Izdvojeno

Još malo od istog: Verstappen najbrži na drugom treningu u Suzuki

Piše: Luka Gregorić

Prije 3 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Stvari se naizgled vraćaju na staro – Max Verstappen postavio je najbrže vrijeme i drugog slobodnog treninga VN Japana. Bio je 3 desetinke brži od drugoplasiranog Leclerca te 4 i pol desetinke brži od trećeplasiranog Norrisa u unaprijeđenom McLarenu.

Velik broja vozača otvorio je trening vozeći na novoj testnoj komponenti guma. Radi se prototipu nove C2 komponente koja će se koristiti iduće sezone. Vrlo su se brzo vozači prebacili na komponente aktualne ovoga vikenda te se većina treninga odvila bez incidenata. Pierre Gasly skratio je trening za 2 minute tako da je izazvao crvenu zastavu blokiranjem kotača i izlijetanjem u drugom Degner zavoju.

Iza prve trojke smjestio se Sainz, a odmah nakon njega slijede Russell i Alonso. Dobar tempo pokazao je Alex Albon na 7. mjestu ispred McLarena Oscara Piastrija. Perez je kao i na prvom treningu završio daleko iza svog timskog kolege sa sekundom zaostatka. Najboljih 10 zaokružio je Valtteri Bottas.

Treći slobodni trening na rasporedu je sutra u 4:30 po našem vremenu.

#VozačKonstruktorVrijeme+Krugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:30.68819
2Charles LeclercFERRARI1:31.008+0.320s23
3Lando NorrisMCLAREN MERCEDES1:31.152+0.464s22
4Carlos SainzFERRARI1:31.237+0.549s22
5George RussellMERCEDES1:31.328+0.640s22
6Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:31.492+0.804s22
7Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES1:31.555+0.867s23
8Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES1:31.662+0.974s22
9Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT1:31.710+1.022s24
10Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI1:31.739+1.051s22
11Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES1:31.771+1.083s22
12Esteban OconALPINE RENAULT1:31.794+1.106s22
13Nico HulkenbergHAAS FERRARI1:31.797+1.109s24
14Lewis HamiltonMERCEDES1:31.829+1.141s21
15Liam LawsonALPHATAURI HONDA RBPT1:32.141+1.453s23
16Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI1:32.165+1.477s16
17Kevin MagnussenHAAS FERRARI1:32.169+1.481s23
18Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT1:32.178+1.490s26
19Pierre GaslyALPINE RENAULT1:32.179+1.491s22
20Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES1:32.320+1.632s25

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

8 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Max će ubit’ boga u svima ovaj vikend. Čovjek hoće SAMO pobjeđivati, i bog. 😎😎



    15

    1
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Na prvu bez nekih dodatnih informacija: Red Bull ubija zavojiti dio staze, već tu dobijaju par desetinki što ce znaciti da ce u utrci u tom dijelu opet minimalno trošiti gume za razliku od ostalih.
    Ferrari dobar, ali jako im je pada pace vec nakon par krugova za razliku od Red Bulla.
    Pa onda Mclaren, Mercedes, Aston.
    Russell se opet cini brzi od Lewisa.



    5

    1
  3. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Dugo je trajalo, cudi me samo da je ferari uspio upisati pobedu. Obicno oni kad imaju priliku zeznu



    3

    0
  4. Dietrich Mateschitz
    toky13 Donator Prikaži

    Race pace prosjek
    Max 1:37.5 M
    Lando 38.2 S
    Leclerc 38.5 M
    Sainz 38.6 M
    Perez 38.5 M
    Alonso 38.6 M
    George 38.6 S
    Lewis 38.7 S

    Ferrari sprzio gume u 1.sektoru.
    Izjava Zak Browna za RB20:
    “I would imagine given Red Bull’s dominance, they turned off their development quicker than others to focus on next year’s car. So that’s a bit scary what might be coming.



    11

    1
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      Rekao sam da Hamilton ponovo pili naopako.
      Pitaju ga kako ide u Mercedesu,
      a on o svima osim Mercedesa.
      Unaprijed si gradi odstupnicu od možebitno lošeg rezultata
      “Joj kako su ti Ferrariji brzi, Joj ako Max ne napravi 30 sekundi prednosti, tu nešto ne valja…….
      Pokušava jednim udarcem ubiti dvije muhe.
      Dizati živac drugima i sebi dati alibi ako mu loše ide.
      Standardna Mercedes spika.



      12

      3
  5. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Boli me uvo za Maxa, samo da Ferrari bude momčad broj 2 ove sezone.



    7

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Albonova metla, dominacija Maxa i Alonsa te ostali dvoboji timskih kolega 2023.

Lociranje // Lovro Andraka

Odnos snaga između timskih kolega, jedine dvojice vozača koji (barem većinom) upravljaju identičnim bolidima, uvijek je zanimljiva tema, stoga se ovdje nalazi pregled timskih duela u nedavno završenoj sezoni Uspoređene su njihove konačne pozicije u prvenstvu, broj osvojenih bodova, postotak njihovih bodova u timskom broju te omjer boljih plasmana u kvalifikacijama i utrkama S obzirom na to da je sprint ove godine zapravo postao format...

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Još kolumni