Izdvojeno

Verstappen i Leclerc uvjerljivo brži od svih na kišnom trećem treningu, Sainz razbio bolid

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen bio je najbrži na kišnom trećem treningu u Kanadi s dvije desetinke bržim vremenom od drugoplasiranog Charlesa Leclerca i čak 1.3 sekundu bržim od trećeg Fernanda Alonsa.

Četvrti je bio Kevin Magnussen koji je i u prošlogodišnjim kišnim kvalifikacijama na ovoj stazi briljirao petim mjestom, a peti na treningu bio je Carlos Sainz, unatoč tome što je posljednjih pola sata propustio zbog velikog sudara u prvom zavoju.

Španjolcu je proklizao stražnji kraj bolida u prvom zavoju, a zatim se snažno zabio u zid i ozbiljno oštetio bolid. To je izazvalo crvenu zastavu koja je potrajala samo sedam minuta. Osim ove nedaće, Sainza čeka i moguća kazna jer je čak dvaput zasmetao Alexu Albonu u brzom krugu, stoga je pozvan kod sudaca nakon treninga.

Sainz u razbijenom bolidu (izvor: Formula 1/ Twitter)

Mokra staza dočekala je vozače na posljednjem treningu uoči kvalifikacija, no kako će i one vrlo vjerojatno biti održane u sličnim uvjetima, nitko nije dugo čekao na izlazak na stazu.

Prvotno su svi koristili full wet gume koje su od otkazanog vikenda u Imoli u novoj verziji koja ne zahtijeva grijače. Rijetki su je dosad isprobali izvan testiranja, stoga su sada svi vozači iskoristili priliku. Intermediji su ipak vrlo brzo postali standard – nakon samo osam minuta Fernando Alonso stavio je gume sa zelenom oznakom, a ubrzo su i ostali prešli na te gume koje su ostale optimalne do kraja treninga.

Vidjeli smo niz promašenih kočenja i kraćenja staze, no osim Sainza nitko nije oštetio bolid. Yuki Tsunoda bio je blizu u dva navrata, no oba puta je izbjegao barijere – prvi put se izvrtio u uskom dijelu staze na izlazu iz zavoja 4, a kasnije mu se isto dogodilo u drugom zavoju.

Vremena su se konstantno poboljšavala, a u posljednjih desetak minuta kiša je počela pojačavati, stoga je tada jedino Verstappen uspijevao pronaći grip za konstantna poboljšanja najbržeg vremena. Jedini koji mu se uspio približiti bio je Leclerc, a nekoliko minuta prije kraja svi su se povukli u boks zbog prejake kiše.

Kvalifikacije za VN Kanade počinju u 22 sata.

Rezultati

VozačKonstruktorZaostatakKrugovi
1Max VerstappenRED BULL RACING HONDA RBPT1:23.10622
2Charles LeclercFERRARI+0.291s22
3Fernando AlonsoASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.377s18
4Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.609s23
5Carlos SainzFERRARI+1.659s14
6Pierre GaslyALPINE RENAULT+1.719s19
7Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.838s22
8Yuki TsunodaALPHATAURI HONDA RBPT+1.849s24
9Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.882s22
10Lewis HamiltonMERCEDES+1.981s20
11Nico HulkenbergHAAS FERRARI+2.034s20
12Oscar PiastriMCLAREN MERCEDES+2.085s25
13Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+2.092s21
14Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+2.273s21
15George RussellMERCEDES+2.329s20
16Nyck De VriesALPHATAURI HONDA RBPT+2.619s24
17Sergio PerezRED BULL RACING HONDA RBPT+2.751s20
18Zhou GuanyuALFA ROMEO FERRARI+3.644s23
19Esteban OconALPINE RENAULT+3.734s10
20Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+4.173s16

Komentiraj

3 komentara

  1. Perez baca rukavicu Maxu ali ne pada ispod 10. mjesta…



    1

    0
  2. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari više ne zna niti propuštati druge vozače. Ovo ide s gorega na gore.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni