Izdvojeno

Alonso nakon utrke o sudaru s Hamiltonom: Trkaći incident, bio sam frustriran u tom trenutku

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso nije bio oštar prema Lewisu Hamiltonu kada je hladne glave nakon utrke prokomentirao njihov incident i okarakterizirao ga kao trkaći incident.

Španjolac je u svom prepoznatljivom, izravnom stilu komentirao sudar preko timskog radija i nazvao Hamiltona idiotom koji zna startati samo s prvog mjesta, no kasnije je bio smireniji:

“Zatvoriti prolaz na taj način je po mom mišljenju bila mala greška s njegove strane. U zavoju 5 smo puno puta vidjeli paralelne ulaske i isto se dogodilo njemu i Rosbergu prije nekoliko godina [2014.]”, rekao je Alonso.

“Mislim da je to bio incident tipičan za prvi krug. Događa se, pogotovo u tom zavoju.”

“To je definitivno nezgodan dio staze i radi se o trkaćem incidentu.”

Alonso je startao s trećeg mjesta, a na startu je uspio preskočiti Sergija Pereza za drugo mjesto. Međutim, Hamilton je imao dobru zavjetrinu iza Alpinea i pokušao je napasti s vanjske strane Les Combesa, pri čemu je izazvao kontakt koji je Britanca izbacio iz utrke, dok je Alonso uspio nastaviti utrku bez većeg oštećenja i završiti peti.

“Bio sam jako razočaran, kad god startam dobro iz prvog ili drugog reda, ovakve stvari se dogode i naravno da sam bio frustriran u tom trenutku. Ali on je priznao svoju grešku i to pozdravljam.”

“Samo sam tužan jer kad startam drugi ili treći, uvijek se dogode ovakve stvari. Kad sam 12. ili 13. imam čistu utrku.”

Fernando Alonso

Kratko je komentirao i Ferrarijevu strategiju s kasnim ulaskom u boks za Charlesa Leclerca u pokušaju ostvarivanja najbržeg kruga, koja je u konačnici dovela do vremenske kazne za Leclerca i poklonila Alonsu peto mjesto:

“Bio sam iznenađen, ali Ferrari uvijek ima neke čudne strategije. To je bila jedna od tih”, rekao je nasmijani Alonso.

Hamilton je nakon utrke rekao kako je on definitivno kriv za sudar, no nije mu bilo drago čuti Alonsove komentare iz kokpita:

“Nemam odgovor na to. Znam kako se stvari dožive u žaru borbe, ali lijepo je znati što misli o meni. Bolje je da je otvoren oko toga što misli. I kao što sam rekao, nije bilo namjerno te preuzimam odgovornost. To rade odrasli ljudi.”

Dodao je kako je htio popričati s Alonsom, ali je promijenio mišljenje nakon što je čuo ono što je Španjolac rekao preko timskog radija.

Komentiraj

7 komentara

  1. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Alonso je legenda. Kao što Kimija nije bilo briga, Alonsa je doslovno briga za sve. Emocija i pogled iz njegova kuta. Lik ne može biti objektivan, ali u toj svojoj subjektivnosti uvijek je iskren. Koliko god nekad zvučao licemjerno, ali možemo biti sigurni da u trenutku kada izjavi nešto to stvarno i misli. Nije PR mašinerija, iskrenost i emocija…. Bilo to “yoke” ili “karma”, to je on.



    33

    5
  2. Malo se “nadurio” Lewis zbog TR-a Alonsa , ali pretpostavljam da ce ga to proci.
    Jer nije niti on bio ultra pristojan uvijek na TR u nekim dvobojima.
    Valjda ima dosta iskustva da zna da se i gore stvari kazu kad adrenalin “ošine”.
    Ali kod njega je moguce da se duri do kraja zivota :D



    11

    1
  3. Kimi Raikkonen 7
    Big_boy_oo7 Prikaži

    Alonso na prvu reagira tako da zaboravi da izjava ide u prijenos, a ne njegovom inžinjeru. Bar je full iskren. Razmisljam da su u istoj eri vozili Ham i Montoya. Sta bi mu tek taj rekao u slicnoj situaciji na prvu. 😂😂



    12

    1
  4. Nije prvi put da se spominje riječ – idiot na TR. Zapravo su rijetke situacije da se ne počaste tim sočnim titulama kada imaju kontakte ili druge napete situacije na stazi. Što bi bilo da mu je Alo rekao – suck my balls?
    Kasnije ih vidiš opet sve skupa kako se zezaju i boli ih briga.



    4

    1
  5. Mislim da je Luju pecnuo onaj drugi dio Alonsove izjave na TR: “this guy only knows how to drive and start in 1st position”…
    Vj jer zna da u tome ima nesto istine.
    U sredini, bez najbrzeg bolida + malo pritiska i odmah pocne miris Masse i perioda oko 2011.god.



    12

    5
  6. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Nisam siguran šta je lulu mislio da će FA rec na TR…. Možda da ga je pohvalio ili nesto🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️



    5

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni