Vladavina Maxa Verstappena i Red Bulla nastavila se i na VN Belgije na Spa-Francorchampsu, posljednjoj utrci prije ljetne pauze. Verstappen je stigao do osme uzastopne pobjede i time ostvario drugi najveći niz pobjeda jednog vozača u F1, a idućom bi izjednačio rekord Sebastiana Vettela postavljen prije 10 godina. Red Bullov rekord povećan je na 13 uzastopnih pobjeda. Nizozemcu je bilo potrebno 17 od 44 krugova da prestigne timskog kolegu koji je startao četiri pozicije ispred njega, a do kraja mu je pobjegao na 22 sekunde prednosti.
Sergio Perez završio je na drugom mjestu, gdje je i startao, a treće ovosezonsko postolje za sebe i Ferrari osvojio je Charles Leclerc koji je startao s pole positiona, ali ga je već u prvom krugu u Les Combesu prošao Perez, a zatim u devetom krugu i Verstappen.
Lewis Hamilton ciljem je prošao kao četvrti, a s obzirom na to da je imao dovoljnu prednost, u pretposljednjem krugu ušao je u boks po novi medium kako bi “ukrao” bod za najbrži krug Verstappenu, u čemu je i uspio. Fernando Alonso ostvario je najbolji rezultat od Austrije petim mjestom nakon što je startao deveti, čime je popravio dosad iznimno loš vikend.
Većina vozača utrku je odradila s dvama ulascima u boks, a George Russell bio je najbolji od onih koji su to uspjeli sa samo jednom promjenom guma. Britanac je završio šesti, dva mjesta iznad startnog. Lando Norris uspio se oporaviti od lošeg prvog stinta i do kraja stići na sedmo mjesto, a osmi je završio Esteban Ocon koji je krenuo 14. te je u svom proboju zabilježio fantastično pretjecanje nad Yukijem Tsunodom s vanjske strane Les Combesa u 38. krugu.
Lance Stroll uzeo je dva boda za deveto mjesto, a posljednji bod pripao je Tsunodi. Iako je na početku utrke Alex Albon letio i s 15. mjesta se probio sve do sedmog, do kraja je pao na 14. mjesto.
Junak jučerašnjeg sprinta Oscar Piastri danas je ostao bez svega već u prvom zavoju. Australac je pokušao proći Carlosa Sainza s unutarnje strane, no pored Španjolca je još bio Hamilton – zavoj je bio pretijesan za svu trojicu, stoga je Piastri dodirnuo zid i Sainzov bolid. Piastri je stao pored staze kasnije u krugu, dok se Sainz zadržao na stazi više od polovice utrke, iako je zbog štete ispao iz bodova.
Pred nama je sada ljetna stanka, a prvenstvo se nastavlja za mjesec dana domaćom utrkom dvostrukog, a uskoro i gotovo sigurno trostrukog prvaka, Velikom nagradom Nizozemske na Zandvoortu.
P | Vozač | Konstruktor | Zaostatak |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 44 kruga |
2 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | +22.305s |
3 | Charles Leclerc | FERRARI | +32.259s |
4 | Lewis Hamilton | MERCEDES | +49.671s |
5 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +56.184s |
6 | George Russell | MERCEDES | +63.101s |
7 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | +73.719s |
8 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | +74.719s |
9 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | +79.340s |
10 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA RBPT | +80.221s |
11 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | +83.084s |
12 | Valtteri Bottas | ALFA ROMEO FERRARI | +85.191s |
13 | Zhou Guanyu | ALFA ROMEO FERRARI | +95.441s |
14 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | +96.184s |
15 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | +101.754s |
16 | Daniel Ricciardo | ALPHATAURI HONDA RBPT | +103.071s |
17 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | +104.476s |
18 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | +110.450s |
– | Carlos Sainz | FERRARI | odustao |
– | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | odustao |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čestitke Limenkama. Max rutinski uz preskakanje ministra obrane i bahaćenje, ali karma zna bit zajebana. Nek pita Nanda :-)
Nadam se da mu (Checu) snovi o prvaku nisu splasnuli. Još ima matematičku šansu :-)
Čestitke i Čarliju. Protiv energetskog pića malo tko može tj. nitko.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Checo 5.0 verzija
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max vs. F2.
Starta sedmi završi sa +22 sec.
F..k this shit.
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Startao je 6. :-)
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a bilo je dobro dok je Hamilton dominirao? 🤷
13
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo nije dominacija ovo je sprdnja.
6
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, sprdnja je bila kad je Mercedes dominirao. Sa onim njihovim PR sr…..
Tipa: Its Hammer time. Pa javljanje da su gume otišle, onda idući krug najbrže vrijeme. I takve gluposti, a imaju u džepu 1s prednosti
Dominacija kao dominacija me nije smetala nego ova PR sr…
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa bore bilo je 100+ ovakvih komentara tako da ne kužim u čemu je problem.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
problem je to što je u redu kad dominira “vaš” tim, odnosno “vaš” vozač, a kad je to neki drugi tim, ne valja… nisam ni ja sretan što je tako kako je, pa ne pišem da je ostatak grida F2… Hamilton je osvojio koliko ono naslova? 7….a Max je tek na putu ka trećem i već se pišu ovakve gluposti… na drugim timovima je da naprave bolji posao za iduću sezonu i pokušaju spriječiti ovakvu dominaciju…
35
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ponovo ti velim da ste licemjerni. Jer kada je mercedes dominirao 100+ komentara kako je to uništilo f1. Kada je to radio ferrari i sada rb to je kao u redu. Dvolično. Upravo to ti i govorim.
6
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ne znam zašto bi ja bio licemjeran, ako ne navijam ni za Mercedes, ni za red bull, tak da si promašio “ceo fudbal”…
mene nisi sigurno vidio da to govorim, tak da džabe meni pričaš… ja sam uvijek protiv bilo kakve dominacije, pa bio to i moj Ferrari… svaki normalan navijač bi htio ravnopravno utrkivanje, točka.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max i RB dominiraju godinu dana, od polovice prošle sezone, Mercedes i Lewis su dominirali doslovno 7 godina – brutalna razlika.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Problem dominacije Lewisa je bio spoj engleske medijske pompe i dizanja u nebesa, Izjave Lewisa i Tota Wolffa gdje su oni Isusi koji hodaju po vodi, a ako pobjedi netko drugi onda je varanje i plač, stalna samopromocija da pati dok vozi, umire, ali se hrabri vitez Hamilton nikada ne predaje. Također suci su mu tada dopuštali sve i nije dobio barem 30 kazni, zapravo njegovi potezi nisu bili niti upitni, a ako je dobio kaznu to je bilo 10 sec kada već ima 60 sec prednosti, dok je njegov protivnik nije više u utrci. Oko Lewisa je baš bilo hrpa negativnosti.
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova utrka samo još jednom pokazuje da iako Rb ima najbolji bolid na gridu, ogromnu razliku tu radi i Max. Perez s nekim drugim da je u timu, vjerojatnost je da ovakvi rezultati ne bih bili. Maxovo podbadanje inžinjera jer mu je dosadno je dost zanimljivo, ali očito imaju takav odnos i to funkcionira
35
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Njih dvojica su jako bliski. Prijatelji. Imaju odličan odnos.
25
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo Horner kaže da ga je GP pitao da odrade extra ulazak u box. 😁 Znaci GP i Max su isti.
Inače, ekipi koja nije do sada, predlažem pogledati duge intervjue sa Maxom, Josom i DC-om. Max je jedan jako dobar momak. Samo je zvijer od trkača.
16
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max lakse prođe Pereza nego Has
Trka dobra iako za Spa ispod prosjeka
Gasly Ocon i Albon odlicna pretjecanja
Oscar 60:40 Sainz krivica po meni steta za obojicu sto su zavrsili u prvom zavoju
Amo sada odmorit i vidimo se u Monzi 😄
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi ipak dao 60-40 krivicu na Sanizovu stranu. Bio mu je Piastri neko vrijeme pored njega (nije “dive bombao”) a ovaj nije ni pogledao nego samo zatvorio vrata. Ali ne znam, svida mi se da nisu isli davati kazne.
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni je Sainz kriv i puno više. Istina, Piastri je mogao prikočiti kad je vidio što ovaj izvodi, ali Sainz je bio preambiciozan po meni..
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a zašto nema kazne? a jučer bilo?
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kazna za koga? Pa kaj nije Sainz imao Hamiltona s lijeve strane (cca na pola metra)? Po meni više je to Oscarova greška a to govorim kao McLarenovac.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je da, do trenutka skretanja u desno Oscar je bio došao do Sainzove zadnje gume. Hamilton je lijevo i ni on ni Sainz ne znaju tko je točno gdje. Oscar ima uvid u situaciju i morao je znati da riskira ako ulazi sa još dva bolida tu. Ili je možda Sainz trebao reći ajte vi ja ću malo stat pa kad prođete onda ću ja. Sainz ima svako pravo krenuti u desno jer mu je lijevo Ham. O ovakvim situacijama je najvisè kriv onaj tko ima najbolji uvid u situaciju i ne odustane. To što je Sainz lock up ao gumama ne znači ništa jer je bolid bio kontroliran pri skretanju bez ikakvih problema. S obzirom da Oscar nije došao do pola Sainzovog bolida kod početka skretanja n i po tom pravilu nije trebao ostaviti mjesta. Rookie greška Oscara. Tako što je prije napravio Max na Kimiju i bila je to greška Maxa 1/1.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso1983 … jako dobro “otvaranje očiju” onima koji veći dio krivice pripisuju carlosu . uštedija si mi “trud” da pišem duži komentar u kojem sam i ja pomislija na sličan “susret” maxa i kimija . interesantno da “objektivnost” zavisi o simpatijama . max Vs kimi je po mnogima bila krivica maxa koji nije bija baš omiljen zbog agresivnosti , a nije ni danas zbog dominantnih vožnji . nasuprot njemu piastri je u zadnjih nekoliko trka “ubra” poprilično simpatija i mada je carlosu uradija ono šta je max uradija kimiju kriv je carlos koji također nije baš omiljen i stalno je podcjenjivan !?!?!? a da je pogledat snimku pa vidit koji je od 3 bolida u trenutku kontakta “vodija” trku ? carlos “stisnut” između 2 bolida je za “dlaku” ispred lewisa i za pola bolida ispred piastria koji je zbog neiskustva i “pogonjen” uspjehom u zadnje 3 trke pokuša nemoguće usprkos tome šta je ima najbolju “preglednost” ….
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max čestitke, nema se što reći osim da je jednostavno nepobjediv. Leclerc uspio izvući maksimum, a Perez je za RB dobar samo na ovakvim vikendima. Šteta za Piastrija, ubio ga Sainz onim lock upom u prvom zavoju. Albon i Alpine u elementu, a Tsunodi svaka čast što je onu karijolu doveo do boda.
Sad odmor od mjesec dana.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolid je strasan i tu nema sumnje, ali ovakvo razmontiravanje timskog kolege samo pokazuje koliko je Max jak i da bez njega za volanom ove dvije sezone nebi bile ni blizu dominantne kao sto jesu.
Cestitke na jos jednoj pobjedi.
Cestitke Leclercu na podiju.
Fernando izvukao puno vise nego se nadao.
Piastri/Sainz, sranja u La Sourceuse dogadjaju.
A sad pauza.
27
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meh
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trebao bi Max svaku utrku zadnji startat da bude zanimljivije.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta je ono Carlos uradio? Opet me Oscar kupuje, tako mirno preko tr u tim momentima. Šteta za njega danas.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz je pored sebe imao Hamiltona, a kroz taj zavoj ne mogu proci 3 bolida.
Kad udariš u zid i u bolid koji je ispred tebe jasno je da si kriv.
U prvoj krivini se trka gubi ..nikad ne dobiva.
Oscar je talenat ali mu još manjka iskustva inace bi popustio gas.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
glupost od McLarena startat sa oba vozača na mediumu, kao da Spa trpi jedno zaustavljanje. Iznenađujuće dobar tempo Charlesa i njegovog Ferraija
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A slušaj, trpi.
Russell i Gasly su išli samo jednom u boks, samo se McLaren vjerojatno zahebo što je išao medium-soft, a ne soft-medium kao i ova dvojica. A i zajebali su ga sa onim hardom nakon prvog pit stopa, tek tada nije imao nikakvog tempa.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lando je išao M, H, S. , a bilo bi bolje da je startao na softu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nevjerovatno koliko je Max gladan i koliko je natjecateljski tip .
Albon odlican , za mene Driver of the day , imao je preko 10 pretjecanja, nazalost tek 14 jer taj bolid jede gume i u sporijim zavojima im trebaju pomocni tockici .
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max u beast modu !!!
Bravo Ferrari i Leclerc , izvukli maksimum danas.
Mcl fulao setup, previše downforcea imali na zadnjem krilu, gubili do .900 na pravcima.
Krack rekao da su otkrili uzrok losih nastupa, i da stizu u Zandvoort sa novom nadogradnjom koja bi ih trebala vratiti gdje su bili na početku sezone.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da se McLaren kockao i nadao se kiši tj da su dali sve na kišni setup.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Steta da RB nije poslusao Maxa i odradio taj dodatni stop, ocito je mogao cuvati gume i napraviti dovoljnu prednost, ovako je Hamilton +1 blize Alonsu. Steta i za Carlosa, ali Oscar je rookie i naucit ce bolje prolaziti ovakve situacije, kao sto su i Max i svi ostali.
Zanimljiva je bila kolicina razlicitih strategija, da nije bilo toga bila bi relativno dosadna Spa. Steta jer je mi je jedna od najdrazih staza.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja neznam dali sam dobro vidio, ali meni se učinilo da je Max radio “lift and coast” dok je lovio Pereza 🙂. Znači da netko nekog prestiže u istom bolidu sa istim gumama na tako lagan način to još nisam vidio u f1…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto to nekoga čudi? Pa koliko je Max dobar toliko je Perez los. Pa čovjek sa lanjskim Red Bullom nije uspio biti drugi.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oko Australije je Perez sam izjavio da je bolid jednako rađen prema njemu i Maxu. Max ima pola sekunde više u rukama. Problem je Perez nije konstantan Max je. I kad pribrojis pol sekunde gdje Max brzi onda dobivas veliku razliku između dva vozaca u istom timu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda i najveci problem Pereza je bas to da nema konstantu. Puno se spominjalo Bottasa i Rosberga, ali mislim da oni i kad su zaostajali za Lewisom bili su konstantni. Nije li Rosberg jednon nanizao 7 pobjeda za redom uz Lewisa?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a ono teško ga prestići..dođe na ravni dio i da gas,,,, pa nisam baš vidi da e mučio .. pametnome dosta
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mene je se najvise dojmio boks Red Bulla. U trenucima kad Perez vodi oko 2.4 sekunde oni Perezu mjenjaju gume 0.9 sekundi duze nego Maxu. Gotovo nikad nisam vidio da Maxu mjenjaju u vise od 2.5 sekundi, a Perezu mjenjali mislim 3.4. Naravno, kao rezultat, Max se unatoc kasnijem zaustavljanju zatekao na 2.3 sekunde netom po izlasku iz boksa i ubrzo pritisnuo do DRS-a. Jasno, pretekao bi ga malo poslije, ali ovo mi je cak sumnjivo i bezvezno da su Perezu gotovo sekundu uzeli vise u boksu. Zar nemaju iste mahanicare? Bravo i za Tsunodu, kazu da ce ga Ricciardo rijesiti, ali on je bar uzeo bod za razliku od Ricciarda. Drago mi je da mi je Leclerc na postolju, imao je prilicno mirnu utrku. Vitez opet konstantan i mocan. Haas i Alfa Romeo i dalje bez izgleda, Williams je bar bio borben danas (Albon naravno, dok ce Sargeanta nadam se zamijeniti Mickom za nastavak sezone). Max? Nevjerojatno kako je konzistentan, nema izlijetanja, nema ozbiljnih gresaka, nema slabijih vikenda, nema pehova. Suludo.
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Suludo je uopće sugerirat da su Pereza namjerno držali duže u boksu, svima su gume zapinjale pa se odužilo. Inače ako pogledas Perez je skoro na svakoj utrci imao brži pitstop od Maxa. Isto tako ušao jr u Box kad je razlika bila 2.4 zaostatka, na kraju kad je izasao i krenuo dalje Max je opet zaostajao oko2.4. Jedina prava razlika je bila za što je na mediumu mogao puno više pritiskati za Perezom.
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez ima najbrži pitstop ove sezone 1.9s……
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Više od same utrke, impresionira ljepota staze Spa, njezina uklopljenost u pejsaž, prolazak svakog njenog zavoja i pravca je simfonija. Više nikada tako nesto nece izgraditi jer sve ide prema konzumeristickom kiču.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A kako je tek lijepa bila do 1978.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1966. film Grand Prix ili igra s istim naslovom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Broj komentara sve govori o utrci.
Za Spa dosadnjikavo.
Bravo za RB i Maxa liga za sebe. Perez kao da vozi drugi bolid, ne bi se čudio da ga Ham stigne po bodovima do kraja sezone ako RB stane s razvojem.
Bravo za Leclerca.
McLaren loše.
Nadam se nakon stanke dobrom setu utrka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovako:Max je bolji od Pereza,tu nema dileme,ali..
ovakva razlika je presmješna s obzirom na pocetak sezone i dvije Perezove pobjede…i ne moze me niko uvjerit da je Perez toliko pao,da ga Verstapen sa ovakvom lakoćom prelazi…sjetite se Baku,onolika ravnica a Perez drzi Ver na 2 sekunde i tako do kraja…nakon te utrke Perez zaboravlja vozit a Ver sa lakoćom pobjeđuje….ajd sto Perez gubi od Ver nego nakon Baku-a Perez gubi ladno i od drugih vozaca…i sad kad Max ima ogromnu prednost Perez se vraca na postolja!!!!
Jednostavno:Max i Perez ne voze isti bolid!!!
7
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
osjetio je da nema potporu od tima kao što ju ima Max, psihološki je izgorio, počeo redati greške, s tim je igubio samopouzdanje i jbg.. domino efekt
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To plus Max je postao još sigurniji u sebe, nadogradnje su djelovali i gotovo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da,da,da…nakon pobjede Pereza u Baku mogo je samo pucat od samopouzdanja,a nakon 7 dana oni dođu u Miami i Perez starta prvi a Max u sredini poretka i gle cuda…Perez se muci sa soft gumama a Max je ladno mogo odvozit cijelu utku na softu…price za malu djecu…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakve su to gluposti o dva različita bolida kod Red Bulls? Radi se o samo jednom, Max je najveći vozač ikad! To što on radi konkurenciji je za anale. Budite sretni što možete vidjeti majstora na djelu tako da možete djeci pričati o liku i djelu dotičnog.
10
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A prije njega Lujo, a prije Luje Seb, a prije Seba Schumi, a prije Schumija (nastavi niz) …
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez nije ništa lošiji od Rosberga. Zaključak donesite sami
4
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je ipak Rosberg bolji vozac od Pereza. Uostalom ima titulu protiv Lewisa što nije nimalo lako za ostvariti. Umalo i dvije
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perec je loš.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rosberg je doktor nauka za Pereza…totalno promašena usporedba…Perez je dobar kad se sve zvijezde poklope a to je mozda dva puta u sezoni
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahaha čuj Perez i Rosberg da su isti, odličan vic moram priznati.
Ali ako hoćemo to kao ozbiljno sagledati onda upravo suprotno, nema niti jednog mjerljivog parametra u kojem je Perez bolji od Rosberga. Ali baš niti jednog, od kvalifikacija, utrke, konstantnosti itd.
To što neki vole spuštati Rosberga da bi ispalo da je Ham imao šetnje do naslova je druga stvar.
Rosberg je od juniorskih dana bio top klasa.
Čovjek je dobivao MS (malo starijeg doduše, ali vidimo po Alonsu da godine ništa ne znače) i Hama i istom bolidu.
Malo njih bi to moglo.
Ako ništa podcijenjen je, a ne da ga se uspoređuje sa jednim Perezom koji je srednja klasa vozača u najboljem slučaju.
Tako da zaključak kako je Perez bolji tj.isti kao Rosberg je sulud u najmanju ruku.
Rosberg bi u ovom RB itekako pritiskao i namučio Maxa, a ne da ovaj ima duplo bodova skoro kao u odnosu na Pereza.
A ovo sve govori netko tko uopće ne voli Rosberga nešto pretjerano.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za dio o različitim bolidima se apsolutno slažem da je to bezveze priča i da nema govora o tome.
Za dio o tome da je Max najveći vozač ikad, mogu samo reći, ne pretjeruj.
Za ovaj “analni” dio, ako nekome nešto radi za anala, onda to radi jedino Checu, nikome drugom.
Čisto sumnjam da bi to radio jednom Hamiltonu ili Alonsu, pa čak i Leclercu, Russellu ili Norrisu, da ovi voze isti bolid kao i Max.
Naravno, ako bi ih dobio ili dobijao (pogotovo, ovu trojicu mlađih, jer nisu očeličeni u borbama za titulu kao što su Hamilton ili Alonso), to opet ne bi bilo ni blizu razvaljivanje, kao što priređuje Checu.
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko od navedenih nebi imao šanse protiv Maxa. Max je stroj.
8
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
De mi objasni kako to onda nije radio do prije dvije godine? Ah da , ima nesto i do bolida koji vozi. Naravno da je Max odličan vozač. Ali nazivati ga najbolim ikad jer ima sada auto koji prolazi sve i bez drs a je ipak pretjerivanje.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi dobri vozači su geniji u superiornom bolidu. Montoya bi bio car kakvog nema da je imao godinama Mercedes i Red Bull, Kimi, Alonso, Button…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uživo sam gledao Sennu, Prosta, Mansella I ostale velikane. Nitko, nije imao toliku sinergiju sa bolidom kao što to ima Max. Razlika između Bulla i ostalih je razlika između Pereza i u današnjoj utrci Leclerca ostalo radi Max.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači po tvojoj teoriji je lani RB bio losiji od Ferrarija? Neki vozači ne izvlače maximum iz bolida a neki da. Ako ćeš usporediti sporijeg vozača Red Bulla sa nekim onda ga usporedi sa sporijim vozačima drugih ekipa. Pretpostavka je po nekima da je Mercedes 2021 bio desetinku u prosjeku brzi od red bulla. Kako onda Max nije sa tih 0.5 sekundi bio konstantno brži od Mercedesa u prosjeku 0.4 sekunde odnosno izdominirao sezonu? Perez je loš to je i ptici na grani jasno. No ne može se zbog njega reći da su doslovno Mercedes Ferrari i McLaren malo sporiji od Red Bulla. Odnosno po toj logici je na zadnje dvije utrke onda McLaren imao najbrži auto. Max razvaljuje Pereza. No u odnosu na ostale su daleko bolji u svakom pogledu. Perez jednostavno ne ispunjava potencijal bolida dok dečki poput Landa Lewisa Alonsa Leclerca to rade pa ispadne da je razlika manja nego što je. Rb je za Ferrari miljama ispred što je dokazao na prvoj ravnici jučerašnje utrke bez drsa. Drugi par opanaka je to što Perez nije uspio od prvog kruga sa 1,5 sekundi prednosti tu istu podebljati do 42 krguga na više od 4 sekunde. To je zapravo smjesno s obzirom na razlike u bolidima. Zadnja dva kruga je prednost otišla na 10 sekundi jer je Ham otišao po nove gume za FL a Leclerc digao nogu sa gasa.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka generqcija ima navijače koji ne shvaćaju da je dominacija do bolida.
Možda nije potrebno gubiti vrijeme na pojašnjavanja i svađe nego ih pustiti da uživaju u svome navijanju dok traje.
Za 5g netko će drugi dominirati dok će oni pojašnjavati da je to zato jer taj ima najjači bolid, ali kako je Max najbolji vozač.
Mi ekipa MSa, Alonsa, Seba, Lewisa i ako još ima onih od Ayrtona ovdje smo već to prošli 😄
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, ali ovo je najdosadnija era. Do bolida je, a Red Bull nakon smrti Dietricha mi je najgadljivija momčad ikad. I nitko i ništa to ne može popraviti.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
perec je kao sto sam oduvijek govorio rang vozaca ala hulkenberg ocon ili grosejan. nevjerojatno je koliko je lik los. bice dobro ako bude drugi. ostalo f2.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bio sam na Spa za vikend i gledao utrku uživo, većinom kod Bruxelles zavoja. Svakim krugom se osjetilo da Perez ne može držati taj tempo od kad ga je Max pretekao, jel to zbog različitog setupa, bolida, glave ili talenta, to je za drugu raspravu. Ali Max je bio svaki krug konzistentan (barem tamo kod mene), svaki put slična putanja, svaki put u isto vrijeme dodavanje gasa itd.., kao robot.. nije Perez bio loš, ali svaki put bi stisnuo gas malo iza Maxa i već se tu osjeti da je ovaj bolji.
Ostalo, staza super, puno hodanja, ali da se nać lijepa pozicija za gledanje utrka. Puno Maxovih navijača, nevjerojatno nešto i naravno puno blata :D
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bruxelles je odličan dio za gledanje, bolidi su jako blizu, panning savršen.
napiši putopis, pošalji vetmi. ili barem foto galeriju.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo je vidjeti u prijenosu kad je Max dohvatio Pereza, onboard snimka zadnja sikana, Source, i do Kemmela. Vidjelo se onboard koliko Max bolje i preciznije ulazi u zavoje i kako rapidno skida prednost. Naime onboard se lijepo vidi kako Max ulazi u zavoje, a kako Perez ispred njega. Vidjelo se da ne uspije Perez odrzati prednost.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam gledao trku u Imoli (Acque Minerali zavoj) i istu stvar sam primjetio: svaki put jednaka putanja, jednako daleko prelazi s kotacem na rubnik, ista tocka gdje daje gas, covjek je doslovno masina. Jedini drugi vozac kojeg sam primjetio da je isto tako konzistentan je Leclerc.
Sto se tice Spa, jesi li kupio general admission karte ili bas za tribinu? i gdje si kupio?
Zanima me jer postoje staze u kojima se General Admission uopce ne isplati, dok kod nekih staza su ljudi odusevljeni s time da mozes gledati stazu od gdje god. Ali svakako mislim da si bio na jednom od ljepsih zavoja. I ja te poticem da napises putopis i posaljes urednicima ;)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uzeo sam general admission karte…
Uglavnom, u subotu sam došao taman oko 10 h na F3 i bile su već kolone ljudi, ali ok, dalo se je pronać zanimljivo mjesto (npr. bio sam taman kod Radilliona). U nedjelju sam došao dosta rano, oko 8, pola 9 i otišao skroz do Stavelot zavoja, već je sve bilo krcato ljudima. Iza porsche cupa sam odlučio otić do Bruxellesa i jedva sam hodao okolo i zgurao se tamo među ljude u blato.. I onda ta kiša, u subotu je dosta padalo, u nedjelju malo vadiš kabanicu, malo spremaš, ali ok.. sve je to dio tog vikenda…
tako da zaključak dal se isplati general admission? definitivno, samo trebaš imat volje, a ako baš ne želiš sjedit na kiši, gurat se s ljudima i dolazit rano na stazu, onda vjerojatno ne.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel ok meni kao dugogodišnjem pratitelju, tamo negdje od početka novog milenija reći da mi je ovo daleko najgora sezona u F1 koju gledam jer je dosadnija i od onih godina Mercedesove dominacije.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
tad je barem SC znao malo restartat grid, sad nema ni njega
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih se složio. Prijatelju makni Red Bull iz svoje jednadžbe i prognoziraj tko će biti treći, četvrti, peti, šesti. Hoće li Ferrari biti na podijumu ili na 9. mjestu. Totalni kaos. Problem je što će ljudi ignorirati poretke u trci i samo se fokusiraju na činjenicu da je pobjednik po pravilu desne ruke – MAX i uvijek Max.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jadni perez . loš je jer ne može pobjedit maxa u istom bolidu . loš je jer je tek 2. u prvenstvu sa 50 bodova ispred 3. alonsa i 51 bodom više od LH 7 X prvaka ( uzostale rekorde koje drži ) , 90 bodova više od budućeg prvaka leclerca … znam , do bolida je jer sergiov RB vozi sam , a izgleda i maxov jer posli Q u mađarskoj pročita sam komentar o “osrednjem” vozaču ( maxu ) u top bolidu i top vozaču ( lewisu ) u osrednjem bolidu . na kraju trke je “osrednji” iza sebe ostavija top vozača 39 s ne zbog talenta , vještine nego zbog bolida .
naravno da usporedba rosberga kojeg su od “dragosti” dok je bija aktivan nazivali barbika i sergia ne dolazi u obzir zar ne ? a da je pogledat malo kakve su rezultate postizali nico i sergio dok nisu “startali” u top bolidima ? n eznam bi li se neki razočarali kad bi vidili ( da su tražili , želili vidit )da je sergio vozeći sauber , jednu sezonu McL , FI/RP bija uspješniji od nice koji je vozija williams 4 sezone . u 2 sezone saubera perez je 3 X bija na podiju , 1 X odvozija najbrži krug ( MC 2012.)… u 4 sezone williamsa rosberg je ostvarija 2 podija i 2 FL . sergio je u F 1 “starta” 2011. , a već 2012. je završija prvenstvo 10. iza 9. rosberga sa – 27 bodova ;) btw , rosberg je prije “starta” u 2012. iza sebe ima 108 , sergio 17 GP – a . te sezone nico je ima 3, sergio 6 odustajanja . sergio se 3 X penja na podij u sauberu , rosberg 2 X u mercedesu koji je ipak bija nešto bolji bolid od saubera zar ne ? nico je ostvarija tek 3 pobjede u mercu od 2010. do kraja 2013. kad je merc bija tek solidan i to u prvom dijelu sezone . gro rezultata rosberg je postiga od 2014. do kraja 2016. dakle u vrime kad je merc bija zahvaljujući bliskoj suradnji sa FIA početkom turbo ere i tokenima raketa u odnosu na sve druge timove . ovim ne želim reći da je rosberg loš , dapače mislim da je bija odličan vozač ( nikad za mene nije bija barbika ) , sergio je jako dobar ,jedan od najboljih od ostatka grida kad je vozija FI/RP i po “kvaliteti” nije baš daleko od rosberga . možda neke “vara” to šta je nico dobro parira lewisu , a sergio baš ne može maxu ali mislim da je max sa 25 puno bolji , zreliji nego šta je bija lewis sa 25 – 26 . zato je pametni , zreli rosberg moga parirat lewisu , a sergio maxu ne može jer ovaj ima atribute ” robota & zabavljača” tj skoro ne griješi , a tokom vožnje zna i “zabavljat” pit —npr kad je “obavjestija” pit kako je jako vruće pa neka ne zaborave pit dosta tekućine . drugi višekratni prvaci su možda bili precizni ka max zadnje 3 sezone ( teško je procjenit preciznost , bar meni ) ali nijedan se TR nije zna našalit sa pitom osim maxa . “jaka glava” , ubojita preciznost , agresivnost , a ipak donekle i ležernost su ubojiti “koktel” kojem danas niko ne može parirat pa zašto se čudit šta to ne može ni perez u istom bolidu ? možda bi moga ricciardo koji je dobro starta u AT , protiv “moćnog” yukia ima 1 Vs 1 i 100% će zamjenit lošeg pereza ….
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne može se uspoređivati Williams kojeg je vozio Nico Rosberg, i Sauber kojeg je vozio Sergio Perez.
Williams je bio na dnu. Nije puno bolji bio niti Sauber, ali ipak je bio bolji bolid od Williamsa sa Cosworthom, odnosno Toyotom, ( 2006. / 2009. ).
Da, točno. Mercedes je bio bolji od Saubera – apsolutno, ( 2011. / 2012. ).
Moje mišljenje: Nico Rosberg je bolji i kvalitetniji vozač od Sergia Pereza.
Naravno, zadržavam i imam pravo na svoje mišljenje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Loš” je zapravo dosta relativan pojam. U usporedbi s momčadskim kolegom ne da je loš nego je truba. S druge strane s obzirom da vozi najkonzistentniji/najbrži bolid u najbolje organiziranoj momčadi, Checo ispunjava ocekivanja i debelo je drugi. Ostali konstruktori solidno kaskaju za Red Bullom po pitanju “pacea” pa tvoje petlje o tome ko je ispred koga sa koliko pobjeda/naslova/itd nemaju zapravo nikakvu svrhu ni vrijednu argumentaciju osim pokušaja provokacije određenih komentatora…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
tek sam sad primjetija da je posli 12 lanskih trka mick ima 12 , a zamjena mu hulkenberg 9 bodova . odluka da momčića zamjene proslavljenim veteranom je za
sada OK ( tek 3 boda manje od micka) , a bit će i bolja jer siguran sam da će u preostalih 10 trka NR osvojit još pregršt bodova i pokazat da su griješili oni koji ga nisu angažirali za neki top tim .
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da kriterij nisu bili bodovi, nego neplanirani troškovi izazvani bliskim susretima s barijerama.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
naravno da bodovi nisu i nikad nisu bili kriterij . zbog toga je npr max chilton jedan od najuspješnijih vozača novije F 1 . istina u svojih 35 GP – a nikad nije osvojia ni boda ali je zato ima samo jedan sudar . samo … ako se ne varam dio financijskog kolača koji timovi na kraju prvenstva dobivaju od FIA zavisi od konstruktorskog plasmana a to je direktno vezano uz broj bodova koje tim osvoji . mick je 2022. sa 12 osvojenih bodova makar donekle pridonio da u konačnici haas bude bolje plasiran od AT čime su od FIA dobili nešto više novčića . mickov doprinos je moga bit i veći da ga u mislim 2 trke timske odredbe nisu sje*ale . “mala komparacija” u svojoj 2. sezoni vozeči nejaki williams russell je u TRKAMA ima 3 odustajanja zbog sudara ili nesrića pa ? je li g aneko zamjenija/”odstranija” iz tima , F 1 zbog toga ? mick je lani ima jedno žestoko razbijanje u MC i to je bilo sve u TRKAMA . koliko je russell ima razbijanja u FP ili Q n eznam ali znam da je mick i tu zna razbijat makar dio bolida . ne znam koliku je financijsku štetu “zaradija” haasu ali mislim da je osvajanjem 12 bodova koji su pomogli timu da bodovno pretekne AT makar dio svoje štete kompenzira .
u MC i nije neki “problem” razbit bolid . npr 2018. je leclerc u 70. krugu naguzija ( ka i max grosjeana na istoj stazi ) hartley -a uništivši oba bolida , “ponovija” je to i 2021. kad je u Q iako je osigura PP forsira i zabija se u ogradu . 2018. u belgiji je katapultira hulkenberga dobro oštetivši oba bolida . baku 2019. zabijanje u ogradu šta i nije neki problem u bakuu tj uličnoj trci . sitimo se australije 2016. sudara alonsa i gutia i kako je izgleda bolid alonsa posli tog sudara .a alonso , jedan od najboljih je tada iza sebe ima 14 sezona i 253 GP – a . poanta … veliki krš se može dogodit vrlo iskusnim svjetskim prvacima ( alonso) ili jako talentiranim momčićima ( i maxu i leclercu u MC ) pa zašto se nije moga dogodit i neiskusnom micku ? zato jer nosi slavno prezime pa se svaka njegova greška/krš gledala kroz elektronsi mikroskop , a da nije sin MS onda….. to bi se moglo tolerirat zbog mladosti i neiskustva ? i s obzirom da bodovi nisu kriterij onda je max chilton možda No 1 , bez bodova ali gotovo i bez krša :) :) :)
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možemo se prepucavati do prekosutra ali Haasu je kriterij (ili izlika) za prekid suradnje s MS-om bio broj uništenih bolida.
MC – savršen vozač za Haas.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne razumijem tko je MC? Schumacher je imao priliku osvojiti bodove i u Kanadi gdje mu je riknuo bolid te na jos jednoj utrci gdje se u smiraj utrke sudario s Vettelom, a bio je u poziciji dobiti bod ili dva. Ruku na srce, u kvalifikacijama je daleko slabiji nego Hulkenberg ove godine, dok u utrkama nije previse zaostajao za ovim sto rade Haasovi vozaci ove sezone. Netko je rekao da se razbio u Monte Carlu, ali razbio je i u kvalama za Naftnu utrku zbog cega nije ni nastupio u utrci, a razbio se i u kvalama za Japan, i to nakon sto se vozio stazom po isteku brzih krugova.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lec je “naguzija” Hartleya u Monacu jer su mu očigledno otkazale kočnice nakon tunela.
2018. u Belgiji nije katapultirao nikoga nego je Hulk katapultirao Alonsa preko Leclerca.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bte ni ovaj avalon NR mi nije jasno tko je. Mozda bi trebali prestati pisati incijale.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
MC je Max Chilton, vozač kojeg spominje Avalon.
Idealan je za Haas jer se nije niti jednom razbio u dvije sezone, ali nije osvojio niti bod.
(ovo o bodovima i sudarima Avalon kaže, meni se nije dalo provjeravati povijesne podatke)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fan Zone dođe ispred Eau Rouge i kada pogledaš tu krivinu,mi ne možemo na tv vidjeti koliko je strma da ne povjerujes.
Max na nivou,puno bliže Lecklerc Perezu nego Perez Maxu.
Njih 3jica prodaju i onda vječnost do Alonsa…
0
1