Nakon što je Stefano Domenicali opet počeo gurati ideju o promjeni formata GP vikenda i bodovanju slobodnih treninga – danas su na tu temu svoj komentar dala trojica vozača.
Po trenutnom sistemu imamo šest sprint vikenda, a na svim ostalim GP vikendima vozači i ekipe na raspolaganju imaju tri sata slobodnih treninga. George Russell se slaže da bi ta tri treninga mogla biti sažeta u jedan:
“Očigledno nam uopće ne treba testiranje. Mislim da je jedan trening dovoljan za sve nas da isprobamo različite stvari koje su nam potrebne za razvoj.”
“Ovo je vrhunac motosporta. Ne želite voziti bolid kojeg ste napravili na početku godine i onda nakon toga niste imali priliku isprobati nove stvari. Ponekad je ljepota baš u tome – imate trening od 60 minuta na kojem možete isprobati nešto, razvijati se i poboljšavati.”
“S druge strane, ako se u određenoj sesiji dijele bodovi ili nagrade – manje su šanse da ćete tada isprobavati nove stvari.”
Russell kaže da nema razloga da Formula 1 ima duži trening od juniorskih serija:
“Naravno, što više treninga imate – to ćete biti brži i bit će vam ugodnije u bolidu. Ne vjerujem da je ispravno da F1 ima troduplu minutažu u usporedbi s F3 ili F2. Oni bi trebali imati više treninga jer voze manje utrka, nemaju toliko testiranja.”
“Bilo bi pretjerano da se u potpunosti ukine trening. Ja u početku nisam bio pobornik sprint utrka, ali nakon šest odrađenih kroz ove dvije godine – zaista uživam u njima. Mislim je ključno za sport i za faktor zanimljivosti da imamo nešto akcije i u petak.”
Pierre Gasly je dodao:
“Slažem se s Georgeom. Definitivno ne trebamo tri slobodna treninga. Vozaču je uvijek lijepo imati vremena poraditi na detaljima i pokušati posložiti savršeni balans za vikend. Međutim, općenito govoreći – jedan ili dva treninga nam je i više nego dovoljno.”
Nico Hulkenberg kaže da mu je bilo draže voziti manje treninga dok je bio u nižim serijama:
“Stvar je osobne preferencije. Mislim da trenutno imamo dobru minutažu za treninge. Uzevši u obzir ovo što George kaže – ja sam uživao u F2 imati samo pola sata treninga i onda odmah voziti kvalifikacije.”
Logan Sargeant je debitant u Formuli 1, a dolazi iz F2 gdje je imao jedan trening od 45 minuta prije kvalifikacija:
“Tri sata treninga je zaista jako puno, pogotovo kad dođete iz F2 gdje ste puno ranije morali riskirati. Kao debitantu mi ne smetaju dva ili tri treninga, ali ubuduće mislim da neće biti potrebno.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma budale,…….😕😕
Onda, van iz F1.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova F1 i vozaci su postali tako pizdasti.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo pitanje je test inteligencije, ako oni ne kuže razliku između F1 i F2 onda bi ja rekao da ne ispunjavaju uvjet minimalne inteligencije za natjecanje u F1. Pitam se kako su takvi panjevi prošli test inteligencije na vozačkom.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa Logan Sargeant nije znao šta je km/kilometar? Ima čak zabilježeno na team radiju. Isto tako F1 ima flash pitanja za svakog vozača da nabroje 3 komponente na bolidu, frampanto je da su znali samo za prednje i zadnje krilo, jos isto tako jedva su neki znali nabrojati 3 vozača na gridu od mogucih 19!? A da ne govorim opsta znanja iz geografija I ostalih stvari sto te uce u prvom razredu osnovne. Ne umanjuje cinjenicu da su brzi, al da su glupavi itekako su.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda nemojte voziti vise od 45min Niko te ne tira.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vidim problem da se skrate treninzi. Možda bi onda ekipe griješile u postavkama pa bi se dodatno izmiješao grid. Ja treninge ne gledam. U biti pogledao sam možda nekoliko puta da se onako vrti.
Ne znam od komentara koji su protiv skraćivanja treninga što smeta da se skrate.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš suprotno, oni najbolji imaju najbolje ljude pa bi većinu Gp vikenda razlika bila još veća jer sa ljudima koji znaju što rade bi u kraćem vremenu se postigao cilj. Vjerovatno bi bilo tu i tamo iznimaka da i bolji fulaju setup no to bi bila rijetkost.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vodeći imaju više za izgubiti. Ako im se da dovoljno vremena bolidi će im biti na 100%
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma da, ali ja ne želim gledati izvlačenje lota nego F1.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko su ovi? nebitni su
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni je sasvim okej 3 treninga, nije nesto puno interesantno ali daje vise vremena da tim ustima bolid na najboljim setup-om
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jasno je što žele. Manje treninga nosi veće šanse da jača momčad promaši dobar setup što slabijima onda daje šansu za bolji rezultat.
Prošle godine je u Brazilu RB očito zeznuo sa setupom i bili su sporiji od Mercedesa koji je bio koma.
Znači (ako sam dobro razumio) nakon P1 su odmah imali kvalifikacije i time zaključan setup (Parc ferme) jer je sljedeća sesija bila Kvalifikacija. Da je vikend bio klasičan sa P1, P2 i P3 te Q i R RB bi imao vremena ispraviti setup do kvalifikacija. Ovako smo dobili novog pobjednika u F1.
Sada će PR skuhati priču da će ukidanjem treninga spasiti planet od zagađenja.
Zato i jesu najglasniji oni iz donjeg, a ne oni iz gornjeg poretka.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva vam se cini ova ideja GP vikenda?
-Petak: Fp1, Kvalifikacije
-Subota: Fp2, Sprint
-Nedjelja: Utrka
Kvale određuju startni poredak sprint-utrke, a poredak glavne utrke određuju najbolja vremena iz Fp1 i Fp2 (kao nekad davno). Parc fermè ukinut, izbačen.
Time ne bi išli na “ziher” u sprintu, a Fp1 i Fp2 bi dobili na značaju (sto Domenicali hoce).
Meni se cini kao fini spoj tradicije i “modernog”
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne čini mi se nikak. F1 je jedini sport na planeti koji je zabranjeno trenirati. Dakle F1 se smije voziti samo za vrijeme trkaćih vikenda. Ajde probaj to recimo u nogometu ili biciklizmu ili košarci….
Ja mislim da je to potpuno kretenski. Sad kad su im ograničili budžete neka oslobode ovakve stvari.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kuzim ovo za treniranje.
Ali vidis da i sami vozaci kazu da bi im 1 free practice bio dovoljan.
Ja ostavljam 2 🙂
S tim da imaju i veliki znacaj…
Ocito su im i simulatori dovoljni i dobri…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je njemu je dovoljan da nauči stazu i točke kočenja, ali onima koji će mu trebati reći kad da idu po gume? Onda budu prigovarali kako im ekipa nije dala dobar auto.
Nisu to nikakvi genijalci – da jesu ne bi trke vozili, a neki od njih su i posebno blesavi.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni su treninzi poprilicno nezanimljivi, pogotovo 3..
Treba i vikend skratit na dva dana..Subota trening od 60-90 minuta, kasnije kvalifikacije i utrka u nedjelju.
0
0