Izdvojeno

Hamilton ne namjerava u mirovinu: Neću otići dok nisam potpuno istrošen

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 47 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton izjavio je kako trenutno nema namjeru otići iz sporta i da osjeća da još uvijek ima puno vremena ispred sebe.

Hamilton je u F1 debitirao 2007. , iste godine kada i Sebastian Vettel koji je dvije godine mlađi od njega, a odlazi u mirovinu na kraju ove sezone, stoga su novinari upitali 37-godišnjeg Britanca za komentar:

“To je podsjetnik da sam u dijelu svoje karijere u kojem ljudi s kojima sam stigao i toliko dugo se utrkivao počinju odlaziti. Pretpostavljam da uskoro neće biti ni Fernanda [Alonsa] i onda ću ja biti najstariji.”

Alonso je nedavno napunio 41 godinu i potpisao višegodišnji ugovor s Aston Martinom, dok Hamiltonov tekući ugovor s Mercedesom istječe krajem iduće godine. Sezona 2022. prva je Mercedesova bez bolida sposobnog za osvajanje naslova još od 2013., a Hamilton je u svom najdužem nizu bez pobjede od 14 utrka, što znači da bi njegov niz s pobjedom u svakoj sezoni u kojoj se natjecao mogao biti prekinut.

Ipak, Mercedesova forma postupno se diže – George Russell osvojio je pole position u Mađarskoj i došao do drugog uzastopnog podija, dok je Hamilton u nizu od čak pet uzastopnih podija. Kao i Vettel, vrlo je aktivan po pitanju promoviranja veće uključenosti i diverziteta u sportu:

“I dalje se borim za te stvari i još uvijek imam osjećaj da imam puno vremena ispred sebe.”

“Ako se povučem, najvjerojatnije ću još imati goriva u spremniku. Ne vjerujem da ću otići dok nisam u potpunosti istrošen i neću imati više ništa u sebi.”

Komentiraj

47 komentara

  1. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Iliti dok nije istrošena krava koja mu još uvijek daje mlijeka. Koliko ono ima love na godinu ?



    6

    22
  2. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Ego mu zeli sluzbeni status najveceg



    10

    18
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Ne želi mu samo ego. Srce, duša i sva ostala njegova osjetila to žele.
      I ne samo on, nego i svi ostali na gridu to žele 👍

      Ti kao ne bi želio, da si na njegovom mjestu? 🙃



      22

      7
      • Red Bull
        grga Prikaži

        Ne sudi po sebi. Ima ljudi koji zadovoljstvo crpe na drugačiji način. Nemaju svi ego (i razum, na žalost) predisponiran da nisu zadovoljni ako nisu najveći.



        4

        2
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Ali ti ljudi nisu vozači formule1 i nisu prvaci baš iz tog razloga.



          3

          7
        • Kimi Raikkonen 7
          Iceman Donator Prikaži

          Kako nisu? Rosberg, Button, Vettel, Kimi, Mensell itd itd.



          8

          3
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Prije bih rekao da ti sudiš po sebi …
          Ima takvih ljudi … ima i ljudi koji sa roditeljima žive do svoje 40 i zadovoljni su sa njihovom penzijom. Ali ti ljudi nisu i ne mogu biti velikani ni svoje porodice, a kamoli nečega većeg.
          Ovdje pričamo o dostignućima koji se događaju jednom ili nijednom u 50 godina. To je nemoguće ostvariti osim ako nisi 100% predan svom poslu.



          3

          1
      • Kimi Raikkonen 7
        Iceman Donator Prikaži

        Pa samo sam konstatirao da se radi o egu. Biti izjednacen sa Schumacherom nije isto kao i imati najvise naslova. Ne radi se ovdje o iscrpljenosti nego cistom egu. Status mu je jako bitan i imati najvise naslova kao pripadnik crne rase mu jako imponira. On je popularan kod odredjenog dijela navijaca i odredjenog broja britanaca i amerikanaca. Ne kod svih s obzirom da znam o cemu pricam. Neki novi bebaci se ovdje zovu Max.



        5

        5
        • Max Verstappen
          derfahrer1996 Prikaži

          Max osvaja pobjede iz drugog reda ili petog haha ne sa bolidom dvije sekunde brzim od konkurencije. Neka blagosljovljeni uzme jos koji naslov i ja Sam sretan neka svoj ego upotpuni i neka nam svima dokaze da je goat 🤣



          5

          12
        • Mattia Binotto
          Har Kl Donator Prikaži

          Da, ali si pogrešno konstatirao da se radi samo o egu. I to još konstatiraš kao nešto negativno. Nije to ego, to je ambicija da budeš najbolji u svom poslu, okruženju ili bilo čemu drugo.
          Svi ovi vozači, osim naravno onih sa slavnim prezimenima i bogatim tatama, su proprani svim i svačim, dok su se borili u nižim serijama. Da im nije te ambicije, davno bi odustali.
          Ta imena koja si naveo gore, samo su dokaz koliko si pogrešno formirao mišljenje o nekim vozačima. Zašto je Vettel je došao kao 4x WDC u Ferrari? Da dođe do 6. titule i 90. pobjede i da onda kaže, ne hvala??? Ma daj … Od tih navedenih vozača jedino bi Rosberg mogao upasti u neku matricu “uzeo kantu i meni dosta” . A i on je upitan, jer nikad se prije nije izjasnio da mu je to namjera. Čak je te sezone i ugovor produžio.
          Ovo podsjeća na rivalstvo Lauda Hunt. Obojica extra talenti i sjajni vozači, jednog pamti istorija, a drugog samo hard core fanovi.



          4

          3
  3. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Naravno da nećeš. Uzeti osmi naslov sljedeće godine pa nek dušmani krepaju.



    17

    7
  4. Baš tako, dok mu Toto ne kupi 8. naslov koštat će ga 60milja godišnje. Pa sad nek Toto vidi što je jeftinije, plaćati Lewisa ili kupiti novo vodstvo FIAe.

    Naime Lewisu nitko ne može dati otkaz, a da ne ispadne rasista. Dakle zaštićen kao lički medvjedi.



    23

    26
    • Jim Clark
      mclaren f1 Prikaži

      Viđao sam glupih komentara, ali ovaj je stvarno vrh, svaka čast 👍



      24

      13
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Odobriti će FIA-i rabat na S klasu i eto naslova 😉



      7

      4
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Pa dobro. Lewisu je Toto izgleda kupio titule ali ih je ovaj bar sproveo na stazi u djelo. Vrlo rijetko mu se desavalo da je gubio stražnji kraj bolida pa završavao u barijerama bar toliko od Lewisa kad su titule već kupljene.

      Nego neki ne mogu uopste pobjediti na stazi čak i kada kupe samo čelo Formule 1, kada postave svoga čovjeka kao predsjednika. Vjerovatno i dobiju detaljan plan sadržaja novog pravilnika jer budimo realni ovakva ekipa kao sto je trenutno Ferrari da je u stanju napraviti ovakav bolid ??? Haha , ekipa koja ne može sprovesti u djelo osnove taktički radnji da napravi ovako dobar bolid? Nemojte se zavaravati.

      Smiješno je onda vidjeti uopste komentare na racun Mercedesa,Tota i Lewisa.
      Još smiješniji vidjeti ko to komentariše i osuđuje iste , oni čiji puleni ne mogu sastaviti 1 pobjedu a kamoli 9 vezanih naslova.



      10

      7
      • Lewis Hamilton 44
        NRteamLH44 Prikaži

        Ispravka 8 vezanih naslova.



        2

        2
      • Nego neki ne mogu uopste pobjediti na stazi čak i kada kupe samo čelo Formule 1, kada postave svoga čovjeka kao predsjednika.

        Može pojašnjenje?
        Ako misliš na Todta (FIA) ili Domenicallija (F1 Group) malo je reći da si promašio cijeli fudbal.
        Upravo, najveća dominacija ikad viđena u F1 se desila za vrijeme dok je predsjednik FIA-e bio “Ferrarijev čovjek”, Todt. Koji je, BTW, postao predsjednik FIA-e 2 godine nakon što je odstupio sa mjesta šefa Ferrari F1 ekipe.
        A Domenicalli je došao na funkciju 2021., tako da oko toga nemamo šta pričati.

        Vjerovatno i dobiju detaljan plan sadržaja novog pravilnika jer budimo realni ovakva ekipa kao sto je trenutno Ferrari da je u stanju napraviti ovakav bolid

        A-ha, ok onda.:rofl: :rofl:
        Možemo se onda složiti da je Benz, koji je bio “još gora” ekipa u periodu 2010.-2012., kupio 7 vozačkih i 8 kontruktorskih titula? ;)



        4

        5
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Hoćeš reci da Domenicali nema ništa sa novim pravilnikom i Ferrarijevim probojom na vrh?



          2

          2
        • Jel se zezaš ili šta već?
          U slučaju da si ozbiljan

          In October 2014, Domenicali was hired by Audi.
          On 15 March 2016 he was appointed CEO at Automobili Lamborghini S.p.A.
          In September 2020, it was announced that Domenicali would replace Chase Carey as CEO of Formula One Group from the 2021 season.

          Znači, lik je 6 i po godina, prije nego je postao CEO F1 Group bio uposlenik Lamborghinija (Audija)



          4

          4
        • @nr
          kako može imat išta s novim pravilnikom kad je početkom 2021. zamijenio careya, a pravilnik donesen prije toga? da nije bilo covida, 2021. bi se vozili ovi novi bolidi.
          edit: pretekao me kolega frantic.



          3

          1
        • Stjepan Nedeljković bi s više argumenata mogao biti optužen za pogodovanje Audiju na štetu Andrettija nego Ferrariju. osim toga dulje je radio za Audi nego što je bio šef Ferrarija.



          4

          0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Frnatic mislim na tu sezonu 2021 kada je Domenicali došao na čelo. Ne vjerujem da nije imao uvide za već tada neke “rupe” ili finese u pravilniku i da se na osnovu toga Ferrari počeo već 2021 spremati za 2022. Ne kažem da im je napravio bolid ali evo dovoljno da im je neko skrenuo pažnju na fleksibilnu podnicu iz dva dijela da budu tu gdje su sada sa Red Bullom.


          0

          3
    • Lewis Hamilton 44
      LH1985 Prikaži

      Nisi ovo ti tipkao, netko ti je uzeo mobitel daj !!!



      1

      1
      • Namjerno sam pretjerao da napravim zajebanciju i zakuham malo priču, ali ovdje su svi jako ozbiljni kao da u najmanju ruku sjede u upravnom odboru Mercedesa pa se brinu za ugled Torgera Wolfff i Sir Lewisa.

        Neću sad tu ponavljati opća mjesta FIAinog pogodovanja Mercu u proteklih 8 sezona minus jedna utrka. Ja nemam racionalno objašnjenje kako je to moguće u tolikoj količini, a da netko u procesu nije kupljen. U trenutnom stanju u F1 Merc naslov ne može osvojiti niti ove niti iduće godine osim nekakvom politikom i kupovinom , “znamo” iz crtića da Arapi obožavaju Merc…. :) Koruptivni proces se upravo nastavlja tehničkom direktivom koja mijenja tehnički pravilnik usred sezone jer su Lewisa boljela leđa na jednoj utrci, kad je gluma upalila, leđa više ne bole, ali se td mijenja da se ponište inovacije Ferrarija i RBa. Kad je Mercedes bio inovativan s DASom stvar je poništena tek od iduće sezone, a njima je ostavljeno da čuvaju gume na način na koji nitko drugi nije mogao.

        A Sir Lewisu idu godine, dodijat će i britanskim sky komentatorima…. Sve teže će mu biti pobjeđivati Russela kad nema timskih naredbi jer nema niti borbe za vozački naslov i kaj onda. Ako je situacija da se naslov ne osvaja ili da naslov može osvojiti jedno 14 puta jeftiniji vozač zakj bi Merc plaćao nekoga toliko koliko plaća Lewisa, neka ekipa u nekom “škrtom” upravnom odboru će se zapitati, a onda će ispod glasa reći “damn it, we cannot fire him, he is black”



        9

        4
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          I ja sam isto malo namjerno pretjerao da nastavim tvoje kuvanje situacije.

          Evo izgleda da ti isto sjediš u nekom odboru s obzirom na opširnost i preciznost u opisivanju situacija vezanih za sam vrh Formule 1.



          2

          1
        • NRteamLH44 .. dobro ti pišeš , opservacije na mistu . i todt i domenicali su “došli” iz ferraria . istina , ne bi bilo poželjno uz “opaske” o todtu napisat da je 18. 03. 2008. tj prije 14 godina “napustija” ferrari ili da je domenicali bija “šef” u ferrariu do 2014. tj prije 8 godina , da je pravilnik donesen za vrime careya , a prije dolaska stefana na misto chase – a . valda si ti jedini dokučio istinu da su zapravo todt i domenicali svo vrime bili “spavaći” ferraria koji su se “probudili” ovu sezonu . odatle i ovako dobar bolid ferraria jer su od svojih spavaća dobili detaljan plan sadržaja novog pravilnika jer realno u ferrariu nema sposobnih ljudi za ovo napravit .
          nisu oni sposobni ka ekipa u MB koja se od 2010. do 2013. nij emogla “sastavit” sa bolidom , a onda su 2014. bez ičije pomoći i uvida u bilo čega za turbo eru “složili” naj dominantniji bolid u povijesti F 1 . naravno , ako zanemarimo zlobne insinuacije bernia iz 2015. “znali su malo više o predloženoj pogonskoj jedinici jer su njihovi ( MB ) ljudi bili u bliskom kontaktu s FIA – om kad se koncipirao ovog motora.” ali naravno da je to laž , šta berni zna . isto tako nema veze ni pogodovanja MB šta je shaila – ann rao u 6. misecu dođla na poziciju glavne tajnice FIA za motosport došla sa pozicije posebnog savjetnika tota i tu dužnost obavljala od 2018. do 2022. tj do imenovanja na novu dužnost . njenim dolaskom se počelo radit na prijedlogu promjene pravilnika koji ovakav , bez promjene ne odgovara … pogodi kome ? :) :) :) naravno , da bi se o ovome i DAS – u kometiralo treba sidit u nekom odboru koji ima veze sa samim vrhom F 1 jer o ovim stvarima nigdje nismo mogli pročitat ni slovo zar ne NRteamLH44 ? :) :) :) niko razborit ne bi poveza ili posumlja u shailu koja je do prije misec dana bila posebna savjetnica tota ali zato su jako sumljivi todt i domenicali koji su gotovo i “zaboravili” da su radili za ferrari . svaka ti čast za njihovo raskrinkavanje ….. i dobro nam došla shaila :) :) :)



          6

          1
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Za početak ne odlučuje samo MB F1 ekipa je 1/3 Toto, 1/3 Ineos i 1/3 MB. Dakle ne daje samo Mercedes lovu da mogu odlučivati o svemu.
          A Hamsta samo na račun broja pratitelja na društvenim mrežama i općenito vidljivosti koju ima će biti marketinški isplativ ako želi voziti do 50.
          Uopće se ne slažem da dogodine ne mogu biti u igri na naslov, imati će više vremena u zračnom tunelu od RB, a nisu užasno daleko od njih.
          A ove sezone di nije baš jako motviran bio pogotovo u početku i uz hrpu nesreće za SC je samo 12 bodova iza Russella. Tako da po čistim performansama je jako daleko od toga da bude višak.
          Kad bude nekom bržem zauzimao mjesto treba otići, ali još uvijek nije ni blizu toga.



          1

          1
  5. Volili vi gospodo Hamiltona ili ne ,to je vaše pravo ,ali nitko mu ne može oduzeti naslove prvaka ,a znate zašto ,ok ,mercedes je bio dominantan ,sve to stoji ali Ham je sve vozače u timu razbio i za kraj nije fer podcjenjivati Hamiltona ,Ham je strašno dobar i brz vozač ,a neki misle da mu se sve slučajno dogodilo
    Naravno da nije ,svi imaju pravo na svoje mišljenje ali Hama je vrh ,baš vrh formule 1 ,i ako bude imao konkurentan bolid ,e tek je onda opasan i ne boji se nikoga
    Svaka era f1 ima nekoga takvoga Michael ,Hamilton ,sada bi to moga biti Max ,nažalost ferrari puno previše grešaka ,a svi vidimo i znamo da imaji vrhunski bolid ,a blentoto govori da oni ove.godine ni ne idu na prvo mjesto !!!!
    Evo jedno pitanje za sve koji vole f1 ,šta mislite da je mercedes ovako jak ko ferrari ove godine,koja bi bila razlika u bodovima Max VS Hamilton VS Rusell ?
    Moto gp se vratio u nedjelju ,super utrke !!!



    25

    6
    • Michael Schumacher
      Veljko Prikaži

      Pa ne bih se složio da je sve timske kolege razbio.
      Sa Alonsom egal, iako je Mcl stajao iza njega te godine. Sa Batonom 2:1 s tim da je u te tri sezone Baton u zbiru imao više bodova. Sa Rosbergom 2:1 i to uz ogromnu podršku ekipe i timske naredbe. Kovalainena i ne pominjem, a više puta je izjavio kako mu je najbolji timski kolega jalovi Botas ?!?



      8

      6
      • ako gledamo bodove, s rosbergom je 3:1.



        2

        0
        • zekohonda … da , tu treba uzet u obzir i 2013. kad je LH pobjedija NR . no pitam se je li to ona sezona kad je “porukama” preko TR brawn u jednoj trci na traženje rosberga da mu DOZVOLE da pretekne lewisa brawn rezolutno uzvratija ” negativ nico , negativ !” ili u drugoj trci kad se lewis žalija kako ne može preteći nicu brown “obavjestija” rosberga da je na različitoj taktici od lewisa i da ga PROPUSTI ? da li se tada ovim postupcima lewisa “uzdiglo” na prvog vozača MB kojem se NR treba “pokorit” ili…. ?



          2

          0
        • @avalon
          Isparavio sam netočan navod kolege Veljka, po kriteriju kojeg sam naveo i tu završavam.
          Ukoliko želiš dalje analizirat dvoboj lh-nr u 2013. sezoni slobodno nastavi već kad završavaš komentar s ‘ili’.


          0

          0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Istu stvar možeš reći u ovako: da je sve skupa izgubio 2 sezone u karijeri od kolege i oba kolege su svjetski prvaci. Od toga je jedna sezona bila najgora u karijeri kad se drkario na Nicole umjesto vozio prije 11 godina. A Rosberg se umirovio koliko ga je iscrpilo biti na toj razini cijele godine. Sve u svemu nije loš skor.



        2

        1
        • skor je odličan ako zanemarimo neke sitnice . npr da je alonsa “pobjedija” iako su oba na kraju imala po 109 bodova . da je 2010. buttonu to bila prva sezona u McL , lewisu 4. već 2011. kad se button “aklimatizira” pobjedija je LH ostavivši ga iza sebe za 43 boda . istine radi te 2011. JB je ima 2 , LH 3 odustajanja . 2021. prednost LH pred JB je bila tek 2 boda u korist lewisa . možda bi bila i veća da lewis nije ima 6 , button 4 odustajanja . LH nije pobjedija nicu koji nije bija SVJETSKI PRVAK 2014./15. kad ga je lewis pobjeđiva . svjetski prvak je posta tek 2016. šta znači da je nico pobjedija 3 X svjetskog prvaka i tadašnjeg kolegu .
          LH niko ne može negirat , oduzet 7 titula i rekorde ali čemu laganje kako je sezonu 2016. izgubija od svjetskog prvaka kad je NR tek u direktnom dvoboju sa lewisom posta prvak ? da je npr NR osta i 2017. pa da ga je lewis pobjedija onda bi ova tvoja tvrdnja vridila ali ovako…. uostalom u McL se lewis posli osvajanja titule i nije baš “proslavija” jer do turbo ere u McL je završava 2 X 4. i 2 X 5. , a u MB 2013. prije turbo ere je završija 4. i to vjerovatno zbog toga šta kimi zbog nesuglasica oko financija nije za lotus odvozija zadnje 2 trke , minja ga je kovalainen . btw prije te 2 zadnje trke kimi je ima 8 bodova više od lewisa ;) bi li to stiga da je kimi odvozija ameriku i brazil mogli bi samo špekulirat . LH se proslavija tek u turbo eri kad je vozija najdominantniji bolid u povijesti F 1 sa kojim je osvojia 6 titula . da je itko tokom tih 6 sezona “složija” bolid konkurentan MB MOŽDA bi se još koji put ponovila 2021. ;)



          1

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          To što nadrobis hrpu podataka ne znači da imaš neki dobar argument, dapače čini ih nečitljivima dosta puta.
          Poanta komentara je jedina dva čovjeka koja su ga pobjedila su svjetski prvaci dakle nisu neki bezvezni prolaznici u F1, totalno nebitno kada su postali svjetski prvaci.
          Nije Ham kriv što je Rosberg rekao da ne može ponoviti takvu sezonu i otišao u mirovinu.
          Nije se proslavio u McL?
          2007. dobio Alonsa (uopće je nebitno za koliko bodova da nije bilo Kimija Lewis bi bio svjetski prvak), 2008. uzima naslov, 2009. kanta od bolida jer su godinu prije do zadnjeg razvijali u borbi za naslov, svejedno uzima pobjedu te godine. 2010-2013 – dvije dominantne sezone RBa, dvije di je teoretski mogao uzeti naslove, 2011. najgora sezona ikad, 2012. imao više odustajanja nego Vettel i Alonso zajedno, od čega nekoliko puta dok je vodio inače bi bio u igri za naslov do zadnje utrke.
          Tako da ne vidim osim te 2011. di je Ham mogao napraviti išta više.
          U tijekom trubo ere je imao konkurenciju u obliku Rosberga 3 sezone, pa 2017 i 2018 Ferrari (i to puno konkurentniji Ferrari nego ove godine jer su vodili u prvenstvu na ljetnoj stanci).
          Zapravo je šetnja bila samo 2019-2020. di nije imao konkurenciju ni unutar ekipe ni van ekipe.



          2

          2
        • smr201… ja nadrobim gomilu podataka koji moje komentare čine dosta nečitljivim , a tvoja “rekapitulacija” gotovo svih sezona LH do 2020. nije samo gomila podataka nego nešto vrlo bitno da bi se shvatija njegov “put ” ? ono šta ti kod mene smeta kad uradiš isto ili slično je po tebi nužna potreba ?
          naravno da je nikakav argument kad napišem da lewis NIKAD nije pobjedija svjetskog prvaka rosberga , pobjedija je 2 sezone “običnog” rosberga ;) naravno da tebi u svrhu veličanja lewisa nije bitno kad je nico posta prvak . da li se tom tvojom računicom može tvrdit da je i heidfeld 2001. pobjedija svjetskog prvaka kimija iako je ovaj osvojia titulu tek 2007. a heidfeld NIKAD nije pobjedija u svojih 12 sezona , 183 GP – a ? 2001. je i marquez pobjedija 2 X prvaka alonsa iako je fernando prvu titulu osvojia tek 4 sezone posli ( 2005.) ali šta ima veze kad su kimi i fernando osvajali titule ? bito je da su ka svjetski prvaci pobjeđivani od heidfelda i marqueza … ima logoke u tvom razmišljanju , priznajem :) :) :)
          vidiš , za razliku od tebe ja nastojim pisat realno i kad nešto treba “priznat” ka olakšavajuću okolnost to i uradim . zato potvrđujem da je LH 2012. ima više odustajanja nego seb i fernando zajedno ali ti valjda nije bilo u interesu da spomeneš da j eod 5 odustajanja lewis tek 2 X odusta zbog teh problema isto ka seb te 2012. 2 Xje odusta zbog sudara ( isto ka alonso ) i jednom zbog gume . spominjat odustajanja LH je meni malo komično jer pazi sad ovo …. na listi od 684 vozača F 1 JEDINI koji u postotcima ima amje odustajanja je max chilton sa 8,57 % , a zatim lewis sa 8,97% odustajanja u karijeri ;) naravno , čista istina je i činjenica da je McL bija kanta i zato je lewis 2 X završava 4. i 2 X 5. u tom bolidu . po legendi McL osim šta je bija kanta nije bija ni pouzdan zar ne ? i to je lewisu “izbilo” poneku titulu , nema veze šta je u 110 trka sa McL tek 5 X odustaja zbog teh problema tj tek svaku 22. trku . naravno 2017. je teško obranija naslov protiv seba , tek 46 bodova više , a 2018. nije bila šetnja nego ljuta borba sa sebom do kraj … tek 88 bodova više od seba . naravno , točno si primjetija da je McL bija kanta ali nisi da je MB nije bija najdominantnij bolid u povijesti F 1 . naravno , za tebe je bija
          dominantan samo zbog vožnji LH iako se treba itekako znojit za osvajat prvenstva osim 2019./20. kad je to za njega bila šetnja . naravno , MB je ove sezone kanta inače bi LH bija bolji od kolege rookia u timu koji ne zna da je MB kanta i samo zato je trenutno 4. u prvenstvu .
          uostalo ne znam šta se “pjeniš” , dokazuješ mi nešto ? možda zbog toga jer si propustija pročitat ovo šta sam napisa “LH niko ne može negirat , oduzet 7 titula i rekorde …” znači ne negiram mu titule , uspjehe ali negiram pretjerivanje , laži kod konstatacija …. npr kako nije važno kad je neko posta svjetski prvak , lewis ga je ipak pobjedija . nico nije bija svjetski prvak kad ga je LH pobjeđiva 2014./15. ali je bija svjetski prvak kad ga je nico pobjedija 2016. je li ovo bilo teško za shvatit ? čini mi se da je ;)



          2

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Ne, ali kao i obično uhvatio se jednog detalja i onda se držiš toga kao pijan plota, a lijepo sam ti objasnio šta sam mislio.
          To što ti misliš da je isto Roberg 2015/2016 dakle razlika od jedne sezone i Alonso kao rookie i Kimi 4 sezone prije naslova onda tu nema pomoći.
          Kakve veze ima ukupan broj odustajanja u karijeri sa brojem odustajanja u datoj sezoni?
          Nikakve, ali bitno da se drobe nebitni podaci, pa da izgleda kao da nešto pametno ima tu.
          Ja sam lijepo rekao da je dva puta prije turbo ere imao priliku na naslov, a da ju nije uzeo. Jedne godine zbog toga što je loše vozio, a druge zato jer je imao pehove sa odustajanjima naspram kolega.
          Ti si se onda uhvatio nekih ukupnih statistika koje imaju veze sa temom ko krava s vaterpolom.
          Jesam ja rekao da je Ham u karijeri imao puno pehova sa odustajanjima? Ne.
          Jesam rekao da je McL bio kanta generalno ili jedne sezone? Opet uzimaš uzorak od 4 sezone, a ja pričam o jednoj.
          Kad već toliko pišeš bar se potrudi pročitati šta sam napisao.
          Nisam rekao da je bila muka osvojiti te naslove, ali ako si do pola sezone u egalu sa ekipom i onda se na kraju odvojiš nije dominacija kao kad gazis od prve utrke. Ja samo radim razliku između sezona 2017-2018 i 2019-2020 jer nije bilo ni približno ista situacija.
          Da Ferrari sam sebi nije izbio masu bodova tih sezona situacija na tablici bi bila puno veći egal (Singapur, Japan, Monza…).
          Ponoviti ću ti još jednom poanta je da je izgubio od čovjeka koji je kalibar svjetskog prvaka, nije izgubio od neke srednje klase tipa Hulkenberg. Jasno da Rosberg nije bio prvak 2014 i 2015.



          2

          1
  6. Dok god dobro vozi neka ostane, isto kao Alonso. Cim pocnu voziti ko Vettel zadnjih godina, onda brze bolje penzija.



    24

    5
  7. I dalje u top 3 vozaca.. I dok god je tako zaslužuje da bude tu i da vozi.. Samo da se Mercedes još malo trzne i da opet gledamo prave borbe, da se sezona ne završava u Julu mjesecu.



    12

    1
  8. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Veliki vozač ali i veliki egoista. Kako god, želim mu sreću ka osmoj tituli ali neka se izbori za nju, vjerujem da bi i on to htio.

    2014-2020 – crni dani F1



    4

    7
  9. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Hamilton je mudro i pametno okrenuo svoj nedostatak (crna boja kože je i dan danas otegotna okolnost općenito u svemu) i prednost i to iskorištava na najbolji mogući način. I Mercedes to shvaća i bez obzira na kojem mjesto završavao utrke uvijek će im bit marketinški vrijedan (a realno još nije za otpis dok god ima svakojakih streetracera na gridu)


    0

    2
    • Lewis nakon svoje 12. godine nije imao boju kože kao otegotnu okolnost nego kao nešto što ga je guralo naprijed. Ron Dennis i BCE su ga gurali i zbog njegove boje kože. BCE bi volio i da je žensko, ali … nema smisla sad još tražiti kruha preko pogače. Uglavnom sve je bilo posloženo za crnog prvaka….samo se tu upetljao Kimi, Alonso i nekoliko kretena koji su kopirali Ferrarijevu dokumentaciju….



      2

      2
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Slažem se da mu nije bila otegotna okolnost u očima glavešina sporta.
        Ali isto tako vjerujem da je moguće da se u ostatku paddocka nije osjećao dobrodošao u početku.
        Tako da mogu obje stvari biti točne istovremeno



        2

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni