Izdvojeno

Alonso: Bio sam psihički iscrpljen i trebale su mi dvije godine pauze

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso kaže da je bio psihički iscrpljen na kraju svog drugog stinta u McLarenu i da je zbog toga trebao dvogodišnju pauzu koja ga je, po njegovim riječima, učinila još boljim vozačem.

Podsjetimo, Alonso se u McLaren vratio 2015. nakon što mu je 2014. godine Ferrari dozvolio da ode iz ekipe kad su doveli Sebastiana Vettela. U McLarenu je ostao do kraja 2018. godine, bez uspjeha.

“Ne bih rekao da sam izgubio bilo što u usporedbi sa svojom mlađom verzijom.”

“Možda se može reći da sam 2018. godine bio psihički iscrpljen od svih marketinških obaveza i putovanja. Trebale su mi dvije godine pauze.”

“Sad se osjećam u redu. Ne znam jesu mi pomogle te dvije godine ili sad imam drukčiji pristup.”

Alonso tvrdi da je danas još bolji vozač:

“Ponekad trebate gledati utrke izvana i gledati ih u potpunosti, 360°. Nije poanta samo u vlastitom cockpitu i vlastitoj strategiji. Možda sad bolje shvaćam kako se utrka odvija. Treba uzeti u obzir i druge kategorije koje sam vozio – naučile su me različitim stvarima.”

“Postoje različite filozofije utrkivanja, različite tehnike vožnje. Ne mogu reći da su primjenjive na F1, ali kad izgubite kontrolu nad bolidom – moje ruke i noge rade nešto što prije nisam poznavao zato jer sam vozio samo F1 bolide.”

“Na neki način osjećam da sad imam više kontrole.”

Alonso će iduće godine voziti za Aston Martin, što će biti sedma ekipa za koju nastupa. Krenuo je u Minardiju, nastavio u Renaultu, otišao u McLaren, pa se vratio u Renault, otišao u Ferrari, vratio se u McLaren, pa otišao u Alpine i sad ga čeka Aston Martin. Zanimljivo, 2012. godine je bio u pregovorima s Red Bullom, ali je Dietrich Mateschitz prekinuo kontakte zbog “različitosti u karakteru” njih dvojice.

Komentiraj

4 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Otrovan jezik ima, fali samo brz bolid, šteta onog kvara u Indy 500, možda bi dobio i bio u mirovini.



    7

    1
  2. Massa je imao “zicer” od izjave, ono kad se povlačio. A gdje se ne bi umorio, em ti je sportski direktor bio Bojler, em si vozio smeće od auta, lagao dobijao Štofela svaki vikend, sa pola gasa.



    11

    0
  3. Ubila ga Honda. To je stvarno bio jedan od najvecih krseva od motora/bolida u povijesti. Svaka utrka novi motor, a ni to ne izdrzi do kraja utrke hahah



    14

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni