Izdvojeno

Alonso: Javne kritike su pomogle Hondi

Piše: Marko Rakić

Prije 7 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Fernando Alonso, McLaren

Fernando Alonso kaže kako su javne kritike prema Hondi pomogle u rješavanju problema koji su ih zadesili ove godine. Španjolac je više puta rekao da se osjeća kao amater u svom bolidu, a sve je kulminiralo na VN Japana kada je Hondin motor nazvao GP2 motorom, što realno, nije niti daleko od istine.

“Morate napraviti ogromne stvari za sljedeću godinu. Za velike probleme trebate velika rješenja, i mislim da su te kritike mnogo pomogle Hondi.”

Iako smo na tim radiju uglavnom slušali frustrirajuće poruke McLarenovih vozača, Alonso kaže da je bilo i lijepih trenutaka koje nismo imali prilike čuti. Osim izjave za GP2 motor, pamtimo i ironičnu poruku na VN Rusije, kada je Španjolac mehaničaru, koji mu je javio da se utrkuju s Massom, rekao da voli njegov smisao za humor.

“Mnogo radio poruka u kojima smo bili zahvalni timu u teškim trenucima nije prikazano.”

Button je na kraju nadodao:

“Morate se smijati i biti pozitivni u teškim situacijama, u suprotnom bi poludjeli.”

Komentiraj

1 komentar

  1. Juan Manuel Fangio
    Estoril Prikaži

    Nisam navijač McLarena niti Buttona niti Alonsa, ali moram reći da su ovu sezonu odradili junački. Mnogo hrabrije od Red Bulla.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni