Fernando Alonso kaže da je bio psihički iscrpljen na kraju svog drugog stinta u McLarenu i da je zbog toga trebao dvogodišnju pauzu koja ga je, po njegovim riječima, učinila još boljim vozačem.
Podsjetimo, Alonso se u McLaren vratio 2015. nakon što mu je 2014. godine Ferrari dozvolio da ode iz ekipe kad su doveli Sebastiana Vettela. U McLarenu je ostao do kraja 2018. godine, bez uspjeha.
“Ne bih rekao da sam izgubio bilo što u usporedbi sa svojom mlađom verzijom.”
“Možda se može reći da sam 2018. godine bio psihički iscrpljen od svih marketinških obaveza i putovanja. Trebale su mi dvije godine pauze.”
“Sad se osjećam u redu. Ne znam jesu mi pomogle te dvije godine ili sad imam drukčiji pristup.”
Alonso tvrdi da je danas još bolji vozač:
“Ponekad trebate gledati utrke izvana i gledati ih u potpunosti, 360°. Nije poanta samo u vlastitom cockpitu i vlastitoj strategiji. Možda sad bolje shvaćam kako se utrka odvija. Treba uzeti u obzir i druge kategorije koje sam vozio – naučile su me različitim stvarima.”
“Postoje različite filozofije utrkivanja, različite tehnike vožnje. Ne mogu reći da su primjenjive na F1, ali kad izgubite kontrolu nad bolidom – moje ruke i noge rade nešto što prije nisam poznavao zato jer sam vozio samo F1 bolide.”
“Na neki način osjećam da sad imam više kontrole.”
Alonso će iduće godine voziti za Aston Martin, što će biti sedma ekipa za koju nastupa. Krenuo je u Minardiju, nastavio u Renaultu, otišao u McLaren, pa se vratio u Renault, otišao u Ferrari, vratio se u McLaren, pa otišao u Alpine i sad ga čeka Aston Martin. Zanimljivo, 2012. godine je bio u pregovorima s Red Bullom, ali je Dietrich Mateschitz prekinuo kontakte zbog “različitosti u karakteru” njih dvojice.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Otrovan jezik ima, fali samo brz bolid, šteta onog kvara u Indy 500, možda bi dobio i bio u mirovini.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Massa je imao “zicer” od izjave, ono kad se povlačio. A gdje se ne bi umorio, em ti je sportski direktor bio Bojler, em si vozio smeće od auta, lagao dobijao Štofela svaki vikend, sa pola gasa.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ubila ga Honda. To je stvarno bio jedan od najvecih krseva od motora/bolida u povijesti. Svaka utrka novi motor, a ni to ne izdrzi do kraja utrke hahah
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ili ono “Fernando, we must save fuel”, nakon svega desetak krugova. Mislim za motor je kriv i McL sa svojim “size zero” željama, vidjeli smo da je ta Honda nakon McL “prodisala”.
2
0