Ferrari odbacuje dosadašnju ideju bočnih usisnika; u Španjolsku stigao koncept sličan Red Bullu

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 11 mjeseci 2 min 15 komentara

Rane informacije i fotografije iz pitlanea u Barceloni ukazuju na to da je glavni dio prvog ovosezonskog paketa Ferrarijevih nadogradnji usmjeren na područje bočnih usisnika. Kao što je to Mercedes učinio u Monaku, Ferrari se sprema odstupiti od svojeg dosadašnjeg koncepta te primaknuti onome Red Bulla koji se do sada pokazao kao najefikasniji.

Talijanska momčad time pokušava preokrenuti razočaravajući početak ove sezone u kojem se kao glavni problem bolida SF-23 pokazao tempo u utrci. Iako su na početku sezone ostali vjerni prošlogodišnjem konceptu, ovogodišnji bolid pokazao se kao mnogo nekonzistentniji i nepredvidljiviji. Stoga, nakon što je prednost Red Bullove ideje postala jasna ove sezone, čini se da je Ferrari sada spreman promijeniti svoju filozofiju u nastajanju da riješi probleme svog bolida.

Novi bočni usisnici označuju značajnu promjenu smjera u odnosu na ideju koju je Ferrari do sada slijedio. Ova promjena može sugerirati da je tim zaključio da su problemi s gumama s kojima se suočavaju u utrkama više povezani s aerodinamičkim aspektima bolida nego s njegovim mehaničkim postavkama.

Iako bi bolid sada mogao izgledati drugačije, Charles Leclerc kaže da se ne radi o dramatičnoj promjeni, ali se i nada da će izmjene pomoći u tome da bolid bude konzistentniji.

„Ne očekujemo nikakva velika čuda, da budem iskren. Želimo od sada nadalje pokušati donijeti neke male nadogradnje svaku utrku. Ova bi trebala ići u pravom smjeru. Ali ne mislim da će to biti velika promjena.“

Leclerc se nada da će nadogradnje smanjiti generalnu osjetljivost bolida na promjene u uvjetima.

„Trenutno, stvar je u tome da imamo izuzetno osjetljiv bolid koji je u redu u kvalifikacijama, u jednom krugu s novim gumama i uz poznat vjetar kad točno znamo kako trebamo voziti bolid.“

„Ali čim malo izađemo iz tih uvjeta, bolid sveukupno izgubi mnogo downforcea. Puno smo radili na tome s ovim novim bolidom.“

„Ovo bi nam trebalo pomoći, ne toliko u smislu da dobijemo performanse, ali da barem budemo malo konstantniji tijekom vikenda. To će nam, nadamo se, pomoći da imamo bolji rezultat u nedjelju.“

CHARLES LECLERC

Odgovor

15 komentara

  1. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Pitam se jesu li to rezultati Perezovog bolida na kranu.



    3
    3

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Prikaži

      A to sa kranom je interesantno. Očekivao sam da se kamere ne odvajaju od bolida.
      I to njih deset. Za žestoko zumiranje pojedinih točaka, razni filteri od temperatute
      do prozirnosti/tvrdoće materijala, razni kontrasti, da se vide “crni” dijelovi u svijetloj nijansi,
      Čovjek bi pomislio da će paparazzi, fotoreporteri i kamermani početi padati na stazu u kojem broju su došli snimati i naguravati se, kad ono ništa.
      Skoro ništa.



      1
      1

      0
  2. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Jao kako mislim da ih sve Red Bull vuče za nos i sije razdor.
    Bočni usisnici, podnica, ovo ono, a sve mislim Red Bull skriva svoju neuhvatljivost svima pred očima.
    Ljubavnu priču između bolida i guma, enormnog povećanje brzine
    čim dobiju DRS.
    Jer npr: nekako se sjećam sezone kada je Mercedes bio tako lagan na gumama da ih nisu mogli zagrijati gotovo cijelu utrku, a opet gume su im trajale manje nego danas Red Bullu.
    Ok Gume su drugačije ali ipak, na prošloj utrci Max je držao žute gume jednako dugo kao svi ostali bijele gume.
    Baš sam nestrpljiv kada se otkrije pravi razlog Red Bullove brzine.
    Možda 50% igra kombinacija Maxa i bolida.
    Sjećam se sezona kada je Alonso znao rastegnuti gume na dva stinta.
    Doduše znao je zbog troga i popušiti da ga u jednom krugu pređu petero iza njega.
    Mislim da ćemo biti svi iznenađeni kada se otkrije.
    Aaa tooo! Da smo znali ne bi nam bježao….
    Ne znam. Zbunjen sam i ja s onim naglim povećanjem brzine sa DRS-om
    Jednostavno je dublo bolje od prvoga konkurenta i nekako kontra indikativno sa malim trošenjem guma.
    Ne znam da li ste vidjeli onu reklamu za “gorila gumu”
    Posprejaju lubenicu relativno tankim slojem te smole /gume pa
    bace lubenicu s 20-30 metara visine. Lubenica se ne raspada.
    Ok iznutra se pretvorila u kašu ali izvana nema nikakve pukotine.
    Možda sprejom nanesu na sredinu gume neko takvo vezivno sredstvo koje je usput i ljepljivo i drže ga dok se ne dezintegrira sa gume da nema dokaza.
    To bi bila baš fora.



    3
    2

    1
    • Petronas
      Janez Prikaži

      Meni se čini da je verstapen vanzemaljac



      2
      0

      2
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      “Jer npr: nekako se sjećam sezone kada je Mercedes bio tako lagan na gumama da ih nisu mogli zagrijati gotovo cijelu utrku, a opet gume su im trajale manje nego danas Red Bullu.”
      Da… svi se sjećamo kako su iz nekog razloga u pol sezone svima stanjili gaznu površinu…



      3
      1

      2
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      “Ne znam. Zbunjen sam i ja s onim naglim povećanjem brzine sa DRS-om”
      neki su vozali 20kg senzora radi takvih stvari



      4
      4

      0
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Najveca prednost Red Bulla je to sto oni opusteno slazu koncept, dok Ferrari i Mercedes ubrzano donose nadogradnje cime kompromitiraju neki dugotrajniji razvoj. Kad usavrse bocne usisnike i DRS kao RedBull, krenuti ce u razvoj anti-squat i anti-dive ovjesa. U tom trenutku RedBull ce vec imati usavrseno nekoliko koraka ispred. Kao igra macke i misa… s tim da mis ima Red Bullov DRS sustav



      3
      3

      0
    • Red Bull
      Deathbone5 Prikaži

      Rb je aerodinamiku bolida uskladio da sve savršeno fukcionira i tome prikljucio i drs koji otvaranjem djeluje kao nastavak na ostatak aera i zato i je toliko učinkovitiji. Mogu drugi timovi donosit nadogradnje ali da će uspjeti sve uskladiti kao rb jako teško.


      0
      0

      0
  3. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži
    x1

    Ma sljedeća sezona je njihova, još su mlad tim.



    2
    -1

    3
    • dejan_s Donator Prikaži

      Stalno i opetovano inzistiranje na istom gafu postalo je neukusno i neprobavljivo čak i više ne što se to bila Binottova izjava iz 2019. godine.
      Ne znam čemu sve to. Nema se što reći smisleno pa se okreće ka recikliranju?
      Već sam objasnio da Binottova izjava nije bila daleko od istine. Čovjek se apostrofirao na tim ljudi koji su se okupili da rade na projektu SF90 i to je usporedio sa ekipom ljudi koja se okupila 1995. pod rukovodstvom Ross Brawna da radi za crveni tabor. Nikada nije bilo riječi da je tim iz Maranella povjesno mlad tim (kao što je npr. ekipa Haasa).



      4
      4

      0
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Izgleda da ovaj Vasseur ipak radi nesto. Ne pamtim kada jeFerrari donjeo nesto veliko na nekoj od utrka? Vecinom su to dva detalja na spojleru i to je to.



    3
    3

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.