Izdvojeno

Infiniti od sljedeće godine neće biti sponzor Red Bulla

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Infiniti Red Bull Racing

Nakon 5 godina uspješne suradnje, Infiniti je prekinuo sponzorsko partnerstvo s Red Bull Racingom. Raskid je i logičan slijed događanja, s obzirom da se na Red Bullovim bolidima više neće nalaziti natpis Renault, već Tag Heuer, novi sponzor ekipe iz Milton Keynesa. Infiniti je luksuzni brend Nisanna, koji je pak u suradnji s Renaultom, stoga više nema nekih dodirnih točaka s ekipom Red Bulla. Sebastian Vettel je za svog vremena u Red Bullu bio trkaći savjetnik Infinitija, a postoji specijalno izdanje modela “FX Sebastian Vettel”.

Infiniti FX

Christian Horner se ukratko zahvalio bivšim partnerima:

“Želimo se zahvaliti Infinitiju na suradnji u kojoj su nam se pridružili kao komercijalni partneri 2011. godine. Dvije godine poslije, postali su naslovni sponzor momčadi, gdje su imali reklamu kakvu niti jedna tvornica nije imala. Želimo im sve najbolje u budućem poslovanju.”

U međuvremenu, Red Bull je objavio novog sponzora. Bit će to Puma, njemačka tvornica sportske odjeće i obuće. S obzirom na ovo partnerstvo, vrlo je vjerojatno da se sponzorstvo s Geoxom neće produžiti, koje je također započelo 2011. godine.

Komentiraj

6 komentara

  1. Imali su reklamu kakvu nijedan proizvodjac nije imao samo je zaboravio da kaze za 40 miliona euraa po sezoni.Negde sam procitao da ce RB zbog ovog sa Renaultom ostati kraci za oko 80 miliona eura po sezoni sto zbog renoa sto infuniti a ide i total .I posle neko kaze da nisu imali korist o renoa.
    Ono sto su od TAGa dobili je sica u odnosu sta gube


    0

    0
  2. Maurizio Arrivabene
    Kuštelaar Prikaži

    Dva bika, puma…previse mi je to zivotinja za jedan auto :)


    0

    0
  3. Vjerojatno će otići i Casio pošto je došao Tag Heuer. A kako se šuška, imati će istu specifikaciju motora kao i matična momčad Renaulta…ako uzmemo u obzir da se priča o ogromnom Renaultovom budžetu, vjerujem da će Red Bull uz Neweyevo znanje i savjete ponovno postati opasni konkurent za postolja, a možda i nešto više…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni