Izdvojeno

Steiner: Mick ne iskorištava svoje prezime, nego se trudi biti svoj

Piše: Marko Litvić

Prije 2 tjedana, 22 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mick Schumacher bio je jedan od najviše praćenih mladih vozača u svijetu motosporta, što je razumljivo jer ipak je sin sedmerostrukog svjetskog prvaka – Michaela Schumachera.

2021. je dospio na grid Formule 1, potpisavši za Haas, koji je te sezone bio sve osim kompetitivan. 2022. je počela odlično za američku momčad, ali ne i za njihovog mladog Nijemca. Unatoč puno boljem bolidu, Schumacher i dalje nije mogao do bodova.

Prekretnica za njega bila je VN Velike Britanije, kad je završio osmi. Rezultat odmah nakon toga bilo je šesto mjesto u Austriji, što je značilo da je Schumacher osvojio 12 bodova u dvije utrke. Ti rezultati su ipak malo stišali kritičare koji su prije toga zapitkivali je li Mick uistinu materijal za vozača Formule 1.

Šef momčadi Haasa, Guenther Steiner, kaže kako se mladi Schumacher ne želi izvlačiti na svoje prezime, nego kako pokušava biti vozač za sebe.

„On ne koristi svoje prezime u svoju korist. On pokušava biti svoj, no za to je potrebno vremena. Svima je puno lakše ga samo zvati „Michaelov sin“, no i to će proći s vremenom. On trenutno radi na stvaranju vlastitog brenda.“

Poznato je koliko je Mick Schumacher blizak sa obitelji i sam Steiner je to potvrdio, te rekao koliko je to lijepa stvar.

„Uvijek je lijepo za vidjeti kad su mladi ljudi bliski i imaju poštovanja za svoju obitelj, te kako svi oni surađuju. Ta obitelj je prošla kroz jako teška vremena, pa je razumljivo zašto su tako bliski, ali to je lijepo za vidjeti.“

Guenther Steiner

Komentiraj

22 komentara

  1. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    Nitko ne pise da riciardo leti iz mclrena a da dolazi piastri ….



    2

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sve se više šuška da će Mick ostati bez mjesta.



    1

    3
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      Čuo sam da je zaustavljeno pregovaranje za novi ugovor Micka jer se ne zna što će se sve dogoditi. Možda je Haas zagrijan za Rickija. Formula 1 je zeznuta. Moraš imati ili božije sponzore ili superioran talent od prvog dana da budeš siguran. Mick je više čovjek od zanata nego prirodni talent. Sigurno je da može učiti i biti bolji, ali pitanje je koliki je Mickov maksimum. Za male ekipe nema vremena misliti o budućnosti, male ekipe preživljavaju i trebaju najbolje što mogu dobiti sada. U svakom slučaju mislim da je u ovom trenutku Ricc bolji od Schumachera juniora.



      2

      3
      • Mislim da je dugoročno Mick isplatljiviji jer em počinje sve bolje vozit em definitivno ne očekuje ogromni paycheck ko Riccardo koji navodno ima plaću trenutno 15 milijuna. Tako da im je dugoročno financijski i po izvedbama isplatljiviji jer ne vjerujem da će Ricc samo odjednom počet ponovno bolje vozit.



        6

        0
        • koliko ce dobro Ricciardo vozit ovisi iskljucivo o karakteristikama bolida, sto je vise “na nos” to ce Ricci bit bolji



          1

          0
        • Opet, on je prestar vozač i premalo je pokazo zadnje dvije sezone da bi itko bio lud da bi išo radit bolid po njemu, tako da ono, najprilagodljiviji preživljavaju,a on mi se ne čini bas takav.



          2

          0
        • Michael Schumacher
          Unwoken European Prikaži

          Ricci je rođen 1.7.1989. godine. Pošto živimo u svijetu Ferdinje Alonsa koji pokazuje do kada se može voziti. Onda je očito da Ricc ima potencijala za 2-5 sezona kako god se gledalo. Kao i Vettel prije njega sigurno nije zaboravio voziti. Rekao bih da ima problema s prilagodbom i da bolid mora biti kako njemu odgovara, a kada se to dogodi odmah je 3 puta bolji vozač. Što da kažem, ponekad imate osrednjeg vozača koji se dobro prilagođava svim bolidima i biti će osrednji u svim serijama auto trka ma što vozio, a imate specijaliste koji su maheri kada je auto točno određenih specki i postavki i onda je to nebo i zemlja u usporedbi kada ne voze što znaju. Idealno je biti superioran vozač koji se odlično prilagođava svemu što vozi, ali to je idealni slučaj koji se ne viđa svaki dan.



          2

          1
        • Ne možeš usporedivat Alonsa s 2 naslova i Ricca koji nema naslova. Reci ces nema ih jer Hamilton dominacija era je tad bila ali da nije bilo njega onda bi Vettel osvajo. Tako da je Ricc uvijek bio niža klasa i napuhani kao potencijalni prvak. Opet kazem, nema tih zasluga zbog kojih bi netko radio po njemu bolid. Vrlo jednostavno, mirovina mu je najbolje rješenje. Para ima dovoljno da se glupira do kraja života.



          4

          0
  3. Za sad ovaj mladić nije pokazao ništa specijalno, a istina je takva da mu se zbog prezimena stavljaju velika očekivanja koja ce vjerojatno biti nedotaknuta ukoliko bude imao losije predstave od Magnussena.. .



    7

    2
    • Michael Schumacher
      Unwoken European Prikaži

      To i je problem. Za nekakvu blistavu budućnost kojoj se mnogi štovatelji Crvenog baruna nadaju taj Mick mora od Kevina napraviti kupus salatu. Ne smije se lik vidjeti na stati što mu Mick mora napraviti da ga se gleda kao nekoga tko će napredovati brzo prema srednjoj ekipi, a onda u sami špic Red Bull, Merđo ili Ferrari.


      0

      0
  4. tko je zapravo Mick Schumacher?



    1

    4
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Navodno bio pobjednik u F2 i F3….a ekipa Hassa mu ove godine zbog loših strategija izbila barem 15 20 bodova, počevši od Bahreina…..i vozač sa velikim pehom,kojem se u prvih sedam utrka, dva puta prepolovio bolid.(to još nikome nije uspjelo), pa iz tog razloga mora vozit konzervativnije, sporije….
      Dečko ima dobar karakter, nije prgav, dobro vozi i lijepo je bilo gledati veselje prilikom osvajanja prvog boda……..



      10

      0
      • Michael Schumacher
        Unwoken European Prikaži

        Dobar karakter, za vrijeme vožnje, se ponekad gleda kao slabost. Schumacher senior je bio sve osim uglađenog gospodina kada je bio u bolidu. Kada si na putu do zvijezda, i to postane opsesija, ne mariš na koga si stao dok trčiš prema gore. Tko moli za pravicu i čast, taj se iz blata nikada neće podignuti. U F1 se ne moli, nego se uzima, laktari i udara ispod pojasa na svakoga pa i rođenog brata.



        2

        1
  5. Steiner meni vuče na Eddie Jordana. Svejedno probao bi s njim u Ferrariju. Mislim da ne može biti lošiji od ovih trupaca tamo.



    1

    0
  6. MS je bio prvak i f3 i f2, tako da vjerujem da ima puno potencijala. Treba mu nešto vremena da se prilagodi bolidu, a prošle i ove godine ima sasvim drugačije bolide, druge sezone će biti bitno bolji.
    Volio bih da pošto očigledno od Piastria ništa, da uzmu baš njega u Alpine, ali pošto ovima u Alpineu očigledno mozgovi rade na čudesan način, vjerovatno ne razmišljaju uopće o njemu, nego kako da vrate mladu nadu u usponu, Ricciarda natrag.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Pogled u budućnost – 3. dio: Alpine, Williams i Sauber

Lociranje // Lovro Andraka

Posljednji dio serijala o juniorima donosi kratke biografije mladih vozača iz Alpinea, Williamsa i Saubera Pogled u budućnost – 1 dio: Mercedes i Red BullPogled u budućnost – 2 dio: Ferrari i McLaren Alpine Alpineova akademija pod raznim nazivima postoji još od 2002 godine, a radi se o istim promjenama naziva koje su pratile momčad iz Enstonea, što znači da su dosad djelovali kao Renaultova, Lotusova i zatim ponovo...

Pogled u budućnost – 2. dio: Ferrari i McLaren

Lociranje // Lovro Andraka

U prvom dijelu serijala mogli ste se upoznati s potencijalnim budućim zvijezdama Mercedesa i Red Bulla, a sada su na redu dvije najdugovječnije, a po mnogim kriterijima i najuspješnije momčadi - Ferrari i McLaren Ferrari Mladunci Propetog konjića uzgajaju se već gotovo 13 godina, a prvi član Ferrarijeve vozačke akademije bio je Jules Bianchi koji je predstavljen u prosincu 2009 godine Bianchi je stigao do F1 u sezoni 2013 s...

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Još kolumni