Toto Wolff kaže da je razočaran Mercedesovim performansama na Silverstoneu koji im je prošlih godina uglavnom odgovarao s obzirom na karakteristike bolida.
“Mislio sam da će Silverstone biti naša najveća prilika, s obzirom na naše performanse u prošlosti. Međutim, to nije bilo tako. Možda će na nekoj drugoj stazi biti više šanse.”
“Vjerujem da možemo pobijediti Maxa s dobrom ekipom ljudi, najboljim vozačima. Samo im moramo dati bolid koji je predvidiv, a ne ovu ‘Divu 2.0’. Ovaj bolid je puno kompliciraniji od prvog.”
“Mislim da bolid nije bio onakav kakav smo imali na Silverstoneu prošlih godina. Na ovoj stazi smo zaista bili jaki i dominantni. Brzi zavoji nam [sada] nisu bili toliko jaki u usporedbi s direktnim rivalima. Također, mučili smo se s trakcijom na izlascima iz zavoja.”
Mercedes će uskoro prebaciti fokus na razvoj bolida za iduću sezonu.
“Nemamo izbora. Druga ili treća pozicija za ekipu ne znači previše. Moramo se vratiti i biti u mogućnosti osvojiti naslov. To se neće dogoditi ove godine i moramo se fokusirati na iduću godinu. U nadolazećim utrkama ćemo učiti, razvijati i osigurati da sve to prenesemo na iduću godinu.”
“Međutim, pravilnik je isti kao i ove godine pa nećete ništa naučiti ako nastavite s itim bolidom. Moramo dobro pogoditi taj balans.”
McLaren je u Britaniji ostvario svoj najbolji rezultat sezone, a u Mercedesu su primijetili da imaju sidepod sličan Red Bullovom. Wolff kaže da se ekipe prilagođavaju i usvajaju Red Bullov koncept:
“Bočni usisnici i dizajn bolida je samo jedan dio šasije. Očigledno, to izgleda kao vrlo zanimljivo rješenje, ali većina brzine dolazi iz podnice i difuzora. Još nismo vidjeli kako su oni interpretirali taj dio pravilnika.”
“Što se mene tiče – radi se o paketu. Vidite da brzi bolidi izgledaju vrlo slično kad se gleda bočno ili od gore. Toga smo definitivno bili svjesni. To je možda indikacija u kojem smjeru se ide.”
Wolff je zaključio da je Mercedes već razmišljao o Red Bullovom konceptu bočnih usisnika, ali nisu mogli prilagoditi postojeći koncept bolida da integriraju to rješenje. Kaže da će opet razmisliti o istoj soluciji za novi bolid, za 2024. godinu.
“Isprobali smo to u zračnom tunelu u vrlo ranoj fazi kako bismo vidjeli koliko to prostora za napredak otvara i koliko bi bilo brzo. Međutim, gubitak downforcea je bio vrlo značajan.”
“Ne želimo raditi na tome ove godine. Promijenili smo smjer dizajna i mislim da imamo sjajnu ekipu ljudi na čelu s Jamesom [Allisonom]. Siguran sam da će razmisliti o tome, s obzirom na napredak koji su ostvarili.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“najboljim vozačima” 😂😂 Na čemu je ovaj To, da mi kaže gdje da nabavim
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjava da podizanje morala, isto bi rekli i drugi šefovi top ekipa
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se gleda duo, možda je i u pravu
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa mozda i je u pravu sto se tice jednog dijela vozaca.Nije LH kao neki prvaci koji su bili dobro natamburani od kolega. Alonso i LH najbolji vozaci zadnjih 25 godina mozda.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
složio bi se s totom, koliko god mi ne bili dragi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neznam šta je krivo rekao, Lewis i George i jesu među najboljim vozačima na gridu, pogotovo gledajući skupa kao tim.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na stranu sa time Lujo ovo ono englezi i normalna omrženost istih. Merc ima možda najbolji vozački par na gridu. Ako nije najbolji onda su sami vrh , mada meni osobno Alonso je bolji od obojice ali Stroll nije kao ni Perez u RB u uz Maxa koji je vjerovatno najbolji vozač trenutno. Leclerc i Sainz jesu odličan vozački par no i jedan i drugi imaju oscilacija i kikseva. Lewis i Russel u kombinaciji sa Mercedesom su netko koga se nepodcjenjuje. Ne volim ih ni ja , no opet …… treba biti realan.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pričam ti priću
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel tko zna koje godine će Ferrari pokušati ići putem Red Bulovog koncepta? Znači Merc čim je promjenio usisnike perfomanse su im skočile. McLaren je usvojio ovijes kakav ima RB i skok u perfomansama je drastičan. Slično bi opisao i AM skok u zimskom razvoju. Naravno da nije lako kopirati i nikad kopija nije kao original jer jedno je ono što se okom vidi a sasvim drugo je ono “ispod haube”. No očito je da ekipe koje su se fokusirale na RB ov kocept su napravile najveći pomak u perfomansama. McLaren u nedjelju je izgledao gotovo konkurentno. Kraj utrke poslje SC je RB koristio soft, dok McLaren hard i zaostatak je bio 3,7 ili 3,8 sec. To uopće ne izgleda lose. Zato se pitam što Ferrari čeka? Da ih i Hass ostavi iza sebe?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kineza nek zaposle, oni su vrhunki u izradi kopija
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam i prosle godine je McLaren imao istu komcepciju ovjesa kao RB, za prednji sam 100% siguran u to, za straznji mislim da je isti takodjer ali nisam 100% siguran.
Problem je bio sto su u aerodinamici fulali.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda McLaren nije bio gotovo konkurentan nego posve konkurentan. Sasvim moguce da bi Verstappen bio u nedjelju pobjedio da je vozio za McLaren.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sasvim moguće da bi LN,GR,LH,FA,CL itd da bi pobijedili sve ove utrke kao i MV da su u tom bolidu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imao sam loš predosjećaj čim sam vidio novi bolid u Monako. Nemoguće je napraviti sve one promjene da funkcioniraju kako treba, bez temeljite promjene šasije. A to nije moguće prije zimske pauze.
Inače James Allison je potvrdio da Mercedes potpuno prebacuje fokus na 2024. Imaju još nekoliko nadogradnji u produkciji i tjt.
Kasno su Allisona vratili na poziciju TD.
0
0