Izdvojeno

Ferrari: U Japanu smo potvrdili da idemo u dobrom smjeru

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Max Verstappen impresivno pobijedio na Velikoj nagradi Mađarske – ljetna stanka trebala je poslužiti Ferrariju za regrupiranje i pronalazak stare brzine bolida. Međutim, Verstappen je nakon toga došao u Belgiju i pobijedio s 14. startne pozicije.

U drugom dijelu sezone vidjeli smo u nekoliko navrata da je Mercedes opasno zaprijetio i na trenutke izgledao opasnije od ekipe iz Maranella.

Njihov glavni inženjer za performanse Jock Clear kaže da je ekipa odradila nekoliko testova kroz koje je pokušala shvatiti koje su slabosti F1-75 koje su ih koštale brzine na stazi.

“Bilo je ključno potvrditi da idemo u dobrom smjeru.”

“Čim se počnete pitati jesmo li pogriješili sa setupom, morate biti prilično hrabri da kažete – u redu, morate shvatiti gdje ste, ne možete nastaviti ići u krivom smjeru.”

“Recimo da ste izgubljeni – posljednje što želite učiniti je samo nastaviti juriti niz cestu i čekati da vidite što će se dogoditi. Ne, stanite i pogledajte kartu.”

Clear tvrdi da je Ferrarijev nastup na Suzuki pokazao da idu u dobrom smjeru:

“Zaustavili smo se, pogledali kartu i potvrdili da idemo u pravom smjeru. To se vidi po Velikoj nagradi Japana. Očekivali smo da će Red Bull vrlo jak. Spa je staza slična Suzuki i tamo su nas porazili. Bili smo vrlo zadovoljni koliko smo bili blizu u Japanu. Zapravo, bili smo vrlo frustrirani što nismo uspjeli osvojiti pole position.”

Komentiraj

13 komentara

  1. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Smjer je dobar ako ste planirali završiti na drugom mjestu u oba prvenstva. Ovo me blago podsjeća na 2018. Odličan početak sezone, par pobjeda, kompetitivan bolid na svim stazama i onda Mercedes (RB) nadogradi bolid, par grešaka se napravi na kojima protivnik izgradi prednost i ode sezona.

    Što se tiče Japana i pole positiona, ne bi vam on ništa pomogao. Pojeli ste gume i možda bi CL završio drugi umjesto da ga SP napada u zadnjem krugu.

    RB (Max) je ove godine odradio puno bolji posao. Točka. Rješite potrošnju guma, krajnju brzinu i par ćuški iza uha CL-u i možda bude borba za titule iduće godine.



    8

    0
  2. Samo jako, samo naprijed 😁🤪



    1

    1
  3. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Dobar smjer, ako zanemarite pojedene gume i cinjenicu da je RB zavrsio 1-2.

    Odlicni na jednom krugu ali na race paceu nisu ni blizu RedBull-u. Nadam se da ce iduce godine popraviti to, za koga god navijali svi zele gledati Ferrari u borbi za pobjedu.



    3

    0
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Mene najvise ljuti taj njihov ego, radije nam u lice saspi sve zivo, da bar plivamo u govnima, nego da se utapamo – poput “pobjediti cemo u svih 10 utrka”. Svako sa dvije vijuge vidi da Ferrari ima napredak, a i probleme koje uporno guraju pod tepih. Radije volim cuti surovu realnost, nego lazne nade.



    7

    0
  5. Clear Jock…..”čista šala” 🤦‍♂️🤦‍♂️



    6

    0
  6. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ovi u Ferrariju čitaju izjave hrvatske vladajuće partije. Potvrda dobrog smjera je zapravo put prema dolje, ali to ne shvaćaju.



    7

    1
  7. Na startu sezone ste bili u apsolutno najboljem smjeru od svih ekipa.

    I onda sada kad kazete ” idemo u dobrom smjeru” treba biti kao nesto dobro?
    Vise sramotno nego dobro.



    5

    0
  8. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Zaustavili smo se, pogledali kartu i potvrdili da idemo u pravom smjeru

    I Latifi je to rekao na treningu.



    6

    0
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    Naravno da idu u dobrom smjeru. Nakon Suzuke, bolidi su bili okrenuti prema Maranellu. Di ćeš bolji smjer nego prema domu svom



    3

    0
  10. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    zasto napad na. Ferrari nakon ove izjave?
    nakon promjena pravila Ferrari upa u najvece probleme RBR u apsolutno nikakve, i sad ih rjesavaju i priblizavaju se RBR…. da su pravila ostala ista bili bi u najmanju ruku ravnopravni u Belgiji tako i ostalim stazama….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni