Izdvojeno

Audi potvrdio ulazak u F1 2026.!

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Kao što je bilo najavljeno, dugoočekivana potvrda ulaska Audija u Formulu 1 objavljena je jutros na posebnoj konferenciji za medije održanoj u Belgiji.

Njemačka kompanija ući će samo kao proizvođač pogonskih jedinica, a momčad s kojom će surađivati bit će objavljena do kraja godine. Sve upućuje na Sauber, momčad koja se trenutno natječe kao Alfa Romeo, pri čemu Audi namjerava kupiti 75% udjela kompanije.

Audi je već u službenom priopćenju za medije “bocnuo” svoje njemačke rivale iz Mercedesa koji motore proizvodi u engleskom Brixworthu, a sjedište F1 ekipe ima u obližnjem Brackleyju:

“Projekt će biti baziran u postrojenju Audi Sporta u Neuburgu pored Ingolstadta. Ovo je prvi put nakon više od desetljeća da će se pogonska jedinica Formule 1 proizvoditi u Njemačkoj.”

Testni pogoni za motor s unutarnjim izgaranjem, električni motor i bateriju već su spremni u Neuburgu, a sva ključna infrastruktura i osoblje bit će spremni do kraja godine. Adam Baker, bivši zaposlenik Coswortha i BMW-a te donedavni FIA-jin direktor za sigurnost, bit će na čelu Audijevog F1 projekta.

“Motosport je integralni dio Audijevog DNK”, rekao je predsjednik uprave menadžmenta Audija Markus Duesmann.

“Formula 1 je istovremeno globalna pozornica za naš brend i vrlo izazovan razvojni laboratorij. Kombinacija visokih performansi i natjecanja uvijek je pokretač inovacija i prijenosa tehnologija u našu industriju. S obzirom na nova pravila, sada je pravo vrijeme da se uključimo.”

“Što se tiče velikog tehnološkog skoka kojeg prvenstvo radi ka održivosti 2026., možemo pričati o novoj Formuli 1”, dodao je član uprave menadžmenta za tehnički razvoj Audija Oliver Hoffman.

“Formula 1 se mijenja, a Audi želi aktivno poduprijeti taj put. Bliska poveznica našeg F1 projekta i Audijevog odjela za tehnički razvoj omogućit će sinergiju.”

Osim Duesmanna i Hoffmana, na prezentaciji projekta bili su i izvršni direktor F1 Stefano Domenicali te predsjednik FIA-je Mohammed Ben Sulayem.

“Veliko je priznanje to što je naš prelazak na hibridne motore pogonjene održivim gorivima od 2026. buduće rješenje za automobilski sektor. Svi se veselimo Audijevom logotipu na gridu i uskoro ćemo saznati još detalja o njihovim planovima”, rekao je Domenicali.

Duesmann je otkrio vremenski okvir u kojem Audi želi postati konkurentan, a potvrdio je i Porscheov ulazak u sport s Red Bullom, iako njihova sestrinska kompanija to još nije službeno objavila.

“Želimo biti konkurentni u roku od tri godine. Velik je izazov ispred nas. Suočit ćemo se s njim jer pravila dopuštaju novopridošlicama da se ravnopravno natječu s postojećim proizvođačima.”

“Natjecali smo se protiv Porschea na Le Mansu s potpuno odvojenim projektom i tako će ostati i u Formuli 1. Naš motor će biti proizveden u Njemačkoj, a Porscheov u Engleskoj. Taj pristup ima smisla jer su naše grupe kupaca drukčije.”

Komentiraj

14 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    To je – to. Novo F1 doba. :thumbs:



    4

    0
  2. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    nemam A8 audi, da te ljubim na haubi
    ali imam golfa duju, da te …



    4

    3
  3. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Naš motor će biti proizveden u Njemačkoj, a Porscheov u Engleskoj. Taj pristup ima smisla jer su naše grupe kupaca drukčije.

    Hmm, sa kim će onda Porsche da sarađuje? McLaren?


    0

    2
  4. Ok,lijepo izgleda
    Što više jakih ekipa po meni biti će zanimljivije još i Porsche
    Hm,ali zanimljivo je da nema niti jedne utrke u Njemačkoj ,no tko zna možda se nešto promijeni ali to je stvarno čudno



    1

    0
  5. Evo prošla je i pauza u f1 ,danas prvi trening
    Pauzu je Alonso učinio zanimljivom i za kraj rastanak Riccarda i Mclarena
    Stvarno mi nije jasno šta se dogodilo sa tim likom ,pa on je znao jako dobro voziti u Red Bullu ,on glasio je i za potencijalnog prvaka ,a sada se ne zna hoće li imati gdje voziti ,jako čudno
    Baš me zanima hoće li pronaći mjesto u nekoj ekipi ,jel možda netko zna gdje bi mogao ili će i on umirovinu ili na pauzu
    Sad se vidi koliko je velika razlika među vozačima kao što su Alonso,Kimi i Riccardo
    Upravo sam čuo u live prijenosu treninga da će Porsche kupiti 51% Red Bulla ,nisam dobro upratio jel se misli na 51% ekipe Red Bull ili na 51% pogonske jedinice ,ne kužim
    Sorry ,mislim da nije na pogonsku jedinicu,motor jer kako je to moguće ili praviš motor ili ne ,a opet 51% kupovine Porschea od Red Bulla isto mi je čudna
    Ok,siguran sam ,ovdje ima pametnijih ljudi koji to više prate i znaju ,pa ako netko zna ?
    Hvala unaprijed !
    Sretno Svim Vozačima i Ekipama u Nastavku Sezone !!!



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni