Izdvojeno

Sainz prvi na drugom treningu u Monzi

Piše: Luka Softić

Prije 4 tjedana, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Kraju dominaciji Maxa Verstappena, barem onoj na slobodnim treninzima, kumovao je Ferrarijev Carlos Sainz, a ispred dominantnog Nizozemca završili su još Norris, Perez i Piastri. Dobru formu Ferrarija u Monzi pokazao je i Leclerc šestim vremenom na treningu.

Odmah na početku treninga Lance Stroll morao se zaustaviti na stazi zbog problema sa sustavom dovoda goriva iako se najprije činilo da je u pitanju hidraulika. Iz Aston Martina su pokušali riješiti problem u hodu, ali je osoblje utrke na koncu ipak moralo ukloniti bolid sa staze tijekom crvene zastave. Trening je nastavljen s oko 45 minuta preostalog vremena, a predominantna vrsta guma koju su momčadi testirale bila je medium. Lewis Hamilton je zasmetao Piastriju, a Alonso je uz Williamse jedini isprobao soft gume u prvom segmentu treninga.

Konkurentna vremena imali su vozači Ferrarija i čini se da bi se mogli uključiti u borbu za podij na domaćoj utrci. Zanimljiva je bila komunikacija Hamiltona i njegovog trkaćeg inženjera u kojoj je Hamilton pitao zašto je sporiji 6 desetinki u prvom sektoru u odnosu na Russella, nakon čega je Hamilton htio prekinuti program treninga radi izmjena na bolidu, a trkaći inženjer ga je upozorio da će izgubiti puno vremena na prepravke te da će im propasti dosad prikupljeni podaci na postojećem setupu.

Većih uzbuđenja do zadnjih 10 minuta treninga nije bilo, dok Sergio Perez na ulazu u Parabolicu nije izgubio kontrolu nad bolidom i zaustavljanjem u zidu izazvao još jednu crvenu zastavu. Ekspresno čišćenje staze omogućilo je bolidima da izađu na stazu u posljednjih 3 i pol minute, što su svi preostali vozači i učinili. Tektonskih izmjena u poretku u zadnjem krugu nije bilo.

Treći trening na rasporedu je sutra u 12:30.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Carlos SainzFerrari1:21.35523
2Lando NorrisMcLaren Mercedes1:21.374+0.019s20
3Sergio PerezRed Bull Racing Honda RBPT1:21.540+0.185s17
4Oscar Piastri McLaren Mercedes1:21.545+0.190s21
5Max VerstappenRed Bull Racing Honda RBPT1:21.631+0.276s20
6Charles LeclercFerrari1:21.716+0.361s23
7Alexander Albon Williams Mercedes1:21.979+0.624s19
8Fernando Alonso Aston Martin Aramco Mercedes1:22.071+0.716s16
9George RussellMercedes1:22.176+0.821s20
10Nico Hulkenberg Haas Ferrari1:22.291+0.936s19
11Kevin Magnussen Haas Ferrari1:22.574+1.219s21
12Valtteri Bottas Alfa Romeo Ferrari1:22.595+1.240s19
13Pierre Gasly Alpine Renault1:22.651+1.296s22
14Yuki Tsunoda AlphaTauri Honda RBPT1:22.696+1.341s23
15Esteban Ocon Alpine Renault1:22.716+1.361s22
16Logan Sargeant Williams Mercedes1:22.755+1.400s24
17Lewis Hamilton Mercedes1:22.783+1.428s23
18Liam LawsonAlphaTauri Honda RBPT1:23.167+1.812s23
19Zhou Guanyu Alfa Romeo Ferrari1:23.346+1.991s20
20Lance Stroll Aston Martin Aramco Mercedes2

Komentiraj

9 komentara

  1. Perez nastavlja tradiciju…



    1

    1
  2. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    I čorava koka zrno nabode ..tako i ferrari


    0

    0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Standardna taktika na domaćoj utrci; podesi bolid da bude maksimalno brz na pravcima, digni atmosferu dobrim plasmanima na treninzima, probaj ubosti pole ili prvi startni red, promjeni boje na bolidu, kombinezonima, kacigama samo da se umiri javnost. Nema veze što će takve postavke u utrci pojesti gume za par krugova i upropastiti cijelu utrku



      23

      0
  3. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Zna li spori Carlos da Leclerc mora biti prvi?



    15

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni