Njemački vozač Haasa i Ferrarijeve akademije, Mick Schumacher, u posljednje vrijeme privlači sve više pozitivnih komentara na račun svojih vožnji. Prvo je upisao debitantske bodove na Velikoj nagradi Britanije, a onda i osobni najbolji rezultat u Austriji sa šestim mjestom na kraju utrke. Osim toga, u kvalifikacijama je konačno pokazao brzinu u jednom krugu, a tijekom sprint utrke pružio je maestralnu defenzivnu partiju protiv Lewisa Hamiltona u puno boljem Mercedesu.
Red Bullov savjetnik za motorsport, Helmut Marko, podijelio je mišljenje javnosti i istaknuo da austrijska ekipa drži Schumachera na svom radaru i pažljivo prati njegov progres.
Nakon dosta slabog početka sezone, Mick je već na Velikoj nagradi Kanade grabio ka prvim bodovima prije nego što su ga mehanički problemi spriječili u tome. Ipak, nagrada je stigla već na Silverstoneu, a Marko je dao svoj sud:
“Bez tehničkih poteškoća u Montrealu, siguran sam da bi upisao prve poene. Temelji su očigledno tu, izgleda da su mu potrebni pritisak i kritika – onda stvari funkcioniraju.”
Tijekom nastupa u juniorskim kategorijama, Schumacher je ostavio dojam nekoga kome je potrebno određeno vrijeme za adaptaciju na nove uvjete rada. U Formuli 3, primjerice, prvu sezonu je okončao na dvanaestoj poziciji 2017. godine, a već iduću je osvojio naslov. Identičan uzorak smo mogli vidjeti u Formuli 2 – prva sezona je donijela dvanaesto mjesto, dok je druga bila plodonosna i Mick je bio prvak u 2020. godini.
Debitantsku sezonu u Formuli 1 je okončao na pretposljednjem mjestu u poretku, što ipak ne pokazuje potpunu sliku jer je Haas iz prethodne sezone konkurenciju predstavljao jedino safety caru, ali je redovno pokazivao mnogo bolje performanse od tadašnjeg momčadskog kolege Nikite Mazepina.
Marko je također dodao:
“Pratimo sve mlade vozače na gridu, ista stvar je i sa Schumacherom. Uzevši u obzir razvoj njegove karijere, rezultati su dio njegove pripreme i privikavanja na bolid. Sada stvari izgledaju mnogo bolje.”
Nakon polovine sezone, Mick se nalazi na petnaestom mjestu u poretku vozača s 12 upisanih poena, što je samo tri manje od sunarodnika Sebastiana Vettela. Osim toga, važno je dodati da Haas tek očekuje nekoliko nadogradnji za predstojeće utrke, te nam ostaje vidjeti da li će se uzlazna putanja američke ekipe nastaviti do i nakon ljetne pauze.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mogao bi ferrari izvisiti ako bude dugo čekao
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lik je do nedavno najblaze izgledao komicno, nedostojno niti prezimena niti mjesta u F1. Napravio je toliko stete na pocetku sezone da ovi samo sto nisu bankrotirali. E sad napokon izgleda kao F1 vozac, osvojio je nesto bodova, ko iz vedra neba stize Markova izjava i eto panike za Ferrari. Da ne bi mozda Ferrari izvisio… vidi vraga. Ne zna se tko bi prvi na gridu pocupao za to mjesto u crvenom bolidu.
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo (ali samo malo) me Mickova situacija podsjeća na Buttonovu iz razdoblja prije 2009.g. Tada je Button (zbog svojih vožnji i loših rezultata) bio vozač za kojeg su svi smatrali da mu nije mjesto u F1, no onda se desila 2009., te Brawn GP…..i ostalo je povijest. Vjerujem da je Mick itekakav talent i sigurno je jedan od vozača na kojima će se graditi budućnost F1.
Nikad nisam navijao za “starog” Schumahera, dapače, uvijek se borio s mojim favoritima (Mika i Fernando), ali mi je JAKO ŽAO što Mick nema uz sebe tatu (jednog od najboljih svih vremena) koji bi mu puno pomogao svojim savjetima, koji bi ga usmjeravao u životu i radu u F1, tješio ga kad prolazi kroz teška vremena i nemilosrdne kritike……jednostavno – Michael bi mu bio snažan vjetar u leđa…..
Daj Bože da se Michael oporavi!
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa kao sto se napisalo…iz njegove proslosti u manjim kategorijama vidi se da mu treba odredjeno vrijeme prilagodbe,ali onda dodje na svoje. Uostalom i F3 i F2 naslov se ne osvajaju slucajno,i prilicno komotno ih je osvojio koju utrku prije kraja,tako da ja vijerujem da ima on sta za pokazat. Ali vidijet cemo do kraja ove godine,uglavnom zadnje dvije utrke stvarno respekt.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Godinu ipo dana se pljuca po Micku i nakon dvije dobre utrke odjednom je dostojan svoga prezimena. Koje lude spike.
Dostojan je on svoga prezimena od prvog dana od kad se rodio, a ne kada grupa “eksperta” to odluči.
To što je Hamiltona držao dugo iza sebe, možda znači da je Hamilton bio strpljiv i čekao priliku bez prevelikog rizika i fino spremio bodove u džep za razliku od Pereza koji si je ufilmao da može do naslova i završi u šljunku gdje većina završi u dvobojima…
Tako da se ne treba previše zanositi iako bi mi bilo full drago gledati Micka u vrhunskoj momčadi kako se bori za postolja i pobijede. Na kraju sezone ćemo biti pametniji.
Zanimljivo je kako Ferrari priča o novom zadnjem krilu koje im je donijelo prednost, ali i Hass pokazuje bolju formu. Možda cijela spika leži u pojačanom motoru… Ipak je snaga motora ta koja presudi na kraju.
3
0