinke.
      Sada starta s čiste strane, imati će zavjetrinu i najduži pravac do prvog zavoja. Cijela priča zvuči logično, ali nikad nećemo znati što je zapravo.
      Kao što nećemo znati ni kako je Ricciardo bio onako brz i to još brži od sjedala na koje cilja dogodine. U nekoj teoriji zavjere rekao bih da mu je RB stavio neku opaku mapu za motor. Bude li Riki uskoro mijenjao komponente PU, lako moguća teorija.

      Baš sam uživao malo u ovim pričama :D



      9

      1
      • I Norrisu i Piastriu su ubacili “lose” mape da im ne smetaju na startu, zaboravili ste spomenuti.
        I staza ima 17 zavoja pa ako to pomnozimo s dva dobijemo 34 koliko ce Perez imati godina sljedece godine. Jos ako zbrojimo znamenke od broja zavoja – 17, dobije se 8 sto je jednako zbroju pozicija Maxa i Pereza i zbroju kotaca na njihovim bolidima. Zavjera potvrdjena!



        13

        1
  9. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Sad čekamo konačne rezultate, trojica su još pod istragom uključujući Verstappena…



    2

    1
  10. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Ferrariji izvukli ovo iz naftalina.

    Braco Ricci



    6

    0
  11. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Svaka cast Ferrari,dajte vise bolid dovoljno dobar CL da i on pocne osvajat naslove jer zasluzuje.
    DR odlican,fia sa kaznama i poretkom mozda odluce do utrke.😂



    4

    5
  12. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ricciardo svaka čast.
    A Hamilton, znao sam da laže i mulja u onom članku od jučer prekjučer.
    Imamo velikih problema. Teško će nam biti se i kvalificirati……
    Uvijek pili naopako.
    A što se tiče poretka mislim da jako ovisi o tome tko je sve karte stavio na kvalifikacije, a tko na utrku.
    Vidi se da staza žestoko troši gume.
    Sutra nitko neće koristiti crvene gume osim možda na startu par krugova ili na kraju.
    Sve ostalo će biti žute gume uz par optimista koje će pokušati sa bijelima.



    4

    5
    • kaj ti kenjaš? pa 6-ti i 8-mi su???



      3

      2
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Bobo24 Nije da ti ja sada nešto ovdje moraliziram.
        Ali riječ “kenjaš” nije u vokabularu ove stranice.
        Možemo se ne slagati, ali to izrecimo kulturnim rječnikom
        i nekakvim dokazima ili bar nekakvim razmišljanjima zašto nije tako kako je netko (ja) napisao.
        Ovaj se portal ipak razlikuje od dnevno političkih click bit “prijelomna vijest” medija, ispod koje možeš čitati vrijeđanja po svim osnovama bez ijednog dokaza i sve to na razini neškolovanih pubertetlija.
        Ovdje se ipak okupljamo mi zaljubljenici u ovaj sport i raspravljamo.
        Zamisli da se to pretvori u ponižavanja po nacionalnoj osnovi, političkom opredjeljenju i općenito te stranice su kao *ovno na koji slijeću muhe svih trolova države.
        Nemoj ovo osobno shvatiti.
        Ta kritika ide svima nama, da se ne opustimo i pretvorimo portal koji volimo u smeće.



        6

        1
    • Ne troši ova staza toliko gume nego je Pirelli ove godine donio stupanj mekše kategorije, prošle godine su potpuno promašili s gumama, Max čini mi se lagano odvezao 28 krugova u prvom stintu na softu i skoro 50 krugova na mediumu i nije ni gubio puno na brzini, teoretski si mogao sa hardom odvoziti od početka do kraja prošle godine, tako da ove bi trebalo biti bolje s gumama…



      2

      0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @prodeformero Kak misliš da niko neće koristit soft osim eventualno na početku, da će par optitimista pokušat s hardom, a svi ostali odvest utrku na medijima? Pa svi moraju imati dvije komponente u utrci



      1

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Pa to su dvije komponente. Žute obavezno + crvene / bijele po želji.
        A mjesto na gridu Mercedesa ovisi o stazi i tome da li su se koncentreirali na utrku (jer ima puno pretjecanja ili na poziciju na kvalifikacijama.
        5-6 mjesto im je standardna pozicija kada se koncentriraju na utrku.

        Pogledaj rezultate sezone pa ćeš vidjeti da uvijek kada startaju sa 5-6pozicije doguraju do druge (dok nije došao MCL
        Pročitaj što je bez da ga je itko pitao Hamilton dao izjavu za medije u kojoj kuka da su u banani.
        Ono mogli bi zaglaviti i u Q3, Q2 bi bilo ok a Q1 više od mogućnosti.
        A sama utrka imaju strašnih problema oko ovoga i onoga i sve to zato jer skrivaju novopostavljene venturijeve tunele za koje misle da že im jako pomoći u utrci.
        Usput, staza je jako abrazivna i jako troši gume.
        Dovoljno je kočenje sa 350 na manje od 100 km/h
        U kvalifikacijama smo vidjeli hrpu bolida koji u prvom dijelu staze naprave revolucionarno vrijeme, da bi u trećem dijelu staze ostali bez guma.
        Nemoj gledati samo R.B. MCL, Ferrari Mercedes



        2

        2
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Pero..tvoji komentari su generalno kao neselektivno granatiranje..nadrobis sve sto ti je na pameti bez neke logike, pa sta potrefis, potrefis…



          1

          0
  13. Mclaren
    raca Prikaži

    u Mclarenu su se počeli ponašati ko pijani milijunaši. Koliko je već puta bilo da vozači čekaju zadnji krug da naprave dobro vrijeme, a onda se naleti na žutu zastavu i ode sve u p. m. Trebao je Lando osigurati mjesto u prvih 10, pa onda čekati razvoj situacije treba li spašavati prolaz ili ne, ako su već taktizirali da spase jedan soft. sad će bit jebeno smanjivati razliku za Sainzom, Leclercom a i Alonsom. Kakav gaf



    1

    0
  14. Prvi front row lock up za crvene ove sezone.
    Steta sto je ovo vjerojatno “najlosije” mjesto za bit na PP.
    Low deg bi moga malo produzit nade Ferrarija ali treba prezivit start sutra..
    Mislim da je samo Max prosle sezone ovdje uzeo pobjedu nakon PPa jos od Hamiltonovog prvog zavoja u cetvrtom zavoju 2016e :)



    2

    1
  15. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Taman kada pomisliš da ne može gore po Pereza….



    3

    1
  16. Sqmo je Logan dobio 10 mjesta penaltya, ovo u pit laneu su zaključili da se dešavq zbog minimalnog vremena kruga, koji je uveden da se spriječi usporavanje na stazi kako smo gledali prošlih sezona, te sudci smatraju da je sigurnije da se uspori u pit laneu kakp bi se ostvario dovoljan razmak da svi odrade kako spada brze krugove. Zbog toga su odlučili da neće kažnjavati te događaje.



    2

    1
  17. kad se sjetim samo da je Ferrari nedavno bio nigdje sa performansama na ovoj stazi, ovo se čini kao napredak… još da riješe žderanje guma….. to mi nije jasno da ne mogu naći način kako to smanjiti… kako red bull može biti tako brz i još pri tom odlično čuvati gume? znači da je izvedivo…. taman će to riješiti do drugih pravila valjda



    1

    1
  18. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    p.s. nije o temi, ali i je.
    Pazite noćas se promijenio računanje vremena.
    Nije više ljetno nego zimsko računanje vremena.
    Tek toliko da se nekom ne dogodi.
    Doduše na jesen mogu samo 1 sat unaprijed upaliti tv/comp i gledati utrku. Tada će shvatiti, ako u isčekivanju prolaska tog jednog sata ne zaspu.



    2

    1
  19. Max Verstappen
    Kenzo Donator Prikaži

    Leclerc i Verstappen dinamični duo… Lec 1. u Q, a onda Ver u utrci… 😁



    2

    1
  20. OT – vrijeme komentara je “po starom”, UTC+2


    0

    1
  21. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Talijani su prenesli izjavu FV,TW i jos nekih vozaca di kaze FV da nezna odkuda je dosao prvi startni red i da su tako dobri bili,moraju malo pogledat.
    TW je rekao da je Ferrari najbolje zagrijao gume u pripremnom krugu zato da su tako odskocili.
    GR kaze da bi Mecka trebala biti u utrci jedna od najbrzih ako ne i najbrza.



    1

    0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      O tom potom. Meksiko uvijek ima neke devijacije.



      2

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Prikaži

        Glavna devijacija je visina 2.500 m nadmorske visine staze uz koju dolazi i 20% rijeđi zrak.
        Uz sve to imaju dugu brzu ravnicu nakon koje kočiš sa 350km/h na manje od 100 km/h
        Da ne velim koliko je asfalt abrazivan u Meksiku.
        I drago mi je što Pirelli nije išao slonovski utabanim stazama i pripremio najtvrđu varijantu guma.
        Pripremio je mekše, pa neka se momčadi razmišljaju o taktikama 2-3-4 ulaska u boks ili korištenje bijelih guma koje su toliko sporije….



        1

        1
  22. Neki su pisali da će McLaren glatko preteći Ferrari do kraja sezone. Međutim, Ferrari se bori, a McLaren je kvale zeznuo. Ovisno o raspletu u Meksiku, Ferrari bi mogao i u ozbiljnu borbu s Mercedesom za 2.mjesto, a ne biti “topovsko meso” za McLaren kako su neki najavljivali. Vidjeti ćemo. Osobno se nadam da će Leclerc moći obraniti barem postolje.



    6

    0
  23. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    Hoće li danas Sainz čuvat leđa Leclercu pola utrke, zna li se šta?



    1

    0
  24. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Bravo Leclerc.



    2

    0
  25. Ovo meni sa Ferrarijem je najlaške usporediti sa ženama. DA ti tu i tamo nadu i onda dobiješ pedalu kad se ponadaš da je to to. 😉


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Albonova metla, dominacija Maxa i Alonsa te ostali dvoboji timskih kolega 2023.

Lociranje // Lovro Andraka

Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Još kolumni