Izdvojeno

Vergne: Gasly mora početi korisiti svoja krila i udaljiti se od Red Bulla

Piše: Marko Litvić

Prije 4 tjedana, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Prije mjesec dana činilo se da Pierre Gasly ne ide nikamo i ostaje u AlphaTauriju, ali u međuvremenu se situacija promijenila i čini se da Helmut Marko i Red Bull neće plakati ako Francuz ode uz poštenu cijenu.

Momčad koja se najviše spominje je Alpine, koji polako odustaje od ideje Oscara Piastrija u plavom bolidu. Australčeva budućnost će biti odlučena ovoga tjedna na sjednici Odbora za priznavanje ugovora Formule 1.

Čak i ako Alpine iz toga izađe kao „pobjednik“, Piastri bi i dalje mogao završiti kao vozač McLarena, no Alpine bi onda dobio novčanu nadoknadu. Te novce bi mogli iskoristiti za otkup Gaslyjeva ugovora. Bivši vozač Formule 1 i Red Bullova sustava, Jean-Eric Vergne, kaže kako bi to bio pravi potez za Gaslyja.

“Pierre mi je stvarno drag i dobro ga poznajem. Mislim da je to što je pokazao u zadnje dvije godine stvarno impresivno… U Red Bullu za njega nema mjesta, mora u nekom trenutku raširiti svoja krila i otići od Red Bulla. Mislim da bi Alpine mogao biti dobra momčad za njega.“

Jedini problem je tko bi u tom slučaju bio njegov momčadski kolega – njegov dugogodišnji ljuti rival Esteban Ocon. Vergne je izjavio kako bi njih dvojica to trebali riješiti kao odrasli i ostaviti svoje rivalstvo iza sebe.

„Mislim kako on i Esteban Ocon nisu baš najbolji prijatelji, ali i to je u redu. Kad se sve zbroji i oduzme, ti si profesionalni vozač, momčad te plaća, ti predstavljaš brend i uz to se utrkuješ za sebe. Siguran sam kako momčad može podnijeti dva francuska vozača čak i ako se oni navodno ne vole.“

„Utrkujete se za momčad, ali i za sebe. Prilično sam siguran kako i oni to razumiju, te mogu zajedno funkcionirati. Oni mogu iz toga izvući najbolje.“

Jean-eric Vergne

Za vrijeme VN Belgije, Ocon je priupitan vezano za mogućnost toga da bude Gaslyjev momčadski kolega, na što je rekao kako ne bi imao problema s time.

Komentiraj

9 komentara

  1. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Nemam ništa protiv Gaslija u Alipini. Lik je odličan vozač za te srednje kategorije. Njegov jedini problem je mentalna snaga kada dođe u poziciju da podijumi postanu obveza i onda se izgubi.



    7

    1
    • Mick Schumacher 47
      senna66 Donator Prikaži

      ali je mlad i ta mentalna snaga se i sagradi kad tad….
      definitivno zaslužuje bolju momčad.



      10

      0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        je li alpine bolja momčad od AT ?
        Sve je to meni isti k isprike na izrazu. Pitanje je koliko je on željan promjene. kako god napravi neće pogriješiti.
        AT mi se čini odlično safe okruženje s sposobnosti za povremene bljeskove.
        Alpine ima težinu, ali upitne sposobnosti za ostvarenje vlastitih ambicija, i vječito neke repove po pitanju momčadske atmosfere..


        0

        0
        • Yeap…Bolji Alpine
          Safe okruzenje ako je happy s tim.. Opet onako, bit nadomak RBa a znas da neces vise tamo, nije bas fora..
          U Apline sa Oconom da dobijemo novi dinamicni duo…



          5

          0
  2. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Ne slažem se da u Red Bullu za njega nema mjesta. Do kad je Perezu ugovor? 2024? Nakon toga, polako mu je vrijeme i za penziju. A koga će tada Red Bull imati da stavi uz Maxa? Gasly je najrealnija opcija. Ali ako ga do tada počne pobjeđivati Tsunoda, ili neki novi rookie iz Red Bullove škole, onda je sam kriv što neće imati mjesta…

    A sve ove alternativne opcije nisu ništa bolje od AlphaTaurija… A on nije vozač za top tim. Prije par godina nije bio dovoljno dobar ni da bude vodonoša u top timu. Ako se popravi u sljedećih par godina, jedina šansa da ponovo pokuša sa top timom mu je upravo Red Bull.


    0

    0
    • Mick Schumacher 47
      senna66 Donator Prikaži

      Gasly nema što raditi uz Maxa. I vjerujem da bi imao daleko manje pritiska bilo gdje drugdje…
      U RB neće valjati ako se pokaže i kao mala prijetnja Maxu, a neće valjati ni ako će se pokazati lošim. A ono između ga ostavlja u prosjek i svi će izgubiti interes vrlo brzo.
      Ja bi ga smjestio u momčad tipa Alpine ili McLaren. Oni ako i ne budu nešto posebno u sljedećim sezonama opet se može pokazati da je sposoban voziti van obitelji Red Bulla. Barem borbom sa momčadskim kolegama, ako ništa. Pogledaj Norrisa u McLarenu, daleko od pobjeda pa čak i podija, ali reputacija mu ne otpada i spada u top vozače jer šamara kolegu.

      A on nije vozač za top tim. Prije par godina nije bio dovoljno dobar ni da bude vodonoša u top timu.

      Hej pa daj pogledaj koliko godina ima, pa ne možeš odmah suditi dok je još nezreo bio. Uz to vozio je pored Maxa koji je kalibar najboljih vozača ikada. Nije ni sada na svojih 100 posto tako da polako. Previše brzo otpisujemo mlade vozače. Vrlo nezdrav trend ne samo u F1.



      4

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Ne vjerujem ja u te priče da se u Red Bullu sve podređuje Maxu, i da bi im odgovaralo da imaju lošijeg vozača od Maxa. Marko se nije libio kritikovati i Maxa na početku sezone, kada je Perez u nekim utrkama izgledao kao da mu može parirati. Nije im bilo teško ni kada se Ricciardo pokazao dobar spram Vettelom. To je sve za njih plus, po mom mišljenju. Pa i ako se pojavi jači vozaš od Maxa.

        Ništa ja ne otpisujem Gaslyja. Samo kažem da u tom trenutku nije bio dovoljno dobar ni za drugog vozača u top timu, što je i istina. Kakav će biti za par godina kada budu gledali da zamjene Pereza, to je na njemu…


        0

        1
  3. Čini mi se kao drag dečko, i baš kao što je netko rekao – nježan, možda prenježan po pitanju te mentalne snage – ali tko od nas zna koliko ti ljudi napreduju i rade na sebi, ono malo što je bio u Red Bullu zaista nije bio spreman, a stvarno je nekoliko puta zasjao u B momčadi. Ako ostane ovdje, nitko ne garantira da netko drugi neće sjesti na mjesto Pereza kada se ovaj odluči povući, a uz Maxa sigurno neće biti broj 1 u momčadi.
    Oko tog Alpinea mi, s oproštenjem, sve malo smrdi. Ne čini mi se da je tamo neka dobra vibra, atmosfera, a Ocon mi je jedan od najmanje simpatičnih vozača, i kada uzmemo u obzir – francuska momčad sa dva francuska vozača – pa to bi stvarno bio najdinamičniji duo, bilo bi tu guranja u zidove samo tako, sad potpišem. :D


    0

    0
  4. Ono što Ocon govori i ono što Ocon radi nema baš veze jedno s drugim. Na stazi je imao problema s kolegama s kojima nije imao problema, a s Gaslyjem ima problem cijelu svoju karijeru tako da će biti interesantno pratiti Alpine ako Gasly tamo završi.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni