Max Verstappen je došao do svoje 41. pobjede u utrci u kojoj je apsolutno izdominirao i vozio uglavnom dalje od pažnje režisera prijenosa. Drugi je bio Fernando Alonso koji je na startu izgubio poziciju od Lewisa Hamiltona samo da bi par krugova kasnije prošao Britanca u direktnom okršaju na stazi.
Alonso je imao i blizak susret sa zidom u 3. krugu, ali je prošao bez oštećenja.
Prvo odustajanje danas imao je Logan Sargeant koji je morao stati na stazi nakon što su mu iz ekipe javili da ima problem s bolidom. Zbog toga je aktiviran VSC, ali na manje od jedne minute pa nitko nije uspio to iskoristiti u strateške svrhe.
Drugo odustanje imao je George Russell koji je udario u zid u 12. krugu, ničim izazvan, dok je pokušavao držati korak za Hamiltonom i Alonsom. Russell je izazvao sigurnosni automobil, a svoj Mercedes je uspio dogurati do boksa gdje su ga sanirali i poslali natrag na stazu. Britanac je uspio odraditi solidan stint i vratio se do bodova – samo da bi mu u 55. krugu rekli da ipak moraju povući bolid u garažu zbog problema s kočnicama koje su previše nastradale u tom udarcu u zid.
U tom periodu sigurnosnog automobila imali smo i zanimljivu situaciju gdje je Lewis Hamilton ušao u boks u istom krugu kao Fernando Alonso. Mercedes je svog vozača pustio u posljednji trenutak ispred Alonsa koji je nailazio pit-laneom, ali je Španjolac u svom stilu zamahao volanom šokiran i zbunjen kao da je naišao na stado divljih koza. Na njegovu nesreću, suci nisu pali na taj performans pa kaznu za Hamiltona nije dočekao.
Prvu trećinu utrke lijepo je zaključio Lando Norris koji je na stazi prošao Oscara Piastrija i Kevina Magnussena.
Bitka između Alonsa i Hamiltona nastavljena je u 22. krugu kad je Fernando prošao ispred u direktnom okršaju na stazi, a te pozicije zadržali su do cilja.
U 37. krugu smo vidjeli bizaran incident između Nycka de Vriesa i Kevina Magnussena. Dvojac se sudario u prvom zavoju, a onda i na idućem kočenju nakon što je Nizozemac prilično uvjerljivo promašio točku kočenja. Ipak, obojica su uspjeli pronaći put natrag na stazu i nije bilo potrebe za novim sigurnosnim automobilom.
Ferrarijeva taktika danas se pokazala ispravnom. Nisu iskoristili prvi SC nego su pričekali na mediumu do 39. kruga kad je na zamjenu pozvan Carlos Sainz. On se vratio na P5, dva mjesta ispred Pereza. Leclerc je u boks otišao krug kasnije i vratio se na P4, ispred Sainza gdje je bio i ranije. Zanimljivo, tijekom cijele utrke ekipa je obavještavala Charlesa da ga Carlos neće napadati.
Vozač utrke po izboru gledatelja bio je Alexander Albon koji je završio na 7. mjestu i većinu utrke se odlično branio od tri, ponekad i četiri bolida na manje od šeset desetinki sekunde.
Dva kruga prije kraja Lando Norris je primijetio Alpineovo stražnje krilo kako se ekstremno pomiče te je poručio da bi moglo otpasti, ali suci nisu ništa poduzeli po tom pitanju. Norris je završio izvan bodova jer je imao kaznu od 5 sekundi zbog “nesportskog ponašanja” kad je pokušavao stvoriti razmak do svog timskog kolege za dvostruko zaustavljanje u boksu tijekom perioda SC.
Najbrži krug uzeo je Sergio Perez dva kruga prije kraja kad je na bolid stavljen novi set soft guma.
Iduća utrka vozi se u Austriji za dva tjedna.
P | Vozač | Ekipa | + |
---|---|---|---|
1 | Max VERSTAPPEN | Red Bull Racing | / |
2 | Fernando ALONSO | Aston Martin | 9.570 |
3 | Lewis HAMILTON | Mercedes | 14.168 |
4 | Charles LECLERC | Ferrari | 18.648 |
5 | Carlos SAINZ | Ferrari | 21.540 |
6 | Sergio PEREZ | Red Bull | 51.028 |
7 | Alexander ALBON | Williams | 60.813 |
8 | Esteban OCON | Alpine | 61.692 |
9 | Lance STROLL | Aston Martin | 64.402 |
10 | Valtteri BOTTAS | Alfa Romeo | 64.432 |
11 | Oscar PIASTRI | McLaren | 65.101 |
12 | Pierre GASLY | Alpine | 65.249 |
13 | Lando NORRIS | McLaren | 68.363 |
14 | Yuki TSUNODA | AlphaTauri | 73.423 |
15 | Nico HULKENBERG | Haas | +1 krug |
16 | Guanyu ZHOU | Alfa Romeo | +1 krug |
17 | Kevin MAGNUSSEN | Haas | +1 krug |
18 | Nyck DE VRIES | AlphaTauri | +1 krug |
19 | George RUSSELL | Mercedes | DNF |
20 | Logan SARGEANT | Williams | DNF |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Osrednja utrka. Max klasa za sebe, ostatku grida mrvice sa stola, a Albon očigledni vozač dana u onom plavom traktoru
A i napokon smo doživjeli to čudo – Ferrari savršeno pogodio strategiju! 🤌🏻
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max nabija brojke i izjednačio se sa Sennom.
Kad će ga navijači početi pljuvati kao i Hamiltona i Vettela, da je to sve do bolida, da bi u tome pobijedila i njihova baba i ostali pogrdni klasici? :)
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jasna je vrijednost vozača. Zamislimo da imaju dva Pereza.
15
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zamisli 2 Bottasa, 2 Webbera, 2 Rubensa.
Najbolji su najbolji s razlogom i zato su prvaci u najboljim bolidima.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da ne trazim sada ali mislim da su ta tri navedena bili drugi na kraju.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu bili. 2018. je Bottas bio čak peti u prvenstvu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pogrjesio sam za Webbera. On nikada nije bio drugi. Ova druga dvojica jesu. I to po dva puta svaki.
Sa tom razlikom da je on ustvario bio najblizi tituli od navedenih.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rubens u MS-ovim šampionskim godinama (2000.-2004.): 4., 3., 2., 4., 2.
Webber u Sebovim (2010.-2013.): 3., 3., 6., 3.
Bottas u Lewisovim (2017.-2020.): 3., 5., 2., 2.
Rubens i Valtteri su uspjeli biti drugi samo u najdominantnijim godinama, dok Webber nije niti tad. Ne boli dati Hamiltonu zasluge tamo gdje treba.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lovro, zaboravljas važnu činjenicu. Webber je izgubio titulu u Koreji 2010. Kada se razbio po kiši. Zbog toga sam mislio da je i on bio drugi kao i ostali.
Ne znam zbog čega spominješ Hamiltona.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari izdominirao
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dva Bottasa ???
Pa Mercedes bi imao skoro isto toliko naslova i bio bi isto tako i toliko prvak.
9
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jednako kao i RB da je uzeo nekog umjesto Maxa.
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Recimo koga?
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vordas – pa Pereza! Perez bi imao daleko vise bodova kad ne bi bilo Maxa. Vjerojatno bi bio prvak.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa Perez je i sa ovako lošim utrkama drugi u prvenstvu. A vozi stvarno loše još od Miamija, a nije briljirao ni u Australiji.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari ubio strategiju + Albon odličan, ostalo više manje kao i inače.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uživancija bilo gledat HAM vs ALO i čestitke Maxu na izjednačenju sa Ayrtonom Sennom po broju pobjeda.
Stroll vratio Bottasu za Baku 2017😁
Albon odvezao šampionski, Norris sjajan
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovi iz rb vise ni ne slave 😂 zar im je toliko dosadno ili nesto skrivaju
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po novom pravilu gospode iz fie nema penjanja više na zid pit walla na kraju trke
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma nisam na to mislio :D ali da, kakva glupost to s pit wallom
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Peky03 – Ma oni se samo brinu za zdravlje mehaničara.
Boje se da se neki mehaničar razočaran rezultatom njegove momčadi ne samoubije skokom pred slavljenički bolid (ostali su predaleko pa bi morao osim skoka i trčati da si skrati život)
Zapravo je sve pokrenula onaj nesmotreni prelazak prema pit wallu dok je u zadnjem krugu ne sjećam se tko odustao i naletio na njih.
OK ništa se nije bitno desilo. Tamo ulazak u Pit ide prvo usporavanje i onda još sporiji oštri zavoj.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
andrej12 – Ne samo to, nakon promjene guma vidjeli smo Maxa i bolid jednom na par sekundi u živo i kako prolazi ciljem.
U principu to je ok.
Volio bih da kamere prate borbu. Neovisno da li je za 2. mjesto ili 7 ili 10……15.
Sky je dobro procijenio da nema smisla držati Maxa u fokusu.
Jedino još da mogu skinuti kamere sa svoje Princeze i pokazivati malo više fajtove: npr: fajt za 7 mjesto 5-6 bolida se upola manje pratio nego Princezine tisućinke iza Alonsa i SKY-ove komentatore kako znalački smišljaju taktiku za pretjecanje dotičnoga.
A Alonso se cijelu utrku igra s njim igru: priđi malo da te dignem na foru “Imam ga, imam ga …. nemam ga”
Oni koji se pitaju samo 5 sekundi? Ulična je utrka. Samo zato nije odmaglio. Staza je zelena, stalno se mijenja iz kruga u krug, a ti imaš vjetar i ograde umjesto izletnih zona.
Mislim obožavam Kanadsku utrku. Ne volim hrpu novih jeftinih staza po gradovima jer su ljudi “zainteresirani” (ako su stvarno zainteresirani onda će doći na trkalište a ne ispred kuće.) na uštrb pravih staza u koje domaćini ulažu veliki novac.
Onda im FIA u milimetar crta izletne zone , sigurnosne materijale od kojih moraju raditi ogradu ovisno o mogućoj brzini sudara, pasice, kobasice, šljunak “zamke”………. )
Super, brinu se za sigurnost.
Onda neka na gradskim uličnim utrkama sruše nebodere, zgrade parkinge ceste…. sve što smeta sigurnosti i postavljanju svega navedenoga što prave utrke moraju imati a gradske ne. Fora mi je par uličnih utrka ali ne pola sezone.
I Tako dođeš do odgovora zašto Max nije zapalio pola minute dalje. Zato jer se vozikao i pazio da mu se ne desi isto što i Russellu.
Sjetite se Maxove radio poruke.
“Hehe skoro sam se lansirao preko pasice hehe”
To mu je bio vrhunac uzbuđenja na utrci.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je čekao drugi safety car. Kako to nije dočekao, a Perez je ušao u pitstop onda su samo kopirali. Više sreće nego pameti.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari odradio strategiju kako su i zamislili, čak i da nije bilo ni tog prvog Safeta.
Spram jučerašnjih kvala, danas su ličili na ekipu.
Pace “za dlaku” slabiji od AMa i Benza, fino sa gumama, jasne naredbe, sve uredno.
Jedini detalj (bez kojih izgleda ne mogu) je onaj TR za Sainza kad mu govore za neke pozicije da postavi na upravljaču, a on ih odjebe i kaže da je zadovoljan sa postojećim.
Izvukli maksimum sa 10. i 11. mjesta, uz gratis po jedno mjesto zbog Žoržovog izlijetanja.
Perez im nije mogao ništa, a očekivao sam ga ispred oba Ferrarija.
Što se tiče trke, Max očekivano, kao i Ferdo i Hamdo (dobra borba).
Da li su to ostali malo stigli RB ili ovi samo doziraju koliko je potrebno, ko će ga znati?
Albon opet izvodi skoro 60 krugova na hardu i svaka čast za to 7. mjesto.
Stroll i Bottas na kraju, cirkus
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo RB. Još 15 pobjeda i preteći će Wiliams na četvrtom mjestu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači na prvoj ifuće godine ;)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ministar obrane Alex Albon!! Bravo i zasluženo vozač dana! Max rutinerski… Čestitke Red Bullu na ulasku u klub 100 pobjeda! Ajmo sad na tekmu! :)
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jarno Trulli u Williamsu je danas bio odličan. Kako je samo zadržao ovo 7. mjesto… Svaka čast!
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cestitke Maxu na novoj pobjedi, cestitke Alonsu na odlicnom pretjecanju i drugom mjestu, cestitke Hamiltonu na podiju.
Albon vozac dana, bravo.
Ferrari ekipa dana, napokon dobra strategija.
Perez nigdje, kao i Stroll.
Ona dva panja skoro izazvase drugi SC.
Russel dobio krila i poletio u zid. Ove godine mu ne ide kao prosle.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko je do auta se vidi po tome da je Max vodio sve krugove od Miamija prije mjesec dana, dok je Perez konzistentno… Negdje blze sredini. A nije los vozac. Cini mi se da je Mercedes u godinama dominacije imao vise 1-2 finisha.
Sto se VN Kanade tice:
Ferrari bi prvo slao Sainza u DRS train. Sumnjam da je dobra strategija bila namjerna, vise se nekako dogodila.
Albon je masina, RB je pogrijesio sto ga se rijesio. 2x ga je te sezone izbacio Hamilton, ostalo je bio isto vecinom u top 5.
Haas ima neku kletvu. Ja ne znam kako netko moze imati toliko nesrece u jednom utrci svaku utrku. Zasluzuju vise i voze za vise, cak i s losim race paceom.
De Vries ide lagano papa cini mi se.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo mi više nije jasno koji vrag ne valja s Porezom, onak od 3 sekunde zaostatka za Ferrarijem na 10 u Rb, pa kako, šta taj čovjek radi, iz utrke u utrku otkriva nove nizine.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svestan je pedale na kraju sezone🤣
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ni meni stvarno taj čovjek nije jasan. RB mu daje dobru strategiju uvijek a on to nikako ne prati i i slabo profitira pa vjerujem da više ni njegov strateg ne zna što mu ponuditi. Po svemu sudeći morao je biti ispred oba Ferarija. Krene dobro par utrka i onda teški pad i do kraja sezone tu i tamo koji bljesak.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Taj WILLIAMS (Albon) je brz!!!!
Velike čestitke Albonu na fenomenalnoj utrci.
Čestitke Maxu na 41 pobjedi.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto drugi Williams nikada nije brz?
Isto pitanje i za Aston Martin?
Fakat, razlika je malo prevelika.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka čast svima, Max lagano na po sezone uzima titulu. Alonso i Vitez dobri. Sainz već drugi vikend pokazuje više od Čarlija. Debris klasično idiotski, očekujem ga na pola sezone van tima.
Perez isto odličan.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda najjači podium ikada….
Verstappen
Alonso
Hamilton
Newey
I šampanjac Ferrari..
30
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Barem je šampanjac Ferrari
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uz šampanjac i “tehničko lice”, najviše ih izvlači “moment” u njihovima karijerama (11 titula, na putu 12.). :)
Inače je, po imenima, najjači onaj iz Španije 1993. (samo tada se i desio).
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ali u to vrijeme Schumacher još nije bio postigao svoje titule. U budućnosti jeste da jači podium, ali tada trenutno nije imao titula kao ovaj sada.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa to sam i ja poentirao
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok utrka.
RB i Max liga za sebe.
Starkelje odlični, kao i Ferrari.
Albon i Ocon su se odlično branili.
Russell se nije proslavio.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Albonu definitivno danas ide pehar najboljeg vozača.
Svaka čast. Kada sam vidio statistiku glasanja, glupost, Glasovi su se podijelili Između Maxa, A.lonsa i Hamiltona. Pa oprao ga je Alonso i zezao ga cijelu utrku.
Da je poštenja Najviše glasova je trebao dobiti Albon, pa svi ostali, Alonso…..
Opet smo nasjeli na vozačke spike.
Alonso: “Nismo testirali nadogradnje, pojma nemamo….”
Super. Onda nemojte nikada testirati nadogradnje, samo se ugodno iznenadite na utrci.
Kad smo već kod Aston Martina.
Kaj se Stroll zaljubio?
Alonso se cijelu utrku igra sa Hamiltonom, a Stroll ne može u zadnjih 10 krugova preteći Bottasa koji nije imao DRS otkada ga je zločesti Lando pretekao. (obio je pet puta šibom po ponosu i pao na 13 mjesto naš Landek.)
Možda Strollu ponovo slome prste? Ili bar iščaše? Izgleda da ga je ta nezgodancija bolje koncentrirala na utrku.
I da. ne kužim kako dođu do onih statistika Lap Pace i Race koju objavljuje F1 com?
Po tome je (ako zaboravimo jučerašnju kišu) u utrci
Ferrari debelo brži po krugu 2,5 desetinke, tako nešto a Mercedes je izjednačen sa Aston Martinom stotinku stotinku brži po krugu.
Eh sada da li to zbroje oba vozača pa dijele na dva ili kako?
Jer ako je tako onda Alonso…? Što? Jede puno graha prije utrke, pa ima dodatno ubrzanje?
Baš bih htio to znati kako dolaze do onih tablica. Ako netko zna neka me nauči bio bih mu zahvalan.
Forza Ferrari, svaka čast oba su završila u bodovima.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gledaju vremena u duzim stintovima, starost guma u tim trenutcima, procjenjuju kolicinu goriva i modove motora itd itd…
Ukratko uz malo vidljivih podataka, ostalo nagadjaju kao vidoviti Milan i onda to manje vise padne u vodu kad dodje utrka.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala na pojašnjenju. Ako ti se da još malo…
Ok, dobiju neke rezultate. Za vozača br1 ovakve za vozača br2 onakve. Koji zaključak izvlače iz toga?
Gledaju boljeg vozača? Opet ne mora u svemu biti bolji.
Da li nam daju prosjek, zbrojeno i podijeljeno s dva ili imaju pametniji algoritam?
To me zanima. Jer po njima (F1 com) Aston Martin je slabiji od RB, Ferrarija i Mercedesa.
Kada se uzme prosjek ispada tako. Alonso 2. Stroll 11.
Možeš mi pojasniti kako dođu do snage momčadi i bolida, ne vozača.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajoj, tek sam nakon napisanog komentara primijetio drugi dio i vidovitog Milana xexexe.
Ok, sve jasno ne moraš se truditi.
pozz
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam sta se dešava sa strollom, trebali bi pitati onog kvalitetnog momka on sigurno ima informaciju
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mavet je njok…. nezja njoku šta mai ? koji si ti dosadni tenkre :) :) :)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
perodeformero…. “Alonso se cijelu utrku igra sa Hamiltonom, a Stroll ne može u zadnjih 10 krugova preteći Bottasa koji nije imao DRS otkada ga je zločesti Lando pretekao.” pa nije baš da se alonso cilu trku igra sa lewisom … od starta kad ga je LH preteka do 22. kruga se lewis “igra” sa alonsom . ako je sudit po alonsovom izgledu na kraju trke “igra” je bila dosta zahtjevna alonso je izgleda dosta umorno ali zadovoljno .
stroll .. naravno da je neuspješan u komparaciji sa alonsom ali LS je starta sa P 16 , u 27. krugu posli izmjene guma je vozija na 19. /zadnjem mistu , trku završija 9. zbog kazne norrisa = 10 mista napredovanja . stroll zadnjih 10 krugova nije moga prestići bottasa ? možda si treba primjetit dvi stvari
1. landu je trebalo 26 krugova da pretekne bottasa , a oba su imala gotovo identićno “stare” gume … lando je izmjenu izvršija u 35. , bottas u 36. krugu
2. LS je na izmjenu guma otiša u 27. krugu šta znači da je ima 9 krugova starije/istrošenije gume od bottasa pa ipak ga je u zadnjem krugu “skinija” .
interesantno da su oba vozača ferraria na kraju nadoknadila 6 mista u odnosu na startnu poziciju i to je bilo wowww , stroll je isto nadoknadija 6 mist a u odnosu na start … zapravo 7 ali zanemarujem jer je norrisova kazna “dodala” to jedno misto . na kraju je završija 2,7 s iza ocona koji je također ima 9. krugova novije gume od strolla .
da nije bilo “obavjesti” sa pita kako carlos neće napadati leclerca možda bi ovaj umisto 4. završija 5. pa bi bodovna razlika između potencijalno budućeg prvaka leclerca i papka strolla umisto 17 ( šta i nije baš puno zar ne s obzirom na reputaciju CL i LS ) bila 15 bodova ;) nije čudno ni sramota šta perez zaostaje 69 bodova za maxom u ISTOM bolidu ali je čudo šta LS za alonsom (koji spada među 10 najboljih u povijesti F 1 ) zaostaje 80 bodova u ISTOM bolidu . btw , u saudi arabii stroll je izgubija nešto bodova odustajanjem (do početka problema sa motorom je vozija na P 5 ) , sergio nema odustajanje u dosadašnjem dijelu prvenstva i da nije bilo tog odustajanja LS njegov bodovni zaostatak za alonsom bi bija gotovo identičan zaostatku pereza za maxom ;)
ako se ne varam albon i je proglašen vozačem dana ispred lawisa i alonsa . dovest williams sa P 9 na P 7 je pravi wowww ! a kad se sitim kako su albona omalovažavali dok je bija kolega maxu u RB … da je sada “vadit” te komentare i usporedit ih npr sa mojim komentarima/branjenjem albona dok su ga omalovažavali “zaboravljajući” da je albon sa tek 12 trka u svojoj PRVOJ sezoni “uletija u RB kod maxa kojemu je 2019. bila 5. sezona , 94 odvožene trke do belgije kad su on i albon postali kolege ….
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne baš. Hamilton je bolje startao. Alonso ga je čim mu se ukazala prilika “ispipao” da vidi domete Hamiltona. Odmaknuo se, pričekao da Hamiltonu gume degradiraju i oprao ga je da je i sam Hamilton shvatio da se ne može braniti od tog napada jer može učiniti samo više štete. Dalje ga je držao na distanci isto kao i Max njega. Max da je htio mogao je sagraditi dobru prednost, ali ovo je bila ulična utrka. Čemu riskirati kada si ionako najbolji. I Max i Alonso su točno znali što rade. Hamilton je išao riskirati kada je Alonso promašio naglo kočenje i izgubio 2 sekunde. Hamilton je stisnuo. Alonso nije ni trznuo. Pričekao je da mu se približi do zone DRS-a i objasnio mu kako stvari stoje. Brži sam, ne može ti DRS pomoći da me pređeš. možeš samo uništiti gume.
p.s. Lando i Stroll ne voze iste bolide. MC Laren Alonsu nikada (ove sezone) nije ni pokušao priprijetiti. Tako to što je Lando pretekao, pretekao je na laktove, a Stroll ima više brzine i mogao je to obaviti da je malo koncentriraniji na to što radi.
Albon. Rekao sam da je po meni najbolji ali po glasanju na SKY tv nije bio
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stroll je vozačina svidjelo se to nekome ili ne,jel tako momčino?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Avalon – Čuj možemo se drviti, ali u konačnici imamo slične zaključke.
Mislim da je samo stvar u pristupu komentarima.
Ti voliš detalje, točnost, vremena, sekunde……
Ja volim pisati više općenito kako su ta vremena i podaci izgledala na utrci.
Dva pristupa.
Nema ljutiš.
Čitam te stalno i zanimljivo mi je.
Jednostavno ne volim puno brojki. Mislim da je to negativna posljedica mojega radnoga vijeka. Sanjao sam brojeve i izračune dok sam radio.
Ne moraš mi vjerovati, ponekad bih se znao probuditi i zapisati do čega sam došao u snu.
Tada bih mirnije spavao, a zapisano koristio slijedeći dan. Uvijek su to bili problemi na poslu koje nisam dovršio dovoljno dobro na svoje zadovoljstvo .
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ok utrka ali ova staza je odlicna
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trznuo kao da je naišlo stado divljih koza…koje su to kreacije iz trećeg osnovne..
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bome baš…ne znam čemu to, radilo se o očitom unsafe release-u, za koji naravno ‘blagoslovljeni’ opet nije kažnjen….isto je trebao biti i Norris
7
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jbg Britanci imaju taj joker zovi kako bi rekao Bernie. Ko je kriv Alonsu Vettelu Leclercu itd što im mame nisu našle Britance za tatu. 😁😁
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vrtićki Alonsov performans u pitlaneu se može samo vrtićkim terminima opisati. 🙂
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li je ovo anti Mercedes forum? Sve sto je kontra Mercedesa je sveto! Uvijek kontra Mercedesa!
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači umjesto napisati da je Ham po tko zna koji puta izbjegao zasluženu kaznu, napisati ovo s kozama je za jedan ovakav portal i urednika neprofesionalno. Možeš ti njega ne voljeti do mile volje. To je tvoje pravo , no opet djeluje stvarno kao da je osvrt napislao dijete iz nižih razreda osnovne škole. Na kraju krajeva, ako ti nemaš problema sa time da napišeš tako što, ni nama nije problem napisati što mislimo o tome. No hard feelings 😉
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Točno, nepostojeći problem 👍
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Navijač sam Alonsa ali mi je ovo sa kozama extra, moram priznati. 😂😂
Simpatičan i šaljiv opis.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vryky – Pa nije baš tako. U F1 borba se vodi na svakom milimetru. od komentiranja preko radija, do članaka i izjava u toku tjedna…..
Naravno da Alonso nije morao skrenuti, ali činjenica je i to da je morao prikočiti.
Sjeti se govorničkih eskapada Hamiltona, njegovog naguravanja po zavojima.
Želim reći ta naguravanja mogu dobro izvesti samo malo dobrih vozača.
Stavi sada nekog lošijeg, osrednjeg vozača na Alonsovo mjesto.
Uhvati ga panika od naleta adrenalina, i prekoči se – prokliže na kočenju. To može imati za posljedicu da oba bolida izgube puno, svoje pozicije zbog oštećenja bolida i još jednog ulaska u boks……
Alonso ima osjećaj.
Da ne bude zabune. Prikočio je jer je morao prikočiti. U pravilima za taj slučaj piše – kazna. U pokušaju da to malo više dramatizira skrenuo je.
Zamisli da se taj događaj nije desio, nego samo ono drugo nesigurno puštanje.
Siguran sam da bi vozač dobio kaznu.
Ovako ju nije dobio samo zbog “većih igrača” a zapravo straha suca u ophođenju prema velikim momčadima.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Objašnjenje zašto Hamilton nije dobio kaznu ?! Sad se i intezitet gleda :(
The documents shared by the FIA state that images from inside and outside the cars were looked at, after which the conclusion was drawn that Alonso had to brake slightly. In the eyes of the stewards, this was not bad enough that Alonso really had to avoid his predecessor. The stewards therefore decided that there was not unsafe release.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno….za pojedince će se uvijek naći opravdanje
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hvala kuko na infou.
dvostruki standardi još jednom.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mogu vjerovalti ali moram malo braniti suce. Problem je da kod graničnih situacija, ako vozač iza (u ovom slučaju Alonso) ‘pretjrano’ reagira i malo takne kočnicu te vrišti ‘morao sam kočiti u pitlaneu’ očekujući kaznu za ovog ispred onda će se takove stvari ponavljati, tj. počet će se forsirat prekršaji. Koliko se to odnosi na konkretnu situacioju ne znam, ali Alonso je stari lisac. S druge strane poznajući suđenje u F1 Hamilton je vjerojatno trebao dobiti kaznu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čim vozač koji prolazi kroz pit lane mora kočiti onda je to unsafe realese. Znači kazna ko dobar dan. Ali , bolje ne trošit riječi vrijeme i energiju. Sve je već sto puta rečeno i samo pojedincima nije jasno kakvo je suđenje u F1.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Forsirate bezveze. Ima bezbroj primjera gdje su vozači pušteni na ovakav način i još su vozili paralelno kroz pit i nikakvih kazni nije bilo. Sada odjednom drama i gluma.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ah, imaš i nemaš pravo.
Problem je i do mentalne snage sudaca.
Neki se boje jakih momčadi.
Unsafe …. u graničnim slučajevima je teško dokazivati koliko god telemetrije koristili.
Doduše u pravilima ima jedna dobro uputa.
Čim bolid koji nailazi mora zakočiti da ne dođe do kontakta to je unsafe…
Eh sada, da li su gume bile na radnoj temperaturi, vozač može namjerno malo jače zakočiti i proklizati u pokušaju dokazivanja pravde, ovo, ono…. stotinu sitnica, neke samo zbog trenutnog stanja ili vremena na stazi…….
Mislim sve je to borba za pozicije.
Moraš sve pokušavati što možeš.
Zato sam napisao da slijedeća utrka počinje odmah nakon kockaste zastave.
Jedino ne volim “nogometna pretjerivanja” kada netko nekoga dotakne a ovaj se valja kao da mu noga viri iz utrobe.
Nešto još što nitko nije spomenuo.
Dobri vozači izlazak iz (harema) boksa mogu gotovo uvijek brzo i sigurno izvesti sa samo teoretskom rupom od desetinke sekunde bez da se vozač iza iznenadi drugačijim presporim ubrzanjem…
Ok, dobri vozači koji nailaze mogu i dobro simulirati da izgleda malo nesigurnije nego što je stvarno.
Neki zapetljaju stvar. Ne znam.
Možda da je Alonso samo zakočio bez promjene smjera, jer baš taj pomak navode kao pretjerivanje.
Opet, po pravilima bi morala biti kazna.
Stvarno je bilo knap i stvarno je Alonso morao prikočiti bez pretjerivanja. Oko toga nema spora. To nije granični slučaj.
Ono u stilu možda je neko pustio masni hračak pa je proklizao kotač prilikom kočenja.
Volio bih (svi bi voljeli) da su pravila totalno ujednačena.
Ali to se nikada neće na sreću desiti, jer bi to značilo kapitulaciju momčadi ispred sudaca.
Mislim pravila se unapređuju. Pogledaj samo startove iz 70. 80. godina. Bolidi doslovno par sekundi prije gašenja svjetala se polako koturaju prema naprijed, stoje pod čudnim kutovima u odnosu na stazu…..
Sve jedno, mislim na jednu malo žalosnu činjenicu.
Da nije bilo Alonsovog slučaja, drugi bliski susret bi dobio kaznu.
To je samo u domeni mentalne snage pojedinog suca.
Možda da petero sudaca sudi, svatko u svojoj kabini s istim podacima (telemetrijom, videom) i da se uvaži većinska odluka,
ali to bi bilo besmisleno kompliciranje jer bi dovelo do hrpe zahtjeva za istim postupkom kod svakog dodira, problema…..
U konačnici, ako imaš hrabrog i pametnog suca, to bi moralo biti dovoljno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izgleda da taktika Ferrarija i nije bila bas njihova nego od vozača koji je odbio ući u boks.
https://vm.tiktok.com/ZGJC24dgM/
Izgleda da su i Sainz i Leclerc odbili ući u boks. Toliko o hvaljenju njihove strategije jučer. Već bi oni napravili novu “pastu” da su poslušali prijedlog ekipe.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Highlight utrke.
Osam krugova prije kraja čekamo borbu za 2. mjesto… LH se približava Alonu dok krstari i drži razmak… kažu mu: LH je 1,9 sekundi iza… a on gladno: Leave it to me. I ode na 3 sekunde…
Ferrari je dobro pogodio gume i onaj SC im je sjeo ko budali šamar. Lijepo. I čorava kokoš ponekad zrno ubode. Nek ostanu u vrhu, čestitam!
Albon je vjerojatno žgance jeo. Dušu ispustio tom Williamsu! Zasluženo vozač utrke. Alonso drugi. A kako se LH tu našao, ne kužim. Glasa se po defaultu valjda.
Čestitke Maxu. Samo cool…
U Austriji bi se moglo ponoviti postolje.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kenzo nije Ferrari pogodio. Njegovi vozači su odbili ići u boks. Gore u mojem komentaru ti je video.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda mi je draže ako su uzeli stvari u svoje ruke…
2
0